Pereiti prie turinio

Narysx

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.457
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Narysx Pranešimai

  1. 1. Buveinės adresui ne, registracijos adresui taip.

    Rekvizituose automatiškai rodomas registracijos adresas. Bet ten duomenis galima pasikoreguoti pačiam. Rekvizitai automatiškai ima adresą iš Registrų centro.

    Pildant įmonės dokumentus (sutartis, sąskaitas) rašysite buveinės adresą.

     

    2. Paskolos sutartis (rašytinė), kartą metuose, jei suma viršija 600 eurų, teikiat metinę deklaraciją FR0711.

    Paskolai nerašoma SF. jei išrašysi SF, tada bus ne paskola, o UAB pajamos nuo kurios mokesčiai atsiranda (pelno mokestis).

     

    Sutartis + pavedimas į UAB sąskaitą su paskirtimi "akcininko paskola".

    O jei sumos neviršija 600, yra smulkom išlaidom, tai nieko nereikia?

  2. 1. Steigiant UAB būtinas registracijos adresas. Jis gali būti savo patalpos, gali būti nuomojamos, gali pagelbėti artimieji arba yra perkama registracijos adreso suteikimo paslauga.

    Buveinė, tai vieta kur dirbi. Registracijos adresas gali skirtis nuo buveinės adreso. Tik tokiu atveju apie buveinės adresą informuosi VMI, kai pradėsi normaliai veiklą. Nes vis tiek reikės užpildyti formą FR0791.

     

    2.Tai visiškai legalus veiksmas, nes akcininkai gali skolinti savo įmonei. Kaip nori, su palūkanomis, be palūkanų. O atsiimti tada, kai jau uždirbs įmonė ką nors, kada nors. Mokesčių neatsiranda, nebent gausi palūkanas. Tada už jas 15 proc. GPM.

    1. Tai kaip suprantu, buvinės adresui nereikalingas savininko sutikimas? Pvz., galiu prašyti, kad tėvai leistų naudoti savo butą kaip registracijos adresą, o buveinės adresui (be jokių prašymų ar papildomų dokumentų) naudoti nuomuojamų patalpų adresą? Rekvizitai.lt prie "Adresas" rodomas registracijos ar būveinės adresas? :)

    2. O ar tas "skolinimas" privalo būti kažkaip įforminamas (dokumentais, deklaracijomis..)? Ar užtenka tiesiog sumokėti pinigus "iš savęs", gauti SF UAB'ui ir viskas? :)

  3. Sveiki,

     

    turiu du klausimus dėl UAB. :)

     

    1. Noriu steigti UAB, bet kol kas neturiu būveinės. Kiek suprantu, steigiant privaloma nurodyti būveinės adresą ir tai turi būti steigėjui nuosavybės teise priklausanti vieta arba kitu atveju reikalingas būveinės savininko (pvz., jei būveinė bus nuomuojamos patalpos) sutikimas (parašas). Ar įmanoma kaip nors apeiti šį dalyką? Yra dvi problemos: a) Būveinė (ofisas) bus pradedama nuomuoti tik JAU atidarius UAB, kad nuomos sutartį būtų galima pasirašyti ant UAB'o; b) Didelis klausimas, ar būveinės savininkas suteiks leidimą (pasirašys) ofisą registruoti kaip pagrindinę įmonės būveinę. Kaip būtų galima visa tai apeiti? T. y., nurodyti tikslią būveinę tik po UAB steigimo, kai jau bus pasirašyta nuomos sutartis ant JAU įsteigto UAB'o ir ta sutartis bus pasirašyta su tokiu fiziniu/juridiniu asmeniu, kuris leis registruoti ofisą kaip įmonės būveinę? Gal pirma galiu nurodyti adresą, kuriuo yra registruota mano gyvenamoji vieta (nors ir tai, nuosavybes teise tai priklauso mano tėvams, o ne man) ir tik po to susitvarkęs visus reikalus pakeisti būveinęs adresą į sėkmingai išsinomuoto ofiso?

