Pereiti prie turinio

dealeris

VIP nariai
  • Pranešimai

    2.826
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    21
  • Atsiliepimai

    100%

Visas dealeris turinys

  1. Iki aukciono pabaigos liko 2.5 valandos, kadangi ryt į Vilnių teks važiuoti, tai galiu dar ir vilniečiams atvežti.
  2. Nėra, visos specifikacijos nuorodoje. Keitimai nedomina.
  3. Parduodu delninuką toshiba pocket pc e355 Visai nesudrožtas ir nesubraižytas. Specifikacijos ir kaip atrodo čia: http://www.amazon.com/Toshiba-e355-Pocket-...e/dp/B00009K7ET Yra dėžutė, odinis dėkliukas, pakroviklis ir kabelis prie kompo, pieštukas touchscreenui nuo kito delninuko, nes sugebėjau pamesti originalųjį. Parduodu, nes visiškai nebenaudoju, todėl nematau tikslo laikyti pas save. Pradinė kaina: 75lt Minimalus kėlimas:5lt Pirk dabar kaina:250lt Aukciono trukmė iki lapkričio 17dienos. 22val. Jeigu esate ne iš Kauno siuntimo išlaidas padengiate patys. Klauskite jei ką pamiršau paminėt
  4. Iš kur ištraukei, kad mažmenininkam perėjo pinigai? Pinigai niekada nedingsta, jie nuvertėja, būna pavogiami ar kokiu gudresniu būdu paimami iš paprastų žmonių. Nors ir mes visi nusipirktumėm po naują mašiną, vistiek būtų ekonominė krizė, nes mūsų biržos kritimas daro įtaką visiems. Jis atspindi mūsų valstybės verslumą ir ekonominę situaciją. Dar pasinaudojau wikipedia, kad baigtum ginčytis apie boulingus ir mašinas, nes tai, kad žmonėm dzin, dar nereiškia, kad nėra krizės. Ekonominė krizė Ryškus pasaulio, kontinento, šalies ar regiono, atskiro ekonominio objekto ar subjekto ekonominės būsen
  5. Aš ir neįsižeidžiau, parodžiau nenuginčijamą faktą, mūsų birža eina į dugną.
  6. Iš wikipedios definicija ištraukiau kaip tikram gudročiui, kuris viską žino: Krizė (sen.graik. - Krisis - posūkio vieta) abstrakčiu požiūriu, tai yra sistemos patekimas į būseną, gresiančią jos pačios struktūriniam stabilumui bei gyvybingumui. Krizės gali būti visuomeninės ir personalinės, gamtinės ir techninės - socialinės, ekonominės, politinės, karinės, sukeltos sausros ar liūčių, techninio susidėvėjimo bei kūrybinės ar psichologinės. Sprendžiamos vidinio prieštaravimo ar išorinio konflikto išsprendimo keliu, struktūrinėmis, sisteminėmis permainomis. Ir prisegu failą kur yra mūsų Vilniaus
  7. Nedalino mūsų bankai paskolų visiems ir bet kam, Lietuva patenka man rodos į trejetuką europos sąjungos šalių, dėl sėkmingų paskolų išdavimo, ta prasme čia protingiausiai buvo išduodamos. Niekas čia nesišvaistė tom paskolom, išskyrus NT bendrovėms, kas bendru mąstu neturėtų jaustis visiems. palyginus kas amerikoje darėsi pas mus ekonomika augo ir tobulėjo vien tik. Naivus tavo požiūris, pasakė koks nors gudrutis per teliką, kad paskolų pridalino ir patikėjai, buvo tų paskolų, bet bendru mąstu jos nedaug reiškia, čia vidinis žaidimas valstybėje, kad išdulkinti paprastus gyventojus.
  8. Kur kritika tai aš priiminėju :) , o kur neturi ką veikti ir kabinėjasi tai kitas reikalas.
  9. Dėl vakarų ir atsirado šita krizė, jeigu ne amerikonai, kurie prisispausdino dafiga pinigų, nebūtų jokios krizės. p.s. pas mus Lietuvoje krizei prasidėti išvis nėra sveiku protu suvokiamų priežasčių, bet čia jau kirkilo prikolai.
  10. Kiek tas daug, milijono unikalių straipsnių? :) Pilnai sutinku jeigu turėsi labai daug: dešimtimis tūkstančių unikalių straipsnių ar šiaip kokio unikalaus turinio tada pasieksi. l2j.lt ne tokia svetainė, kad turinio labai daug ir labai unikalaus būtų.
