Pereiti prie turinio

hm7

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    707
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

hm7 Pranešimai

  1. Prieš 56 minutes, Keturkampis parašė:

    Iš patirties siūlau pabandyti www.erksa.lt

    Jo, puslapis bus lyg nusikėlus į 90's laikus, bet chebra išgalvoja sprendimų net kebliausioj situacijoj. 

    +1 superiniai jie. Offtopic, puslapis sakė tyčia toks, nori anteną nusipirk gali iš kiniečių, o jie nori kad kai perki jie žinotų detaliai situaciją kad tau tiks ką perki. Ir kad žinai ką perki.

  2. prieš 3 valandas, MattFreeman parašė:

    Prekė dingo kurios nebeturėjo ir pinigai sugrįžo. Arba VVTAT arba Swedbankas gerai užjudino. Screenshot_20240426_101203_Swedbank.thumb.jpg.c34c6629f5205b3fac791d7496d405a1.jpg

    Visiems ateičiai - Mokant per Swedbanko gateway (mokėjimo metoda) turite teise rašyti skundą dėl mokėjimo atšaukimo. Po skundo pateikimo pats bankas per 2-3 d.d bendrauja su jais dėl grąžinimo. 

    Šiuo atveju paysera labiau žiūri į tai, nes kiek žinau ten šiek tiek kitokia praktika.

    Gal ir patys refundino, who knows,

    Džiaugiuosi jog nesu tas kaip yra dešimtys rekvizitose kuriems negrąžino pinigu.

    Visada geriausias variantas (jei nėra galimybės sumokėt gavus prekę) - kreditinė kortelė (arba gal ir debetinės, nesu tikras). Nes tiek Visa, tiek MasterCard turi labai griežtas customer protection nustatas tai negavus prekės 100% atgausi pinigus. Mokant per banką nebūtinai ims ir grąžins, gali nusimuilint ir sakyt į policiją ar VVTAT kreiptis. Buvo prieš n metų man taip su DNB.. Kitas variantas PayPal, ten irgi jei normaliai moki (ne friends and family) didelis šansas greitai pinigus grąžint.

  3. Laiškutis iš Sinertos

    Citata

    Sveiki,

    Esu naujas UAB Sinerta LDC (toliau – Bendrovė) direktorius. Bendrovei vadovavusią direktorę, kuri nusprendė atsisakyti šios pozicijos dėl streso, kurį paskutiniu metu patyrė, ir kitų svarbių asmeninių priežasčių.

    Kaip daugeliui greičiausiai yra žinoma (jei nežinoma, tai ši informacija Jus turėtų pasiekti iš restruktūrizavimo administratoriaus), Bendrovei yra iškelta restruktūrizavimo byla. Restruktūrizavimo byla Bendrovei buvo iškelta susidūrus su finansiniais sunkumais.

    Bendrovė nuo pat 1997 m. sėkmingai ir pelningai vykdė savo veiklą ir buvo viena didžiausių Lietuvoje bei Baltijoje spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų tiekėjų. Tam tikrais periodais, pasikeitus situacijai spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje dėl naujų produktų, konkurencijos ar kainų pokyčių, Bendrovei teko susidurti su tam tikrai finansiniais sunkumais, tačiau ji būdavo pajėgi juos išspręsti savarankiškai, be kita ko, siūlydama klientams vis platesnį aukštos kokybės asortimentą už konkurencingą kainą bei aukštą aptarnavimo lygį. 2021 m. pradžioje Bendrovė paveikta COVID-19 pandemijos įtakos spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje siekdama išspręsti finansinius sunkumus ir toliau tęsti veiklą perorientavo veiklą ir atidarė elektroninę parduotuvę (www.sinerta.lt), išplėsdama pardavinėjamų prekių asortimentą nuo spausdinimo kasečių (jų papildymų) ir spausdintuvų bei kopijavimo aparatų iki biuro technikos (kompiuterinės technikos, telefonų, jų priedų, navigacijos ir kt.), o 2022 m. atidarė elektroninę parduotuvę www.pirmi.lt, kurioje prekiaujama laisvalaikio prekėmis. Nors veiklos perorientavimas užtikrino Bendrovės veiklos tęstinumą, tačiau žemiau nurodytos priežastys lėmė Bendrovės finansinius sunkumus: 

