Pereiti prie turinio

4ida

Nariai
  • Pranešimai

    52
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Netiesa. Niekas nieko nesubsidijuoja. Operatoriai kaip ir visi verslo subjektai turi dviejų rūšių išlaidas: kintamas ir pastovias. Tiek vienos, tiek kitos išlaidos iš esmės nėra įtakojamos vykstant natūraliai abonentų migracijai. Nebent abonentų padidėtų arba sumažėtų pastebimai, tada vienu atveju reikėtų daugiau bazinių stočių, kitu atveju - jos būtų neefektyviai išnaudojamos. Klientų aptarnavimo išlaidos irgi daugeliu atveju priskiriamos prie pastovių išlaidų ir kinta mažai, nes vykstant natūraliai migracijai, aptarnavimų specialistų ir vietų skaičius lieka panašus. Nebent vėlgi bus juntamesnis pasikeitimas. O bazinės stotys tik labai santykinai imant, esant didesniam apkrovimui, sunaudoja daugiau elektros, nei esant mažam apkrovimui. Už internetą taip pat mokama pastovi kaina, nepriklausomai kiek abonentų turi galimybe juo pasinaudoti. Todėl, iš esmės, išlaidos vienam klientui, bent kol jis nepalieka namų tinklo, yra visai visai minimalios. Net tas pats 1 euras jas drąsiai padengia ir dar uždirba operatoriai iš to. Čia vertinant faktines išlaidas. Buhalteriškai, taip, išlaidos yra didesnės, nes į sąnaudas įskaičiuojamas ir tų pačių bazinių stočių nusidėvėjimas ir kitos tokios labiau teorinės išlaidos. Bet turint tiek abonentų, kiek turi eilinis Lietuvos operatorius, tikrai viskas gražiai susiguldo į gražius pliusinius skaičiukus suvedus metinį balansą, net ir turint visą aibę verslo abonentų, kuriems dalina abonentus po 3 eurus/mėn už viską neribota Lietuvoje.
  2. Patinka
    4ida sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Verslas gali, bet kai verslas pasako kelsim kainą, vartotojas gali be netesybų nutraukti sutartį. Tačiau, bitei šitie pakėlimai apsimoka nes:
    1. Dauguma spėju kokie 98-99 proc. klientų numoja ranka ir sutinka mokėti tą 1-2 Eur/mėn brangiau, nes tokiu atveju nereikės nieko daryti.
    2. Koks trečdalis nieko nesužino apie planuojamą kainos pakėlimą, nes bitės automatinis laiškas apie kainos pakėlimą nueina į skiltį reklamos arba spam. Ir klientas apie kainos padidinimą sužino, kai jau gauna sąskaitą. O kaip mes puikiai žinom, kai jau gauni sąskaitą su padidėjusia kaina, tai jau būna šaukštai po pietų, nes būna pradelstas 30 dienų informavimo terminas, kad nesutinki su nauja kaina ir nori nutraukti sutartį be netesybų. Vartotojui bandant sakyti, kad aš nieko negavau ir t.t. bitė turi įrodymus, kad laišką išsiuntė, o tai kad jis nukeliavo į spam ar reklamas, tai jau nebėra bitės problema, tai vartotojo el. pašto dėžutės nustatymų klausimai, už kuriuos yra atsakingas tik pats vartotojas. Tad šiuo atveju vėl laimi bitė.
    3. Na, o kad nebūtų didelio klientų nubyrėjimo, tie kurie planuoja išeiti (esu pats ne kartą jiems skambinęs tik gavęs laišką ir pavyko pasilikti tą pačią kainą iki padidinimo), tai iš pradžių kabina makaronus, bet po 15-20 min pokalbio, kai mato, kad nieko nesigaus, tada pasiūlo palikti tą pačią kainą. Kas šiuo atveju gaunasi ? Dauguma "debiliukų" mokės brangiau, o tie kurie "kėlė bangas" mokės tiek kiek mokėjo seniau.

    4. Na ir paskutinė rūšis, kurie nepraneša, kad planuoja išeiti ir puikiai išmano teisinius niuansus. Iš karto drožia pas kitą operatorių, pasirašo numerio perkėlimo sutartį, kai tik gauna laišką, kad bus keliama kaina vienašališkai iš bitės pusės (nes žino, kad netesybos nebus taikomos). Ir aišku bitė, kai gauna prašymą atiduoti numerį, skambina, pasiūlo ką reikia (kaip matėm, geba net 1,49 EUR/mėn už 40 GB pasiūlyti), bet klientą prisitraukia atgal. Ir kas tada šioje situacijoje laimi ? Vėl bitė, nes taikydama tokią metodiką konkurentams atiduoda minimalų savo klientų kiekį.

