Pereiti prie turinio

4ida

Nariai
  • Pranešimai

    53
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Esu auklėtas taip, kad "svetimų pinigų skaičiuoti" nereikėtų, nes jie - tiesiog ne tavo. Kiekvienas turime savo pajamų šaltinius, kiekvienas sprendžiame kur pirkti džinsus (Akropoly, urmo bazėjė, Gariūnuose ar Humanoje). Taip ir su mobilaus ryšio planais: galima rinktis iš trijų tėvinių operatorių abonentus arba prepaidus, bet galima gauti planą ir iš virtualių operatorių / reselerių.
    Manau, kad padaręs nedidelį "research'ą" atrasi gerą kainą ir aptarnavimo kokybę siūlantį reselerį - ten gausi ir 5G, ir eSIM, ir VoLTE, ir ViWiFi ir daug ES gigabaitų. Techninis užsakyto plano veikimas nuo reselerio nepriklauso, nes viską atlieka tėvinis operatoriaus fizinis tinklas, tiesiog yra tam tikra rizika, kad reseleris prastai aptarnaus tave, feikins sąskaitas ar elgsis "trumparegiškai ir nelogiškai" verslo logikos prasme.
    Čia tam tikra loterija, kaip ir su perpus pigesniais džinsais, nupirktais Gariūnuose - tačiau yra žmonių, kurie nori "visko iš pirmų rankų" - tuomet paslaugų tiekėjų ratas ir jų pasiūlymų konkurencija - ženkliai sumažėja. Pavartyk šią temą šiektiek daugiau, prasiplėsk savo akiratį!
      
  2. Patinka
    4ida gavo reakciją nuo Tmaster 5G Lietuvoje aptarimas   
    bite N48 (3600)

     
  3. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Jei nepakanka eSIM-trumpalaikėms kelionėms skirtų Airalo/Saily/Holafly/Maya ar kitų eSIM siūlytojų gigabaitų kelionėms arba esate labai rajus ES gigabaitų naudotojas -  Magnetukas.LT nuo šiol gali pasiūlyti šiuos mobilaus interneto planus/pasiūlymus keliaujantiems už LT ribų:
    Variantas A Ispanų operatoriaus Movistar pasiūlymas: 400 GB Ispanijoje, iš jų 200 GB ES šalyse, plius 1000 minučių ir 1000 sms būnant Ispanijoje į ispaniškus numerius. Plačiau:
    Plano mokestis - 50 Eur;  Plano galiojimas - 30 dienų;  Plano pratęsimas - 50 Eur; Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid); Aktyvavimas: jūsų prašomą dieną; Pateikimas: plastikinė tradicinė SIM arba virtuali eSIM; Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas; Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 20 Eur; Veikia šalyse: Spain, Germany, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Denmark, Estonia, Finland, France, Gibraltar, Greece, Guadeloupe, French Guiana, Holland, Hungary, Ireland, Iceland, Italy, Latvia, Lithuania, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Martinique Islands, Monaco, Norway, Poland, Portugal, Czech Republic, United Kingdom, Reunion, Romania, San Marino, St. Martin and Sweden. Variantas B Ukrainos operatoriaus Lifecell pasiūlymas: 40 GB ES už 5.50-6.00 Eur (galima pasididinti GB dasiperkant, priklauso nuo kurso, t.y. 250 grivinų). Plačiau:
    40 GB duomenų paketo mokestis - 5.50-6.00 Eur (250 grivinų). Galimybė užsakyti papildomą duomenų paketą duomenims pasibaigus - yra; Duomenų paketo galiojimas - 4 savaitės / 28 dienos; Maksimalus papildomų duomenų paketų užsakymų ribojimas: nedažniau kaip 1 paketas / 40 GB per parą; Įsipareigojimai/sutartis - nėra (prepaidas); Aktyvavimas: jūsų prašomą dieną; Pateikimas: plastikinė tradicinė SIM arba virtuali eSIM; Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas; Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 35 Eur; Veikia šalyse: Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Cyprus, Denmark, Finland, Estonia, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Japan, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Moldova, Montenegro, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, The Netherlands, Turkey, United Kingdom; Pastaba: šiuo metu šis pasiūlymas galioja iki 2024-06-30, vėliau gali būti pratęstas - teirautis PM. Variantas C Didžiosios britanijos operatoriaus Vodafone pasiūlymas: 500 GB UK, iš jų 25 GB ES šalyse. Plačiau:
