Pereiti prie turinio

Adrijus

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.215
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Adrijus Pranešimai

  1. UAB „Tele-3“ už neskelbiamą sumą iš prekybininko domenais įsigijo domenus „tv6.lt“ ir „tv8.lt“, sutampančius su bendrovės valdomų TV kanalų pavadinimais.

     

    Interneto vardus pardavė žinomas prekybininkas domenais Marius Pareščius. Prieš keletą metų derybos dėl šių domenų jau vyko, tačiau baigėsi nesėkmingai. Neoficialiomis žiniomis, p. Pareščiaus prašoma kaina netenkino pirkėjų.

     

    „Kai kūrėme kanalus domenai jau buvo užimti, o susiderėti dėl jų įsigijimo nepavyko. Su naujais vardais kursime atskirų kanalų svetaines. Vartotojams taip patogiau, nes netolimoje ateityje nebus skirtumo kaip matyti televiziją – internetu, ar dabar įprastu būdu“, – aiškina Laura Blaževičiūtė, kanalus TV3 ir TV6 valdančios UAB „Tele-3“ generalinė direktorė.

     

    Anksčiau skelbta, kad kitos Lietuvos bendrovės su prekių ženklais sutampančius domenus mėgina atgauti teismuose. UAB „Žurnalų leidybos grupė“ taip atsiėmė domeną „zmones.lt“ ir bylinėjasi dėl „ji.lt“.

     

    „Teismai - tai sąnaudos ir energija. Mes tiesiog radome sprendimą kaip įsigyti su prekės ženklu sutampančius domenus. Tai buvo pamoka ir p. Pareščiui, kad domenas nėra neįkainojama vertybė, kurio vertė tik auga“, – savo kelią apibūdina p. Blaževičiūtė.

     

    Ponas Pareščius sandorio nekomentuoja.

     

    Saltinis: VZ.lt

  2. Tinklalapio One.lt lankytojų skaičius per mėnesį išaugo dešimtadaliu, nors puslapių atvertimai ir svetainėje žmonių praleistas laikas toliau mažėjo.

     

    Internete apsilankius vienoje svetainėje nenoromis gali tekti užsukti ir į kitą. Tokiu būdu lankytojus bando susigrąžinti lietuviškas socialinis tinklas One.lt. Nuo metų pradžios smukęs svetainės lankomumas praėjusį mėnesį ūgtelėjo net dešimtadaliu.

     

    Dar vasaros pradžioje rinkodaros specialistai diskutavo, kaip būtų galima išgelbėti svetainę One.lt, kuri kadaise buvo įsitvirtinusi pirmoje lankomiausių lietuviškų tinklalapių vietoje, o šįmet gegužės–birželio mėnesiais smuko iki šeštosios. Liepos viduryje pranešta, kad One.lt nusipirko kompanija „Tipro“, valdanti ne vieną populiarų lietuvišką tinklalapį.

     

    Bendrovės „Gemius“ interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, tą patį liepos mėnesį One.lt lankomumas šoktelėjo 6,3 proc., o rugpjūtį svetainė lankytojų skaičių padidino net 10 proc. ir grįžo į antrąją populiariausių lietuviškų tinklalapių vietą.

     

    Rugpjūtis – vasaros mėnuo, tad dar anksti šį augimą sieti su pasibaigusia vasara (juolab, kad kitų svetainių lankomumas augo vos keliais procentais ar net smuko).

     

    Maža to, kiti One.lt lankomumo rodikliai taip pat nuolat mažėja. Pvz., lankytojų atverstų puslapių skaičius nuo 623 mln. sausio mėnesį palaipsniui nukrito iki 311 mln. rugpjūtį. Net liepos–rugpjūčio mėnesiais, augant lankytojų skaičiui, jų atverstų puslapių skaičius mažėjo.

     

    Nuolat krenta ir One.lt lankytojų svetainėje praleistas laikas: nuo beveik 7 val. sausį iki mažiau nei 4 val. rugpjūtį.

     

    Tad kodėl auga One.lt lankytojų skaičius?

     

    Pasinaudojo kita svetaine

    Užuominą galima rasti žvilgterėjus į lankytojų dubliavimąsi. Dėmesį patraukia kitas kompanijai „Tipro“ priklausantis tinklalapis Demotyvacija.lt (rugpjūtį tarp lankomiausių svetainių jis užėmė 11 vietą).

     

    Nuo metų pradžios nemažą dalį Demotyvacija.lt lankytojų sudarė tie, kas apsilankė ir One.lt (57–63 proc.). Tačiau rugpjūtį šis skaičius šoktelėjo net iki 72,7 proc.

