Pereiti prie turinio

Rob3rtas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    140
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    85.7%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į IdejosVerslui 300,000,000 USD vertės mygtukas   
    Šis straipsnis – ne mano. Tačiau jis puikiai iliustruoja problemas skaitmeninėje erdvėje, su kuria susiduria verslas (net tokio dydžio, kaip turinčio 12 milijardų USD per metus apyvartą). Pateikiu Jums verstą straipsnio versiją. Originalas (ir darbą atlikę žmonės) yra čia.
     
    Kaip pakeistas mygtukas $300,000,000 USD padidino metines svetainės pajamas
     
    Labai sunku įsivaizduoti formą elektroninėje parduotuvėje, kuri galėtų būti dar paprastesnė: du laukeliai, du mygtukai ir viena nuoroda. Pasirodo, kad būtent ši forma atbaidydavo klientus nuo apsipirkimo vienoje iš didžiausių elektroninės prekybos kompanijų svetainėje. Atbaidė kaip reikiant – $300,000,000 USD per metus. O dar blogiau – elektroninės parduotuvės dizaineriai neturėjo menkiausio supratimo, kad yra tokia problema.
     
    Forma buvo paprasta. Laukeliai buvo Elektroninis paštas ir Slaptažodis. Mygtukai – Prisijungti ir Registruotis. Nuoroda buvo Pamiršau slaptažodį. Tai buvo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės forma. Su tokiomis formomis lankytojai susiduria visą laiką. Kaip galima tokioje formoje įžvelgti problemą?
     
    Problema buvo ne formos išdėstyme ar struktūroje, bet tame, kurioje elektroninės parduotuvės vietoje tą formą pamatydavo klientai. Forma atsirasdavo tada, kai klientai susikraudavo norimas prekes į krepšelį ir paspausdavo mygtuką “Pirkti”. Ji atsirasdavo prieš tai, kaip klientas galėdavo užpildyti mokėjimo duomenis, kad atsiskaityti už perkamą produktą.
     
    Svetainę kūrusi komanda šią formą sukūrė ir patalpino ten, kur ji buvo, turėdami specifinę užduotį palengvinti pirkimą pakartotiniems klientams. Juk pirmą kartą perkantys klientai nesupyks ir skirs šiek tiek laiko registracijai… Galų gale – jie gi dar sugrįš ir teigiamai įvertins tai, kad antrą kartą perkant, viskas bus daug greičiau. Visi taip laimi, teisingai?
     
    “Aš čia ne tam, kad kurčiau santykius”
     
    Mes atlikome praktiškumo testus su žmonėmis, kurie norėjo įsigyti tam tikrus produktus iš aukščiau minėtos elektroninės parduotuvės. Paprašėme jų, kad jie pasiruoštų norimų prekių sąrašus ir davėme pinigus, kad jie galėtų tuos pirkinius įsigyti. Viskas, ką jiems reikėjo padaryti – tai atlikti visą pirkimo procesą.
     
    Mes klydome dėl žmonių, perkančių pirmą kartą. Klientai tikrai pyko dėl registracijos. Jie atsisakinėjo pirkimo, nes reikėjo registruotis. Kaip vienas iš tyrime dalyvavusių žmonių mums pasakė: “Aš čia ne tam, kad kurčiau santykius. Aš tik noriu kai ką įsigyti”.
     
    Kai kurie pirkėjai negalėjo atsiminti, ar jų apsilankymas pateiktoje elektroninėje parduotuvėje buvo pirmasis ir kuo ilgiau jie negalėjo prie svetainės prisijungti, naudodami įvairias elektroninio pašto adresų ir slaptažodžių kombinacijas, tuo labiau jie nervinosi. Mes vis labiau stebėjomės, kaip žmonės nenori registruotis iš naujo.
     
    Net nežinodami, kokia informacija bus reikalinga paspaudus mygtuką “Registruotis”, lankytojai tą mygtuką spausdavo kaip paskutinę galimybę ir vedami būtinumo. Dauguma garsiai išsakė mums nuomonę, kad elektroninės parduotuvės valdytojams reikalinga tik lankytojų asmeninė informacija, kad vėliau būtų galima juos “užversti reklaminiu šlamštu”, kurio niekas nenori. Kai kurie iš tyrime dalyvavusių žmonių prigalvojo ir kitokių priežasčių, kurios visos buvo susiję su privatumo pažeidimais. Nors realiai – elektroninės parduotuvės lankytojo registracijos forma reikalauja tik su pirkimu susijusių duomenų – vardo/pavardės, pristatymo adreso ir apmokėjimo duomenų.
     
    Grįžtantys klientai taip pat nėra patenkinti
     
    Pakartotinai apsilankantys klientai taip pat neišreiškė didelio pasitenkinimo. Išskyrus kelis, kurie atsiminė savo prisijungimo duomenis – dauguma vėl “pasimovė” su registracijos/prisijungimo forma. Jie negalėjo atsiminti elektroninio pašto adreso arba slaptažodžio, kuriuos naudojo registracijos metu. Didžiausia problema buvo besistengiantiems atsiminti elektroninio pašto adresą – per kelis pastaruosius metus tie adresai keitėsi ne vieną kartą.
     
    Kai pirkėjas negalėdavo atsiminti elektroninio pašto adreso ar slaptažodžio – prasidėdavo “spėlionių maratonas”. Ir labai retai jis baigdavosi sėkmingai. Kai kurie vartotojai prašydavo, jog el. parduotuvės sistema atsiųstų jiems slaptažodį, tačiau tai vėl tapdavo problema, nes jie negalėjo atsiminti elektroninio pašto adreso, kurį suvedė registracijos metu.
     
    Vėliau, mes atlikome specialų pardavėjo duomenų bazės analizę, kurios metu pamatėme, kad net 45% pirkėjų turėjo po kelias paskyras sistemoje. O kai kurie – netgi 10 paskyrų. Taip pat analizavome, kiek žmonių siuntė automatizuotus prašymus priminti slaptažodį. Užklausų skaičius sudarė vidutiniškai 160,000 per dieną. 75% iš lankytojų, prašiusių priminti jiems slaptažodį, taip ir nebegrįžo į parduotuvę, kad atlikti pirkimą.
     
    Forma, kurios paskirtis buvo palengvinti pirkimo procesą, pasirodė naudinga tik labai mažam klientų ratui. Greičiau – ta forma kaip tik sukėlė priešingą efektą – mažino pirkimus. Daug pirkimų.
     