    COVID-19 pandemija ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. Pandemija palaipsniui pakeitė darbo aplinką daugelyje įmonių - žmonės įprato naudotis elektroniniu parašu ir nebespausdinti dokumentų pasirašymui, dokumentus skaityti kompiuteryje, o ne spausdinti ir skaityti popieriuje, žmonės pradėjo daugiau dirbti iš namų, kur spausdintuvas nėra būtinybė;

    ES politika dėl klimato kaitos ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. ES yra numačiusi daugybę veiksmų, kad drastiškai sumažintų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) išmetimą, nes jos yra susijusios su klimato kaita. Žmonės skatinami atsisakyti popieriaus, nespausdinti, nekopijuoti ar fiziškai nearchyvuoti dokumentų, o viską atlikti naudojantis kompiuteriu, dokumentus pasirašinėti elektroniniu parašu;

    Augantys patalpų nuomos, prekių įsigijimo bei darbo užmokesčio kaštai. Veikdama spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkoje Bendrovė iki 2023 m. turėjo 8 pardavimų salonus skirtinguose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Panevėžyje, Kaune, Alytuje). 2021 m. prasidėjusi infliacija,  prekių ir paslaugų kainų lygio kilimas, mėnesinio darbo užmokesčio didėjimas šalyje lėmė išaugusius Bendrovės kaštus, kadangi Bendrovės veikla, susijusi su spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų pardavimu bei aptarnavimu reikalauja santykinai didelių žmogiškųjų išteklių ir santykinai didelio darbuotojų skaičiaus bei patalpų veiklos vykdymui, o tai prisidėjo prie nepalankios padėties, kadangi augant kaštams Bendrovei reikėjo išlikti konkurencinga, siūlant konkurencingas kainas ir nuolaidas, kad pritraukti kuo daugiau pirkėjų;

    Infliacija ir EURIBOR palūkanų normų didėjimas turėjo įtaką elektroninėse parduotuvėse parduodamų prekių paklausai. Ypač 2023 m. Bendrovė pastebėjo ženkliai sumažėjusią juridinių ir fizinių asmenų perkamąją galią. Didėjančios kainos, Europos centrinio banko (ECB) keliamos paskolų palūkanų normų ir žmonių mokamos didesnės palūkanos nei įprastai skatina žmones taupyti, mažiau vartoti ir nepirkti nebūtinų prekių, prie kurių priskirtinos ir Bendrovės prekiaujamos prekės. Tai lėmė Bendrovės finansinius rezultatus.  Ženkliai išaugus konkurencijai rinkoje, Bendrovės konkurentai, norėdami išlaikyti buvusią rinkos dalį, sumažino maržas. Norėdama išlikti rinkoje maržas turėjo sumažinti ir Bendrovė, dėl ko Bendrovė negavo planuotų pajamų, o tam, kad išlaikytų apyvartą, turėjo sumažinti maržą.

