Pereiti prie turinio

burzujus007

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    71
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    burzujus007 sureagavo į Fuxaslt Kelionė aplink pasaulį | Atsisakom būti normalūs! | Papildyta 2018.08.09   
    Nepraleisiu progos pasidalinti viena kita fotografija iš kiekvienos šalies.
    Metai bėga, prisiminimai blanksta, bet kai kurie iš jų neišnyks niekada...
     
     
    LENKIJA
    "Stovyklavietę įsirengėm vietoje su mažiausiu nuolydžiu. Nepaisant to – miegodami vistiek nuolat slydom žemyn. Netikėtai tolumoj išvydom žmogų, varantį kelių šimtų avių bandą. Laikėm špygas ir tikėjomės jog nebūsim sutrypti su visa savo palapine. Laimei sutrypti nebuvom, bet bevalgant vakarienę sulaukėm svečių. Į kokia penktą dešimtį įkopęs vyras su penkiais grėsmingais šunimis šalia išdygo staiga it koks džinas patrynus butelį. Pamanėm „va dabar tai patekom į bėdą ..."
     

    Pusryčiai pas Zakopanės ūkininką
    SLOVAKIJA
    "– Ar galiu jums padėti?
    – paklausiau Kamilę užkalbinusio pareigūno.
    – Iš kur esate ir kur keliaujate ? – rūsčiu balsu paklausė jis.
    – Iš Lietuvos. Rytoj važiuosime į Vengriją.
    – Kur jūsų bilietai, kurią valandą išvykstate?
    – Dar neturime. – atsakiau.
    – "We have a problem. "– pareiškė pareigūnas – Parodykite pasus -…
    O.. Iš Lietuvos… Tai turite laisvai kalbėti rusiškai (prakalbo rusų kalba).
    – Geriau angliškai – atsakėme, o pareigūnas sumurmėjo nepatenkintas..."
     

    Netoli nakvynės vietos Slovakijos-Lenkijos pasienyje
     
     
    VENGRIJA
     
    "Pamatęs mūsų kelionės draugą meškiuką Keviną, prancūzas net pašoko iš laimės ir nuskubėjo kažką atsinešti iš bagažinės. Pasirodo, tai buvo jo pliušinė Koala. Vyriškis ėmė imituoti jų glamones ir prancūziško bučinio garsus. „Aha" prisiminęs sušuko jis ir grakščiai stryktelėjo atgal prie automobilio iš kurio ištraukė dar vieną savo kelionės kompanioną – Tigriuką. Laimei neprasidėjo „žaidimai trise...""
     

     
     
    RUMUNIJA
     
    "Atvykus į svečių namus jau po vidurnakčio. Pasitiko aukšta tvora ir skarda aklinai užkalti vartai. Nepavyko nei prisibelsti nei prisiskambinti. Paaiškėjo, kad prisiskambinti negalėjau, nes naudojau netinkamą kodą. Jau mąsčiau kur reiks nakvoti, bet Kamilė buvo ryžtingą ir nuėjo ieškoti pagalbos pas kaiminystėje gyvenusį žmogų, kuris pasirodė esantis studentas iš Izraelio..."
     

     
     
    BULGARIJA
    "Vakarienei nusipirkom neaiškios sudėties mišrainės (pigiam arkliui į dantis nežiūrima). Vietą nakvynei pasirinkom paplūdimyje. Panašu jog tokių keliautojų kaip mes Burgase nemažai. Net sutemus buvo kokie dvidešimt aštuoni laipsniai karščio. Palapinės šį kartą nestatėm. Puikiai išmiegojom po atviru dangumi. Žvaigždės, ošianti jūra, tolumoje krykštaujantys laimingi žmonės… ir maistas. Ko daugiau gali žmogui reikėti?"
     

     
     
    TURKIJA
    "Pasak Farzado, Goreme uolose iškirstose olose gyveno iš Romos imperijos pabėgę krikščionys, todėl pagrindinė religija regione ir buvo krikščionybė. Tokią neįprastą gyvenamąją vietą gyvenimui rinktis ir slėptis privertė krikščionis medžioję musulmonai..."
     

