Pereiti prie turinio

OKgoogle

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    OKgoogle sureagavo į Stanley Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Svarbu klientas patenkintas, tada ir aš laimingas :)
     
    Kažkaip nesu girdėjęs, kad gamintojas, konkrečiu atveju Audi reglamentuotų grandinių ir purkštukų resursą. Būtų gerai jei kas numestų nuorodą į šaltinį jei taip yra. Aplamai pagal gamintojo logiką nupirkęs naują mašiną ir atvažinėjęs garantinį laikotarpį (dažniausiai 2m.) turi ją išmest ir pirkt naują. Kuo daugiau ji ges po garantijos - tuo didesnis pliusas gamintojui. Padangos, tepalai ir t.t. yra aptarnavimas, nes tai susidėvinčios dalys ir gamintojas nurodo periodinį jų keitimą.
     
    Purkštukų kainą vis dar rodo kataloguose 300-350€/vnt visiems 2.7 ir 3.0tdi varikliams. Net jei kažkokiais būdais gausi juos po 200€/vnt - tai vistiek kosminiai pinigai. Dėvėtus pirkti nėra prasmės, nes neaišku ką įsidėsi, bet net ir jų kainos kosminės 100€/vnt: https://rrr.lt/naudotos-autodalys/audi/a6-s6-c6-4f-2005-2011/degalu-misinio-sistema/degalu-ipurskimo-sistema/purkstukas-ai-forsunke-es/?cm=25&man_id=3&cmc=2
     
    Beje, kad mašina nerūdytų reikia ją prižiūrėti - pastoviai plauti nuo druskų, vaškuoti, iš karto užtepti dažų lašiuką ant kiekvienos atsiradusios įdaužos. Na ir aišku būtų gerai padaryti antikorozinį. Iki šiol galvojau, kad tai galioja visiems auto išskyrus Audi, pasirodo klydau :)
     
    O dėl ridų tą ir norėjau pasakyt, vienam grandinė pradeda barškėti ties 400k km, antram 600k, trečiam 800k, bet visi trys pirko "nuo tralo" su pačia tikriausia 220k rida ant skydelio ir visi trys po to rašys forume, kad ties 250k pradėjo barškėti grandinė :D
  2. Patinka
    OKgoogle sureagavo į Stanley Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Pradėkim nuo kėbulo, nes tai turbūt geriausia dalis šito modelio, nes net tokio amžiaus nerūdija. Niekas nekaltas, kad nusipirkai dažytą ir špakliuotą.
    Grandines ir purkštukų nevadinti gedimais čia jau labai rožinius akinius reik būt užsidėjus. Grandinė tai alternatyva diržui, kurios iš principo nereikia keisti. Kai grandinės barška arba nutrūksta tai yra gedimas, gamintojo brokas. Taip, yra modelių kur grandinės ir 100k nelaiko, bet taip tikrai neturi būt. Visų dyzelių purkštukai yra daugiau ar mažiau probleminis mazgas, šiame modelyje ne išimtis, bet čia problema jų kainoje, nes mokėti už komplektą 2000€ kai mašinos kaina prasideda nuo 3000€ yra absurdas.
    Jokios detalės resurso neįmanoma apskaičiuoti pagal ridą, nes:
    Negyvename idealiame pasaulyje, kiekvienas auto eksploatuojamas skirtingomis sąlygomis, skirtingais atstumais ir t.t.
    Niekaip neįmanoma sužinoti tikros ridos. Gali jungti šimtą diagnostikų, turėti visą papkę sąskaitų, tikrinti per visas atstovybes ir per visų valstybių duomenų bazes - vistiek niekada nesužinosi tikros ridos. Išimtis nebent jei mašiną pirkai naują.
    Dar svarbus faktorius, kad didžioji dalis rinkos yra nudrožti laužai nuvažiavę arti milijono km, net neimu šių modelių užsakymų, nes jų jau neįmanoma rasti geros būklės, nebent už visiškai kosminę kainą, kai šiek tiek pridėjus galima C7 paimt.
     
    Klausimo autoriui:
    Reikia turėti omenyje, kad tai jau sena nuvažinėta mašina, bet jos eksploatacija bus brangi, nes tai vistiek sudėtinga premium klasė. Net nežinočiau brangiau eksploatuojamos mašinos panašaus amžiaus ir kainos. Jau geriau kokį Cadillac Escalade imt :) Jei labai patinka, seniai svajoji, degi kaip nori - pirk, nes svajonės turi pildytis, bet neklausinėk forumuose apie eksploatacijos kainas ir kuro sąnaudas, nes nieko gero neišgirsi.
  3. Patinka
    OKgoogle sureagavo į mantas666 190 universitetų išleido 600 kursų internetu nemokamai   
    Einate į universitetą,- šaunu, bet jei norite pasitobulinti laisvu laiku namuose...
    Yra anglų, rusų ir kt. kalbomis įvairūs kursai.
    https://qz.com/1437623/600-free-online-courses-you-can-take-from-universities-worldwide/
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...