    Dėl nurodytų finansinių sunkumų Bendrovei buvo iškelta restruktūrizavimo byla siekiant Bendrovei padėti juos išspręsti. Tačiau iki ją iškeliant Bendrovė susidūrė su papildomais veiklos apsunkinimais ir neigiamomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.  Tuo metu, kai buvo priimtas pareiškimas dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo (t. y. Iki Bendrovei iškeliant restruktūrizavimo bylą)  Bendrovė susidūrė su veiklos vykdymo apsunkinimais dėl išsiųsto nurodymo per PLAIS sistemą rezervuoti mokestinės nepriemokos sumą iš visų Bendrovės sąskaitų, kas bendrai sudėjus per visas sąskaitas sudarė kur kas didesnę sumą nei buvo mokestinė nepriemoka. Iš pradžių Bendrovė nesuprato, kodėl yra užblokuota sąskaita. Apie savaitę laiko Bendrovė iš valstybės institucijų negalėjo gauti atsakymo, nes buvo manoma, kad tai nutiko dėl inicijuotos restruktūrizavimo bylos iškėlimo. Kai buvo išsiaiškinta, kad tai nutiko dėl nesumokėtos mokestinės nepriemokos, Bendrovė tikėjosi, kad bus nurašyta reikiama mokesčių suma ir Bendrovė toliau galės naudotis sąskaitomis. Tačiau paaiškėjo, kad sąskaitomis Bendrovė negalės naudotis tol, kol bent vienoje iš Bendrovės 7 sąskaitų nebus surinkta reikiama mokesčių suma (ko įprastomis aplinkybėmis niekada nenutinka).

    Apribojus disponavimą Bendrovės pinigais, Bendrovė nebegalėjo sąskaitose esančių lėšų skirti prekių įsigijimui iš tiekėjų ir prekėms įsigyti buvo skiriamos lėšos, kurios buvo gautos iš naujų pirkėjų užsakymų. Laikotarpio pradžioje, kai buvo taikomi apribojimai, Bendrovė gavo užsakymus, kurių dalis vėliau buvo atšaukti pirkėjams pranešus, kad prekių pristatymas vėluos. Daliai pirkėjų jau buvo užsakytos. Dėl susiklosčiusių aplinkybių, nors sąskaitos galiausiai ir buvo atlaisvintos, Bendrovė negavo planuotų pajamų bei susidūrė su didžiule apyvartinių lėšų problema, nes dalis užsakytų prekių pagal atšauktus arba grąžintus užsakymus nukeliavo į sandėlį. Ši problema jau ir taip esant sumažėjusiai apyvartai, tik pagilino Bendrovės finansinius sunkumus. 

    Prie viso to dar prisidėjo neigiami vieši pirkėjų komentarai, kurie tik dar labiau sumažino Bendrovės apyvartą praradus pirkėjų pasitikėjimą. Tai lėmė ir reputacijos pablogėjimą bei konkurencinio pranašumo sumažėjimą.

    Šiuo metu Bendrovė ieško būdų kaip toliau tęsti veiklą bei užtikrinti veiklos tęstinumą atsižvelgiant į susiklosčiusias aplinkybes. Bendrovė vykdo įsipareigojimus, sudarysiančius pagrindą atsiskaitymui su kreditoriais (įskaitant ir pirkėjus).

    Dėl susiklosčiusių aplinkybių šiuo metu Bendrovė ne tik, kad neturi galimybės, bet ir negali padengti finansinių įsipareigojimų, kurie buvo neįvykdyti iki nutarties iškelti restruktūrizavimo bylą įsiteisėjimo dienos (2024 m. balandžio 5 d.). Tai daryti Bendrovei draudžia įstatymas. 

    Bendrovės vardu atsiprašau dėl susiklosčiusios situacijos. Tuo pačiu noriu informuoti, kad Bendrovė ieško atsiskaitymo su kreditoriais būdų, kurie būtų numatomi restruktūrizavimo plano projekte, kuris turės būti pateiktas teismui tvirtinti 4 mėnesių bėgyje. Dėl šios priežasties Bendrovė norėtų Jums pasiūlyti susitarimą, kuris padėtų sumažinti arba net visiškai padengtų Bendrovės finansinius įsipareigojimus Jūsų atžvilgiu.

    Bendrovė 27-erius metus veikia spausdintuvų aptarnavimo srityje ir turi ypač didelį asortimentą spausdintuvų kasečių. Sandėlyje Bendrovė taip pat turi ir elektronikos bei laisvalaikio prekių.

    Po to, kai teismas patvirtins Bendrovės restruktūrizavimo planą ir nutartis dėl restruktūrizavimo plano įsiteisės, Bendrovė siūlytų įsigyti prekių iš Bendrovės sandėlio ir taip įsigytų prekių rinkos verte būtų sumažintas įsipareigojimas Jums (preliminariu vertinimu, tai turėtų įvykti po 5 mėn.). 