    IRANAS
    „Daugybę metų gyvenau JAV ir visą tą laiką kiekvieną sekmadienį vaikščiojau į bažnyčią. Vaikščiojau į jūsų bažnyčią, nes norėjau sužinoti apie ją ir mokytis iš jūsų tikėjimo. Apie krikščionybę žinau beveik viską. Musulmonas esu ne todėl, kad juo gimiau, o todėl, kad pasirinkau šį tikėjimą. Tai nebuvo aklas pasirinkimas, tiesiog šis tikėjimas man priimtiniausias..."
     

     
     
    NEPALAS
     
    Viena iš linksmiausių akimirkų – diskusija apie meilę ir vestuves. Čekas Honza neturėjo merginos. Tara pasiūlė surasti jam žmoną. „Aš noriu natūraliai įsimylėt atsitiktinai sutiktą merginą" pareiškė Honza. „Nesamonė!" atrėžė Tara. „Mus su Anzana supažindino tėvai, o įsimylėjom jau po vestuvių". Honzai tai nebuvo priimtina, bet Tara nenusileido. „Mes Nepale su mergina kalbamės dvi valandas. Per jas išsiaiškinam ar vienodai suprantam pasaulį, pasitariam, kaip augintume vaikus, iš ko pragyventume. Jei požiūriai sutampa – keliam vestuves. Patiko ta jauna mokytoja mokykloj? Turėtum su ja susipažint" ragino Tara. „Bet ką turėčiau jai sakyt?" ėmė jaudintis Honza. Tara pagalvojo ir atsakė… „Sakyk – aš galiu gyvent be vandens – bet be tavęs gyvent negaliu…"
     

     
     
    TAILANDAS
    "Bankokas turi bene ilgiausią oficialų pavadinimą pasaulyje: „Angelų sostinė, didingasis miestas, amžinųjų nemirtingojo Indros brangakmenių, didingojo Indros nenugalimasis [miestas], didingos šalies devyniais brangakmeniais apdovanota malonioji sostinė, turtingas didingiausiais karaliaus gyvenamais milžiniškais rūmais, nemirtingojo reinkarnacijos Dievo dangiškoji buveinė pastatyta, Indros padovanotas ir Višnukarmano („visa kuriančio" Dievo) pastatytas".
     

     
     
    MALAIZIJA
     
    "Pro šalį važiavę sutuoktiniai ,švenčiantys 24 metus santuokoje, mus pamatę apsisuko ir pasiteiravo ar nereikia kokios pagalbos. Papasakojom apie savo artimiausius planus ir vyriškis susirūpinęs pareiškė „Iki Batu Pahat pėsti nenueisit. Pavečiu iki autostrados, kur galėsit susistabdyt pakeleivingą automobilį". Musulmonės moterys mažai skiriasi nuo mūsiškių – visos mėgsta fotografuotis. Ši fotografija daryta Sayedo žmonos pageidavimu..."
     

     
    SINGAPŪRAS
     
    "Kaip žinia, kainos Singapūro mieste-valstybėje kaip reikiant kandžiojasi. Couchsurfing.com nakvynės rasti nepavyko, bet atsitiktinai Facebook'e radom grupę "Singapūro lietuviai". Šį kartą nusišypsojo sėkmė. Į mūsų šauksmą atsiliepė Singapūro lietuvių porelė Žygis ir Gerda bei jų dukrelė Onutė..."
     

     
     
    INDONEZIJA
     
    "Vyriškis buvo vienos iš vietinių mokyklų direktorius. Ir vėl papasakojom savo istoriją, ir vėl žmogus panoro tapti jos dalimi. „Šiandien nakvosit pas mane, o rytoj aplankysime mano mokyklą. Pailsėję galėsite keliauti toliau" – pareiškė jis. Kelionė į jo namus truko amžinybę. Keliai Sumatroje nepritaikyti dideliems greičiams, o gyventojų tiek daug, kad nesuprasi kur baigiasi viena gyvenvietė ir prasideda kita. Pamačiusi mus mokytojo žmona nebuvo patenkinta. Kaip reikiant davė vyrui velnių. Laimei po valandžiukės moteris „suminkštėjo" ir atėjo susipažinti..."
     