    Plano mokestis - 35 Eur;  Plano galiojimas - 30 dienų;  Plano pratęsimas - 35 Eur; Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid); Aktyvavimas: per 1-2 darbo valandas; Pateikimas: virtuali eSIM; Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas; Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 0.00 Eur; Veikia šalyse: Albania, Anguilla, Antigua and Barbuda, Aruba, Austria, Australia, Azores, Barbados, Belgium, Bermuda, Bosnia and Herzegovina, British Virgin Islands, Bulgaria, Canada, Canary Islands, Cayman Islands, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Dominica, Estonia, Faroe Islands, Finland, France (incl.Corsica), French Guiana, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Grenada, Guadeloupe, Guernsey, Hungary, Iceland, Ireland, Isle of Man, Italy (incl. Vatican City), Jamaica, Jersey, Kenya, Kosovo, Latvia, Lesotho, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Madeira, Malta, Martinique, Mayotte, Mexico, Monaco, Montserrat, Mozambique, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Romania, Reunion, Saint Martin, San Marino, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain (incl. Balearic Islands), St Kitts and Nevis, St Lucia, St Vincent and Grenadines, Sweden, Switzerland, Trinidad and Tobago, Turkey, Turks and Caicos Islands, United Kingdom and United States. Variantas D Didžiosios britanijos operatoriaus O2 pasiūlymas: 50 GB UK, iš jų 50 GB ES šalyse. Plačiau:
    Plano mokestis - 30 Eur;  Plano galiojimas - 30 dienų;  Plano pratęsimas - 30 Eur; Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid); Aktyvavimas: per 1-2 darbo valandas; Pateikimas: virtuali eSIM; Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas; Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 0.00 Eur; Veikia šalyse: Austria, Azores, Belgium, Bulgaria, Canary Islands, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, French Guiana, Germany, Gibraltar, Greece, Guadeloupe, Guernsey, Hungary, Iceland, Ireland, Isle of Man, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Madeira, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Reunion, Romania, Saint Martin, San Marino, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Vatican City, United Kingdom. Variantas E Magnetuko BEST-07 planas su neterminuota sutartimi, duodantis neribotus GB Lietuvoje, 30 GB ES šalyse ir 1000 min. bei 1000 SMS į ES numerius. Plačiau:
    Plano mokestis - 11.31 Eur;  Plano galiojimas - kalendorinis mėnuo;  Plano pratęsimas - yra, 11.31 Eur; Įsipareigojimai/sutartis - nėra, mokama už panaudotų mėnesių kiekį; Aktyvavimas: per 4 darbo valandas, reikia būti LT teritorijoje; Pateikimas: plastikinė SIM arba virtuali eSIM; Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 0.00 Eur; TAIP pat galime pasiulyti eSIM adapterius, kurių pagalba galite perdaryti savo telefoną / modemą iš "eSIM nepalaikančio" įrenginio į eSIM palaikantį įrenginį. Variantai:
    eSIM adapteris "originalus": eSIM.me SINGLE-2 - palaiko iki 2 skirtingų eSIM profilių vienu metu, kaina - 30.00 Eur; eSIM adapteris "originalus" eSIM.me SINGLE-5 - palaiko iki 5 skirtingų eSIM profilių vienu metu, kaina - 35.00 Eur. eSIM adapteris kiniečių "klonas": esim.5ber.com Standard, kaina - 12.00 Eur. eSIM adapteris kiniečių "klonas": esim.5ber.com Premium, kaina - 25.00 Eur. Panaudojimo pavyzdžiai / scenarijai - tarkime fūristui, daug mėnesių metuose praleidžiančiam už LT ribų ir retai grįžtantiems į LT (t.y. neįtelpantiems į LT operatorių sąžiningo naudojimosi paslaugomis keliaujant po ES šalis taisykles):
    nusiperkate eSIM adapterį, palaikantį daugiau eSIM profilių vienų metu; į eSIM adapterį įsikeliate vieną arba keletą eSIM profilių iš aukščiau išvardintų Magnetuko siūlomų variantų arba Jūsų įsigyto betkur kitur (priklausomai nuo planuojamų aplankyti šalių, reikiamo GB kiekio bei eSIM profilio kainos); atvykęs į kažkurią ES šalį - Android apps'o pagalba aktyvuoji reikiamą eSIM profilį eSIM adapteryje, ir įkiši jį į WiFi routerį/modemą (eSIM adapteris "išmokina" modemą dirbti su eSIM profiliais, ir kartu gali dalinti WiFi keliems įrenginiams vienu metu); atvažiavus į kitą šalį arba išnaudojus eSIM profilio GB - perjungiamas eSIM profilis į kitą, ir toliau naudojamasi pigesniais gigabaitais.