    Jei toks atsiskaitymo su Jumis būdas Jums būtų priimtinas, prašome atsakyti į šį laišką per 7 dienas. 
    Jei turite papildomų klausimų, prašome nedvejodami susisiekite.

    Pagarbiai, 

    UAB Sinerta LDC 

    direktorius Aivaras Pyragius

     

  4. 2023-05-27 11:22, l781 parašė:

    Nežinau kaip su elektros rinka - bet jeigu tokie dalykai darytusi interneto-telefonijos-ryšių sektoriuje tai tau net nedvejodamas rekomenduočiau skųstis Ryšių reguliavimo tarnybai. Kadangi matau rašyti moki ir netingi - rekomenduoju persiųsri savo raštą-prieštaravimą bei Enefit atsakymą Vartotojų teisių tyrimo tarnybai ir Enefitui nieko nemokėti bei laukti atsakymo-išaiško. Manau enefitas gaus 100% į kaulus o kartu jiems bus formalus pretekstas kitiems vartotijams nebekabinti makaronu.

    Enefitas gavo į kaulus 😄

    https://www.regula.lt/Puslapiai/naujienos/2024-metai/2024-02-27/VERT-kreipiasi-i-nepriklausomus-elektros-tiekejus-del-netesybu-bei-kitu-mokesciu-vartotojams-grazinimo.aspx

  5. Prieš 54 minutes, nvu parašė:

    Ta prasme aš negalėsiu nuvykti pvz. į Latviją, nusipirkti prepaid sim kortelę, kuriai įsigyti nereikia pateikti jokių asm. dokumentų ("Inexpensive Internet and calls from several operators are available to tourists with prepaid sim cards without presenting documents") ir atvykęs į Lietuva ja naudotis? Lietuvos mob. ryšio operatoriai galės kažkokiu būdu atskirti, kad užsienyje įsigyta kortelė buvo įsigyta nepateikiant asm. dok.?

    Realiai tai jokio skirtumo, išskyrus papildomą vargą registruojant kortelę. Pirks korteles kitose šalyse ar čia registruos ant benamių. O iš privatumo pusės irgi menkas skirtumas. Tavo tapatybę esant reikalui ir dabar nesunku nustatyt, tiek pagal korteles / banko sąskaitas (jei pildai banko kortele / sąskaita arba pirkdamas papildymus kad ir Maximoje susimoki kortele), pagal telefono IMEI (jei nors kartą buvo įdėta kokia nors tau jau registruota kortelė), pagal numerius, kuriems skambini, pagal IP kuriuo prisijungi prie savitarnos ir t.t.

  6. Prieš valandą, Tmaster parašė:

    aš nesuvokiu kaip gali būti bokštas apkrautas. Tai jobtwaitmat, atveskit dar vieną šviesolaidį į tą bokštą, ar dar vieną routeri pastatykit, negi nėra rezervo plėstis, ir turi klientai kamuotis su 1megabitu? ta prasme jei problema mėnesių mėnesiais kartojasi, o atmazas visada kad bokštas perkrautas, tai nafg tegu eina tokie tiekėjai 😄

    rezervas yra dažnių juosta.

  7. prieš 16 valandų, nix parašė:

    Kaip tik kita savaite planuojamas paleidimas. Bus naudojamas mailchannels.com SMTP servisas, kuris garantuos "analogu neturinti" el.laisku pristatyma. Tokio serviso nesiulo niekas Lietuvoje.

    "Analogų neturintį" MailChannels Hostinger naudoja min 5 metus.

  8. prieš 2 valandas, siluetaz parašė:

    Offtopic, bet gal kas nors galit man paaiškint... Telia 4g internetas namams, su geru huawei modemu. Vakarais labai lėtas pasidarė, būna kartais ~13Mbps. Nu ok, didelė apkrova, dar kažkas, čia forumas nepadės. BET kodėl tame pačiame telia tinkle esantis telefonas speedtest'e suka 150Mbps? Kodėl toks skirtumas tarp dedikuoto namų interneto ir telefone? Ir gal turit kokių patarimų?

