YourSiteCMS.net
Nariai-
Pranešimai
23 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas YourSiteCMS.net turinys
-
Nenuscaminau. Jis man siuntė vogtus pinigus. Gerai baigiam. Kam tie beprasmiai pranešimai?
-
Stengiuosi.
-
Aš nieko nedarau, pinigų neimu. Ko jums reikia? Siūliau padaryti darbą, o tik tada sumokės. Tai kas čia blogo?
-
Na nežinau, susitariau, atrodė patikimas žmogus, pradėjau daryti darbą. Pats pasiūlė avansą, daviau sąskaitą. Sako pervedžiau. Na kadangi mano kitas bankas, sakau bus ~15:00, bet tačiau iki dabar nėra. Tai nesinori toliau daryti. Jei jau apgaudinėti pradeda su avansais. Dar pats pasiūlė, kažkaip keista.
-
Dvi savaites.
-
O negeriau būtu pataupyti ir nusipirkti ne FM radiją, o MP3?
-
Atrašė supportas, kaip ir galvojau, tai dėl EMS.
-
Ne, čia tikriausiai dėl EMS.
-
Nesupratau, prašo sumokėti +40$, aš jau sumokėjęs pinigus esu.. Ką rašyti supportui? Angliškai nelabai moku. Gal kas padės?
-
Dabar šiek tiek išsigandau pamatęs Status: Clearing Payment. Kas čia darosi?
-
Tai pasižiūrėk ten kur užsakymo statusas yra, turi būti nurodytas adresas.
-
Man atrodo jau supratau, čia tikriausiai veža į paštą išsiųsti, jei dar noriu tai paskutinis šansas dadėti ką nors prie to pačio siuntinio. ;)
-
Sveiki, užsisakiau foto aparatą, bei atminties kortelę, taip pat sumokėjau už EMS. Kiekvieną dieną stebiu savo užsakymo statusą ir šiandien pamačiau: "Processing - Contact us for the latest update.". Ką reikia daryti? Seniau nereikėdavo susisiekti arba tiesiog nepastebėdavau.