  11. Pasiektas iš bendros ir gerai apgalvotos bei suplanuotos seo optimizacijos. Gali verstis per galvą, bet netyčia tokio lankomumo tikrai nepasieksi.
  12. Grafike matosi lankomumas ne mažesnis nei 3-4 tūkstančiai lankytojų per dieną iš google, prieš tai svetainė turėjo mažiau kaip tūkstantį. Pagal ką optimizavau, čia jau buvo mano ir l2j.lt susitarimo reikalas. Jeigu atrodo kad nėra nuopelno kai iš google pasiekiamas lankomumas ~4-5 tūkstančiai lankytojų per dieną, tai niekuo negaliu padėti.
  13. Antra pagal dydį statybų bendrovė atleidžia 40% savo darbuotojų čia Lietuvoje, visos apyvartos sumažėjo, visiem jaučiasi.
  14. Paieškok čia http://www.tpl.lt/turizmas/kaimo-turizmas/...iaus-apskritis/
  15. Paaiškinsiu paprastai: Visuose tokio stiliaus aukcionuose yra botai, kurie būna aktyvūs daugiau ar mažiau ir neleidžia normaliai laimėti aukciono. todėl siūlau nežaist ir neprasidėt.
  16. Aš irgi girdėjau, kad užsidega sharanai, bet kažkaip nebuvo niekad problemų tikiuosi ir nebus, nes šiaip šiek tiek perdaryta pas mane instaliacija, saugikliai mažesni ir nesujungiu visos elektronikos vienu metu, kas tikrai gali pasvilinti laidus.
  17. Kainų nenurodau, nes jos labai skiriasi. Viskas suprantama, kai dabar paaiškinai, tikrai nežinojau, kad čia tavo svetainė, o tiesiog ėjau per visas kurias radau ir komentavau, pagal savo supratimą. Jeigu labai nepatinka mano komentaras tiesiog galiu išimti, man nuo to nei šilta nei šalta.
  18. Šiaip ir mieste tikrai patogus, nes visus gabaritus gali lengvai pajausti, priekis trumpas, o galas atitinka galinį stiklą, nes teko vairuoti galantą nesenai, tai nusivyliau tuo, kad reikia visą laiką nujausti, kurioje vietoje yra galas, negali atlikti manevrų kai yra itin mažai vietos, nebent tikrai daug patirties su ta mašina turėtum ir atsimintum kur tiksliai tas galas.
  19. Siūlau imt sharaną dyzelį 1.9 81kw 96-98m. lygtais eina tokie. Pats su tokiu važinėju, ryja labai mažai jeigu viskas tvarkinga, trasoje jei viskas tvarkoje 5l srebia. Pasichipinęs esu tai yra 95kw traukia normaliai, lenktyniaut aišku tikrai neskirtas. Vairuojasi patogiai, niekada nugaros nepaskaus, iš viršaus matai eismą, manevringumas neblogas, lengva parkuotis, nes priekis trumpas. Vietos labai daug, vasarą išimi galines sėdynes, įsimeti čiužinius pripučiamus, daiktus susikrauni ir gali išvaryt kaip su kempingu, jokių palapinių statyt nereikia ir už jas mokėt. Genda nei per dažnai nei per r
  20. droselis, akseleratorius ar gazas yra lygiai tas pats, o ten kur apie diferencialus, santykius apsukų ir kitkąą pasakoja, nėra būtina suprasti, čia tiesiog paaiškina kaip tai veikia, jei nesupranti nebėda, nes užtenka žinoti ką reikia daryti. O dėl greičio antru bėgiu koks skirtumas koks jisai, esmė tokia kad metant žemesnį bėgį reikia apsukas užkelti, kad neužblokuoti ratų ir ratams duoti tiek pat jėgos kiek ir prieš tai buvo. Apie driftinimą toli gražu neužsimena, o šiaip tai labai aiškiai ir tiksliai nupasakoja dažnas situacijas ir ką jose reikia daryti.
  21. Jei nemoki tai niekas nepadės, bet daugumai šiaip vienodai ir per daug nesigilina, o mokytis visada yra ką ir reikia. Jeigu nesigilini ir važiuoji va bank nemokėdamas vairuot tai esi parazitas, nes keli pavojų kitiems. Man žiemą baisiausia išvažiuot būna vien dėl to, kad kokia blondinė galą sudaužys ar dar kur įvažiuos, vasarą tai bent išsisukt gali ir blondinės ne tokios pavojingos. Jeigu nesupratai kas parašyta tai kažin kaip teises gavai, nes sankaba ir akseleratorius paaiškina kas yra jau vairavimo mokykloje.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...