    QCI irgi gali būt susiję. Įsidėk modemo kortelę į telefoną ir palygink.

  9. Prieš 59 minutes, paulina6565 parašė:

    Sveiki, reiktų pagalbos su šiuo uždaviniu. (Programa turėtų būti be masyvų, nesimokinom dar) Gal galite paaiškinti kaip reiktų čia rašyti?

    9999.png

     

    Prieš 33 minutes, babunas parašė:

    bet studentas darzove liks

    ir taip daržovė, paieška naudotis nemoka https://uzdarbis.lt/t309781/c-pagalba-del-programos-trys-sodininkai/?do=findComment&comment=2566599

  10. prieš 10 valandų, l781 parašė:

    yra 2 stovyklos šiuo klausimu. vieniems laiškas - buvo aiškus ir suprantamas, o kitiems - "smegenis išsprogdino", buvo dviprasmiškas ir sunervino.

    Išmokau gerą pamoką, kad kiekvieną žodį/frazę/sakinį perpatikrinti pačiais įvairiausiais rakursais, ir prieš išleidžiant į plačias mases - patikrinti devynis kartus.

    Nestandartinė praktika, todėl taip ir nutiko. Visi kainas tik kelia, realiai kaip sutaupyti niekas nesiūlo. Gruodį sulaukęs skambučio iš Magnetuko irgi pirma apie pakėlimą pagalvojau, nors pasiūlė pasikeist planus nes pora numerių planai su interneto nors jo nenaudoja ir taip sutaupyti. Pirmas kartas gyvenime, kai pasiūlo pasipigint planą. Pagarba. Ir dabar pagarba, kad siūlo sutaupyti.

  11. prieš 6 valandas, juliusv parašė:

    Ežys riboja gigabaitus iki 1TB? Tėvai buvo maxi planą užsisakę ir TV priedėlį įjungę 24/7 tai po pusės mėn atėjo sms, kad išnaudoti 80% iš 1TB ir dar po kurio laiko tiesiog nustojo taikyti planą ir likusius pinigus nuskaičiavo kol nesibaigė sąskaitoje pinigai. Savitarnoje nei duomenų viršyjimo nei pasibaigusio likučio nesimatė (visada rodė, kad yra neriboti duomenys). Paaiškėjo situacija tik patikrinus modemo sms.

    Įdomu kokie kitų operatorių limitai.

    Pasitikslinau, su planu OHO rodo 10TB. Tai jei tau su Maxi rodo 1TB, užsisakyk +PLANAS OHO 1566 ir bus pigiau ir labiau "neribota"

  12. prieš 5 valandas, juliusv parašė:

    Ežys riboja gigabaitus iki 1TB? Tėvai buvo maxi planą užsisakę ir TV priedėlį įjungę 24/7 tai po pusės mėn atėjo sms, kad išnaudoti 80% iš 1TB ir dar po kurio laiko tiesiog nustojo taikyti planą ir likusius pinigus nuskaičiavo kol nesibaigė sąskaitoje pinigai. Savitarnoje nei duomenų viršyjimo nei pasibaigusio likučio nesimatė (visada rodė, kad yra neriboti duomenys). Paaiškėjo situacija tik patikrinus modemo sms.

    Įdomu kokie kitų operatorių limitai.

