Pereiti prie turinio

nix

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.077
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    100%

nix Pranešimai

  1. Prieš 9 minutes, Blofeld parašė:

    Web hostingo supportas yra HOSTINGO supportas, ne WEB supportas.

    Temos autorius rase jog klaida "error 500". T.y. klaida serverio puseje. Kodel negalima kreiptis i hostingo support'a su klausimu "kas negerai"? Labai idomus poziuris ir isankstinis nusistatymas "nieko nebus".

    Pateiksiu paprasciau:

    Petriukas: - As gaunu klaida error 500. Nesuprantu kas darosi, viskas veike anksciau...
    Supportas: - Serveris veikia gerai. Ziurekit error log'us.
    Petriukas: - O kas tie error log'ai?
    Supportas: - Juos rasite <cia>
    Petriukas: - O ka reiskia <...>
    Supportas: - Tai problema <...>, meginkite <...>

    ir t.t. Supranti kur vyniuoju? Ijungi durniu ir eini visais kanalais. Be jokiu isankstiniu nuostatu. Dazniausiai zmones cia talpina svetaines pas IV. Sitie turi draugiska support'a.

  2. Prieš valandą, Blofeld parašė:

    Kodėl esi įsitikinęs, kad shared hostingo supportas tikrai ieškos webo problemos

    O kam tuomet web hostingo support'as reikalingas isvis? Uz tai kad paklausi klausimo niekas i galva neduos. Tu moki pinigus (tikriausiai) uz paslauga, i ja ieina techninis palaikymas. Ateini ir sakai "as manau jusu serveris veikia negerai", tuomet support'o darbas yra patvirtinti arba paneigti si teigini. Rezultate klientas arteja link problemos sprendimo.

    Nedaryti nieko ir tiketis kad problema "issispres"... Tikriausiai kazkas taip gyvena laimingai.

  3. Labai paprastas algoritmas kuris tave pavers i web specialista:

    1. Klaidu kodai: https://nightlies.apache.org/httpd/trunk/doxygen/group__HTTP__Status.html

    ju nera daug, tiesiog atsimink 3XX, 4XX ir 5XX. 5XX zymi klaida serverio puseje.

    2. Turint klaidos koda galima siaurinti problemos priezasti. Tarkim Error 500 (Internal server error) gali sakyti jog problema yra su .htaccess, su failu teisemis.

    3. Zinant, jog klaida yra serverio puseje, reiktu prisiminti jog serverio klaidos fiksuojamos log'uose. error_log dazniausiai. Shared hosting'e yra tik access ir error log'ai tad nerasti praktiskai neimanoma.

    4. Paziurejus error log'e naujausias 3 eilutes, nukopijuok jas i google ir rasi atsakymus. Megink juos pritaikyti savo situacijai.

    5. Jei visgi atliekami pataisymai nepadeda - kreipkis i serverio administratoriu, t.y. hostingo paslaugos teikeja. Neikas jie tau. Pasakys kur tiksliai problemos ieskoti ir ka daryti kad pataisytum.

     

    Jei ateityje forume klausi pagalbos, tai reikia ideti tokia minimum info:

    1. Domenas;

    2. Paskutines 10 eiluciu is error log'o;

    Kitaip tavo tema bus ignoruota, patrolinta ar isvis busi suklaidintas speliojimais.

  4. Prieš 12 minučių, biz parašė:

    Ok, cia del neaiskiu priezasciu baidotes tstuku.

    Tada kitas variantas, kad besikreipiantys suprastu kokie yra minimalus reikalavimai - neprasot nieko spresti, bet tiesiog pateikiat kazkoki testa ir pasakot: "kreipkites tik jei sitas testas jums yra pakankamai lengvas".

    Tinka toks variantas, ar ir tai butu blogai kazkodel? 

    Pakartosiu - to esme butu iskart atfiltruoti kandidatus, kuriem pozicija per sudeinga. 

    O is cv ir portfolio neimanoma nustatyti? Ta daro simtai dideliu imoniu. HR darbas atmesti melagius, apsimetelius ir parazitus. Toliau is pokalbio eina labai lengvai suprasti ar pries tave sedi ponas(-ia) generalisimo ar specialistas kurio kompetencija tiketina daug didesne nei to kuris klausineja (kas yra labai gerai).

    Cia izvelgiu baime tinkamai naudoti 3 menesiu bandomaji. Ale laiko svaistymas. Deja, tokiu budu prametami zmones kurie turi potenciala adaptuotis imones veiklai, kas yra pats svarbiausias gebejimas IT specialistui.

