Pereiti prie turinio

Benita Copyw

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    25
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Visas Benita Copyw turinys

  1. Nepamirškit visiem tiems 5000 ar kiek jų, su jais susisiekti ir gauti leidimą siųsti naujienlaiškius. Špilkuoja pagal GDPR :)
  2. Yra, jei LT nustatytmai, turėtų būti laukelis MUP (maksimalus užmokestis už paspaudimą). Jis turėtų būti pasirenkamas, jei neklystų, kai pasirenki deliverinimo strategy. Bet gal ir klystu kurioje vietoje, reiktų prachekint. Bet tikrai dar prieš paleidžiant campaigną :)
  3. Na nežinau, gal man taip užpuolė, bet kątik dar atsidariau IG patikrinti - visur matau pilnus skaičius - kiek tūkstančių ar šimtų tūkstančių, tai nesuklydau. Nebent kažkoks naujinys iki mano įrenginio neatėjo. Jeigu yra keli šimtai tūkstančių, nematau konkretaus skaičiaus, bet matau kad 300k and others likes this :) Tai pagalvokit, ar čia tikrai yra like skaičiaus panaikinimas, ar tiesiog piaro dalis? :) Dėl dislike - žinau, kad atsisakyta dėl neapykantos kurstymo ir t.t. tai čia viskas seems logic, bet turiu omenyje, kad tas laikų slėpimas gali priversti prie verslų žlugimo - šiandien dau
  4. Su tais like'ais tricky reikalas. Jeigu juos naikintų ir nerodytų kaip žmonės įsivaizduoja, gal tas 'būti mėgstamam' kultas sumažėtų. Bet dabar, manau, kad tai yra labiau teorinis sprendimas, nes dabar ant daugelio postų yra rodoma ne tikslus skaičius, bet apykslis, pvz.: more than 300k likes this. Tai kažkaip nelabai tikiu aš tų laikų panaikinimais. Vistiek ras kaip apeiti, it nemanau, kad visiškai jį panaikins. Čia panašiau į utopiją, kai prieš maždaug 7 metus, kelis metus buvo kalbėta apie dislike mygtuką - demo versija buvo, bet po savaitės ar mėnesio ji dingo ir taip liko neįgyvendinta, o
  5. Manau, verta pradėti nuo pradmenų :) Noriu pasidalinti copywriting tips tiems, kurie turi mažiau patirties arba mano, kad nieko nesupranta ir nesigilina į copywritingą. Kam dar šis tekstas naudingas? Ne tik rašantiems ir norintiems rašyti dar geriau, bet ir užsakovams, kurie pagal panašius kriterijus gali vertinti paslaugų tiekėjų darbą :) Kaip turi atrodyti kokybiškas turinys? I DALIS Kas yra geras turinys? Kokį blogo įrašą galime laikyti kokybišku? Kokį tekstą tikrai nėra gėda parodyti partneriui, kolegai, esamam ar potencialiam klientui? Atsakymais į šiuos klausimus nutariau pasidal
  6. Beje, narius, naudojančius LinkedIn - mielai kviečiu susikontaktuoti :hey: Susipažinimui, kviečiu paskaityti mano LinkedIn publikuotą blogo įrašą-įžvalgas, kas mane sudomino didžiausiame Lietuvos marketingo asociacijos renginyje - galbūt vertingų pastebėjimų atrasite sau ir Jūs. :thumbsup: Taip pat šiandien išleidau naują rekomendacinio pobūdžio straipsnį apie tai, kaip turėtų atrodyti geras, kokybiškas tekstas. Kviečiu paskaityti!
  7. Laba,dėl pavyzdžių jeigu tikrai domina, brūkštelk man PM. Rašau pagrinde lietuvių, rečiau - anglų (straipsniai, naujienlaiškiai).
  8. Besidomintiems rinkodara in general, asmeninė rekomendacija - bignow blogas taip pat norintiems daugiau kūrybiškumo įkvėpimo, inovatyvesnių idėjų - rekomenduoju prenumeruoti Tomo Ramanausko naujienlaiškį Soc. tinklų mėgėjams - reportai, naujienos, insights ir etc. social media examiner
  9. Įsimenantis pavadinimas su idėja ir įsimenčia vizualine dalim - ne sėkmės garantas, bet gali padėti. Bet aišku, priklauso ir kokybės paslaugos, ir to, ką darot, kaip reklamuojatės. Turėjau atvejų, kai realiai žmonės nepamena pavadinimų, bet pamena kokybišką paslaugą ir rekomenduoja vieni kitiems, o susirasti jau ką rekomenduoja - juokas. :) taip pat sėkmė nuo pavadinimo tikrai nepriklauso, bet kažkiek savo tikslo pasiekti kažkiek tikrai gali padėti :)
  10. LRT perėjus delfio generalinei į LRT, patapo antru delfiu :) tragedija, ne antraštės jau ten, nors turėtų būt kaip tik aiškiau. Šiaip norintiems konkrečiai, greitai ir sužinot naujausius, rekomenduoju keliaut į bns.lt - kiek žinau, ten atsiranda pirmieji straipsniai, kuriuos po to ima visi portalai. Keletą metų seku tai viską vos ne iš pirmų lūpų sužinai :) p.s. - jokių straipsnių apie olialia pupytes nebūna, tik rimtos svarbios naujienos ir aktualijos.