    $300,000,000 USD vertės pataisymas
     
    Dizaineriai labai paprastai pataisė klaidą. Jie panaikino mygtuką “Registruotis”. Vietoje jo, jie įkėlė kitą mygtuką – “Tęsti” ir pridėjo prie jo prierašą: “Jums nereikia sukurti paskyros tam, kad apsipirkti mūsų parduotuvėje. Tiesiog paspauskite mygtuką TĘSTI. Jeigu visgi norėsite, jog Jūsų apsipirkimas ateityje būtų greitesnis – po apmokėjimo turėsite galimybę susikurti paskyrą“.
     
    Rezultatai: perkančiųjų lankytojų skaičius išaugo 45-iais procentais. Papildomi pirkimai sudarė $15,000,000 USD per pirmąjį mėnesį. Po pirmųjų metų, pardavimai išaugo $300,000,000 USD suma.
     
    Savo autoatsakove radau pranešimą, kurį, praėjus savaitei nuo pakeitimų, paliko šios, 25 milijardų dolerių apyvartą darančios įmonės, vadovas: “Spool (problemą radusios dizainerių kompanijos savininko pavardė – aut. past.)! Tu – nerealus!” Ilgesnės žinutės aš ir nesitikėjau. Juk viskas, ką mes padarėme, tai tik pakeitėme mygtuką.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  2. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į IdejosVerslui Tikrosios verslo žlugimo priežastys   
    Dauguma žmonių galvoja, kad pagrindinė jų verslo bankroto priežastis yra finansinio kapitalo trūkumas. Tačiau, po daugiau kaip 15-os metų darbo patirties, galiu drąsiai įvardinti tikrąsias ir dažniausiai pasitaikančias verslo žlugimo priežastis. Taigi, jeigu rasite žemiau savo verslą (ar įmonę, kurioje dirbate) – laikas imtis pokyčių.
     
    Nenoras dirbti “purvinus darbus”
     
    Visą laiką įmonės savininkai turi būti pasirengę atlikti bet kokį darbą, kurio reikia įmonei. O ypač – verslo pradžioje.
     
    Nepakankamas laiko skyrimas
     
    Verslo valdymas – tai ne ofisinis darbas nuo 9 iki 17 valandos. Pamirškite normuotas darbo valandas. Kaip verslo savininkas, Jūs turite būti pasirengęs (-usi) dirbti (o taip ir bus) visada.
     
    Nepakankamai greiti atsakymai į klausimus
     
    Viena iš blogiausių verslo praktikų – vėluojantys atsakymai į klientų klausimus. Jeigu klientas kažko klausia – jam turi būti atsakyta tuojau pat. Todėl jis Jums ir uždavė klausimą. Jis nori atsakymo. Ne už poros valandų, ne rytoj ir ne “greitu laiku. Tuojau pat!
     
    Nemokėjimas tvarkytis su lėšomis
     
    Tai – viena iš dažniausių bankroto priežasčių. Tikrai yra labai žmogiška netinkamai įvertinti turimų lėšų kiekį; per daug optimistiškai numatyti, kiek pinigų įkris į sąskaitas ir kaip tik – nenumatyti tam tikrų išlaidų. Jeigu nemanote, kad Jums kažko mirtinai reikia – greičiausiai, Jums to nereikia ir esate paveikti gerų pardavėjų. Todėl, Jūsų atsakymas naujoms išlaidoms turi būti “ne”.
     
    Kitas momentas finansuose – visuomet stenkitės paimti avansą iš naujų klientų ar už didelius projektus. Įvertinkite, ar vykdomas projektas į skolą gali sužlugdyti Jūsų verslą, jeigu už jį nebus sumokėta. Įvertinkite ir tai, kokius atsiskaitymo terminus turite, jeigu veikiate kaip tarpininkas. Įvertinkite, per kokius terminus kitos įmonės atsiskaitys su Jumis už suteiktas prekes ir/ar paslaugas. Labai dažnai įmonės padaro šioje vietoje milžinišką klaidą ir to pasekoje – bankrutuoja.
     
    Siūlydami potencialiems klientams pirkti prekes/paslaugas – užtikrinkite visus įmanomus (ir patikimus) atsiskaitymo būdus. Netgi tokius kaip PayPal, PaySera ir panašiai.
     
    Nemokėjimas tvarkytis su mokesčiais
     
    Nesamdykite buhalterio (oi, kaip man gali kliūti už šį pasakymą). Geriau samdykite įmonę, kuri užsiima kitų įmonių buhalterija. Taip mokėsite tik už faktinius darbus. Be to, greičiausiai, tai bus profesionalų komanda, kurie tikrai patars, kokių mokesčių galima (legaliai) išvengti ar juos sumažinti. Dauguma naujai atidaromo verslo pajaučia mokestinį “spaudimą”, todėl šis faktorius yra labai svarbus tiek legalumo, tiek išsilaikymo rinkoje atžvilgiais.
     
    Nemokėjimas sukurti pridėtinę vertę
     
    Priešais Jus sėdi žmogus, kuris sako Jums: “aš būsiu IT konsultantas”. Na, tokio Jūs ir ieškojote. Tačiau to – negana. Užduokite sau (ir jam) tokius klausimus:
     


     
    Kokią vertę tu sukursi mano įmonei?
    Ar tu greičiau dirbsi už kitą?
    Ar tu esi geresnis už kitą? Jeigu taip – tuomet kuo?
    Kokioje srityje esi itin geras?
    Ar garantuoji už savo atliekamo darbo kokybę?
    Ar sutaupysi mano verslui laiko/pinigų? Jeigu taip – tada kaip tai padarysi?

     
    Aš, paprastai, sakau darbuotojams labai paprastai: “užrašyk skaičių ant lapo, kurį gaudamas pinigine išraiška, tu jaustumeisi patogiai, neieškotum kito darbo ir būtum atsidavęs įmonei. Dabar tą skaičių padaugink iš 3. Tai yra suma, kurią Tavo daromas darbas turi atnešti mano įmonei per mėnesį. Į ją įeina mokesčiai, tavo darbo priemonių ir darbo vietos kaina, atlyginimas, investicija plėtrai ir įmonės pelnas”.
     
    Patrauklumo nebuvimas
     
    Čia kalbu apie asmenybės, pozityvumo ir entuziazmo nebuvimą. Žmonės nebus linkę rinktis Jūsų verslo, jeigu Jūs esate apatiški tam, ką darote.
     