  4. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    virusų paslauga yra tikrai niekinė paslauga, neverta net cento.
    Už ką sutikčiau mokėti, tai už spam VOIP virtualių numerių skambučių ir sms blokavimą. Labai pasigendu kažkokios blacklist numerių duombazės ar kažko tokio. Kuri veiktų vartotojų vote sistema, atsiliepimai ir panašiai. Kaip kad pvz veikia tokie kaip numeris . info, tik labiau centralizuotai, su app integracija ar kažkas tokio
  5. Patinka
    4ida sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Dar reikėtų paminėti ir papildomus "arkliukus" iš kurių Tele2 pelnosi:

    Seniau buvo 1 Eur sutarties administravimo mokestis, kuris dabar jau paaugo iki 2,49 EUR ir čia nėra galimybės jo taikyti arba netaikyti - pratęsi sutartį, vadinasi susimokėsi.
    Na ir kitas dalykas "Interneto apsauga", kurią įjungia brutaliai, pranešdami, kad įjungė. Tą pačią sekundę paprašius išjungti, pasako, kad tokios galimybės nėra, nes paslaugos aktyvuojamos dabar ir bus galima išsijungti pačiam po 24 val. prisijungus prie savitarnos. Be to anot konsultantės nėra reikalo išsijungti, nes 2 mėnesiai nemokami, o po to tik 1,49 EUR/mėn 😄 (už nieką). Vat taip yra žaidžiama t.y. įjungiama, "pamosikuojama" 2 nemokamais mėnesiais ir aišku didesnė dalis pamiršta išsijungti ir moka prie plano papildomai po 1,49 EUR/mėn.  Štai taip daromas biznis iš nieko. 🙂 
  6. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą. Tas tavo pažįstamas bus greičiausiai susimovęs, nes su nuolaida parduoda tik kartu su planais, o :perkant iš karto" prekė iškart atsistoja į kainą kuri yra gerokai didesnė nei rinkoje.
    Nes jei būtų taip kaip tu aprašei, tarnybos tikrai būtų sureagavusios į tokį buką vartotojų apgaudinėjimą.
    Galų gale žmogui sutartį po nosim kai pakišo, pasirašinėjo beleką, kaip ir dauguma, nes nu juk skuba, nėra laiko, nenori konsultantų gaišinti, bei paprastas žmogelis netiki, kad sutartis gali būti koreguojama. Galėjo bent akį užmestį į skaičiukus, kuriuos pasirašo mokėti ateinančius metus ar du.
  7. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Neprieštarauju. Subsidija yra tiesioginė finansinė parama, skirta kompensuoti nuostolius arba tam tikrais atvejais - negautos kainos dalį. Bendrai paėmus pats save nei vienas juridinis vienetas negali subsidijuoti. Tai tiesiog negali būti laikoma subsidija, nes kvaila būtų vesti dar kažkokią papildomą apskaitą toms pajamoms, kurios jau ir taip gautos. Kišenė juk bet kuriuo atveju viena ir ta pati.
    Operatorių atveju, vienas ar keli tūkstančiai mažai pajamų atnešančių klientų, iš esmės niekaip neįtakoja papildomų išlaidų (jų nedidina), nes visos papildomos išlaidos - tai išrašyti jam sąskaitą kas mėnesį, kartais suteikti kokia konsultaciją telefonu ar paštu ir tai praktiškai viskas. Todėl net jei klientas ir moka tik 2 eurus per mėnesį, jis vis tiek operatoriui pelningas, nes dėl masto ekonomijos, jam nereikia nieko papildomai duoti: infrastruktūra jau įrengta, apskaitos sistema bet kuriuo atveju jau veikia, konsultantai taip pat dirba už fiksuotą mėnesinį atlyginimą.