    Ir finale ką turime ? 98-99 proc. kurie sąmoningai arba pražiopsojo kainos kėlimą, suneša bitei daugiau pajamų. Koks pusė procento klientų lieka su ta pačia kaina, ir koks tūkstantis klientų lieka su mažesne kaina, negu mokėjo prieš tai. Nesunku suprasti, kad tie kurie mokės ir toliau tiek pat - tai viskas tvarkoje, nuostolių nėra nuo jų, tie kurie mokės mažiau, jų nuostolius padengs iš tų kurie mokės daugiau, bet gerokai virš 95 proc. klientų kas mėnesį moka daugiau ir bitė surenka daugiau pajamų. Pabandė vieną kartą, žiūri viskas super, pabandė antrą - žiūri vėl pajamos padidėjo. Tai ir periodiškai pakartoja. Ir tai irgi reikia suprasti, jie yra privati kompanija, kurios pagrindinis tikslas - pelnas, tad to ir siekia visais įmanomais būdais. 🙂 
  3. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    visa bėda ir yra tai, kad vienam operatoriui pradėjus "praktikuoti toką praktiką" ir netgi ne kartą, o kelis kartus per sąlyginai trumpą laikotarpį - rinkoje nori nenori susiformuoja nuomonė, kad "visi taip ims - ir pradės daryti".... 
  4. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.
    turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.
    puikiai skamba ane? 🤣🤣👌
  5. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi:
    tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum"; tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti"; žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama prie VEIKSMŲ, kuriuos turi padaryti vartotojas - dažnai įsijungia tikie stabdantys veiksniai, kaip: "užmiršau", "buvau užsiėmęs", "laukiau kol paskambinsi dar kartą" ir pan. Ką noriu pasakyti? ogi tai, kad jei nori laimėti "tipinio vartotojo pinigus" - turi jį "griebti čia ir dabar", kai jis priiminėja sprendimus, ir maksimaliai jį aptarnauti. Jeigu vartotojas jau pasirašė sutartį, ar sutartis buvo auto-pratęsta - tai operatoriui nesiimant aktyvių veiksmų - tipinis vartotojas "paliks viską savieigai" - t.y. tipinis vartotojas greičiausiai pasirinks "plaukti pasroviui".
    Mano praktika - duodu planus beveik žemiausiom kainom rinkoje, bet vistiek reikia "įkalbinėti", kad "surizikuotų pabandyti". Taip, neslėpsiu - įkalbinėju, pats pildau užklausos formas už pencininkus, atsakinėju į durniausius klausimus, nes ne visi pensininkai turi anūkus-uždarbiečius, kurie padeda, paaiškina ar pakeičia SIM korteles. 
    Paskutinis vakarykštis bajeris: perkėlėm numerį į Magnetuką iš Labas - senolei 92-ių metų pasikabino skambinimo funkcija, ir tereikėjo parebootinti telefą (nes SIM nesikeitė) - tai sūnus uždarbietis turėjo sėst į mašiną, važiuot 15 km iki močiutės ir parestartinti telefoną. Tai ką bekalbėti apie kitus atvejus, kai reikia "uždėti parašą", "pakeisti SIM" ar "atsilaikyti nuo seno operatoriaus stūmimo - kad pas kitą operatorių bus garantuotai blogiau"...?
  6. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.
    Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.
    Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento
  7. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tas pats kad paklaustum: ant stovincio automobilio spidometro max greitis pazymeta 220km/h. Kiek galiu tiketis kad automobilis vaziuos sausu oru - zvyrkeliu?
    Is vienos puses gali vaziuoti ir 100 ar 120km/h (jei zvyrkelis platus, tiesus ir tu esi vienas tame kelyje) - is kitos puses negalesi vaziuot daugiau nei 30km/h jei zvyrkelis bus negreideriuotas, pilnas duobiu, vingiuotas ir su daug daug kitu eismo dalyviu besimaisanciu tau po kojom.
    Taip ir su 4g greitaveika - ja reikia realiai matuoti konkrečiame adrese su konkretaus pasirinkto operatoriaus SIM 4g/5g kortele, ant lapelio rasyti gautus greicius - ir gautus rezultatus lyginti su ant kito lapelio uzsirasytais greiciais tame paciame adrese su kito operatoriaus 4g / 5g sim kortele gautom greitaveikom.
    Idealiu atveju - ant trecio lapelio uzsirasyk trecio operatoriaus greicius - nes LT teritorijoje yra tik TRYS mob.rysio tinklus turintys tinklai.
    Musu nuomones ar patirtys - tau netiks, nes kiekviename adrese - visi operatoriai veikia skirtingai. Jei klausti pagal pavadinimus - pirmoj vietoj statyciau Telia, antrok Bite ir Tele2.
  8. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Mobliaus ryšio antenų žemėlapis (Telia, Bitė, Tele2)   
    prisegu paskutinės redakcijos .XLSX failą, įkeliu šį failą i pirmame poste: 20231002_parsiusta_v01.xlsx
  9. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Iš atsiliepimų girdžiu kad ZTE modemai veikia "keistai", bet gal dėlto, kad jie statomi patalpų viduje (turi silpną ryši) bei yra tiek antena tiek routeris viename. Šeip iš istorijos - ZTE yra senas telia partneris, ankščiau gpon keitikliai, bei tarnybinių stočių geležis buvo vien ant ZTE, bet kai JAV ir LR nusprendė, kad kiniečiai visus visur seka, jie jų kaip ir atsisakė...
  10. Įdomu
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    T2 išlaikymas pries 2 savaites siule uz 6.90e neriboti pokalbiai ir sms bei 112gb - bet 4g.
    Kai paklausiau ar gali pasiulyti 5G - tai pradejo pasakoti: matote - tas 5g nestabiliai dar veikia, padengimas Tele2 silpnokas ant 5g - stai todel imkite 4g!... negalejau savo ausimis pasikėti, kad taip sakė t2 darbuotojas apie savo įmonės per telikus taip stipriai reklamuojamą 5g!... 🙂
  11. Pagarba
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Megabitas megabitui nelygus - apie kainą konkrečiu atveju - nespręsk iš webo! Jei užsisakys intiką - galėsi paklausi kaip performanc'e po kokių pusės metų, nes greičiausiai praleidai tą vietą, kur rašo kad mob.ryšys silpnas ir kad ieško "old-scool'inio" sprendimo, kuriam konkrečiu atveju realizuoti - tikrai labai palankios sąlygos - arti bazine stotis su optikos įvadu.
    Jei šie argumentai tavęs neįtikina - tuomet pasiduodu: tu "laimėjai debatus"... (y) (sarkazmas)
     