    Ilgas liežuvis
     
    “Pasikėlimas” turi būti pakeistas “pasitikėjimu savimi”. Tarp šių dviejų sąvokų yra milžiniškas skirtumas. Nesiekite būti “svarbus”. Siekite būti “tinkamas” ir “nepakeičiamas”.
     
    Verslo neegzistavimas internete
     
    Netgi kai internete, atrodo, dominuoja įvairiausi socialiniai tinklai – vis tiek Jūsų įmonės įvaizdis yra Jūsų interneto svetainė. Joje apsilankęs potencialus klientas gali tapti klientu. Jūsų svetainė gali padėti jam/jai apsispręsti. Todėl turite, visu pirma, sutelkti savo dėmesį čia. Jūsų verslo užduotis internete – atsidurti pirmąjame Google puslapyje pagal svarbiausius raktažodžius ir turėti tokią svetainę, kuri siūlo lankytojui lengvą naudojimą, neapkraunantį dizainą ir malonų naudojimąsi.
     
    Stambių užsakymų baimė
     
    Iš tikrųjų – 500 ir 50,000 litų komercinio pasiūlymo sudarymas užima tokį patį laiko kiekį.
     
    “Aukšto kalibro” klientai
     
    Tie klientai, kurie švaisto Jūsų laiką ir neapmoka sąskaitų, turi būti perduoti teisininkams arba su jais atsisveikinta. Dauguma verslo savininkų galvoja, kad “bet koks klientas yra geras, reikia tik mokėti prie jo prieiti”. Netiesa. Kol Jūs “mokysitės” prie jo prieiti – į duris gali pasibelsti bankroto administratorius. Saugokite, branginkite ir gerbkite savo geriausius klientus. Priverskite juos tai pajausti. Priverskite juos pajausti, kad jie yra Jums svarbūs. Atsikratykite kliento, kuris Jums tiesiog trukdo. Nebijokite to.
     
    Darbuotojai, kuriais nepasitikite
     
    Esu girdėjęs tokį posakį: “jeigu abejoji – geriau sakyti ne”. Jeigu abejoji, ar samdai sau tinkamą žmogų – geriau jo nesamdyk. Netinkamas žmogus gali per vieną dieną sugadinti kelerių metų įdirbį.
     
    Darbas tam, kad patenkinti klientą
     
    Dar viena nesamonė. Ne taip reikia žiūrėti į savo verslą. Dirbkite ne tam, kad patenkinti klientą, o tam, kad patys būtumėte patenkinti savo verslu. Jūsų keliami reikalavimai verslui visada bus aukštesni už tuos, kuriuos gali iškelti Jūsų klientai. Visada kelkite kartelę savo verslui. Tada, kai Jūs būsite laimingi, Jūsų klientai taip pat bus laimingi.
     
    Žemiausios kainos siūlymas
     
    Nedarykite to. Ne. Ne, ne, ne. Jokiais būdais. Netgi, jeigu produktą sukuriate patys. Jeigu darote tokią nesąmonę, kaip “žemiausios kainos garantija” – Jumis tiesiog naudosis, o ne vertins Jus. Turite kurti vertę, o ne būti “pigi laisvo elgesio mergelė”. Žinau, skamba itin negražiai, tačiau taip Jūs elgiatės su savo verslu, taip pateikiate jį klientams.
     
    Atsižvelkite į aukščiau išvardintas priežastis, dėl ko bankrutuoja didžioji dalis verslo. Žinoma – čia išvardintos ne visos priežastys, todėl nereikėtų atsipalaiduoti neradus savo verslo praktikos paminėtos aukščiau. Išlaikykite vertę, kurkite ją ir perteikite klientams. Žmonės pinigus moka už vertę. Suteikite klientams galimybę tą vertę nusipirkti.
     
    Straipsnis paimtas iš Verslo Guru svetainės.
  3. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Agne Bru Nemokamas seminaras apie rinkodarą internete   
    Sveiki,
     
    Dalinuosi nemokamu seminaru apie rinkodarą internete - "Pozicionavimas internete".
     
    Nuolaidos kodas: 93962615
     
    Instrukcija, kaip pasinaudoti nuolaidos kodu:
     
    1. Prisijunkite prie www.verslokursai.lt savo paskyros arba prisiregistruokite.
    2. Paspauskite čia.
    3. Spauskite "Investuoti".
    4. Įrašykite nuolaidos kodą: 93962615 ir spauskite "Skaičiuoti" (sistema sugeneruos 100 % nuolaidos kodą).
    5. Spauskite “Žiūrėti seminarą”.
     
    Kilus klausimams, rašykite [email protected].
  4. Patinka
    Rob3rtas gavo reakciją nuo ForeverYoung Kaip išmokti anglų kalbą ir nenumirti iš nuobudolio   
    www.bliubliu.com - geras įrankis ;)
     
    https://www.youtube.com/watch?v=EMg0Z_ooGUU
  5. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į desimt „Facebook“ už 19 mlrd. USD perka mobiliųjų pranešimų bendrovę   
    Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ susitarė dėl mobiliųjų pranešimų bendrovės „WhatsApp“ įsigijimo ir už ją yra pasirengęs sumokėti 19 mlrd. JAV dolerių akcijomis ir grynaisiais, skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.
     
    Plačiau: http://vz.lt/article/2014/2/20/facebook-uz-19-mlrd-usd-perka-mobiliuju-pranesimu-bendrove
  6. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Arvydas Artūro istorija: cerebrinis paralyžius nesutrukdė atrasti naują gyvenimo būdą – kultūrizmą   
    Citata iš straipsnio:
     
    "Esu Artūras Bolyčevas, gyvenime esu daug patyręs: nuo gimimo sergu cerebriniu paralyžiumi. Ši liga priverčia jausti silpnumo jausmą ne tik kūne, bet ir dvasioje. Jautiesi toks palaužiamas aplinkos. Niekas nenori jaustis silpnas, juk norisi dominuoti ir būti kalno viršūnėje. Būtent šis noras turi būti mūsų varomoji jėga gyvenime: tai noras keisti aplinką taip, kad mums ir mūsų artimiesiems būtų komfortiška ir jauku, noras siekti tikslų. Turim pradėti nuo savęs ir suvokti, kad tai, ką mes norime pakeisti, yra mūsų rankose. Yra sunku, kai kiti kalba apie tave, bet nežino tavo istorijos. Girdėjo, ką tu padarei, bet nežino, ką ištvėrei."
     
    ...
     