    2. Daug skaičiau, kad savo išlaidoms pinigų iš įmonės sąskaitos lengvai neapimsi - būtina pagrįsti, kur tie pinigai buvo išleisti (kitaip tariant, įmonės pinigai turi būti išleidžiami tik įmonės veiklai, o išmokas daraisi per dividentus metų gale). O ką jeigu pats asmeniškai noriu "paremti" savo įmonę? Tarkime, matau, kad UAB'ui šiuo metu sunkus laikotarpis ir vieną kitą pirkimą padarau iš savo nuosavų grynųjų pinigų, išlaidas įtraukdamas į UAB'o apskaitą (SF)? Realiai, nelabai yra galimybė kažkam kažką suuosti..?

     

    Ačiū

  4. Sveiki,

     

    atsibodo žaisti su silpnais backlink'ais, norėčiau nupirkti 1-2 tikrai stiprius, kurie boostintų pozicijas.

    Galiu pirkti metams arba 6mėn. ir mokėti iki 100e - priklausomai nuo to, ką siūlot.

    Būtina SF.

     

    Pasiūlymus rašyti čia arba AŽ - domenas, kuriam laikotarpiui siūlot, kaina ir domeno statistika (reitingai ir kt.)

     

    Ačiū

  5. Taip, galėsite išimti pinigus, galėsite atsiskaityti kortele. Tik visi paimti pinigai kažkada turės būti pagrįsti dokumentais, t.y. sąskaitomis, kvitais ir pan.

     

     

     

    Galima ir kaip iš fizinio asmens (pirkimo sutartis), galima ir kaip iš IV vykdytojo (SF). Rezultatas tas pats, nuo pelno 15 proc. GPM. Fiziniam asmeniui yra 2500 € neapmokestinama riba.

    Supratau, ačiū už atsakymus eilini kartą! :) Tik dar neaiški viena vieta.

    Tarkime, 2017-10mėn. įsigiju kompiuterį, stalą ir spausdintuvą ir deklaruoju tai kaip ilgalaikį turtą FR0457 formoje bei įsigyjimo sumas įtraukiu į išlaidas. Tada, po pusantro mėnesio, 2017-11mėn. uždarau IV ir parduodu minėtą turtą kaip FIZINIS ASMUO (be IV) savo UAB'ui. <- Ar čia viskas ok? Jei ne, koks eiliškumas turėtų būti? Ačiū

  6. Pirkti galės iš jūsų kaip iš fizinio asmens. Jei pirkimo sandorio "pelnas" bus didesnis nei 2500 € mokėsite 15 proc. GPM.

    UAB turės deklaruoti jums išmokėtas sumas FR0471 deklaracijoje, o jūs savo GPM308 tiek pajamas iš pardavimo, tiek to turto įsigijimo savikainą.

     

    Nuomos ir pan. sutartis persirašykite UAB vardu, nes kitaip UAB'e jums bus neleidžiami atskaitymai.

    Čia kaip suprantu tuo atveju, jei iš manęs pirktų kaip iš paprasto fizinio asmens, bet jei perka kaip iš fizinio asmens vykdančio IV..? Ar neturėtų būti kitaip, jog aš IV išrašau SF ir tiek? Ties IV gausiu pajamas, o UAB'as patirs išlaidas.

  7. Sveiki,

     

    šiuo metu vykdau IV, po 2-3mėn. planuoju atsidarinėti UAB.

    Dabar radau labai geras patalpas, norėčiau jas išsinomuoti savo veiklai.