     
     
    AUSTRALIJA
    "Eidavau į biblioteką, kur dažniausiai rasdavau Ezrajų sėdintį su ausinėmis. Ezrajus kurdavo elektroninę muziką. Namie savo namelyje ant ratų jis turėjo savo mini įrašų studiją su būgnais, gitaromis ir kitais instrumentais. Mažieji savaitgaliais turėdavo įvairių užsiėmimų: kas plaukiodavo baseine, o kas lankė džiudžitsu treniruotes. Kartais po pietų važiuodavom į paplūdimį..."
     

     
     
    LAOSAS
    "Kaimynų stovyklaujančių su palapinėmis turėjom bent šešias poras ir vienišą prancūzą. Prancūzas užmatė, kaip bandėm patys save nusifotografuot ir kaip džentelmenui pridera, pasiūlė savo pagalbą. Užsimezgus pokalbiui paaiškėjo, kad keliautojas iš Prancūzijos ten apsistojęs jau bent keletą dienų. Pasirodo, prieš porą savaičių jis ėmė ir nusprendė, kad keliaus visą likusį gyvenimą..."
     

     
     
    VIETNAMAS
    "Pasirodo, kol pasinaudojau bankomatu, Kamilė spėjo susipažint su vietos „verslininku". Motociklu privažiavęs vyriškis iš pradžių pasiteiravo ar gali jai kuo nors padėt. Atsisakius, pašnibždomis pasidomėjo ar Kamilė nenorėtų „atsipalaiduot ir patraukti dūmelį". „Turiu geros žolytės, labai kokybiška!" tvirtino jis. Tąkart tokį epizodą praleidęs, per artimiausias dienas identiškose situacijose sudalyvavom bent septynis kartus. Kituose miestuose su narkotikų prekeiviais nesusidūrėm..."
     

     
     
    ISPANIJA
    „Viena būrėja man atskleidė, kad praėjusiame gyvenime ėjau Švento Jokūbo keliu ir čia miriau… Visa širdimi tikiu, kad tai tiesa, todėl atėjau pabaigti pradėtą darbą…" pasakojo jaunyste spinduliuojanti 83 metų moteris, vardu Siriya Ibiza. „Vardą pasikeičiau prieš kelis metus. Ibiza – vieta, kurioje gyvenu, o Sirija – mano dvasinis vardas, reiškiantis spindesį, švytėjimą..."
     

  2. Patinka
    burzujus007 sureagavo į Fuxaslt Kelionė aplink pasaulį | Atsisakom būti normalūs! | Papildyta 2018.08.09   
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/2.jpg
     
    "Kartą Kamilė užsiminė man – „Tautvydai, aš jaučiu, kaip aš nykstu nuo šitos beprasmybės". Ji taip pat pasakė „Aš noriu būt karaliene, bet kaip galiu būt karaliene, jei tu ne karalius!". Jeigu antroji frazė mažai kuo susijus, tai pirmoji – priešingai. Ji atliko lemiamą vaidmenį apsisprendžiant išsiruošti į pirmąją kelionę. Pasiruošimui turėjom pusę metų, bet lig paskutinės dienos nepažinau Kamilės tėvų. Pirmą kart turėjau garbės susitikti – dieną prieš išvykstant. Savo garbei galiu pasakyti, kad narsiai slėpiau drebančias rankas, išvydęs smerkiantį jos tėčio žvilgsnį. Netrukus leidomės į pirmąją savo
    , trukusią beveik 11 mėnesių, bet apie viską nuo pradžių…" Šiais žodžiais lankytojus pasitinka mūsų kelionių dienoraštis. http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/Facebook.jpg
     
    <<Facebook puslapis>>





    Kalba eina apie nuotykius, patirtus 2016/2017 metais. Per vienuolika mėnesių per saują Europos šalių, Turkiją ir Gruziją autostopu nukeliavom į Iraną, savanoriavom atokiam Nepalo kaime, traukiniais patyrinėjom Tailando platybes, pakeleivingais automobiliais per Mazaiziją nuvykom į Singapūrą, kur mus svetingai priėmė jaunų lietuvių šeima, išgyvenom sunkiausią kelionės etapą trijose Indonezijos salose, dėl tam tikrų priežasčių buvom išsiskyrę kelioms savaitėms, kai aš gyvenau ir dirbau Australijoje, o Kamilė susirado darbelio Kvala Lumpūre. Galiausiai kaip reikiant susipažinę su magiškuoju Laosu ir Vietnamu, grįžome į Europą, kur mūsų laukė 729km. Šv. Jokūbo kelias Ispanijoje, kurį įveikus atėjo metas traukti namo.
     