    Visas straipsnis:
    http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/konkursai/konkursas-silpname-kune-stipri-dvasia-arturo-istorija-cerebrinis-paralyzius-nesutrukde-atrasti-nauja-gyvenimo-buda-kulturizma-788-391160?cf=df
     
    Video:

     
    P.S. ech tas Songokas ... :rolleyes:
  7. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į PrastasLosejas Lošimai - ne visiems.   
    Sveiki. Nežinau ar šis sub-forumas labiausiai tinka šiai temai, bet tiek to.
     
    Administracijai - tai nėra vienintelė mano paskyra šiame forume. Šią susikūriau vien tik dėl šios temos, kadangi norėčiau išlikti anonimas. Galite užblokuoti. Ačiū.
     
    Taigi, lošimai - ne visiems. Šia tema nesiekiu sudaryti blogos nuomonės apie lošimus. Lošimai gali būti smagus laiko praleidimo, kaikuriems sėkmingiesiems ir šioks toks uždarbio būdas. Aš visą laiką į lošimus kaip į uždarbio būdą žiūrėdavau skeptiškai. Tačiau, kad ir koks bebuvo mano požiūris - įklimpau.
     
    Viskas prasidėjo šių metų Gegužę. Gyvenu ne Lietuvoje, bet Europoje, šalyje kurios valiuta yra Euras. Lošimai prasidėjo ne Gegužę, šį mėnesį pradėjau savo smulkų verslą. Sukaupęs šiek tiek santaupų nusprendžiau nebedirbti savo nuolatinio darbo ir paekspermentuoti el. prekyboje. Pradėjęs išsinuomojau mažą ofisą, kuriame dirbau vienas. Savaime aišku pradėjus naują verslą didžiulės sėkmės nebuvo, tačiau per pirmuosius du mėnesius gavau keletą užsakymų. Pelno nebuvo, buvo minimalūs nuostoliai, tačiau tai mane tenkino, nes nesu (arba nebuvau) iš tų žmonių kurie nori visko iš karto.
     
    Praleisdamas daug laiko prie kompiuterio užmatydavau daug internetinių kazino reklamų. Vieną Liepos dieną nusprendžiau išbandyti visą šitą reikalą. Atsidariau sąskaitą viename kazino ir įsimečiau 10 eurų "pabandymui". Pradėjau žaisti Blackjack'ą. Šiek tiek laimėjau, šiek tiek pralaimėjau, bet gale sąskaitos likutis buvo 15 eurų ir nusprendžiau viską išsigryninti.
    Praėjus porai dienų per pietų pertrauką nusprendžiau vėl pabandyti laimę ir vėl įsimečiau 10 eurų. Pralošiau visus per 5 minutes. Pagalvojau "ai nieko tokio, buvo smagu". Už valandos pagalvojau, kad reikia pabandyti atsilošti. Vėl 10 eurų įsimečiau. Rezultatas - išsigryninau 80 eurų. Užtrukau 6 valandas, kas reiškia, kad nedirbau savo darbo. Užsikabinau, bet grįžęs namo praleidau vakarą su mergina ir apie lošimus per daug negalvojau. Kitą dieną atvykęs į ofisą iš pat ryto jau sėdėjau kazino. Per gerą pusvalandį pralošiau 60 eurų. Didėja "pelnas", didėja apetitas ir statymai. Iš vienos pusės supykau, bet iš kitos - gi pralošiau ne savus, o išloštus pinigus. Porą valandų padirbau, nusprendžiau papietauti. Pietų metu vėl prisijungiau į kazino. Tik šį kartą spjoviau į Blackjack'ą, atradau kaiką įdomiau - gyvus ruletės stalus - kuriuose žavios merginos suka ruletę tau matant ir net kalbasi su tavimi. Blackjacką žaidžiau prieš kompiuterį ir buvau įsitikinęs, kad pralaimėjau, nes taip buvo "užprogramuota". Taigi perėjau prie gyvos ruletės. Tai nebuvo geras žingsnis. Nesivelsiu į visas detales, nes prirašyčiau keletą lapų apie visus statymus. Trumpai apibendrinant pradėjau gan neblogai, stačiau ant 10 skaičių, laimėjus statymas dauginosi iš 36. Iš pradžių buvo šioks toks pelnas, bet praleisdavau visą dieną nedirbdamas savo darbo. Einant dienoms sekmė aplankydavo vis rečiau, ko pasekoje statymai augo, nes norėjau atsilošti savo prarastus pinigus. Buvo momentų, kai pasakiau viskas - užtenka. Tačiau vos praėjus keletai minučių vėl sėdėjau prikibęs prie ruletės. Buvo momentų kai beveik atsilošiau, bet vidinis velnias liepė daryti nesąmoningus statymus, nes gi gal pavyks išeiti vėl į pliusą. Dėja. Galų gale pralošiau 2000 Eurų. Taip, taip nuo -10 iki -2000 Eurų "šokau" truputį daugiau nei per 2 savaites. Sutelkiau jėgas ir užblokavau visas savo kazino sąskaitas (buvo apie 10). Išsipasakojau merginai, pyko, bet palaikė morališkai, kas yra labai svarbu tokiu momentu.
     
    Šita kvailystė gerokai apsunkino mano verslo padėtį, prie jo praleidau labai mažai laiko, praradau keletą užsakymų. Atvirai kalbant, net į e-meilus potencialių klientų neatrašiau. Taigi gerokai įklimpau.
     
    Kalbant apie šią dieną. Verslas žlugo, tačiau vėl dirbu savo nuolatinį darbą ir kaupiu santaupas, naujų įdėjų vystymui.
     
    Apibendrinant visą šią istoriją, nenoriu jūsų visiškai nuteikti prieš lošimus, tačiau jei pradedate - darykite tai atsakingai. Atminkite, kad jei ir matote pavyzdžių žmonių kuriems tai sekasi tai nereiškia, kad ir jums pasiseks, nes visgi kazino tikslas nėra paversti jus turtingesniais.
     
    Iš vienos pusės tai pasimokiau iš savo klaidos. Sumokėjau 2000 Eurų už gyvenimišką pamoką. Džiaugiuosi, nes turiu vieną gerą savybę - galiu matyti save iš šalies. Aš save laikiau stipriu žmogumi ir buvo įdomu matyti kaip aš virstu šiukšle kuris negali kontroliuoti savo veiksmų. Esate buvę tikrame kazino? Tada tikriausiai esate matę "zombius" sėdinčius prie tų aparatų kiauras dienas. Toks buvau ir aš tik man nereikėjo niekur net kojos iškelti, kas palengviną visą procesą.
     