    Norėjau paklausti, ar įmanomas toks scenarijus - dabar ant IV išsinomuoju patalpas, įsivedu ten internetą, pradedu įsirenginėti (nusiperku kompiuterį, stalus, spausdinuvą, spinteles ir t. t.) - t. y., viską nurašau ant IV išlaidų. Kuomet po 2-3mėn. atsidarysiu UAB, viską norėčiau perleisti UAB vardu. Ar galės mano, kaip direktoriaus UAB'as pirkti iš manęs, kaip vykdančiam IV veiklą visą minėtą inventorių? Dėl nuomos ir interneto sutarties - čia jau turbūt reikėtų derinti su nuomuotojais ir interneto tiekėju - tiesiog reikėtų pakeisti/perrašyti sutartį ne ant manęs (fizinio asmens), o ant UAB'o, taip? O kaip yra su kompais, stalais, spausdintuvais ir kt...?

     

    Ir ar įsigyjant tą IV turtą reikia kažkokių papildomų formų, deklaracijų, nurodant, kad jis bus naudojamas veikloje, jog būtų galima pagrįsti atskaitymams? (pvz., kaip automobilio naudojimo forma)

    Grįžtant prie IV -> UAB: gal galiu apskritai nieko neperleidinėti ir tiesiog palikti tuos daiktus ofise? Ar yra kažkoks įstatymas, draudžiantis naudotis fizinio asmens inventoriumi, kai pats fizinis asmuo tai leidžia? :D O nuomos ir interneto sutartį tiesiog perrašysiu nuo fizinio asmens ant UAB.

     

    Taip pat, turiu klausimą dėl UAB'o pinigų. Sakykime, pagrindinė veikla - el. prekyba ir grynaisiais pinigais išvis neatsiskaitinėjama. Visi pinigai plaukia į UAB'o einamąją sąskaitą. Kaip darbuotojui ar direktoriui nusiimti nuo tos sąskaitos pinigų, kad nupirkti ką nors UAB'ui (išlaidos)? Pvz., yra įstaigų/kontorų, kurios priima TIK grynuosius, tad kaip vykdyti sandorius su tokiais lėšų gavėjais, kai mes (UAB'as) neturime figuruojančių grynųjų pinigų, o viskas tik banko sąskaitoje? Ar galima tiesiog nusiimti nuo korteles ir panaudoti tuos pinigus išlaidoms? Ačiū

  8. Ačiū, bet atrodo, kad nelabai teisingi atsakymai :D

     

    1. Ant UAB, pvz., gali nueiti į parduotuvę ir nupirkti vandens, sausainių bei saldainių, kuriuos padėsi ofise tam, kad darbuotojai pasivaišintų. IV tokių dalykų nenurašysi. Kaip jau ir minėjau - automobilio ĮSIGYJIMAS. Ant IV apskritai nenurašysi IV įsigyjimo kainos, su UAB - jokių problemų. Dėl kuro irgi abejoju, ar UAB reikia rodyti, kur būtent buvo išnaudotas kuras ir amortizacija. Pats dirbdamas įmonėje kas mėnesį pildavau kuro už 50e ir kartais remontuodavau mašiną - viską įmonės vardu. Visas sąskaitas paduodavau buhalterei ir viskas, niekas nesigilindavo, kur būtent važiavau, kur išėjo ta auto amortizacija ir pan.

    2. Kiek aš supratau, skaitydamas VMI dokumentus, priimant grynus pinigus neužtenka tik išrašyti PVM SF. SF tinka tuomet, kai priimi pinigus pavedimu, bet jei priimi grynais, būtinas reikalingas kasos aparatas (kad išduotum čekį) ARBA pinigų priėmimo kvitas (SF reikalinga tik tada, jei pareikalauja pats klientas).

    5. Na gal ne taip suformavau klausimą. Aš atsakomybės nenoriu kratytis :D tiesiog įdomu, kaip yra - ar būtina UAB'ui samdyti buhalterį, ar užtenka žmogaus, dirbančio mums pagal IV?

