Pereiti prie turinio

ALENC

Nariai
  • Pranešimai

    31
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas ALENC turinys

  1. O kas tave labiau traukia? Ar domina tik uždarbio galimybės?
  2. Sugalvojęs tik pasitikrink ar nėra jau egzistuojančios įmonės su tokiu pavadinimu :)
  3. Tai gal tada geriau 2-3 garažus nuomotis? Aišku, vėl pagal finansus, ką pasiruošęs mokėt. Saugomose aikštelėse 1,50€/para. Patalpų vis tiek be 50€/mėn nenukausi :)
  4. Pasakymas ,,pilna komplektacija" tinka visiems, ir manau, kad labai vilioja ;) Ypač jeigu žmogus nemažai laiko važinėjo su senesniu, ekonominės klasės automobiliu, kur šildomos sėdynės jau buvo maksimali komplektacija. Nei jis žino, nei jam įdomu, kokia ta ,,pilna komplektacija" naujesniam modely. Pamato multifunkciją, parktronikus, atstumo daviklius ir susidaro vaizdą, kad gal čia tikrai pilna komplektacija? :D Karmėlavoje teko matyti nuomojamą angarą. Atrodo tikrai ne gražiausiai, bet vietos per akis. Didelis, platus angaras. Aruode dar berods skelbimas kybojo ;)
  5. Nesurinksi plačios auditorijos. BMW & AUDI begalviai ,,fanai" bendram forume nediskutuos :D Jeigu rimtai, tai kiekviena markė jau turi savo forumus. Yra platūs BMW, MB, AUDI, VW forumai, tos pačios grupės facebook'e sėdi. Bendrom temom nepadiskutuosi, kiekviena markė su savo niuansais, o klausyt nesigaudančių nesinori ;)
  6. Faktas, kad vokiečiai gero automobilio pigiai neatiduos. O su tokiais lietuviai nemėgsta dirbti :) Varo į turkų aikšteles, perka daužtus ar su defektais ir vynioja tralais į Lietuvą. Ten tvarkingas bolidas kainuos daugiau nei pas mus ,,tvarkingas" :D
  7. Eik į biržos puslapy, jie organizuoja mokymus (santechnikų, vairuotojų, plytelių klojėjų). Prasimokysi kelis mėnesius ir gausi garantuotą darbo vietą, aišku turėsi kažkiek atidirbti. Išsilaikyk autokrautuvo teises - darbų sandėliuose yra, ypač su krautuvų teisėmis, algos 800-1000€. Laikykis C-CE kategorijas, darbų lygiai taip pat yra. Išvažiavo draugelis į Norvegiją ant CE, darbą susirado pagal google maps, artimiausią įmonę nuo gyvenamosios vietos. 3000-3500€. Kas nori, tas randa. Kas nenori, skundžiasi ir ieško pasiteisinimų.
  8. SMK mokėsi tiek pat, kiek ir VDU. Tik VDU ,,popieriuko" vertė bus šiek tiek didesnė, jeigu eini ant to ;) VDU paskaitos neprivalomos, bet sudėliota taip, kad jeigu nelankysi - 8,9,10 neturėsi. O ir pačios paskaitos, iš patirties sakau, pritraukiančios. Negaliu garantuot už visus fakultetus, bet daugumoje tikrai taip - tokie atsiliepimai. SMK susimokėsi pinigus, smagiai prastumsi laiką, bet nei teorinėm, nei praktinėm žiniom nepranoksi VDU. Aišku, nebent daugiau dirbsi individualiai. Kas liečia multimedijų studijas, du pažįstami stojo į KTU - metė. Perėjo į VDU (tas pačias multimedijas
  9. Pasiūlysi gerą kainą - veš ir iš toliau :) Bet tada sunku susitvarkyt su eilėmis. Bet čia jau atskira kalba, toli iki jos. Eilės yra visur, kas liečia automobilių remontą. Tiek servise, tiek dažyme. Reikia geros įrangos, gerų rankų, geros reklamos - gerų atsiliepimų. Vėlgi, toks reikalas pareikalaus investicijų.
  10. Niekas ten ir nepasikeis :) Žmonės, dirbę ten prieš 5-6 metus pasakoja tas pačias istorijas, kurios žinomos ir dabar. Klausimas - o kas tave ten laiko? Matau, kad pačio netenkina situacija, bet ar darai ką nors, kad ją pakeistum? Nemanau, kad seniai įspūdingą atlygį duoda, o darbų šiuo metu yra, jeigu kalba eina apie sandėlius. Atlyginimai 500-800€ svyruoja - PAPRASTU SANDĖLIO DARBUOTOJU. Nebent gyveni mažesniame mieste, tada atskira kalba. Demografiniai dalykai neliečiami, bet dėl to žmonės ir bėga iš kaimų ar mažų miestelių. Nuo sunkaus darbo tikrai nepabėgsi. Minusų rasi visur ;)
  11. Dirbau senukų logistikoje, Kaune. Sandėlys didelis, nuo vieno galo iki kito tekdavo eiti apie 15-20 minučių. Pareigos - prekių komplektuotojas. Nuėjau be krautuvo pažymėjimo, žadėjo kursus vietoje. Kursai nemokami, jeigu išsilaikai (būtų trukę apie 1-2sav.) ir išdirbi tris mėnesius, pažymėjimą palieka tau. Jeigu neišdirbi, jis galiojo tik įmonės viduje. Kol laukiau kursų, buvau eilinis juodadarbis - ,,nueik ten" , ,,padaryk tą" , ,,atnešk aną". Su seniais reikalas aiškus. Moka mažai, darbo daug ir jis sunkus. Jeigu ne fiziškai, tai psichologiškai. Kolektyvas ten keičiasi ir ne be reikalo. A