     

    Kaip galima padidinti svetainės lankomumą, turint kitą gerai lankomą svetainę? Paprasčiausias būdas – reklama. Tačiau įprasta reklama nėra tokia efektyvi, kad vos per mėnesį priverstų 10 proc. lankytojų užeiti ir į kitą svetainę.

     

    Žinoma, visada galima sugalvoti išradingesnių būdų. Pavyzdžiui, reklamą užslėpti taip, kad lankytojas nežinotų, jog bus nuvestas į kitą tinklalapį.

     

    Panašu, kad būtent tokios priemonės ir buvo taikomos svetainėje Demotyvacija.lt.

     

    „Uždarymo“ mygtukas, kuris atidaro

     

    Lankytojas, kuris pirmą kartą užeina į šią svetainę ir spusteli kurią nors nuorodą, paprastai sulaukia „išplaukiančio“ skydelio su klausimu, ar jis yra vyras, ar moteris. Net jei jis nenori atsakyti į šį klausimą ir pasirenka mygtuką „Uždaryti“, automatiškai atidaromas naujas naršyklės langas, kuriame įsijungia kita svetainė.

     

    „15min“ užfiksuotais atvejais šiame lange įsijungė tinklalapiai Tritaskis.lt ir Juokutis.one.lt. Pastarosios svetainės lankytojai skaičiuojami kaip One.lt lankytojai, mat „juokutis“ yra tik šio portalo subdomenas (t.y. jis yra tarsi One.lt portalo dalis).

     

    Rezultatas – aplankęs vieną svetainę lankytojas nenoromis tampa ir kitos lankytoju.

     

    Pamatę nepageidaujamą svetainę lankytojai paprastai ją tiesiog išjungia, taigi nei atverstų puslapių skaičius, nei toje svetainėje praleistas laikas neauga.

     

    Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą:

     

     

    Agresyvi reklama

     

    One.lt savininkai teigia tokioje reklamoje nematą nieko blogo – esą ji nėra nei paslėpta, nei klaidina vartotojus.

     

    „Ši reklamos forma yra vadinama „pop-under“, ką mes naudojame. Tokia reklamos forma yra pardavinėjama. Ją mes naudojame labai mažais kiekiais ir kai kuriems savo naujai paleistiems portalams. Šiuo atveju Tritaskis.lt mes turime užsakymą konkrečiai tokiai reklamos formai. O Juokutis.one.lt buvo šviežiai paleistas projektas ir, norėdami supažindinti vartotoją su nauju produktu, mes panaudojame tokią agresyvią reklamos formą, bet su labai dideliais apribojimais, vieną kartą per labai ilgą laikotarpį“, – sakė „Tipro“ direktorė Dovilė Ramoškaitė.

     

    Pasak jos, tokia „agresyvi reklama“ yra išties efektyvi – daug vartotojų, pamatę atsidariusį kitą langą, išbando ir jame įsijungusį portalą.

     

    Šią reklamos formą „Tipro“ pradėjo taikyti rugpjūčio pabaigoje.

     

    „Nemažai interneto naršyklių šią reklamos formą blokuoja. Kiekvienas vartotojas jos nepamato ir kiekvienam ji neatsidaro, – sakė D.Ramoškaitė. – Per dieną, tarkime, Tritaskis.lt sulaukia apie 2–3 tūkst. papildomų lankytojų. Jie, žinoma, persidengia kaskart. Nėra čia toks stebuklas, kad kiekvienas vartotojas išties pamatytų.“

     

    Tokią reklamą „Tipro“ svetainėse galima ir užsisakyti – 1 tūkst. parodymų kainuoja maždaug 40 Lt.

     

    Pažeidimo neįžvelgia

     

    Reklamos įstatyme numatyta, kad reklama turi būti padori ir teisinga bei aiškiai atpažįstama. Tačiau paslėptos reklamos atvejus nagrinėjanti Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT) šiame atvejyje pažeidimo neįžvelgė.

     

    Apgaunami visi – ir lankytojai, ir reklamos užsakovai, nes pastariesiems sakoma, kad paspaudimai buvo tikri, o ne apgaulingi. Atvejis, kai reklamos vykdytojas ir užsakovas yra tas pats, yra neįprastas ir kiek komiškas, – sakė D.Paršonis.

     

    Esą pati reklama (t.y. jos pateikimo forma – įsijungiantis tinklalapis) nėra nei klaidinanti, nei paslėpta.