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/4.jpg
     
    Nuo to laiko, kai grįžom iš kelionės praėjo šiek tiek daugiau nei metai. Kokių tik įvykių neturėjom per tą laikotarpį. Patyrėm naujų išbandymų dirbdami ne pagal specialybę, dalyvavom kursuose - kas gidų, o kas vaizdinės medžiagos montažo... Žodžiu, užsiėmėm tuo, kuo širdis užsiimti tuo metu liepė. Net gyvūnų prieglaudoje šiek tiek pasavanoriavom... Nutiko dar kai kas... Kamilė ištarė TAIP ir sutiko tapti mano žmona..! (How cool is that?)
     
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/3.jpg
     
    Žodžiu metai buvo kupini permainų ir naujų išbandymų... Už visa tai dėkingi esam tiems vienuolikai mėnesių kelyje. Jei ne jie - kažin kaip mūsų gyvenimai būtų susiklostę. Kaip bebūtų, už pačią kelionę dar svarbesni mėnesiai po jos. Daug laiko prireikė mintims susidėlioti. Sunku rasti atsakymus, kol gerai nežinai koks yra tave kankinantis klausimas. Vienas smalsus bičiulis pasiteiravo "O ką kelionėje išmokot?" Atsakymai žinoma buvo kaip visada tie patys: netikėti stereotipais, neturėti nepagrįstų išankstinių nusistatymų... Bet ar tai viskas? Ne! Svarbiausia pamoka kurią išmokom - pasikapstyti giliau savo pasamonėje ir atskirti, ko norėti buvom išmokyti (nes taip įprasta, ir tai yra "teisinga") ir kokie troškimai tolimiausiose mūsų esybės gelmėse slypi iš tikrųjų... Išmokom demaskuoti ir pripažinti tas nematomas voratinklio gijas, kausčiusias mus iki šiol.., tokias kaip nerimas, svetimos nuomonės baimė, svetimų svajonių vaikymasis, baimė patirti nesėkmę ar daryti tai, ko anksčiau nesame darę...
     
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/1.jpg
     
    Kaip jau esu rašęs mūsų puslapyje, jaučiamės pasiruošę tęsti savo gyvenimo kelionę perkeltine prasme ir beveik pasiruošę tęsti ją tiesiogine... Iškilmingai pranešam, kad nenumaldomai artėja sekantis iššūkis - dar viena ekspedicija į tolimus kraštus...! Šį kartą be jokių laiko apribojimų, nes kaip anksčiau patyrėme - žmogus vargsti, planuoji, o Dievulis iš tavo planų juokiasi, nes jau yra kažką numatęs... Gal užtruksim metus, o gal ir keletą metų... Ir pats formatas bus šiek tiek kitoks. Daugiau kūrybos, daugiau pažinčių su vietiniais... Jau kuris laikas kaupiam kapitalą savo būsimoms kuklioms vestuvėms ir artėjančiai ekspedicijai. Šį kartą taikinyje dvi pagrindinės šalys (Indija ir Pakistanas) ir keletas galimų šalutinių (Šri Lanka, Mianmaras ir t.t...)
     
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/6.jpg
     
    Retsykiais pasvarstom, kad Indijai matyt turėjom subręsti. Kas žino, kažkur galbūt pabūsim tik dieną, o kažkur - mėnesį ar ilgiau. Prieš išvykstant į Pakistaną ir Indiją jaudinamės taip pat, kaip jaudinomės kelyje į neteisingais stereotipais ir mitais apsuptą Iraną, kuris pelnytai tapo mūsų mylimiausia aplankyta šalimi. Sekančios kelionės pasisekimus ir nesėkmes kviečiu sekti prenumeruojant "Invisus Mundi" Facebook puslapio naujienas. Kad tai padarytumėte spauskite "Patinka" (angl. Like) ir uždėkite varnelę ties "Pamatyk pirmas". Būtent ten netrukus paskelbsime savo naująjį filmuką "Kaip nebūti normaliu", kuriame dalinsiuosi išgyvenimais, kurių neaprašėme bloge, o Kamilė papasakos apie viską iš merginos perspektyvos. Filmuką filmuojame Danijoje - šalyje, kuriuoje darbuojamės ir kaupiam kapitalą jau keletą mėnesių. Paskutinioji nuotrauka - būtent iš čia. Daugiau Kamilės fotografijų rasite jos asmeniniame Instagram puslapyje.
     