    Čia kaip ir daugelyje įmonių, kurios užsiima ne viena veikla ar vykdo klientų diferenciaciją: viena veikla būna pelningesnė, kita ne tokia pelninga. Bet reta kuri įmonė vykdo veiklą, kuri pati savaime yra nuostolinga. O jei taip būna, tai arba tai laikina, arba tai daroma turint kitų tikslų, dažnai prasilenkiančių su teise.
    Aišku visi be išimties tokie, mažas pajamas nešantys klientai negali būti, nes tada tai stabdytų progresą, tiesiog nebūtų pajamų investicijoms į technologijas, akcininkai negautų tokių "riebių" dividendų ir pan. Todėl yra netiesioginis susitarimas tarp operatorių viešai palaikyti bendrą kainų lygį. Bet dėl tos pačios masto ekonomijos, galėtų drąsiai kainas rėžti per pus, jei tik pavyktų prisitraukti 50 proc. daugiau klientų ir vis tiek dirbtų taip pat pelningai. Bet toks kainų karas, į niekur neveda (Lidl ir Maximos pavyzdys kai bulvių kainą davarė iki 1 ct už kg.) arba tiksliau veda į nuostolius.
    Ne tokie seni laikai, kai visi mokėjom už kiekvieną pokalbio minutę ar sms. Bet tai iš esmės buvo tik operatorių pasipinigavimas, nes jei tu kalbėdavai namų tinkle, tai jokių papildomų išlaidų, apart pokalbių apskaitos vedimo, operatorius nepatirdavo. Na, nebent įranga būdavo visiškai nepritaikyta pagal abonentų skaičių, kas buvo mobiliojo ryšio plėtros pradžioje ir trims paskambinus ir vykdant pokalbį, ketvirtas tame pačiame kieme jau likdavo be ryšio visiškai. Bet tai jau gili praeitis ir technologijos nuo tų laikų patobulėjimo neatpažįstamai.
  8. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. 
    ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. 
    kartais kai klientui prieš nosį atverti kokią kaina24.lt, įrašai jo įrangos pavadinimą, ir parodai, kad jo telefonas, netgi su operatoriaus "akcijine sumažinta kaina" - yra keliom dešimtim/šimtu eurų yra brangesni, nei kokiam nors RDE/VARLE/FORTAKAS ar kitame e-shope, kurie beveik visi turi lizingavimo galimybę.
  9. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Netiesa. Niekas nieko nesubsidijuoja. Operatoriai kaip ir visi verslo subjektai turi dviejų rūšių išlaidas: kintamas ir pastovias. Tiek vienos, tiek kitos išlaidos iš esmės nėra įtakojamos vykstant natūraliai abonentų migracijai. Nebent abonentų padidėtų arba sumažėtų pastebimai, tada vienu atveju reikėtų daugiau bazinių stočių, kitu atveju - jos būtų neefektyviai išnaudojamos. Klientų aptarnavimo išlaidos irgi daugeliu atveju priskiriamos prie pastovių išlaidų ir kinta mažai, nes vykstant natūraliai migracijai, aptarnavimų specialistų ir vietų skaičius lieka panašus. Nebent vėlgi bus juntamesnis pasikeitimas. O bazinės stotys tik labai santykinai imant, esant didesniam apkrovimui, sunaudoja daugiau elektros, nei esant mažam apkrovimui. Už internetą taip pat mokama pastovi kaina, nepriklausomai kiek abonentų turi galimybe juo pasinaudoti. Todėl, iš esmės, išlaidos vienam klientui, bent kol jis nepalieka namų tinklo, yra visai visai minimalios. Net tas pats 1 euras jas drąsiai padengia ir dar uždirba operatoriai iš to. Čia vertinant faktines išlaidas. Buhalteriškai, taip, išlaidos yra didesnės, nes į sąnaudas įskaičiuojamas ir tų pačių bazinių stočių nusidėvėjimas ir kitos tokios labiau teorinės išlaidos. Bet turint tiek abonentų, kiek turi eilinis Lietuvos operatorius, tikrai viskas gražiai susiguldo į gražius pliusinius skaičiukus suvedus metinį balansą, net ir turint visą aibę verslo abonentų, kuriems dalina abonentus po 3 eurus/mėn už viską neribota Lietuvoje.