    Net su neribotu planu gali nueit į http://duomenys.ezys.lt/uzsakymas ir parodys koks realus limitas. Visai realistiška, kad 1TB. Nors anksčiau kiek prisimenu Ežio hard limit būdavo 10TB, Telia privačių/verslo 100TB. Daugiausia Telia su hotspot tekę išnaudot beveik 2TB, nieko neužlimitavo. Bitės 5G namų internetu esu išnaudojęs virš 5TB, nieko nelimitavo. Telia optika virš 10TB, irgi jokių limitavimų.

    prieš 5 valandas, iPauL parašė:

    greiciau ribotu tokius siurbejus, neimanome daugumai po to naudotis perkrautais bokstais

    Tam yra QCI. Ežys pvz. yra 8, privatūs ir verslas 7. Tai jie visada turės prioritetą prieš Ežio siurbėją.

    prieš 6 valandas, s3cr3t parašė:

    1TB, panašu, yra max ką galima įsukti iki kol pradedama taikyti sąžiningo naudojimo klausulė.

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/2109537/vienas-vartotojas-jau-nusvilo-uzsisake-neribota-interneta-taciau-paaiskejo-kad-uz-duomenis-tures-susimoketi-papildomai

    Manau 1TB limitas labai adekvatus - aš sunkiai 600GB įsuku (1gbit šviesolaidis), nors streaming servizai pastoviai įjungti, tidal FLAC kokybe groja, žaidimai, filmu 2160p kokybe tenka parsisiust retsykiais. 

    Adekvatus prepaid kortelėm, kurios skirtos naudot telefone (pvz. juliusv Ežio atvejis), neadekvatus namų interneto atžvilgiu. Tai ką Tele2 daro turėtų būti nelegalu. Namų neribotas internetas turėtų būt realiai neribotas (be operatoriaus apribojimų) ir siurbėjai pažabojami juos sukišant į žemesnį QCI, kad nebūtų neigiamo efekto kitiem vartotojam. Kitu atveju čia klaidinanti reklama. Jei internetas neribotas, jis ir turi būti neribotas. Jei yra planas 500GB ir netikras "neribotas", realiai 1TB, turi ir būti planai 500GB ir 1TB. Bitė anksčiau naglai darė išnaudojus tam tikrą skaičių gaudavai 256kbit/s, realiai nenaudojamą internetą, bet bent nepradėdavo apmokestinti papildomai

  13. prieš 3 valandas, Zmogus2 parašė:

    O tai ką jie čia gero siūlo, kastruotas iki 100 mbs internetas tai neva kažkas tai tokio? Juolab jų tinkle ir tokio greičio neregėsi (daugumoje atvejų). Kur geras Telia signalas Ežys neribotas už tą pačią kainą veiks kur kas geriau.

    Bitės 5G stebėtinai geras (nes kitaip nei Telia n28/n78 10MHz/100MHz ar Tele2 n28/n78 5MHz/100MHz visas 5G tinklas yra n40/n78 60MHz/100MHz). Kad ir kaip nemėgstu Bitės tenka naudot jų internetą, nes Telia tik platus n28 veikia kur 80Mbps nesiekia, Tele2 tik 4G vakarais ir savaitgaliais 5Mbps būna, o Bitės 5G visada stabiliai 500Mbps+

    prieš 3 valandas, l781 parašė:

    nieko "čia kažko ypatingo ar gero" - aš tiesiog jau atbukau stebėtis, ir seniai nebesistebiu tokiais bajeriais:

    - kelia kainas šimtams tūkstančių esamų klientų (netvi vidurų galiojančios sutarties), nes "ale trūksta pinigų investicijoms";

    - o tuomet savo webe VISIEMS NORINTIEMS leidžia užsisakyti 5G planą uz -30% mažesnę kainą (vietoje ~14-15 eur už 9 eur) - ir panašu kad nemažai bus tokių, kurie dėl kainų kėlimo nusitrauks brangias sutartis, ir pasiims būtent šį VIEŠĄ PLANĄ už 9 eur.

    Bitės tikslas maksimizuot pajamas. Viską gerai apskaičiuoja, pvz jei pakelsi 100k klientų kainas, iš jų kokie 70% susitaikys (nenorės vargt dėl euro ar kelių) ir tylės, 20% paskambins ir liks kai sutiksi nekelt kainos, 5% nutrauks sutartis ir likę 5% paskambins ir liks kai sutiksi nekelt kainos ir dar pavyks upsellint kokį Go3.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...