    Jei tau ranka parasys algoritma kaip tinkamai uzpildyti pienu kiaura autobusa - tai nereiskia, jog tas zmogus sugebes sukurti pridetine verte imonei.

  5. Prieš 17 minučių, biz parašė:

    As traktuociau testuka kaip toki, kuri turetu ir pats zmogus tik saziningai spresti. Nes jei pamatytu, kad per sunku, tai automatiskai turetu pats suprasti, kad neverta net po testuko i pokalbi eiti.

    Mano mastymas:

    Tarkim tau reikia zmogaus, kuris moka bent 10 klases matematikos kursa.

    Tai pries pasikvieiciant duodi visiems kokius 2 r 9 klases uzdavinius, kuriuos spresti reikia 5 minutes.

    Taip iskart atkrenta tie, kurie tikrai per prasti. 
    O apgaudineti kandidatu vietoje butu kvaila, nes jei jie nesugeba isspresti tu 9 klases uzduociu, tai garantuotai atejus i pokalbi jie susimaus. Tai butu jiems savo laiko svaistymas apgauti ir paprasyti kazko kito isspresti tuos testukus.

    Man cia viskas labai sklandu ir efektyvu atrodo siu tuo 5-10 min testuku.

    Per pokalbi susimauti nelabai galima. Tam pokalbis ir yra. Dabdavys vertina potencialu darbuotoja, o darbuotojas vertina darbdavi.

    Tarkim, ieskomas mid-senior full stackas. Duosi jam 2+2 testa ir dar savo tiesas jam pradesi destyti apie tai kaip blogai testas padarytas. Tai atrodys labai nekaip ir darbdavys bus nurasytas, o negatyvas paskleistas apie imone. Pats esu dalyvaves pokalbyje kur sugalvojo manes paklausti kazkokio grep komandos flag'o (matyt turejau mintinai moketi). Tai sustabdziau pokalbi ir atsisveikinom graziai. Po siai dienai ta kontora vis iesko darbuotoju, nes kazkodel rotacija didziule.

    Jei cia kalba eina apie junior lygio, tai jo, tiems galima kad ir pluga i rankas duoti ir ziureti kaip tiesiai vaga ars, nors darbas su python.

  6. Prieš 25 minutes, biz parašė:

    Tai gal testukas yra skirtas tam, kad suprasti ar zmogus pasiekia bent minimaliausia reikiama lygi, kad apskritai apsimoketu kviesti.

    Netgi atrodo nelogiska neduoti testuko. Duodi, kad sutaupytum savo ir kandidato laika pamatydamss ar jis perzengia minimaliai kartele.

    1. Pokalbis su hr dronu. Ziuri ar esi adekvatus ir ar nekeli gresmes aplinkiniams;

    2. Pokalbis su technarium. Cia klausimai konkreciai apie viena ar kita problema. Ziuri kiek pajegus ismastyti sprendimus ir kada (jei isvis) pasiduodi su "nezinau". Butent cia nustato lygi koks tu esi ir kiek pajegus ismokti imones specifikos;

    3. Pokalbis su skyriaus ar kontoros C suite. Cia ziuri kiek pigiai tave gali paimti. Per brangus -> per borta, nesvarbu ka moki.

    Testukai yra atgyvena ir daznu atveju pakisa koja. Offline isvis nesamone, duosiu PetruiGPT isspresti, o online - stresas maskuos zinias. Bandomasis laikotarpis yra neveltui.

  7. Prieš 40 minučių, MartynasKu parašė:

    Taip pas mus irgi ieško jau keli mėnesiai, bet duoda prieš pokalbį koduką parašyti, +- kaip univere per programavimo laboratorinį darbą ir iš 50 lieka 1-2 kurie apskritai kažką atsiunčia... 😄 Tai vat gryną teisybę pasakei, kad realių rimtų specialistų deja nėra, o kiek kandidatuoja - nereikia tuo vadovautis. 🙂 

     Cia atraso tik tie kurie nesupranta, jog tokie "testukai" yra didziulis red flag'as del imones. O imones hr yra nevykusi.

    Arba duodi realia iskarpa is busimo darbo arba isvis tokiais "testukais" negadini zmoniu nervu. Tam yra 3 menesiai bandomasis, o testukai neparodo absoliuciai nieko apie tai kokio lygio yra specialistas, kiek jis pajegus prisitaikyti prie naujo darbo.

    Jei hr tikisi, jog i darba ateis "it specialistas" ir nuo pirmos dienos ses ir nes pridetine verte... Tokios kontoreles nieko ir neranda menesiais, arba koki stagnata is viesosios istaigos issitraukia.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...