Pereiti prie turinio

KKitamanis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    263
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

KKitamanis paskutinį kartą laimėjo Sausio 26 2020

KKitamanis patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie KKitamanis

  • Rangas
    Dažnas dalyvis

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Kas po ranka, dažniausiai, šaldytos uogos, obuolys, bananas, bei truputį cinamono kad medžiagų apykaita pagreitintų.
  2. Vaisių kokteilis, 1,5 litro su vandeniu, iš vakaro susipjaustai viską
  3. Dar pridėsiu, kad medituoju po 20+min, skaitau knygas po 25+puslapius, Wim Hof kvėpavimą atlieku, bei rašau mintis į sąsviunį, bet šita darau neilgai gal kokį 15 dienų, bet rezultatą jaučiu ir dabar, manau, kad daugiausia prisideda rašymas prie šviesios galvos, arba meditacija. Būtų smagu sugalvoti kokį uždarbio projektą tik, kad nesugalvoju :D
  4. Po daugybės nesėkmių pagaliau atradau valios sportuoti ir maudytis šalto vandens vonioje kiekvieną dieną, taip kiekvieną dieną, dabar, kai tai darau du mėnesius, įgavau pagreitį ir nesuprantu kodėl ankščiau nepavykdavo sportuoti, dabar kokią dieną nesijaučiu norintys sportuoti įveikiu šį jausmą labai lengvai, gerai gana girtis... Žodžiu supratau, kad galima kažkaip išnaudoti savo valios jėga darant ką nors kiekvieną dieną, taigi ką pasiūlytumėt daryti (kiekvieną dieną), kad atsigręžus po 3 mėn, 6 mėn, būtų rezultatas?
  5. Jei neklystu dauguma profesionalių sportininkų vartoja farma (papildus ar kažką panašaus) Jei būtum mates šią dokumentiką taip nekalbėtum Žinoma, kad reikia vienu laiku valgyti, vaisius atskirai valgyti, po 18h nevalgyti ir t.t Ankščiau valgydavau 500gr vištienos/kalakutienos su daržovėmis, bet kūnui netiko tokia dieta daug spuogų ir energijos nebuvo 😊
  6. Prieš 1,5 mėnesio mačiau dokumentinį filmą Game Changers, jis kardinaliai pakeitė mano mąstymą apie mitybą, taipogi mačiau kitus kelis filmus ta pačia tema, dabar jaučiuosi kur kas geriau nei prieš tai, dingo mentalinis rūkas, daugiau energijos, greičiau atsistato raumenys po treniruotės, pavalgęs galiu eiti ką nors daryti, o ne pagulėti. Patarčiau ir Jums pažiūrėti YouTube platformoje yra pilna versija.
  7. Pirma tema buvo apie protarpinį badavimą, antra kaip 1600 kcal valgydamas aš galiu daug ėsti
  8. Gal kas galėtų rekomenduoti kas padeda tokiomis aplinkybėmis, arba gal patys ką pakonsultuotumėt, teorinė dalis parašyta, sistema sukurta, liko aprašyti praktika, visas diagramas, dėkui :)
  9. turbūt jei jėga didinti priaugi raumenų, o tas padidina medžiagų apykaita edit: nors svoris tas pats per savaitę -6cm per pilva
  10. tas mano sportavimas nėra toks ilgas kiekvieną dieną sudaro apie 35 min, esu pradedantis, visą gyvenimą nesportavau :) : 10 min dviratis treniruoklis 5 min pilvo preso pratimai su 45s darbo ir 15s poilsio intervalais 20 min svorių kilnojimo 4X 8 kartai štangą krūtiniai 30kg svoriai + pati štanga apie 8kg, 4X 12 kartų bicepsui hanteliai po 10kg 4X štanga pečiams į viršų keliant 7kg kodėl čia viską surašiau, nes noriu patarimo kaip didinti svorius, gal kas kokį įrankį turi, p.s. galbūt kas net tų 1600kcal nesuvalgydavau, nes sunku tiek sukišti per 4 valandas, tai dabar bandysiu per 6 va
  11. bet negalima ir per mazai valgyti, siaip 5 dienas buvo 85kg, dabar 84.3kg per nakti aisku kad nebuna tokiu dienu kad 5000 suvartociau
  12. gi rašiau, kad po 1600kal valgau, labiau tikėtiina, kad per mažai valgau ir kaupiasi svoris, nei kad 2600kcal suvalgau
  13. man dabar laikosi 85kg, gal raumenis daugiau sveria uz riebalus, bet nezinau, gal reiketu daugiau valgyti ir nemesinti svori o ji auginti ir sportuoti padoriau :D
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.