  10. Patinka
    4ida sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Verslas gali, bet kai verslas pasako kelsim kainą, vartotojas gali be netesybų nutraukti sutartį. Tačiau, bitei šitie pakėlimai apsimoka nes:
    1. Dauguma spėju kokie 98-99 proc. klientų numoja ranka ir sutinka mokėti tą 1-2 Eur/mėn brangiau, nes tokiu atveju nereikės nieko daryti.
    2. Koks trečdalis nieko nesužino apie planuojamą kainos pakėlimą, nes bitės automatinis laiškas apie kainos pakėlimą nueina į skiltį reklamos arba spam. Ir klientas apie kainos padidinimą sužino, kai jau gauna sąskaitą. O kaip mes puikiai žinom, kai jau gauni sąskaitą su padidėjusia kaina, tai jau būna šaukštai po pietų, nes būna pradelstas 30 dienų informavimo terminas, kad nesutinki su nauja kaina ir nori nutraukti sutartį be netesybų. Vartotojui bandant sakyti, kad aš nieko negavau ir t.t. bitė turi įrodymus, kad laišką išsiuntė, o tai kad jis nukeliavo į spam ar reklamas, tai jau nebėra bitės problema, tai vartotojo el. pašto dėžutės nustatymų klausimai, už kuriuos yra atsakingas tik pats vartotojas. Tad šiuo atveju vėl laimi bitė.
    3. Na, o kad nebūtų didelio klientų nubyrėjimo, tie kurie planuoja išeiti (esu pats ne kartą jiems skambinęs tik gavęs laišką ir pavyko pasilikti tą pačią kainą iki padidinimo), tai iš pradžių kabina makaronus, bet po 15-20 min pokalbio, kai mato, kad nieko nesigaus, tada pasiūlo palikti tą pačią kainą. Kas šiuo atveju gaunasi ? Dauguma "debiliukų" mokės brangiau, o tie kurie "kėlė bangas" mokės tiek kiek mokėjo seniau.

    4. Na ir paskutinė rūšis, kurie nepraneša, kad planuoja išeiti ir puikiai išmano teisinius niuansus. Iš karto drožia pas kitą operatorių, pasirašo numerio perkėlimo sutartį, kai tik gauna laišką, kad bus keliama kaina vienašališkai iš bitės pusės (nes žino, kad netesybos nebus taikomos). Ir aišku bitė, kai gauna prašymą atiduoti numerį, skambina, pasiūlo ką reikia (kaip matėm, geba net 1,49 EUR/mėn už 40 GB pasiūlyti), bet klientą prisitraukia atgal. Ir kas tada šioje situacijoje laimi ? Vėl bitė, nes taikydama tokią metodiką konkurentams atiduoda minimalų savo klientų kiekį.

    Ir finale ką turime ? 98-99 proc. kurie sąmoningai arba pražiopsojo kainos kėlimą, suneša bitei daugiau pajamų. Koks pusė procento klientų lieka su ta pačia kaina, ir koks tūkstantis klientų lieka su mažesne kaina, negu mokėjo prieš tai. Nesunku suprasti, kad tie kurie mokės ir toliau tiek pat - tai viskas tvarkoje, nuostolių nėra nuo jų, tie kurie mokės mažiau, jų nuostolius padengs iš tų kurie mokės daugiau, bet gerokai virš 95 proc. klientų kas mėnesį moka daugiau ir bitė surenka daugiau pajamų. Pabandė vieną kartą, žiūri viskas super, pabandė antrą - žiūri vėl pajamos padidėjo. Tai ir periodiškai pakartoja. Ir tai irgi reikia suprasti, jie yra privati kompanija, kurios pagrindinis tikslas - pelnas, tad to ir siekia visais įmanomais būdais. 🙂 
  11. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    visa bėda ir yra tai, kad vienam operatoriui pradėjus "praktikuoti toką praktiką" ir netgi ne kartą, o kelis kartus per sąlyginai trumpą laikotarpį - rinkoje nori nenori susiformuoja nuomonė, kad "visi taip ims - ir pradės daryti".... 