     

    As valdau bendrove UK, bet UK LTD turetu buti labai panasu i LT. Visgi EU kolkas vis dar :D

    1. Neturetu del auto didesnio skirtumo buti. UAB - privalesi taip pat vesti apskaita jeigu automobilis bus naudojamas asmeniniams tikslams. Asmeniniams tikslams isnaudoto kuro bei nusidevejimo negali itraukti i verslo saskaitas. Del to jeigu automobili priklausanti UABui naudosi asmeniniam tikslam - taip pat turesi vesti zurnalus ir pan. IV ir UAB gali bene vienodai viska prikabinti islaidom. Taciau esme: UAB ir TU (kaip asmuo) esate du skirtingi dalykai. IV ir TU esate vienas ir tas pats. Abieju esme atskirti savo islaidas/pajamas nuo veiklos. Su UAB ta daryti aiskiau.

     

    2. Naudoji kasos aparata arba israsai saskaitas. Pajamu priemimo kvitas - supaprastinta saskaita. Irodymas, kad gavai pinigu.

     

    3. Turetu buti tas pats, manau VMI tau padetu.

     

    4. Imones akciju yra 100%. Jeigu kazkas nuperka 51% procenta akcija - tampa pagrindinis akcininkas. PVZ: tu turi 49%, kitas asmuo 51%. Susigincijate kiek issimoketi dividentu - kitas asmuo yra teisus, nes turi pagrindini paketa.

    Kitas pvz: tu parduoti 10% akciju. Tavo imone yra verta 100e (stock, automobiliai ir t.t.) reiskia tam zmogui priklauso 10% imones turto.

     

    Kitas pvz: tu nusprendei gale metu ismoketi 100 euru dividentu visiem akcininkam. Kitas asmuo turi 10% tavo imones akciju. Imone dividentus paskirstys: 90 euru tau, 10 euru kitam zmogui.

     

    5. Del sito nesu tikras, taciau UK direktorius yra atsakingas uz buhalterine apskaita. Tai nereiskia, jog jis ja turi vesti. Taciau ATSAKOMYBE krenta direktoriui. Tarkim buhalteris slepia mokescius ir vagia, atsakomybe direktoriui. Direktorius nebutinai turi buti imones savininkas ar akcininkas. Tarkim turiu imone, samdau direktoriu. Tu negali pasamdyti direktoriaus pagal IV.

  9. Sveiki,

     

    1. Ar tiesa, kad UAB yra didesnės galimybės įtraukti išlaidas į galimus atskaitymus, lyginant su IV? Pvz., paimkime kad ir automobilio atvejį. IV apskritai nėra galimybės įtraukti automobilio įsigijimo išlaidas į atskaitymus: "...išskyrus gyvenamųjų pastatų ir patalpų, lengvųjų automobilių...", kai tuo tarpu UAB'as gali tieiog nusipirkti auto, įtraukti SF į išlaidas ir tiek. Tas pats ir su kuro išlaidomis. IV reikia pildyti FR0457 formą, taip pat vesti žurnalus, KIEK BŪTENT KURO buvo sunaudota, kur buvo važiuota ir t. t. UAB, kaip darbuotojas, iš patirties žinau, jog kurą tiesiog užsipili, gauni kvitą ir viskas - visa suma eina į atskaitymus. Niekam neįdomu, kur ir kiek važiavai. Na, realiai, ant įmonės (UAB) išlaidų galima prikabinti bet ką ir bet kiek - su IV jau sunkiau. Ar tai tiesa? Ar aš kažko nežinau ir UAB'ų buhalteriai paskui turi daug reikalų su tokiom įmonėm? :)

    2. Kaip paprasčiausia priimti pinigus iš pirkėjų grynaisiais (parduotuvėje)? Tiek esant IV PVM mokėtoju, tiek esant UAB'u. Abiejais atvejais būtinas kasos aparatas, ar ne? Ar galima tiesiog išrašyti (atspausdinti) PVM SF ir priimti pinigus grynaisiais? Dar kažką esu girdėjęs apie pinigų priėmimo kvitus... Kas tai per dalykas?

