Pereiti prie turinio

YourSiteCMS.net

Nariai
  • Pranešimai

    23
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Nenuscaminau. Jis man siuntė vogtus pinigus. Gerai baigiam. Kam tie beprasmiai pranešimai?
  2. Aš nieko nedarau, pinigų neimu. Ko jums reikia? Siūliau padaryti darbą, o tik tada sumokės. Tai kas čia blogo?
  3. Na nežinau, susitariau, atrodė patikimas žmogus, pradėjau daryti darbą. Pats pasiūlė avansą, daviau sąskaitą. Sako pervedžiau. Na kadangi mano kitas bankas, sakau bus ~15:00, bet tačiau iki dabar nėra. Tai nesinori toliau daryti. Jei jau apgaudinėti pradeda su avansais. Dar pats pasiūlė, kažkaip keista.
  4. O negeriau būtu pataupyti ir nusipirkti ne FM radiją, o MP3?
  5. Nesupratau, prašo sumokėti +40$, aš jau sumokėjęs pinigus esu.. Ką rašyti supportui? Angliškai nelabai moku. Gal kas padės?
  6. Dabar šiek tiek išsigandau pamatęs Status: Clearing Payment. Kas čia darosi?
  7. Tai pasižiūrėk ten kur užsakymo statusas yra, turi būti nurodytas adresas.
  8. Man atrodo jau supratau, čia tikriausiai veža į paštą išsiųsti, jei dar noriu tai paskutinis šansas dadėti ką nors prie to pačio siuntinio. ;)
  9. Sveiki, užsisakiau foto aparatą, bei atminties kortelę, taip pat sumokėjau už EMS. Kiekvieną dieną stebiu savo užsakymo statusą ir šiandien pamačiau: "Processing - Contact us for the latest update.". Ką reikia daryti? Seniau nereikėdavo susisiekti arba tiesiog nepastebėdavau.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...