    Nenoriu būti pseudo-ekspertas, bet štai keletas mano patarimų potencialiems ir esamiems lošėjams:
    - Užsiregistravę į kazino iškart nusistatykite depozito limitą. Tvarkingi kazino neleidžia šio limito pakeisti 24 valandas, taip galite atgauti sveiką protą ir apmastyti ar verta vėl rizikuoti.
    - Išlošėte pinigų sumą kuri jums tuo metu atrodo įspudinga, sustokite, bent dienai. Euforija gali jus priversti daryti neapgalvotus sprendimus.
    - Nebekontroliuojate situacijos? Netylėkite, išsipasakokite artimiausiam žmogui. Geriau išsilieti nei laikyti viską savyje, ko pasekoje kvailos mintys gali priversti grįžti į ta patį liūną. Tai nebūtinai turi būti tėvai, geriau išsipasakoti žmogui kuris jus konstruktyviai sukritikuos, nei tam kuris išvadins bepročiu.
    - Bloga financinė padėtis? Nesitikėkite ją pagerinti lošiant.
     
    Kaip ir minėjau, nesu visiškai prieš lošimus, laiku pasitraukęs bučiau galėjęs turėtį ir neblogą pliusą, tačiau augantis apetitas padarė savo. Būkite atsargūs, negalvokite esantys dievai turintys stiprią valią. Taip galvojau ir aš.
     
    Nenoriu būti vienas iš tų "emygerių", kurie praleidę mėnesį užsienyje užmirštą gimtają kalbą, bet Lietuvoje negyvenu jau beveik dešimt metų ir pastebėjau, kad pradedu užmiršti gramatiką, tad labai nesmerkite :)
  8. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į arvydass Dedikuoti.lt   
    Jei nepatinka mūsų paslaugos ir prašoma grąžinti pinigus, koks tikslas po to vėl užsakinėti tas pačias paslaugas? Tokioje situacijoje prieš priimdami užsakymus klientus papildomai informuojame, kad užsakymas bus galutinis be atšaukimo galimybės. Klientai su tokiom sąlygom arba sutinka arba ne. Šiuo atveju - sutiko.
     
    Na bet per prievartą nieko nelaikom - parašykit [email protected], viską grąžinsim, atsisveikinsim.
  9. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Pasha3333 Ten, kur gyvena FaceBook   
    Naivuoliai hahaha

  10. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į lama1 Pristatau projektą/paslaugą www.fakju.lt   
    Gerą dieną, mielieji forumo nariai :)
     
    Su malonumu pristatau šį smagų projekčiuką. Inspiruotas maxgif'o, skirtas humoro jausmą turintiems, internete socialize'inantiems, sveikos nuovokos nepraradusiems žmogeliams, tam kad paerzintų tuos kurie anksčiau išvardintų požimių/savybių neturi.
     
    FAKJU tai suasmenintas ir vizualiai sustiprintas pasiuntimas po velniais.
     
    http://fakju.lt/img/logo.png
    www.fakju.lt
     
    Pirminė įdėja buvo susikurti asmeninį įrankį, nes pagavau save ypač dažnai siuntinėjant maxgif'o nuorodas, vizualiai išreikšti nuomonę ar požiūrį į įvairias aplinkybes/situacijas. Ir tai evoliucionavo į viešai prieinamą servizą :)
     
    Čia nėra ir nebus jokių užknisančių reklamų, registracijų ir kito velnio. Kitaip tariant, nuo žmogaus - žmonėms.
     
    Draugas sukūrė paslaugos šūkį:
     
    Taigi, malonaus fakinimosi ir geros dienos :)
  11. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į simon1 Keliaujame į... JAV: Majamis S01E04   
    Aciu, tavo video deka greit nuluzau ir labai skaniai ismiegojau. ^_^
  12. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į alfa730 Alfa730   
    Sveiki,esu is Panevezio.Man 38m.
  13. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Mikaz Iš kur pasiskolinti 4000lt?   
    Na as siulyciau gyventi pagal galimybes, o ne pagal norus.
  14. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į TadasV pascal uzduotis   
    qwn programa klaidinga:
    1. viename traukime gali ištraukti 3 septynetus, nors ištraukus 7 jau nebegali jo ištraukti tame pačiame traukime.
    2. skaičiuoja visus lyginius, nors turi būti būtent 3 iš 10 ištraukti visi lyginiai.
    T.y. traukiant pirmą kamuoliuką tikimybė gaut lyginį yra 1/2 (5 lyginiai 5 ne), traukiant antrąjį 4/9, nes vieną lyginį jau ištraukėm. Traukiant trečią 3/8. Kad visi lyginiai tikimybė 1/2*4/9*3/8 = 0,08(3), ką ir rodys mano programa:
     

    program loterija; type kamuoliukai = array[1..3] of integer; var x, i, j, septynetai, lyg: integer; rinkinys: kamuoliukai; begin randomize; septynetai:= 0; lyg:= 0; for i:= 1 to 3 do begin rinkinys[i]:= 0; end; writeln('Kiek bus vykdoma traukimu?'); readln(x); for j:= 1 to x do begin rinkinys[1] := random(10) + 1; repeat rinkinys[2]:= random(10) + 1; until rinkinys[1] <> rinkinys[2]; repeat rinkinys[3]:= random(10) + 1; until (rinkinys[3] <> rinkinys[1]) and (rinkinys[3] <> rinkinys[2]); if (rinkinys[1] = 7) or (rinkinys[2] = 7) or (rinkinys[3] = 7) then septynetai:= septynetai + 1; if (rinkinys[1] mod 2 = 0) and (rinkinys[2] mod 2 = 0) and (rinkinys[3] mod 2 = 0) then lyg:= lyg + 1; end; writeln('7 pasitaike ',septynetai*100/x:4:2,'% traukimu'); writeln('Visi lyginiai ',lyg*100/x:4:2,'% traukimu'); Readln; end.
     
    Masyvą gali pasikeisti į paprastus kintamuosius:
  15. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į QwN pascal uzduotis   
    program Bevarde0; var i,n,j,sept,lyg:integer; begin writeln('Kiek loterijos traukimø imituoti?'); readln(n); for i:=1 to n do begin for j:=1 to 3 do begin if random(10) = 7 then sept:=sept+1; if random(10) mod 2 = 0 then lyg:=lyg+1; end; end; writeln('lyginiai skaiciai: ',(100*lyg)/(n*3):6:2,'%'); writeln('7 pasitaike : ',(100*sept)/(n*3):6:2, '%'); readln; end.
  16. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į sukysa pagalba nulaužiant dienyną   
    Jeigu būtu metų temos titulas, šiai temai skirčiau prizinę vietą :D
  17. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Avice Mano puslapis   
    Sveiki,
    Taigi sukuriau sioki toki puslapi.
    Muzika bei filmai wav.lt
    Kaip ir mantot puslapije yra ir bus tik muzika ir filmai.
     