    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/7.jpg
     
     
    Šalys, kuriose apsilankėme kartu: Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija, Bulgarija, Turkija, Gruzija, Iranas, Nepalas, Tailandas, Malaizija, Indonezija, Laosas, Vietnamas, Ispanija, Prancūzija, Olandija, Vokietija, Latvija, Danija. Šalys, kuriose lankėmės atskirai: Jungtiniai Arabų Emiratai, Australija, Italija, Švedija, Estija, Čekija, Austrija, Vatikanas, Rusija (Kaliningrado sritis). Jei norėtumėte, kad papasakotume apie vieną iš jų - parašykite mums komentaruose. Taip pat mus rasite Steemit.com - bene vieninteliame socialiniame tinkle, leidžiančiame vartotojams užsidirbti.




    Jūsų bičiulis,



    Tautvydas






    TĘSINYS (2018.07.26)

    SAVANORYSTĖ NEPALE



    Apie tai, kokia šalis yra be abejonės mūsų mėgstamiausia ir kodėl jau papasakojau komentare žemiau. Jeigu ... yra nr. 1, tai Nepalas užima tvirtą ir garbingą 2-ąją vietą. Sakoma, kad atvykę į Indiją žmonės grįšta ne tokie kokie buvo. Drįsčiau spėti, kad Nepalas geba keisti žmonių mąstymą ir pasaulio suvokimą dar labiau. Bene pusė Nepalo gyventojų gyvena už porą dolerių per dieną. Toks skurdas abejingų nepalieka, tačiau labiausiai nuostabą kelia laimingos ir švytinčios nepaliečių akys. Tai tik įrodo, kad materialaus turto gausa nėra būtina sąlyga jaustis laimingu.













    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/1-2.jpg





    Nuoširdžiai manau, kad šauniausias būdas susipažinti su šalimi - pagyventi su vietiniais. Kamilei ir man nusišypsojo laimė dvi savaites paviešėti pas nepalietį mokytoją Tarą Adhikari. Taip jau nutiko, kad Tara buvo ne tik gerbiamas Šukranagaro kaimo matematikos mokytojas, bet ir ūkininkas ir parduotuvės savininkas. Skamba šauniai? Taip ir yra, tačiau tiek mokykla, tiek ūkis ir Taros parduotuvė niekuo neprimena vakarietiškųjų. Jau pirmąją dieną svečiuose pas šiltą ir nepaprastai šmaikštų nepalietį jautėm, kad artėja nepamirštami nuotykiai. Kaip sakoma, kelios fotografijos - geriau nei tūkstantis žodžių, bet prieš leidžiantis į fotopasaulį kviečiu akies krašteliu žvilgtelėti į Kamilės sukurtą filmuką apie antrą mums labiausiai patikusią šalį "
    "...




    ĮSIMINTINIAUSIOS AKIMIRKOS




    "Susitarimas paprastas – kiekvieną dieną po kelias valandas turėjom padėt Tarai ar jo žmonai – mokykloj, ūkyje ar Anzanos parduotuvėje. Mainais gaudavom nakvynę, pietus ir vakarienę. Pusryčių Taros šeima nevalgo. Rytais tik geria nuo cukraus tirštą it kisielius arbatą..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/2-3.jpg




















    "Be materialaus atlygio gavom ir žymiai vertingesnę dovaną – galimybę susipažint su atokaus Šukranagaro kaimo gyventojų kasdienybe, papročiais ir tradicijomis. Kartu su Tara ir jo mokiniais važiavom į pikniką prie plačiausios Nepalo upės..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/3-2.jpg




