Pereiti prie turinio

Gazikas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    88
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Gazikas Pranešimai

  1. Iš dešimtainės į dvejetainę

     

    2910 = 000111012

     

    29 % 2 = 1; (29 - 1) / 2 = 14

    14 % 2 = 0; (14 - 0) / 2 = 7

    7 % 2 = 1; (7 - 1) / 2 = 3

    3 % 2 = 1; (3 - 1) / 2 = 1

    1 % 2 = 1; (1 - 1) / 2 = 0

    skaitome iš apačios į viršų, pridedame trūkstamus nulius

     

    Iš dvejetainės į dešimtainę

     

    000111012 = 2910

     

    1: 0 + 1 = 1; 1 * 2 = 2

    1: 2 + 1 = 3; 3 * 2 = 6

    1: 6 + 1 = 7; 7 * 2 = 14

    0: 14 + 0 = 14; 14 * 2 = 28

    1: 28 + 1 = 29; paskutinis skaičius iš 2 nedauginamas

    Šaltinis

     

    O paprasčiausiai Windows kalkuliatorius keičia iš dešimtainės i dvejetainę ir atvirkščiai

    post-18018-028181800 1288519958_thumb.png

  2. Sveiki :)

     

    Gal kas gali padėti :)

     

    Uždavinys: Trijų dalelių atsitiktinis judėjimas x y ašimi, reikia procedūros kuri prieš atliekant šuolį tikrina ar tame taške nėra kitos dalelės

     

    program ND_suoliai;
    uses crt;
    Const
    n=10;								// Dalelės atlieka 10 šuolių
    type brauno_dalele=Object
    x:integer;						  // Dalelės kordinatės
    y:integer;
    simbolis:char;
    Procedure Init(x0,y0:integer; isvaizda:char);
    Procedure suolis;
    end;
    Var
    dalele1,dalele2,dalele3:brauno_dalele;  // Trys Brauno dalelės
    i:integer;						   // ciklo kintamasis
    Procedure brauno_dalele.Init(x0,y0:integer;isvaizda:char);
    begin
    x:=x0; y:=y0;
    simbolis:=isvaizda;
    end;
    procedure brauno_dalele.suolis;
    Var
    pokytis_x,pokytis_y:integer;
    begin
    GotoXY (x,y); write (simbolis);
    
    GotoXY(x,y);  write('.');	// Taško pagalba matome dalelių nukeliauta kelią
    
    pokytis_x:=Round(-2+4*random);  //Šuolio ilgis [-2;2]
    pokytis_y:=Round(-3+6*random);   //Šuolio ilgis [-3;3]
    x:=x+pokytis_x;  y:=y+pokytis_y;
    end;
    begin
    randomize;
     CLRSCR;
    dalele1.init (40,20,'1');
    dalele2.init(44,23,'2');   // pradinės dalelių kordinatės
    dalele3.init (48,25,'3');
    for i:=1 to 9 do
    begin
    dalele1.suolis;
    dalele2.suolis;
    dalele3.suolis;
    end;
    for i:=10 to 10 do
    begin
    dalele1.suolis;
    write('1');		 //Atlikus 10 šuolį,
    dalele2.suolis;	 // po kiekvienos dalelės
    write('2');		 // parašome ekrane skaičių,
    dalele3.suolis;	 // taip matome paskutinį dalelės atliktą šuolį
    write('3');
     end;
    end.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...