    3. Kokios galimybės IV įdarbinti darbuotoją? Viskas lygiai taip pat kaip ir UAB? Ar yra galimybė suteikti darbuotojui visas soc. garantijas tarsi būtum įmonė? Ir ar tas darbuotojas IV vykdančiam kainuos tiek pat, kiek kainuotų ir UAB'ui?

    4. UAB'o akcijų samprata - tarkim, atidarant UAB'ą, kažkas nori investuoti į įmonę ir nuperka dalį akcijų. Kokią galią jie paskui turi, kokia nauda jiems iš tų akcijų? :)

    5. Kažkur skaičiau, kad steigiant UAB iš karto būtina nurodyti asmenį (darbuotoją?) kuris bus atsakingas už buhalterinę apskaitą. Ar gali tas asmuo būti ne įmonės darbuotojas, o tiesiog pagal IV dirbantis asmuo, su kuriuo esamę susitarę, jog jis prižiūrės mūsų apskaitą?

     

    Ačiū

  10. Sveiki,

     

    1. Iš tiekėjo gaunu brokuotą prekę. Klientui nesiunčiu, prekę nurašau (išrašau "nurašymo aktą", kur nurodau, koks būtent brokas, kokia išskaitoma suma, įsigijimo sąskaitos numeris, broko foto ir pan.).

    2. Iš tiekėjo gaunu brokuotą prekę. Vis tiek ją išsiunčiu klientui (o gal tiks? gal nepastebės?). Jei negrąžina - viskas ok, jei grąžina - tuomet prekę nurašau (atlieku pirkėjui grąžinimą, išrašau "nurašymo aktą", kur nurodau, koks būtent brokas, kokia išskaitoma suma, įsigijimo sąskaitos numeris, broko foto ir pan.).

    3. Iš tiekėjo gaunu iš pažiūros sveiką prekę. Išsiunčiu klientui, maždaug po mėnesio klientui išlenda brokas (pvz., po dviejų užsidėjimų suskyla batų padas). Klientas grąžina prekę, tuomet prekę nurašau (atlieku pirkėjui grąžinimą, išrašau "nurašymo aktą", kur nurodau, koks būtent brokas, kokia išskaitoma suma, įsigijimo sąskaitos numeris, broko foto ir pan.).

     

    Ar visi 3 atvejai yra "teisėti" prekių nurašymo atvejai? :)

     

    Ačiū

  11. Sveiki,

     

    domina stiprūs backlink'ai lietuviškuose tinklalapiuose, labiausiai priimtina tematika: drabužiai, mada, avalynė, naujienos bei straipsniai moterims ir pan... Nupirkčiau apie 3-5 link'us metams. Su pasiūlymais AŽ.

    Būtina SF.

  12. 1. Klientei parašot kreditinė PVM sąskaitą, kad nereiktų mokėti PVM. Jei prekė brokuota, tai prie sąskaitos pridedate savo surašytą "laiškelį" koks ten brokas ir galite nurašyti prekės savikainą į išlaidas.

    2. Išrašote PVM sąskaitą (invoice) su 0 PVM, numeracija tęsiasi.

    3. PVM traukiamas ne pagal apmokėjimą, o pagal dokumento datą. Reiškia pagal 31 d. sąskaitą.

    4. Turėtų būti taip: išrašot avansines sąskaitas, tada užsakot prekes, kai prekes siunčiat išrašot "normalias" PVM s/f.

    Eilinį kartą didelis ačiū!!! :)

    Dar noriu pasitikslinti dėl šio:

    4. Turėtų būti taip: išrašot avansines sąskaitas, tada užsakot prekes, kai prekes siunčiat išrašot "normalias" PVM s/f.

    Sakykim, klientei 03d. išrašau išankstinę PVM s/f, tuomet 05d. užsakau prekes iš Vokietijos ir tą pačią 05d. išrašau normalią PVM s/f klientei (t. y., mano prekių įsigyjimo ir pardavimo klientei sąskaitų data sutampa), na o mano apmokėjimas (išrašas už importuotas prekes) būna 07d., nes praeina kelios dienos, kol nuskaito rezervuotą sumą iš banko <- ar taip viskas ok?