    Kolkas yra tik apie ~ 35 000 dainu ir 1 000 filmu.
    Kiekviena daina galima isimesti i favoritus paspaudus ant zvaigzdutes kuri yra salia dainos , o favoritu sarasa rasi nukeliaves i kategorija "Mano favoritai".
    Radus neveikiancia daina ji automatiskai isitrina.
    Puslapis issikiria nuo kitu tuo , kad jame nera prikrauto sudo.
    Tik klausimas kas jums puslapije nepatinka ? Ir ko truksta?
    Komentuokit.
     
    Dekui uz demesi ;]
  18. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į nadza Kodėl logotipas neturėtų kainuoti 150 Lt?   
    Kodėl ir kam rašau šį straipsnį (nežinau ar galima šią subjektyvią mano nuomonę vadinti straipsniu)?
     
    Kodėl?Įžvelgiu neteisingą logotipo vertės suvokimą tarp dizainerių ir tarp užsakovų, kūrimo proceso neišmanymą ir nuvertinimą.
    Kam? Straipsnis skirtas visiems kuriantiems ir pradedantiems kurti logotipus bei logotipų užsakovams.
    Tikslas. Norėtųsi iš šaknų pakeisti požiūrį į grafinį dizainą, ypatingai į logotipo kūrimą.
     
    Kas yra logotipas?
     
    Pirmiausiai apibrėžkime kas yra logotipas. LOGOTIPAS - tai įmonės, produkto ar paslaugos atpažinimo ženklas. Ne tik paprastas ženklas, o atspindintis įmonės komercinę veiklą naudojant formą, šriftą, spalvą ir / arba ikoną. Logotipas turi dirbti, skleisti įmonės patikimumo, stabilumo, pripažinimo žinutę. Mūsų, dizainerių darbas, sukurti logotipą, kuris šį darbą atliktų puikiai. Iš esmės yra daug svarbiau ką logotipas reiškia, nei kaip jis atrodo.
     
    Yra penkios pagrindinės taisyklės, nusakančios koks turi būti logotipas.
     
    PAPRASTAS. Lengvai atpažįstamas.
     
    ĮSIMINTINAS. - paprastas logotipas lengvai įsimenamas.
     
    AMŽINAS. Ar logotipas bus efektyvus po 5, 10, 20 metų?
     
    UNIVERSALUS. Pirmiausia logotipas turi būti vektorinis, pritaikomas įvairioms media sritims.
     
    TINKAMAS. Teisingos formos ir spalvos atspindinčios veiklą.
     
    Šioje svetainėje rasite logotipų, kurie atitinka šiuos penkis taisyklės punktus ir šį tą daugiau. Logotipai su paslėptais simboliais
     
    Keli pavyzdžiai
    http://img96.imageshack.us/img96/1700/fedexy.jpg
    FedEx - paslėpta rodyklė
     
    http://img20.imageshack.us/img20/599/sunyzs.jpg
    Sun microsystems - iš visų pusių perskaitomas žodis SUN.
     
    http://img406.imageshack.us/img406/7033/citydirect.jpg
    City Direct - tarp raidžių C ir D įžvelgiamas lėktuvas.
     
    http://img600.imageshack.us/img600/8468/eightt.jpg
    Eight - visos raidės sudarytos naudojant skaičių "8".
     
    Problema
     
    Pirma. Nusistovėjusi nuomonė, kad logotipas tai tiesiog graži ir gerai besižiūrinti ikona ar paveikslėlis. Žmonės, arba kitaip potencialūs klientai, nesupranta, kodėl už gražią ikoną reikia daug mokėti. Logika paprasta - nėra sudėtinga nupiešti gražų paveikslėlį.
     
    Antra. Internete pilna tinklalapių, kurie siūlo už minimalią sumą, tarkim £25 sukurti logotipą. Šios kompanijos tiesiog iškreipia ir žlugdo visą grafinio dizaino rinką. Radau įdomų grafinio dizaino kompanijos atliktą ekspermentą. Įmonės darbuotojai sukūrė įsivaizduojamą santechnikos darbų paslaugas teikiančią kompaniją, kuriai reikia logotipo. Parašė užklausas į keletą svetainių, kurios internete skelbėsi pigiai ir greitai kuriančios logotipus. Rezultatas buvo daugiau nei patenkinamas atsižvelgiant į investicijos dydį.
     
    Pateikiu šešis pirmuosius "logotipų" pasiūlymus.
    http://img152.imageshack.us/img152/5372/32608271.th.jpg
    http://img577.imageshack.us/img577/8110/42252684.th.jpg
     
     
    Galutinis "logotipo" variantas, atlikus visus pakeitimus pagal išgalvoto užsakovo norus.
    http://img207.imageshack.us/img207/3607/cheaplogoblog10.th.jpg
     
     
    Neperrašinėsiu viso straipsnio, nes originalus tekstas tikrai LABAI VERTAS DĖMESIO. Visa ekspermento eiga ir rezultatus rasite How LO can you GO? The following guest post was written by Tom and Phil of London-based Mat Dolphin.
     
    Kaip turėtų būti kuriamas logotipas
    Internete yra tikrai daug profesionalių straipsnių apie tai kaip turėtų būti kuriamas profesionalus logotipas. Tarptautiniu mastu pripažinti grafikos dizaineriai atskleidžia logotipų kūrimo procesą.
     
    Logotipo sukūrimas apima šiuos procesus:
     
    1. Logotipo dizaino brief'as (lietuviškai "trumpukas")
    Užpildomas klausimynas apie įmonę, jos vykdomą veiklą, teikiamas paslaugas. Įmonės atstovai išsako savo lūkesčius, norus, formų ir spalvų prioritetus.
     
    2. Tyrimas.
    Atliekamas konkrečios pramonės šakos tyrimas, susipažįstama su jos istorija. Peržvelgiami pagrindinių konkurentų logotipai.
    3.Logotipų tyrimas. Peržvelgiami sėkmingi logotipai, kurie atitinka dabartinius logotipų stilius ir tendencijas, susiję su dizaino brief'u.
     