    "Vienas linksmiausių nuotykių – Divali festivalio koncertas, kurio metu Kamilė šoko su vietiniais vyrais. O buvo taip, kad gerbiamas vietos verslininkas pažadėjo didelę piniginę paramą mokyklai, jei Kamilė pašoks su vienu iš kaimo vyrų. Pastarąjį juokais pravardžiavom Alfa Patinu..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/4-1.jpg





    "Vieną gražų rytą ožkytė atsivedė tris ožiukus. Su kolegom savanoriais nusprendėm išrinkt jiems vardus – kiekvienos valstybės atstovai po vieną. Prancūzai Aleksas ir Džiuljeta saviškį pavadino Demjenu, čekas Honza – savo ožiukui šaukė Davidu, o mes saviškį Darijum..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/5-1.jpg





    "Viena iš linksmiausių akimirkų – diskusija apie meilę ir vestuves. Čekas Honza neturėjo merginos. Tara pasiūlė surasti jam žmoną.


    "Patiko ta jauna mokytoja mokykloj? Turėtum su ja susipažint" ragino Tara. „Bet ką turėčiau jai sakyt?" ėmė jaudintis Honza. Tara pagalvojo ir atsakė… „Sakyk – aš galiu gyvent be vandens – bet be tavęs gyvent negaliu…"




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/6-1.jpg





    "Mokytojas Tara su padūkėliu sūnumi Ananda..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/7-1.jpg





    "Gyvenimas atokiame Nepalo kaime..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/8.jpg





    "Saulėje džiovintų ryžių paplotėlių gamyba..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/9.jpg




    "Aukos mokyklai..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/10.jpg




    "Dešinėje - gražuolė Taros žmona Anjana..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/11.jpg




    "Mūsų kambariokas..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/12.jpg




    "Pasiruošimas Diwali festivaliui..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/13.jpg




    "Diwali festivalio papuošimai..."




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/14.jpg




    "Tikimės sugrįšti..." Norėtumėt pabandyti savanoriauti Nepale? Kaip susiradome vietą savanorystei pasakojame straipsnyje...




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2018/07/15.jpg




















  3. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo Jasinka Marginless.io ICO dirba su nusikaltėliais (atsargiai)   
    Visiska teisybe, bet turbut pritarsi, kad kalbant apie pasitikejima, reiketu isskirti ir ivertinti ir jo masta ir amplitude, kas sudaro to pasitikejimo pamatus - kur yra mazos grupeles (kol kas) pasitikejimas, o kur yra pasitikejimas, priimtinas kaip visuomenes norma, kuria grista praktiskai viskas, kas vyksta aplink ir ka daro zmones.
  4. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo Jasinka Marginless.io ICO dirba su nusikaltėliais (atsargiai)   
    Visiska teisybe, bet turbut pritarsi, kad kalbant apie pasitikejima, reiketu isskirti ir ivertinti ir jo masta ir amplitude, kas sudaro to pasitikejimo pamatus - kur yra mazos grupeles (kol kas) pasitikejimas, o kur yra pasitikejimas, priimtinas kaip visuomenes norma, kuria grista praktiskai viskas, kas vyksta aplink ir ka daro zmones.
  5. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo Jasinka Marginless.io ICO dirba su nusikaltėliais (atsargiai)   
    Visiska teisybe, bet turbut pritarsi, kad kalbant apie pasitikejima, reiketu isskirti ir ivertinti ir jo masta ir amplitude, kas sudaro to pasitikejimo pamatus - kur yra mazos grupeles (kol kas) pasitikejimas, o kur yra pasitikejimas, priimtinas kaip visuomenes norma, kuria grista praktiskai viskas, kas vyksta aplink ir ka daro zmones.
  6. Patinka
    burzujus007 sureagavo į eimis50 Kainytė į pm   
    “Kainytė į pm” | Diskusijos ir tyrimo išvados
     
    Socialiniais tinklais naudojasi daugelis, jie tampa ne tik bendravimo, bet ir verslo erdve, tačiau kuo toliau, tuo darosi aiškiau, kad didžioji dalis pardavėjų savo puslapius administruoja remdamiesi stereotipais, panašiais į “viena boba sakė”. Viena iš tokio elgesių pasekmių - giliai įsišaknijusi kalbėjimo apie kainas “kultūra”, kai puslapių administratoriai dėl tam tikrų priežasčių slepia kainas ir nurodo jas tik privačia žinute.
     
