Pereiti prie turinio

TomasJok

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    TomasJok sureagavo į kovald Ukraina   
    Pabandyk salis apkeisti pirkimo ir pardavimo.
  2. Patinka
    TomasJok sureagavo į TEGAS Daužtu automobiliu importas   
    Visoje Europos sajungoje galioja vienas muitines kodeksas ir tos pacios taisykles, bei tokio pacio dydzio muitai - viena ekonomine erdve.
    Jokios taisykles lietuvoje nesikeite. Bet kokioms prekems importo metu galioja vidutine palyginamoji kaina (su automobiliais tai visi vadina rinkos verte), nes gi visi nori moketi maziau mokesciu, o nutrinti pora skaiciu is invoice nera sunku. Todel muitines turi duomenu bazes kurioje kaupiama panasiu/tapaciu prekiu verte importo metu. Jei visi is kinijos veza X preke uz 100 eur, o staiga ta pacia preke kazkas pradeda vezti uz 1 EUR, muitinej krenta geltonas - dokumentinis tikrinimas d4l prekiu vertes. Importuotojas turi irodyti savo prekiu verte, pirminiu momentu uztenka pateikti mokejimo pavedima/sutarti/eksporto deklaracija ir paleidzia. Bet toliau administracijoje kitas skyrius dar karta perzvelgia visus tuos atveju ir gali nuspresti atlikti pilna ukines veiklos tikrinima arba tiesiog jei tie irodymai buvo nepakankami perskaiciuoti mokescius iskart i didesnius.
     
    Automobiliai yra unikali prekiu grupe (juk pvz niekas neveza naudotu batu, sulauzytu laikrodziu ir pns). Naujas kainuoja 50 k,dauztas gal 5 k. Mokesciai 10proc muitas + PVM. Visi nori pataupyti ir vezdami ponauji-su minimaliais pabraizymais deklaruoti kaip visiska lauza. Todel islenda toks dalykas kaip ir kitoms prekems. Su panasiomis/tapaciomis prekemis neimanoma sulyginti nes kiekvienas automobilis individualus. Todel vertinama faktine automobilio bukle (is 10 metu praktikos su automobiliais, jog nedauzti - tiesiog naudoti visalaik yra daugiau maziau rinkos kainos - stebuklu nebuna). Pats muitininkas negali nuspresti kokia automobilio likutine verte, todel tam lietuvoje yra turto vertintojai, kurie uz nedideli mokesti suraso akta kuriuo nustato automobilio verte: grubiai is rinkos vertes atimama suma, kurios reiketu dauztam automobiliui atstatyti iki tinkamos bukles, ir turto vertintojo nustatyta suma laikoma rinkos verte, nuo kurios moki mokescius. Pilna lietuvoje @kreivu@ turto vertintoju.
     
     
    Kaip ta tiksliai tai vyksta angluose - negaliu pasakyti, bet jei ten iseitu stipriau apgauti valstybe, tai senai visi tik angluose importuotu.
     
    Neseniai maciau BWM 328 XI 2016m. Minimaliai apdauzytas. Invoice buvo iki 1 k USD, Turto vertintojas ivertino ¬4500 EUR. Susimokejo mokesciu ¬1500 EUR. Ir jau sekancia diana lietuvoje pardave uz beveik 11 k..
     
     
    P.S. Rinkos verte tai verte su jau sumoketais muito+pvm mokesciais. Tai jei kokiam emprekis rodo 13000 rinkos verte, reikia atimi pvm, atimi muita, ir gauni jog neimpotuoto automobilio rinkos verte (naudoto, bet ne dauzto) yra ¬10000. Kadangi yra tolerancijos ribos, manau drasiai ir 9000 praeitu be dideliu problemu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...