Pereiti prie turinio

Daužtu automobiliu importas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Turiu transporto kompanija UK su savais sunkvezimiais, kiemas salia vieno dydziausiu UK uostu, taigi salygos atsivezti ir issikrauti prekes tikra yra. Yra ideja is USA i UK importuoti dauztas masinas ir sukrovus ant tralo parvezti i lietuva kur tariamai lauktu partneris. Teko matyti zmoniu uzsiemanciu tuo, i 40 pedu konteineri telpa 3-5 masinos. Kaip suprantu po paskutiniu pakeitimu lietuvos istatymuose tai gan aktualu, nes lietuvoje reikia moketi muitus nuo masinos rinkos vertes, o UK nuo tos kainos uz kuria pirkai, + turiu salygas tuos muitus nurasyti nes kas ketvirti ir taip ju sumoku nemenkas sumas.

 

Klausimai butu tokie:

 

Ar dar nepaseno mano zinios del muitu dauztoms masinoms is USA?

Ar nezinote konkreciu kompaniju perkanciu tokius automobilius kurioms galbut reiketu mano paslaugu?

Gal ka domintu bendradarbiavimas (jei apsiimtumete masinu taisymu/realizavimu lietuvoje) ?

 

Pagarbiai,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Importo taisykles vienodos ir lietuvoje ir UK (vienodos visoje EU). Todel apibraizyto lambo uz centus ir UK neimportuosi.

2. Teritorija arti uosto ar toli nuo jo nelabai ka keicia. Iki importo prekes tik muitines zonoje gali buti (t.y uoste). Nebent kazka keis jog arciau nuo uosto privezti reiks. Bet klausimas kaip is konteinerio issikrausi auto (sakykim ten ne visiskas netalo lauzas, kuri dar saugai). Gaunasi ar uoste kol dar konteineris ant zemes iskart isvarineji ir statai ant tralo, arba su visu konteineriu plukdai i klaipeda. Kaip ir teritorija nevaidina jokio esminio vaidmens.

3. Nelabai suprantu kaip tu ”nurasysi” muita. Gal maisai su grazintinu pvm ar mokesciu permokejimu.

4. Brexit,

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gautųsi sutaupyti, būtų galima kažką galvoti, tik reikia tiksliau išsiaiškinti kokia situacija su muitas UK, kiek ko mokama ir pan. Taip pat reiktų įvertinti ir atvežimo išlaidas iki Lietuvos.

 

Kainos anksciau budavo apie £400 uz viena lengvaji automobili, zinoma imant visa trala manau uz kokius £2000 galima suderinti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Importo taisykles vienodos ir lietuvoje ir UK (vienodos visoje EU). Todel apibraizyto lambo uz centus ir UK neimportuosi.

2. Teritorija arti uosto ar toli nuo jo nelabai ka keicia. Iki importo prekes tik muitines zonoje gali buti (t.y uoste). Nebent kazka keis jog arciau nuo uosto privezti reiks. Bet klausimas kaip is konteinerio issikrausi auto (sakykim ten ne visiskas netalo lauzas, kuri dar saugai). Gaunasi ar uoste kol dar konteineris ant zemes iskart isvarineji ir statai ant tralo, arba su visu konteineriu plukdai i klaipeda. Kaip ir teritorija nevaidina jokio esminio vaidmens.

3. Nelabai suprantu kaip tu ”nurasysi” muita. Gal maisai su grazintinu pvm ar mokesciu permokejimu.

4. Brexit,

 

1. Gi nesenai keite taisykles ir lietuvoje reikia moketi mokescius nuo masinos rinkos vertes, o ne nuo saskaitos fakturos sumos kuria sumokejai uz masina?

2. Dirbame su uostais, turime savo konteineriu trailerius, rampa kuri leidzia forkliftui uzvazioti i konteineri jau net nekalbu apie masinos nuvezima is jojo taigi del saugumo problemos tikrai nebutu, uoste paciam niekas tikrai neleis iskraudineti konteinerio ir statyti iskart ant tralo, nebent apie ro-ro kalbi kur masina atkeliauja ne konteineryje ir ja reikia pasiimti is uosto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visoje Europos sajungoje galioja vienas muitines kodeksas ir tos pacios taisykles, bei tokio pacio dydzio muitai - viena ekonomine erdve.

Jokios taisykles lietuvoje nesikeite. Bet kokioms prekems importo metu galioja vidutine palyginamoji kaina (su automobiliais tai visi vadina rinkos verte), nes gi visi nori moketi maziau mokesciu, o nutrinti pora skaiciu is invoice nera sunku. Todel muitines turi duomenu bazes kurioje kaupiama panasiu/tapaciu prekiu verte importo metu. Jei visi is kinijos veza X preke uz 100 eur, o staiga ta pacia preke kazkas pradeda vezti uz 1 EUR, muitinej krenta geltonas - dokumentinis tikrinimas d4l prekiu vertes. Importuotojas turi irodyti savo prekiu verte, pirminiu momentu uztenka pateikti mokejimo pavedima/sutarti/eksporto deklaracija ir paleidzia. Bet toliau administracijoje kitas skyrius dar karta perzvelgia visus tuos atveju ir gali nuspresti atlikti pilna ukines veiklos tikrinima arba tiesiog jei tie irodymai buvo nepakankami perskaiciuoti mokescius iskart i didesnius.

 

Automobiliai yra unikali prekiu grupe (juk pvz niekas neveza naudotu batu, sulauzytu laikrodziu ir pns). Naujas kainuoja 50 k,dauztas gal 5 k. Mokesciai 10proc muitas + PVM. Visi nori pataupyti ir vezdami ponauji-su minimaliais pabraizymais deklaruoti kaip visiska lauza. Todel islenda toks dalykas kaip ir kitoms prekems. Su panasiomis/tapaciomis prekemis neimanoma sulyginti nes kiekvienas automobilis individualus. Todel vertinama faktine automobilio bukle (is 10 metu praktikos su automobiliais, jog nedauzti - tiesiog naudoti visalaik yra daugiau maziau rinkos kainos - stebuklu nebuna). Pats muitininkas negali nuspresti kokia automobilio likutine verte, todel tam lietuvoje yra turto vertintojai, kurie uz nedideli mokesti suraso akta kuriuo nustato automobilio verte: grubiai is rinkos vertes atimama suma, kurios reiketu dauztam automobiliui atstatyti iki tinkamos bukles, ir turto vertintojo nustatyta suma laikoma rinkos verte, nuo kurios moki mokescius. Pilna lietuvoje @kreivu@ turto vertintoju.

 

 

Kaip ta tiksliai tai vyksta angluose - negaliu pasakyti, bet jei ten iseitu stipriau apgauti valstybe, tai senai visi tik angluose importuotu.

 

Neseniai maciau BWM 328 XI 2016m. Minimaliai apdauzytas. Invoice buvo iki 1 k USD, Turto vertintojas ivertino ¬4500 EUR. Susimokejo mokesciu ¬1500 EUR. Ir jau sekancia diana lietuvoje pardave uz beveik 11 k..

 

 

P.S. Rinkos verte tai verte su jau sumoketais muito+pvm mokesciais. Tai jei kokiam emprekis rodo 13000 rinkos verte, reikia atimi pvm, atimi muita, ir gauni jog neimpotuoto automobilio rinkos verte (naudoto, bet ne dauzto) yra ¬10000. Kadangi yra tolerancijos ribos, manau drasiai ir 9000 praeitu be dideliu problemu.

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...