  13. Sveiki,

     

    vykdau IV su PVM. Keli klausimai:

     

    1. Importavau prekę iš užsienio su 0proc. PVM, pardaviau klientei. Prekę grąžino, nes buvo brokuota (suplyšo po pirmo užsidėjimo). Klientei grąžinau pinigus. Ar turėčiau kažkaip papildomai "nurašyti" prekę?

    2. Programuoju svetainę anglijos įmonei. Kadangi jie Lietuvoje ne PVM objektas, tai jiems PVM netaikau. Turiu išrašyti PVM sąskaitą faktūrą su 0proc. PVM, ar vesti atskirą seriją paprastų (ne PVM) faktūrų?

    3. Tiekėjas iš užsienio išrašė sąskaitą 31 mėnesio dieną, o apmokėjau ją kito mėnesio 01d. Į kurio mėnesio PVM deklaraciją įtraukt šį sandorį?

    4. Visuomet pirma išrašau sąskaitas (surenku užsakymus) ir tik po to užsakau prekes. T. y., faktiškai gaunasi taip, kad parduodu prekes, kurių dar neturiu. Ar nieko tokio?

  14. 1. Teikti PVM sąskaitų - faktūrų registrus privalo visi PVM mokėtojai. Jei PVM deklaruojat (FR0600) kas mėnesį, tada kas mėnesį iki kito mėnesio 20 d., Jei PVM deklaruojat (FR0600) kas pusmetį, tada pusmečiui pasibaigus iki sekančio mėnesio 20 d.

    Na tikrins - netikrins, tai čia niekas negali atsakyti. Bet rizikuojate gauti administracinę baudą už ataskaitų valstybės institucijoms neteikimo. Nes tas laiškas iš VMI jau įspėjimas. Nesureaguosite, tada seks kiti veiksmai.

     

    2. Į tą i.SAF (per iMAS) teikiate tik lietuviškas PVM sąskaitas faktūras. Jūsų visas išrašytas bet kam, t.y. lietuviams vokiečiams ir t.t.

    O pirkimo sąskaitas tik gautas iš Lietuvos PVM mokėtojų, reiškia tik lietuviškas PVM sąskaitas - faktūras. Užsienietiškų invoice teikti nereikia.

    Ačiū!!!

  15. Sveiki,

     

    gavau laišką iš VMI:

     

    Gerb. mokesčių mokėtojau,

     

    Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau — VMI) primena, jog Jūs (A... P...) esate apmokestinamasis asmuo, registruotas PVM mokėtoju. Pagal Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitų faktūrų registrų duomenų tvarkymo ir pateikimo taisyklių nuostatas, mokestinio laikotarpio gaunamų ir / ar išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrų duomenis VMI privalote pateikti per išmaniąją Mokesčių administravimo sistemą (toliau — i.MAS) į elektroninį sąskaitų faktūrų posistemį (toliau — i.SAF) (https://imas.vmi.lt/isaf/) 30 punkte nurodytais terminais...

     

    1. Ar tai yra labai blogai ir ar tai reiškia, jog mane jau tikrins? :D Ar čia standartinė procedūra ir visi privalo kelti sąskaitas?