  12. Su olandais geriausiai dirba Qbis. Aš taip manau. Duoda apgyvendinimą (1-2 kambaryje), sutvarko dokumentus. Darbą gausi tokį, kokiam pasirašysi. Atlygis pagal amžių. Pats ketinu važiuoti per juos, norisi kuriam laikui pakeisti aplinką. Jeigu yra galimybė, geriausiai važiuoti į vietą ir darbo ieškoti tiesiogiai per olandų įdarbinimo agentūras. Minusas vienas - ne visos suteikia būstą.
  13. Problema ir su šaldytuvu, problemu ir be šaldytuvo :) Neveltui ir yra šaldytuvinis transportas. Įmonės stengiasi kuo greičiau transportuoti, veža tiek kiek reikia ir greitai. Klausimas lieka toks - kokią kainą pasiūlysi pirkėjui, sakykim esančiam Olandijoje, kad jam apsimokėtų užsisakinėti produktus iš Lietuvos/Lenkijos? Ir tada koks procentas lieka tau?
  14. Apsibrėžt turi tada, kokius maisto produktus pristatinėsi. Nes visko tikrai neapžiosi. Sakykim užsisakys šaldytų mėsos gaminių? Arba tiesiog, šaldytų gaminių. Kas tada? Jau tau neužteks vien +5 laipsnių palaikymo įrangos, ypač kai kalba eina apie trijų dienų kelionę. Didesnės talpos automobiliai šaldytuvai/šaldikliai sakykim išimtis, bet vėlgi, kiek tau jų reikės ir ar išvis jie verti užimamos vietos?
  15. Medinė - metalinė trasa ko gero ekonomiškiausia, asmeninių finansų klausimu. Bet ne Lietuvoje. Orai, tikrinimai. Pas mus r*rina dėl menkiausių neatitikimų, o čia turėtų būti rimti tvirtinimai, jeigu kalbama apie kelių aukštų trasą. Paprasčiausias variantas čia manau būtų ieškotis didelio angaro su lygia, betonuota danga ir rūpintis tik saugumo kriterijų užtikrinimu. Atvira dar tema ir šiais laikais tie kartingai, visi, kas siūlo šią pramogą nediegia jokių naujovių. Užsienyje jau važinėja hibridiniai/elektriniai kartingai, kurie išvysto ir didesnį greitį, bet jų kaina 2x didesnė nei standart
  16. Kažkada paišiausi verslo planą šios veiklos. Licencijos reikalingos, turi kreiptis į asociaciją. Griežtai tikrina saugumą, tiek trasos, tiek pačių kartingų (gaisro, nelaimingų atsitikimų atvejais). Visus šiuos dalykus apgalvok, kiek reikės investuoti į jų užtikrinimą. Šalia to, erdvės klausimas. Ar nesunkiai rasi plotą padoriai trasai? Kartingai nauji, naudoti? Nauji reikalauja pinigų, naudotus vėlgi tikrins. Forma greičiausiai turės būti UAB ;)
  17. Perka ir toliau, tik mažesniais tempais ir su jiems patrauklia kaina, ko lietuviai pasiūlyt nelabai gali. Labai pigiai jiems turi kainuot. Vėl pas juos keitėsi kažkas apmokestinime importuojamų automobilių.
  18. Jeigu nesumeluosiu, reikalinga licencija, kurią išduoda VKTI - keleivių gabenimas vidaus maršrutais. Bet čia viskas po teisinės formos steigimo. Įsisteigsi UAB ir tik tada VKTI maloniai bendraus su tavim :) Kitas dalykas, nežinau ar žinomas tau, bet vežėjų įmonėms galioja nepriekaištingos reputacijos statusas. Tiek vežėjui, tiek vadovui. Amortizacija 10-15cnt/1km. Gali skaičiuoti ir kitaip. Automobilio vertę (jeigu nėra labai senas) dalink iš 120 mėnesių ir gausi vieno mėnesio amortizaciją. Į draudiminį klausimą atsakys tik draudikai, vėlgi priklauso nuo automobilio ir jį vairuojančių as
  19. Informacijos daug yra. Tuo labiau, didesnę verslo plano dalį nesunkiai gali pasidaryt nežinodamas ką daryt. Duomenys, skaičiavimai, neliečiama paskolų dalis (nebent ruošiesi imti paskolą).
  20. Gyvenimo plano tu nesusidarysi. Tiksliau, GERIAU NEDARYTI. Manau, turi gebėti prisitaikyti prie visų gyvenimiškų situacijų. Nebus viskas pagal planą. Kalbėt galima apie viziją, tikslus, norus, kurie kyla iš vertybių. Išsikeli tikslus metams/dviems, tada jau gali planuoti kaip kiekvieną iš jų pasiekti.
  21. Tinklapyje aprašyti faktai. Faktai paremti įstatymais, turėtų būti nurodyta įstatuose, aprašymuose. Ar tu melagingą informaciją rašytum savo puslapy, taip apgaudinėdamas ir negerbdamas lankytojo? ;)
  22. Eshop'as atskira kalba :) Jie bet kokiu atveju siunčia jau minėtą SĄSKAITĄ - FAKTŪRĄ, sąlygos aišku vis tiek turi būti žinomos. Jiems ir faktūros gana ;)
  23. Juk minėjai, kad minimali važiavimo kaina 15€ :) Man, pavyzdžiui, mersui Star'ą už 10€ jungia, tai tau ko gero jau neskambinsiu. Pagalvok ar aš vienas toks ;) Dar įdomesnis klausimas. Jeigu servisas sėkmingai dirba, nespėjat aptarnaut žmonių kaip sakai, tai kodėl gi nepagalvojus apie tinklo plėtimą? Antras servisas? Frančizė? :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...