  12. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.
    turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.
    puikiai skamba ane? 🤣🤣👌
  13. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi:
    tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum"; tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti"; žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama prie VEIKSMŲ, kuriuos turi padaryti vartotojas - dažnai įsijungia tikie stabdantys veiksniai, kaip: "užmiršau", "buvau užsiėmęs", "laukiau kol paskambinsi dar kartą" ir pan. Ką noriu pasakyti? ogi tai, kad jei nori laimėti "tipinio vartotojo pinigus" - turi jį "griebti čia ir dabar", kai jis priiminėja sprendimus, ir maksimaliai jį aptarnauti. Jeigu vartotojas jau pasirašė sutartį, ar sutartis buvo auto-pratęsta - tai operatoriui nesiimant aktyvių veiksmų - tipinis vartotojas "paliks viską savieigai" - t.y. tipinis vartotojas greičiausiai pasirinks "plaukti pasroviui".
    Mano praktika - duodu planus beveik žemiausiom kainom rinkoje, bet vistiek reikia "įkalbinėti", kad "surizikuotų pabandyti". Taip, neslėpsiu - įkalbinėju, pats pildau užklausos formas už pencininkus, atsakinėju į durniausius klausimus, nes ne visi pensininkai turi anūkus-uždarbiečius, kurie padeda, paaiškina ar pakeičia SIM korteles. 
    Paskutinis vakarykštis bajeris: perkėlėm numerį į Magnetuką iš Labas - senolei 92-ių metų pasikabino skambinimo funkcija, ir tereikėjo parebootinti telefą (nes SIM nesikeitė) - tai sūnus uždarbietis turėjo sėst į mašiną, važiuot 15 km iki močiutės ir parestartinti telefoną. Tai ką bekalbėti apie kitus atvejus, kai reikia "uždėti parašą", "pakeisti SIM" ar "atsilaikyti nuo seno operatoriaus stūmimo - kad pas kitą operatorių bus garantuotai blogiau"...?
  14. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.
    Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.
    Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento
  15. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tas pats kad paklaustum: ant stovincio automobilio spidometro max greitis pazymeta 220km/h. Kiek galiu tiketis kad automobilis vaziuos sausu oru - zvyrkeliu?
    Is vienos puses gali vaziuoti ir 100 ar 120km/h (jei zvyrkelis platus, tiesus ir tu esi vienas tame kelyje) - is kitos puses negalesi vaziuot daugiau nei 30km/h jei zvyrkelis bus negreideriuotas, pilnas duobiu, vingiuotas ir su daug daug kitu eismo dalyviu besimaisanciu tau po kojom.
    Taip ir su 4g greitaveika - ja reikia realiai matuoti konkrečiame adrese su konkretaus pasirinkto operatoriaus SIM 4g/5g kortele, ant lapelio rasyti gautus greicius - ir gautus rezultatus lyginti su ant kito lapelio uzsirasytais greiciais tame paciame adrese su kito operatoriaus 4g / 5g sim kortele gautom greitaveikom.
    Idealiu atveju - ant trecio lapelio uzsirasyk trecio operatoriaus greicius - nes LT teritorijoje yra tik TRYS mob.rysio tinklus turintys tinklai.
    Musu nuomones ar patirtys - tau netiks, nes kiekviename adrese - visi operatoriai veikia skirtingai. Jei klausti pagal pavadinimus - pirmoj vietoj statyciau Telia, antrok Bite ir Tele2.
  16. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Mobliaus ryšio antenų žemėlapis (Telia, Bitė, Tele2)   
    prisegu paskutinės redakcijos .XLSX failą, įkeliu šį failą i pirmame poste: 20231002_parsiusta_v01.xlsx
  17. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Iš atsiliepimų girdžiu kad ZTE modemai veikia "keistai", bet gal dėlto, kad jie statomi patalpų viduje (turi silpną ryši) bei yra tiek antena tiek routeris viename. Šeip iš istorijos - ZTE yra senas telia partneris, ankščiau gpon keitikliai, bei tarnybinių stočių geležis buvo vien ant ZTE, bet kai JAV ir LR nusprendė, kad kiniečiai visus visur seka, jie jų kaip ir atsisakė...