    4.Sketching (nerandu tinkamo vertimo) ir koncepcijos paieškos.
    Remiantis logotipo dizaino brief'u ir tyrimais, pasitelkiant kūrybiškumą ieškoma forma ir galima logotipo koncepcija. Idėjų ieškoma popieriuje, vėliau logotipai vektorizuojami kompiuterinėmis programomis.
     
    5.Pertrauka apmastymams.
    Tai leidžia turimom idėjom subręsti ir išskirti tinkamiausias.
     
    6.Dizainerio pozicija.
    Yra du būdai dirbti: kurti logotipą remiantis tik kliento norais arba komunikuoti su klientu ieškant geriausio sprendimo atitinkančio kliento ir dizainerio lūkesčius.
     
    7.Prezentacija.
    Pasirenkama ar bus pristatoma keltas atrinktų logotipų ar visos variacijos.
     
     
    Daugelis užsakovų, o nenustebčiau ir dizainerių, net neįsivaizduoja, kad logotipo kūrimas gali apimti tiek daug procesų. Įdomu kaip atrodo logotipo dizaino procesas įmonių siūlančių logotipus greitai ir pigiai. Mano asmeninis spėjimas, kad idėjų ieškoma nemokamų paveikslėlių kataloguose, galbūt net clipartuose. Naudojami nemokami šriftai.
    Kokią išliekamąją vertę gali pasiūlyti toks logotipas? Ar tikrai jis atspindės įmonės vykdomą veiklą, bus paprastas, įsimenamas, ilgaamžis, universalus ir tinkamas?
     
    Logotipų konkursai.
    Anksčiau galvojau, kad tai puikus būdas dizaineriams užsidirbti papildomų pajamų, o užsakovams logotipą rinktis iš daug skirtingų dizainerių pateiktų variantų. Dabar taip nemanau. Visgi kuriant logotipą dizaino konkursui retai kada užsakovas pateikia profesionalų dizaino brief'a, palieka laiko apmastymams, tyrimui, sketching'ui ir t.t. Logotipus keičia gražiai atrodantys paveikslėliai su minimalia užuomina į įmonės veiklą.
     
     
    Pabaigai.
    Labai norėčiau tikėti, kad daugelis dizainerių prieš kurdami logotipą atlieka bent dalį šių procesų. Lygiai taip pat tikiuosi, kad nenusileidžiate kliento norams ir nedirbate kaip robotai vykdantys įsakymus, bet esate kūrybingi ir savo galva mastantys dizaineriai, kurie išmano gero, profesionalaus logotipo kūrimo principus.
    Aš asmeniškai esu dizainerė, kuri ieško būdų kaip kurti geriau. Ne visi mano kurti logotipai yra geri ir atitinka straipsnyje pateiktus kriterijus. Bet aš judu į priekį ir tikiuosi mano ateities projektai bus kokybiškesni.
  19. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Lapinskaslt El. prekyba Lietuvoje. Nuo idėjos iki pirmojo milijono   
    Sveiki,
     
    Šiemet teko dalyvauti LOGIN 2012 paskaitoje apie El. prekybą. Laukiau beveik viena su puse mėnesio skaidrių iš šios paskaitos vedėjo. Pagaliau jas turiu prieš akis. Šiose skaidrėse yra daug naudingos informacijos apie El. prekybą. Norėčiau jomis pasidalinti su jumis. :)
     
    Sekmės!
     
    NFQ_Paulius_Insoda_-_El_prek_LT_Nuo_idejos_iki_pirmo_milijono_20120601.rar
  20. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į eXPy Jaunimo Visa Flag Web paypal   
    http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/card_enrollment
  21. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į mindw windows   
    Pabandyki palikti vieną RAM plokštelę, ir pakaitaliot tarp "slot'ų".
    Pranešk jei padėjo.
  22. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į ForeverYoung Skype tapo Facebook pokalbių programa   
    Jau galima parsisiųsti Skype 5.5 versiją, kurios pagrindinė naujovė – integruota Facebook pokalbių sistema.
     
    Skype 5.5 kol kas yra beta versijos, tačiau ją galima parsiųsti ir be didesnių problemų naudotis. Ypač aktualu tiems, kurie naudojasi Facebook tiesioginių pokalbių funkcija.
     
    Norint pradėti naudotis Facebook chatu reikės suteikti priėjimą Skype programai prie Facebook duomenų. Skype pagrindiniame lange atsiras naujas skirtukas su Facebook ženkliuku, ten ir bus sudėti visi Facebook kontaktai.
     
    Šaltinis: www.alfa.lt/exe
  23. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į Justinas Vasara anglijoje- didžiulė nežinia   
    Meluot nėra pats geriausias pasirinkimas, tačiau tavo atveju, geresnio nelabai yra. Siūlau pasirašyt keletą letters of application ir cv priklausomai nuo darboviečių, nes savybės ir įgūdžiai reikalingos kiekvienam darbe yra skirtingos. Siūlau gerai pasiskaitinėt apie CV rašymo patarimus
     
    Taip pat, kai randi kažkur laisvą darbo vietą, pamėgink pasiskaityt truputėlį apie pačią firmą ir eidamas klausti dėl darbo - iškarto klausk manager'io. Kai ten koks mulkis sakys, kad "leave the cv, I'll make sure the manager gets it". Meluoja, tie cv pamato šiukšledėžės dugną. Kai sako, kad manager'io šiuo metu nėra irgi cv geriau nepalik, o ateik vėliau.
     
    Ateik atrodydamas pasitikintis savim, kaip tvirtas jaunuolis, o ne kaip nepilnametis nabagėlis iš Lietuvos, kuris pasiryžęs dirbti bet ką ir už bet kiek. Ypač nesipigink už 4 svarus dirbt. Minimumas (tiesa, pagal amžių, bet tai retai kur taikoma) yra beveik 5 svarai, tačiau normalus minimumas, kurį dažnai visi ir gauna yra 5,93. Fabrikuose, dėl darbo sąlygų, dažnai ir didesnis būna. Aišku, nuo daug ko priklauso, bet vistiek - nesipigink iki tų 4 svarų - dirbsi sunkiai, o gausi monetas. Tokiu atveju anglija ir jos pramonė nėra verta tavo sveikatos.
     
    Nepatingėk eit į kiekvieną įmanomą parduotuvę ir kavinę, niekada nežinai, kur bus laisva vieta. Ir nesidžiauk per daug, jei pakvies į interviu ar paprašys ateit į pabandymą - nesiliauk toliau ieškojęs.
     