     

    Pažymėtina, kad atsidaręs tinklalapis yra aiškiai atpažįstamas ir suprantamas (aiškiai matomas pavadinimas), pats pateikiamos informacijos pobūdis – reklama – yra aiškus ir suprantamas vartotojui, todėl pati pateikimo forma negali būti laikoma kaip paslėptos reklamos atvejis“, – teigė VTAT Ekonominių interesų departamento direktorius Marekas Močiulskis.

     

    Paklaustas, ar apklausa „tu esi vyras ar moteris“, kurią net norint uždaryti įsijungia kita svetainė, nėra paslėpta reklama, M.Močiulskis teigė, kad didelė dalis svetainių reklaminių „banerių“ niekaip neišskiria. Juose galima rodyti ką tik nori – kad žmogus laimėjo milijoną, siūlyti žaidimą ir t.t. Svarbiausia privilioti žmogų.

     

    Negerbia lankytojų

     

    Interneto ir rinkodaros specialistas Džiugas Paršonis „Tipro“ veiksmus vertino kur kas griežčiau. Anot jo, save ir savo lankytojus gerbianti svetainė taip neturėtų elgtis.

     

    „Šis triukas nėra naujas, tačiau Lietuvos svetainėse man dar nebuvo matytas. Galima jį pavadinti apgaulinga ar paslėpta nuoroda. Paprastai gero vardo svetainėse tokių dalykų nerasime. Išties, bene vienintelės vietos, kuriose galima rasti tokios reklamos, yra pornografinės svetainės ar svetainės bei forumai, platinantys nuorodas į nelegalią programinę įrangą. Jų lankytoją patys svetainės administratoriai laiko iš paieškos užklydusiu žiopliu, iš kurio galima spausti kiek tik nori naudos“, – teigė D.Paršonis.

     

    Tačiau šiais laikais net žiopliai jau vengia spausti įvairius reklaminius skydelius, todėl pasitelkiamas apgaulės būdas – lankytojas spaudžia vienokį mygtuką, o jis suveikia visiškai kitaip, nei rašoma. Anot pašnekovo, dažniausiai žaidžiama būtent reklamos „išjungimu“: puslapį uždengia koks nors beprasmis pranešimas, o paspaudus išjungimo mygtuką atidaroma viena ar net kelios naujos svetainės. Kartais jos atidaromos paslėptu režimu, po pagrindiniu naršyklės langu („pop-under“).

     

    „Paprastai tokios svetainės administratoriai apgauna visus – ir lankytoją, ir reklamos užsakovą, nes pastarajam sakoma, kad paspaudimai buvo tikri, o ne apgaulingi. Atvejis, kai reklamos vykdytojas ir užsakovas yra vienas ir tas pats, yra neįprastas ir kiek komiškas“, – pastebėjo D.Paršonis.

     

    Jo teigimu, užsienyje populiarių apgavysčių būdų daugėja ir Lietuvos interneto svetainėse: fiktyviai didinami „Facebook“ gerbėjų skaičiai, lankomumo statistika.

     

    „Nedaug ką tokie triukai apgauna. Rimtos reklamą užsakančios agentūros tai žino ir vengia prekybos „mirusiomis sielomis“. Manau, kad tokio pobūdžio reklamos ar apgaulingo nukreipimo metodai prilygsta brukalui el. pašto dėžutėje ir turėtų būti analogiškai vertinami tiek vartotojų, tiek ir teisėsaugos, jei tai jai apskritai rūpi“, – sakė pašnekovas.

     

    Šaltinis: 15min.lt

  3. P.S. Visas išlaidas siekiant tikslo padengčiau pats: jei reikia adwords, galima daryti iš mano acc., ir pan. Jums kainuotų tik savo darbo laikas. Mokėčiau griežtai tik už pasiektus tikslus, jokių avansų ir pan. Tikslą galima dalinti į kelias dalis, ir mokėti atskirai už kiekvieną pasiektą tikslo dalį. Galima rašyti sutartį tiek su įmonėmis, tiek su fiziniais asmenimis.

     

    Laukiu ne tik pasiūlymų, bet ir komentarų per kiek laiko ir už kokią sumą tai realu padaryti (galimos išlaidos + atlygis specialistui).

     

    Jeigu domina tik viena fraze iskelt, tai pirk nuorodu paketa ir iskelsi, nereikes nei sutarciu nei dideliu procesu.

  4. Sveiki, norejau paklaust ar GoDaddy aukcione "Traffic" skaiciu lankytoju gera rodo? Nes tarkim noriu siandien bandyt laimet domena prie kurio raso, kad paskutini menesi buvo 14000 lankytoju. Tuo tarpu jo neranda, nei Google, nei jis turi kokia Alexa.com statistika, nei yra "Typo" tipo domenas. Paprastas domenas... Kaip manot, ar GoDaddy meluoja, ar tiesiog nereik pasitiket Alexa.com / Google?

