Pereiti prie turinio

Sedvardas

Nariai
  • Pranešimai

    8
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Sedvardas Pranešimai

  1. Aš siūlyčiau pradėti domėtis vykstančiais renginiais, pasikalbėjimais bei diskusijomis apie marketingą, jos vyksta gan dažnokai, tačiau dažnai tenka mokėti už dalyvavimą. Labai daug žinių įgyjamą atvirose diskusijose, kur galima klausti jums nežinomų dalykų.

    Be diskusijų rekomenduočiau paskaityti marketingo knygą: Kotler on Marketing. Kotler autorius yra labai žymus marketingo specialistas ir dauguma besidominčiu rinkodara žmonių tenka išgirsti apie jį bei paskaityti jo knygas, šią knygą rekomenduoja skaityti ir užsienio aukštosiose mokykluose. Ši knyga padės jum suprasti marketingo pagrindus.

    Yra ir daug nemokamų būdų internetu, paieškoje susiveskite marketing for starters ar rinkodara pradininkams ir ieškokit jums maloniausių skaityti bei patikimiausių straipsnių.

  2. Mano manymu, tai siuo metu vis dar vertinga nisa. Tik aisku, svarbu gebeti pasiulyti auditorijai autentiskuma ir, zinoma, tiket tuo, ka darai ir siulai, o ne sekti masini turini, nes jis, geriausiu atveju, pasiteisina tik kaip vidutinybe. Jei tikslas yra uzsidirbti, tai turinio vargu ar bus naudingo. Kaip pries tai buvo mineta, pirmiausia tenka daug dometis kas ir kaip ir ka galima pasiulyti, o ne kaip sutaupyti ar nesunkiai pasipelnyti. Norint, kad pasisektu, reikia tikrai nepagailet saves, idet nemazai laiko i statistika, visa duomenu analize ir finansus, kitus niuansus ir startuot. Bet as visada buvau ir busiu uz tai, kad verta bandyt. Jei ir nepasiseks, tai ta patirtis ir ismokta informacija niekur nedings ir turetu buti aktuali bet kokiam versle.

  3. Samsung, Apple, Kia, Huawei, Wolksvagen - pigūs dalykai?

    Jie nėra pigūs dalykai, tačiau šių prekės ženklų reklamos yra visur, todėl sunku apskaičiuoti, kiek sėkmės ištikrųjų atėjo būtent iš televizijos reklamų. Jų reklamos mirga ir soc tinkluose ir visokios žvaigždutės prisideda prie to.

     

    Apskritai, priklauso manau nuo produkto ir tikslinės auditorijos. Pritariu ir dėl tv prasukimo, aš asmeniškai-visad prasuku kai tik galiu.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...