    2. Kaip suprantu, turiu kelti tik PVM sąskaitas - tai realiai gausis VISOS mano pajamų sąskaitos (nes PVM'ą pridedu viada, kai kažkas iš manęs perka) ir tos išlaidų sąskaitos, kur sumoku PVM (pvz., jei moku fiziniam asmeniui, kuris turi IV ir nėra PVM mokėtojas, tai tokios įtraukti nereikia)? Ir kaip dėl tų sąskaitų, kur importuoju iš užsienio ir jose nurodytas 0% PVM? Šitas jau manau reiktų įtraukti..? Ačiū

  16. 1. Jeigu Google uzendiksavo su / tai daryk redirecta 301 i / .

    2. Cia mazu agenturu prikolas kai teigia kad su lietuvybem ir be 2 skirtingi raktazodziai, optimizuoti reikia raktazodzius tik be orfografiniu klaidu.

    3. Yra Majestic Trust Flow, Ahrefs DR ir UR, MOZ DR ir PR ir daug daug kitu... Siaip as ameniskai daugiausiai atsizvelgiu i Majestic trust flow ir Ahrefs UR. Nuorodu apsikeitimas pagal Google yra 0, taciau praktikoje matau kad veikia vis tiek, tad drasiai gali apsikeisti su kaskuom.

    4. Yra atitinkamos paginacijos, ju yra virs 4 variantu issirink kuri tau yra lengviausiai realizuojama ir naudingiausia.

    Ačiū už atsakymą :)

    Dėl 1 - būtų gerai išgirsti ir kitas nuomones, nes bent jau google tai prisiskaičiau daug visko :))

    2 - supratau, tai manau reikės pakeisti viską į LT :)

    Dėl 4 - gal gali plačiau, kas per būdai? Gal turi kokį quick link'ą? Ačiū

  17. Sveiki,

     

    šiuo metu optimizuojuosi tinklalapį ir iškilo keletas specifinių klausimų. Gal būt galėsite padėti :)

     

    1. Kaip elgtis su "/" puslapio adreso pabaigoje? Visada redirectinat į adresas.lt BE /, ar leidžiate įeiti ir su / ? Vienur rašo, jog blogai - dubliuoja turinį, kitur rašo, jog gerai - greičiau pakrauna svetainę. Domėjausi, bet taip ir neradau vieningos nuomonės.

    2. Kaip žinia, raktažodžiai su LT raidėm ir be skaitomi kaip du skirtingi raktažodžiai (pvz., "moteriška avalynė" nėra tas pats kas "moteriska avalyne"). Kaip tvarkotės tokiose situacijose? Šiuo metu, kur "matoma" info - visur naudoju LT raides, o pvz. image'ų alt ir title atributuose arba link'ų title atributuose nevengiu įrašyti keywords ir su klaidom (be LT raidžių). O gal būt turėčiau nesukti galvos ir visur viską rašyti tvarkingai lietuviškai..?

    3. Mano laikais :D dar buvo naudinga keistis backlink'ais (atgalinėm nuorodom). Kaip yra dabar? Pradėjau domėtis ir žiūriu, jog yra atsiradęs kažkoks MOZrank. Kiek suprantu, jis pakeitė google pagerank? Ar šiomis dienomis verta pirkti/keistis backlink'ais?

    4. Dėl tinklalapio kanoniškumo, pvz., elektroninei parduotuvei. Kiek suprantu, tie patys kategorijos puslapiai (pagination) skaitosi kaip dubliuojamas turinys. Na, pvz., google suindeksuoja web.lt/kompiuteriai ir tada taipogi web.lt/kompiuteriai?p=2, web.lt/kompiuteriai?p=3, web.lt/kompiuteriai?p4 ir t. t. Reikėtų stengtis to kažkaip išvengti, ar nesukt galvos? Realiai, protingiausias sprendimas atrodo indeksuoti tik pagrindinį kategorijos puslapį, o visuose kituose tik eiti per prekes (nes kituose pagination puslapiuose ir kitos prekės, kurias JAU REIKIA SUINDEKSUOTI), o paties vidinio kategorijos puslapio nebeindeksuoti, taip?

     

    Ačiū už atsakymus :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...