  11. Jeigu mėgstat vadinamą "mamos naminį" maistą ir dideles sočias porcijas - tai tik kavinė "Albina" Slucko g. (mes vadinam Albynka) :D Dirba tik pietų metų, personalas super malonios merginos, porcijos didelės, daug vyrų visad ten būna eina valgyti, nes ir būna visokių pareigūnų prieina :rolleyes: Kasdien platus meniu pasirinkimas, nuo paprasčiausios silkutės iki cepelinų, balandėlių, kepsnių, užkepėlių ir t.t. :rolleyes: man pačiai buvo atradimas. Maistas tikrai superinis ir visad jaučiasi, kad kątik šviežiai gamintas. :winner:
  12. Labas! Aš Benita - mane veža rinkodara! Keleriusmetus dirbu su marketingu in general (planavimas, strategavimas, koordinavimas), dalį darbų sudaro ir įgyvendinimas. Ypatingai myliu copywritingą :wub: :rolleyes: Tekstus rašau ir laisvu nuo darbo metu, nes kažkaip būtų keista, jei nieko su tuo nedaryčiau :P Mielai patarsiu, pakonsultuosiu ir padėsiu prireikus būtent šiais klausimais. Patirties man negaila - manau, kad kitiems reikia padėti išskleisti sparnus ir kilti, o ne traukti prie žėmės :rolleyes: Džiugu čia forumuose padiskutuoti, paskaityti apie kitų patirtis ir problemas, sprend
  13. Sveiki :rolleyes: Kiek peržiūrėjau įvairiausių blogų ir forumų, matau, kad tikrai trūksta praktinių, naudingų patarimų ir rekomendacijų marketingo tema, o ypatingai, kalbant apie socialinius tinklus (FB, IG, Linkedin ir kiti) ir su turinio kūrimo - kaip išnaudoti, apie ką rašyti, kur talpinti, apie reklamos klausimus, targetinimą ir t.t. Kadangi šitie dalykai mane veža ir tas yra mano amatas - mielai pakonsultuosiu - visus klausimus drąsiai rašykit čia arba man PM, kuo galėsiu - tuo padėsiu, o ko nežinosiu - bandysim išsiaiškint atsakymus per patikimus šaltinius. Prireikus, soc tinklų/web
  14. Visai tą patį galvoju. Jei sąžinė negraužia, pofik tie 50 eurų :)
  15. Kokio gerumo šitas testas, antrą kart darau per kelis metus, bet viskas atitinka iki smulkmenų :)
  16. Esu rašiusi dešimtimis skirtingų temų, būtent vedusi blogus, planavusi tinklelius ir t.t. Bendradarbiauju su klientais dėl turinio, visad pasikoreguojam pagal poreikį. Prireikus - mielai laukčiau žinučių, iš ieškančių patikimo ir gero copywriterio :)
  17. Maistas - nepamirškit, žmonės valgo akimis. Aš asmeniškai, kalbant apie komunikaciją ir kalbant apie ilgalaikę perspektyvą, pastangas dėčiau į: stiprius vizualus. Susiorganizuojant gerą fotografą, fotosesiją ir turit vizualaus turinio keliems mėnesiams. jeigu maistas uniklaus, kaip sakot - akcentuojant būtent kuo išskirtinis. eko produktai? vietinių ūkininkų tiekimas? O gal kaip tik unikalios autentiškos močiučių receptūros? reikia pragalvoti, kas jūsų produkto išskirtinumas. kuo jūs išskirtiniai prieš konkurentus. Gal dirbat ilgiau? gal atsidarot anksčiau? o gal maistas pas jus gaminam
  18. Laba :rolleyes: Pagrindinis LinkedIn tikslas yra parodyti savo profesionalumą ir ekspertiškumą - tai reiškia kurti super kokybišką ir profesionalų turinį specifinėmis temomis, susijusiomis su tavo įmone/produktu/team'u/soc. atsakomybe/tyrimais ir pan. Cold messages nelabai tinkamas formatas kalbant apie Linkedin, nes ten vartotojai ieško 'deep' turinio, o ne komercinių žinučių. Ten komercijos realiai labai mažai. Bet prominti savo kaip įmonės/vadovo/specialisto vardą - puiki erdvė. Nežinau, kas pas Jus per produktas ar įmonė, bet pagal tai reikėtų nuspręsti ar iš vis jum reikalingas lin
  19. Laba :rolleyes: Jeigu mano žinios neklysta, eik į Settings > privacy > how people can find and contact you > message requests ir parink kad būtų 'everyone'. Pabandyk, gal suveiks :rolleyes:
  20. Kad patogu - tikrai, bet, kad efektyvu - didelis klausimas. CV bankas susikrovė sau populiarumą, ir tam buvo skirta daug reklamos, bet su tuo pačiu dalyku ateina nekokybiški (kartais nu tikrai belekokie) darbo skelbimai su minimaliai info, daug už minimalų atlyginimą, o su tuo pačiu ateina ir visi nekvalifikuoti kandidatai, kurių turbūt 90% iškart atmeta darbdaviai. Iš patirties galiu pasakyti, kad jei esi kvalifikuotas specialistas - vienareikšmiškai efektyviausias būdas ieškoti ir rasti darbą yra LinkedIn, o iš portalų - cvmarket tikrai daugiau galimybės susilaukt feedbacko. CV banke turbūt
  21. Sveiki! Ar jau radot specialistą soc. media komunikacijai? Jei ne, manau galiu padėti, jeigu tinka freelancinimo bendradarbiavimo principas. Jei dar ieškote specialisto, susisiekime asmenine žinute.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...