  18. Įdomu
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    T2 išlaikymas pries 2 savaites siule uz 6.90e neriboti pokalbiai ir sms bei 112gb - bet 4g.
    Kai paklausiau ar gali pasiulyti 5G - tai pradejo pasakoti: matote - tas 5g nestabiliai dar veikia, padengimas Tele2 silpnokas ant 5g - stai todel imkite 4g!... negalejau savo ausimis pasikėti, kad taip sakė t2 darbuotojas apie savo įmonės per telikus taip stipriai reklamuojamą 5g!... 🙂
  19. Pagarba
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Megabitas megabitui nelygus - apie kainą konkrečiu atveju - nespręsk iš webo! Jei užsisakys intiką - galėsi paklausi kaip performanc'e po kokių pusės metų, nes greičiausiai praleidai tą vietą, kur rašo kad mob.ryšys silpnas ir kad ieško "old-scool'inio" sprendimo, kuriam konkrečiu atveju realizuoti - tikrai labai palankios sąlygos - arti bazine stotis su optikos įvadu.
    Jei šie argumentai tavęs neįtikina - tuomet pasiduodu: tu "laimėjai debatus"... (y) (sarkazmas)
     
  20. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Labai logiskas pasiulymas - nes T2 gaudama ieinanti skambuti is kito tinklo - gauna papildomas pajamas butent uz tai, kad buvo skambinama i T2 tinkle esanti numeri. Klientas galvojo kad gauna uz dyka plana - bet realiai T2 netgi uzdirbobgeroookai uz tokio numerio pritraukima i savo tinkla.
  21. Patinka
    4ida sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Po 4 perkėlimų pirmyn, atgal tarp Bitės ir Tele2 žmogus gavo 40 GB už 1,49 €/mėn, sutartis 12 mėn, Bitėje.

  22. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    nustojau lyginti operatorius tarpusavyje, kai supratau, kad jie visi tam tikrose vietose gali veikti ir gerai ir blogai.
    PVZ:. Jei taške A bite veikia gerai bet tele2 blogai, tai vos už kokio kilometro - taške B bite gali veikti jau blogai, bet tele2 jau gerai. Mano manymu kiekvieną naują vietą reikia testuoti ir žiūrėti. Nei vienas operatorius nesiūlo gero ar blogo ryšio, tiesiog bendra patirtis ilgam laike gali apsiversti aukštyn kojom.
    Dabar vertinu tik pagal aptarnavimą, ir papildomas paslaugas. Iš ko bitė atsilieka labai stipriai su savo tokiom absurdiškom paslaugom kaip virusų apsauga, ar panašiai, ir jas net ijungia savavališkai su galimybe vartotojui pačiam atsijungti, bet dažniausiai tai yra pamirštama, ir žmonės moka už kažką, kuo net nesinaudoja.
  23. Patinka
    4ida sureagavo į Zmogus2 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Ryšys gal ir ne super, bet už Bites manau vis tiek geresnis. O kaina už tokį planą sakyčiau labai gera, analogų pas kitus operatorius nėra.
  24. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Magnetukas nuo 04-05d. atliko nemažai pakoregavimų mobilaus ryšio pasiūlymuose:
    atsirado naujų TOP planų; didžioji dauguma TOP planų atpinga; BEST planai modemams su 5G pinga; Kainas uždarbiečiams tikriname ir planus užsakome per www.magnetukas.lt/uzklausa - nepamirštam 2-ame žingsnyje įvesti "uzdarbis.lt".
  25. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Jei turi Magnetuko betkoki BEST plana (kad ir minimaliausia) - gali BEST-07 plana pasiimk menesiui, o po menesio vel pasikeisk plana i toki, koks buvo pries kelione. Leidziam karta i menesi keisti plana betkuria kryptimi - nemokamai.
    Su BEST-07 gausi 30GB ES duomenu menesiui 1000 min bei 1000 sms skambinti i ES numerius už 9,00eur.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...