  12. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Labai logiskas pasiulymas - nes T2 gaudama ieinanti skambuti is kito tinklo - gauna papildomas pajamas butent uz tai, kad buvo skambinama i T2 tinkle esanti numeri. Klientas galvojo kad gauna uz dyka plana - bet realiai T2 netgi uzdirbobgeroookai uz tokio numerio pritraukima i savo tinkla.
  13. Patinka
    4ida sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Po 4 perkėlimų pirmyn, atgal tarp Bitės ir Tele2 žmogus gavo 40 GB už 1,49 €/mėn, sutartis 12 mėn, Bitėje.

  14. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    nustojau lyginti operatorius tarpusavyje, kai supratau, kad jie visi tam tikrose vietose gali veikti ir gerai ir blogai.
    PVZ:. Jei taške A bite veikia gerai bet tele2 blogai, tai vos už kokio kilometro - taške B bite gali veikti jau blogai, bet tele2 jau gerai. Mano manymu kiekvieną naują vietą reikia testuoti ir žiūrėti. Nei vienas operatorius nesiūlo gero ar blogo ryšio, tiesiog bendra patirtis ilgam laike gali apsiversti aukštyn kojom.
    Dabar vertinu tik pagal aptarnavimą, ir papildomas paslaugas. Iš ko bitė atsilieka labai stipriai su savo tokiom absurdiškom paslaugom kaip virusų apsauga, ar panašiai, ir jas net ijungia savavališkai su galimybe vartotojui pačiam atsijungti, bet dažniausiai tai yra pamirštama, ir žmonės moka už kažką, kuo net nesinaudoja.
  15. Patinka
    4ida sureagavo į Zmogus2 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Ryšys gal ir ne super, bet už Bites manau vis tiek geresnis. O kaina už tokį planą sakyčiau labai gera, analogų pas kitus operatorius nėra.
  16. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Magnetukas nuo 04-05d. atliko nemažai pakoregavimų mobilaus ryšio pasiūlymuose:
    atsirado naujų TOP planų; didžioji dauguma TOP planų atpinga; BEST planai modemams su 5G pinga; Kainas uždarbiečiams tikriname ir planus užsakome per www.magnetukas.lt/uzklausa - nepamirštam 2-ame žingsnyje įvesti "uzdarbis.lt".
  17. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Jei turi Magnetuko betkoki BEST plana (kad ir minimaliausia) - gali BEST-07 plana pasiimk menesiui, o po menesio vel pasikeisk plana i toki, koks buvo pries kelione. Leidziam karta i menesi keisti plana betkuria kryptimi - nemokamai.
    Su BEST-07 gausi 30GB ES duomenu menesiui 1000 min bei 1000 sms skambinti i ES numerius už 9,00eur.
  18. Patinka
    4ida sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    allegro - https://allegro.pl/oferta/router-modem-nokia-z-antena-zewnetrzna-na-karte-sim-5g-4g-odu-idu-2-12-gbps-15077557938
    puiki kaina, su parsiuntimu per koki eshopwedrop kainuos +10€, jei lyginsime su LT pardavėjais
    https://allegro.pl/oferta/router-modem-nokia-z-antena-zewnetrzna-na-karte-sim-5g-4g-odu-idu-2-12-gbps-15293146744
    šitas už 699zl irgi vertas dėmesio, rašo kad nėra slaptažodžio, bet kiek susidūręs, tas slaptažodis nereikalingas, tiesiog nėra ką reguliuoti prisijungus, idėjus LT sim kortelę atlieki factory reset, ir modemas atlieka konfigūraciją pats, pagal operatorių
  19. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Mano atveju nelabai... mano "kaime" su Telia 5G as isspaudziu maks 150 Mbit/s prie geriausių sąlygų... t. y. naktį. Ateity klientų daugės, reiškia sparta dar kris... Bitės 5G dar mažesnė sparta. T2 išvis nėra 5G.
  20. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Čia apie Bitę rašiau... kad nežinau, kaip būna pasibaigus sutarčiai. Bet asmeniškai Bitės tikrai neimsiu, nes vakarais ir savaitgaliais jų 5G pas mane tik 30-40 Mbit/s greitis.
  21. Patinka
    4ida sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Jei taip ir bus - parasyk cia forume - labai nustebinsi. Kiek zinau tik pries 1.5 metus telia dave issimoket Fastmile (pirmiems uzsisakiusiems) o veliau pakeite salygas ir perejo "prie amzinos" Fastmile nuomos modelio.
  22. Patinka
    4ida sureagavo į iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    ir kas pusmeti po pora euriuku kilstelejimas
  23. Patinka
    4ida sureagavo į fright Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Dabar Vilniuj Bite isvis 7-8 mbps, T2 15mbps....cia graudu
  24. Patinka
    4ida sureagavo į DonIT Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tai dar gerai. Pas mane vakarais visų trijų operatorių interneto greitis 1-3 Mbit/s. Tai katastrofa būtų. Gerai, kad Bitės bokštas už kelių šimtų metrų ir pro langą matos, tai iškišęs lauko modemą ir gerai sureguliavęs puikiai pagaunu buvusio Mezon dažnį (B40), kurio už sienų\langų niekas nepagauna. Tai stabilus 40 Mbit/s greitis bet kuriuo paros metu.
    Dabartiniams operatoriams vienodai, kad jų 4G tinklai perkrauti... niekas nebeinvestuoja.
  25. Patinka
    4ida sureagavo į DZHE Eurocom/Bitės "scam'as"   
    Trumpa istorija apie bitę: prieš gerą mėnesį dar turėjau LABAS kortelę. Maždaug tada nustojau naudotis mobiliaisiais duomenimis, nes užtekdavo Wi-Fi. Kiekvieną savaitę, kelias naktis iš eilės (maždaug 4-6 val. ryto) gaudavau sms iš LABAS, kad man užsakytas standartinis internetas nors mano mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, o interneto planų/paslaugų neturėjau užsisakęs. Užėjus į LABAS savitarnos puslapį paaiškėjo, kad LABAS pritaikė standartinio interneto paslaugą (nors kaip ir minėjau mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, interneto planai atšaukti) o bandant jo atsisakyti, išmetama klaida "Operacija nepavyko". Žodžiu, kiekvieną ryta draugiškai nuskaitydavo ~1 eurą nuo sąskaitos ? 
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...