    Man darbo teko ieškotis 5 mėnesius - ir į interviu kvietė ir trial shift'us dirbau ir jau atrodydavo, kad darbą radau, popierius pasirašęs (po 2 dienų pasakė, kad žmogus, kurį turėjau pakeist, nusprendė neišeit).
     
     
    Prieš porą metų, kai man pačiam dar 17 buvo aš irgi į UK išvažiavau padirbėt vasarą. Kadangi gyvenau pas dėdę, tai būstas man irgi nekainavo, maistas beveik irgi. Tačiau darbo ieškojau maždaug mėnesį,kol visai netyčia radau vietelę tokiam laikraščių fabrike. Darbas nesunkus, tačiau baisiai nuobodus. Padirbau ten keletą dienų ir dėdė pasiūlė vietą ten, kur dirbo ir jis - restorane. NIN (national insurance number) neturėjau, kortelės banko irgi, atlyginimą gaudavau arba čekiu (fabrike) arba grynais (restorane).
     
    NIN pasidaryt nėra sunku - telefonu reikia užsiregistruot, atsakyt į keletą bukų klausimų užduodamų merginos kitam laido gale ir tada nuvykt į vietą į "interviu". Pamato gyvai tave, atsakai dar į keletą klausimų: 'kur gyveni?', 'ką čia veiki?', 'kiek būsi?' ir t.t Poto gauni laišką su savo numeriu (po kelių savaičių) ir dar po kelių - kortelę. Viskas.
     
    Su banko sąskaitos atsidarymu - kiek sudėtingiau. Dažniausiai prašo gyvenamos vietos ir darbo įrodymo (lloyds) arba tik gyvenamos vietos (barclays). Įrodyti turi ne bet kaip, o su kokius nors oficialiu laišku, kur būtų nurodytas tavo vardas, pavardė ir tavo adresas, arba su kito banko statement'u (na, tokia mėnesine banko paslaugų naudojimosi atąskaitia). Visa problema čia būna, kad laiškų gavęs nesi, ypač iš kokių oficialių firmų ar institucijų, o banko sąskaitos juo labiau, nes gi dabar ir nori ją atsidaryt. Man pavyko prasisukt su senu adresu, kuriame pasakiau, kad gyvenu, nes ten buvo siųstas mano NIN numeris (Jobcentre laišką priėmė labai maloniai (Jobcentre ir yra ta vieta, kur turi kalbėtis dėl NIN)).
    Kaip ten bebūtų, kol negyveni UK daugiau nei 3 mėnesius, gali pateikti savo senųjų namų adresą. Čia situacija tokia pati - reikia pateikti laišką, su tavo vardu, pavarde ir adresu, iš oficialios institucijos arba banko (Iš patirties: kaip bebūtų kvaila, bet sutartis su banku, kur yra tavo vardas, pavardė ir adresas - netinka).
     
    Apibendrinimui:
     
    Iš namų būtinai turėk:
    tėvų sutikimą išvažiuot į UK, kiek prisimenu, man tokio reikėjo.
    Pasą (arba ID kortelę, tačiau pasas bus daug naudingesnis).
    Banko ar kokios nors oficialios institucijos laišką su tavo vardu, pavarde ir adresu.
    Daug CV ir Letter of Application. (CV reikės kur kas daugiau). Geriausia jei jie būtų pritaikyti atskiroms firmoms - kavinėms, fabrikams, barams, maisto parduotuvėms, rūbų parduotuvėms.
     
    Pora paskutinių patarimų:
     
    Eidamas kalbėt dėl darbo ar jau į patį darbo pokalbį, jei tau pasakys, kad viskas būtų kaip ir gerai, tačiau turi mažokai patirties, gali užsiminti, kad sutiktum padirbėt savaitę, na GAL 2 nemokamai. Taip laimėtum keletą dalykų - turėtum daugiau šansų gauti patį darbą, nereikėtų visą laiką dirbti už daug mažesnę pastovią algą, nes geriau jau porą savaičių dykai padirbėt, o poto normalius 5,93/h gauti IR įgytum patirties. Jei net poto darbo neturėtum, galėtum įrašyt tą vietą, kurioj teko paarti, kaip savo patirtį (laiką, kurį ten dirbai, galėtum šiek tiek ir pailginti, pvz vietoj 2 savaičių - 2 mėnesius :D ), nes vistiek per tiek laiko pradėtum nutuokt kas ir kaip su tuo darbu.
     
    Dar vienas patarimas - jei tau nelabai svarbu pavyks uždirbti ar ne - darbinkis į salesmen poziciją. Tai turbūt vienas sunkiausių darbų anglijoj, tačiau kartu vienas geriausiai apmokamų, jei sugebi dirbti, o darbinantis kitur - tokia patirtis tiesiog žiba CV.
     
    Ai, prisiminiau, kad reference yra laaabai labai svarbu ieškantis darbo. Jei tik turi galimybę - paprašyk savo tetos, kad pašnekėtų su kuo nors iš pažįstamų jos univere ar darbe, kad užtartų kokį žodį, kaip koks nors 'buvęs manager'is' ar dar kas nors. Čia reikės prikurt šiek tiek istorijų ir mokėt pameluot, bet kitaip darbą rast bus tikrai sunku :)
     
    Sėkmės!
  24. Patinka
    Rob3rtas sureagavo į vill Sakutes.lt - garantuotas laimejimas lazybose   
    Šiaip neblogas dalykas, bet kaip kazkas sake yra pilna nemokamų užsienietiškų, tai pinigus vargu ar kas moketų, na bet pliusas, kad yra lietuviški lažybų puslapiai.
    Bet su tom šakutėm reik atsargiai kas užsiima, nes būna kad atšaukia kokį įvykį vienas puslapis ir tada jau minusas, reikia prieš tai rimtai išanalizuot visas taisykles kur statote, o čia jau irgi darbas nemažas, tai tas 100% pelnas irgi nevisai toks geras kaip gali pasirodyt, juolab, kad reikia rizikuot labai didelėm sumom, kad apsimokėtų, ir jei tada vienoj bendrovėj pralosi, o kitoj atšaukia ir iškart bankas per pusę gali skilt.
  25. Pagarba
    Rob3rtas sureagavo į nermeda one.lt clone script   
    Neisimoketum, keleta tukstanciu kainuotu.
    http://pinigaiinternete100.blogspot.com/
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...