     

    jeigu "Estimated Monthly Traffic" ziuri, tai lyg tikras trafficas, domenas priparkuotas prie godaddy sistemos turi buti.

  5. Jei tai butu nedidele suma, nekurciau temos... Ir as kalbejau apie mokinius, girdejau kuria verslus, gauna paramos is firmu ir panasiai.

     

    Kartoju prasyk pinigu is seimos, draugu rato pirmiausia, nes kitais atvejais bankai/verslo remimo kontoros, vyksta konkursai turesi, kur turesi rasyti verslo planus, bus konkurencija, bus sugaista daug laiko ir didesnis sansas kad negausi paramos. Tuo labiau jei artimiausi zmones isgirde ideja nenori paskolinti pinigu tavo idejai, tai bankas ir kt. tikrai neduos - pamirsk.

  6. Be gero .com domeno net nelysciau i konkurencinga uzsienio sriti. Nors gerai ismanau SEO, bet ten konkurencija daug kartu didesne nei LT, tai reiskia daug didesnes laiko ir pinigu sanaudos keliant lankomuma. Daug didesnes.

     

    Kitas dalykas, saves visada reikia paklausti koks tavo pranasumas pries konkurentus, kurie dirba toje srityje jau 5-10 metu, turi geresnius ir senesnius domenus, daugiau informacijos negu pradedantysis, stabilu lankomuma, labai daznu atveju ir gerai padaryta SEO ir t.t. Nelabai ka lieka ir priespastatyti ieinant i rinka. Tik ieskoti gero domeno pagal kisene, ir taip palengvinti starta, o veliau ir pletimasi.

  7. Ne garantuotas. Viskas priklausys mazesne dalimi nuo to koks projektas ir didesne dalimi kaip pavyks ji populiarinti, jei neuzteks sugebejimu pasiekti tam tikro kiekio lankytoju tai ir neatsipirks. Nera viskas taip paprasta (nebent tu esi ekspertas toje srityje, bet autorius joje toks nera, kitaip jau butu sukures)

     

    Teisingai nera garantiju. Turejau galvoje, kad jeigu ta sritis yra idomi, tai per klaidas ismoksi ir padarysi pelna. Svarbu, kad "veztu" uzsiemimas ir tikrai pats judesi i prieki. Visi mes nuo to pradejom ir be ziniu bagazo.

     

    Cia pats autorius geriausiai zino kuo jis noretu uzsiimti. Taigi galetu bent sriti pasakyti, domiuosi NT, IT ir t.t. Ka rekomenduotumet siuo laikotarpiu konkrecioje srityje pirkti/kurti.

     

    Jeigu visiskas kosmosas galvoje, geriau tuos pinigus pasilaikyti, kol issigrynins idejos.

  8. Jeigu domiesi ir turi patirties IT projektu srityje, investuok ten.

     

    20-30k panaudoji premium domeno nupirkimui, antra puse internetinio projekto sukurimui ir vystymui. Atsiperkamumas garantuotas ir ne po 10% i metus kaip akcijose.

     

    Atmetus visiems prieinamus investavimo irankius (akcijos, fondai, obligacijos), turi rinktis tai ka ismanai, arba ten kur tave traukia ir mokintis uzdirbti didesnius pinigus. Klaidu ir piniginiu praradimu bus, bet juos iskeisi i patirti. Saugiu ir mazai rizikingu variantu nera.

  9. Kaina per didele uz toki domena, mano nuomone. Bet nera ko cia stebetis 20k sumomis, uz panasias sumas parduodama nemazai premium domenu Lietuvoje, tik tai nepatenka i ziniasklaida todel niekas nezino. Bet is asmeniniu pazinciu tikrai yra nemazai tokiu atveju.

  10. keliones ar kelioniu bilietai, nera tinkamas variantas, nes bilietai buna lektuvo, kelto, traukinio, autobuso ir t.t., o keliones bilietai tai nei sis nei tas.

     

    Tikrai taip, to zmones ir iesko jeigu paziureti su google adwords irankiu, o ne bilietu i keliones.

  11. Sveiki,

     

    Norėjau paklausti tų,kurie gerai išmano SEO.

     

    Koks domenas geresnis SEO atžvilgiu: tavo-raktažodis.lt ar tavoraktažodis.lt ? :)

     

    Ačiū už atsakymus :)

     

    tavoraktažodis.lt geriau ir ne tik del SEO, nes dalis zmoniu neveda minuso rinkdami adresa, reiskia kazkoks procentas nueis pas konkurenta.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...