    Brandtracker LT - visus Lietuvis kūrėjus vienijantis portalas atliko tyrimą, kurio tikslas - nustatyti tokio kūrėjų elgesio priežastis, sugriauti mitus, suprasti pirkėjų nuomonę ir padėti skyrybos ženklus sentencijoje “Skelbti ❔negalima❔slėpti”.
     
    Taigi, ką mes padarėme?
    1. Užklausėme nuomonės Brandtracker Facebook paskyroje. Tarp mūsų bene 4500 sekėjų renkasi būtent ta publika, kurie domisi lietuviškais prekės ženklais arba kurie patys laiko save kūrėjais. Į diskusiją įtraukėme abi puses. Visa diskusija čia https://goo.gl/aJ6CDg
    2. Užklausėme nuomonės, panaudoję Instagram Stories balsavimo funkciją.
    3. Atlikome slaptą tyrimą - išsiuntėme daugiau nei ? kainų užklausimų pardavėjams, reklamavusiems savo prekes Facebook’e, bet nenurodžiusiems kainų.
     
    Rezultatai:
    Diskusija mūsų Facebook paskyroje sulaukė daugiau nei 100 komentarų ir juose virė arši diskusija, kurią galima apibendrintai sudėti į šiuos punktus:
     
    Pirkėjų argumentai:
    ✔️Vienbalsis komentaras: Nėra kainos - neklausiu, neperku, praleidžiu skelbimą. Labai reti atvejai, kad daiktas tiek sudomina, kad gaiščiau laiką ir užklausčiau kainos.
    ✔️Kainų nerodymas - nepagarba klientui, atrodo, kad kiekvienam kaina pateikiama skirtinga.
    ✔️Jeigu kaina nenurodyta - galvoju, kad ji neadekvati, per didelė ir kūrėjas nenori diskusijų apie kainą.
    ✔️Pardavėjui gėda skelbti kainą (abejoja prekės verte).
    ✔️Neturiu laiko klausinėti kainų, laukti atsakymų.
    Kūrėjų argumentai:
    ✔️Individualiai gaminami kūriniai, nenorima klaidinti pirkėjų, nes kaina gali ženkliai skirtis nuo modelio, siūlų, detalių ir dydžio.
    ✔️Siekiama padidinti matomumą Facebook, nes kiekvienas komentaras “kaina| kokia kaina| kainyte” padidina skelbimo matomumą.
    ✔️Ne visi dirba legaliai ir taip siekiama nuslėpti pardavimo kainas, nuo kurių skaičiuojamas pelnas.
    ✔️Galima užmegzti kontaktą su klientu bendraujant individualiai privačiose žinutėse.
    ✔️Tokiu būsu vengiama konkurencijos, kad konkurentai pakomentuotų, jog gali pagaminti pigiau arba kažkam gims idėja kopijuoti pelningą produktą.
    ✔️Nepaisant, kad yra nurodyta kaina, vis tiek klausia, tai nenurodom iš viso.
    ✔️Viešai nerodant kainų galima, didėjant populiarumui ar išaugus susidomėjimui kainas padidinti.
    ✔️Nurodo kainas tik išpardaviminių produktų, likučių, o kad neišgąsdintų pirkėjų standartinėmis kainomis jų neskelbia.
     
    Instagram stories, į klausimą “Kaip vertinate Jūs kainas į pm” balsavo
    9️⃣7️⃣% balsavo “Erzina, neperku” ir
    3️⃣% “Užsimezga ryšys”(visi balsavę buvo kūrėjai). Nuomonę išreiškė daugiau nei 100 žmonių.
     
    Tyrimas, kurio metu buvo komentuojama ir laukiama atsakymų privačia žinute dėl kainų. Vertinome 100 išsiųstų žinučių iš 4 skirtingų profilių. Išvados:
    1. Laukimo ir atsakymo reitingas:
    Per valandą atsakė - 12;
    Per 4 valandas atsakė - 25;
    Per 12 valandų atsakė - 17;
    Per 24 valandas atsakė - 9;
    Per 2 paras atsakė - 18;
    Per savaitę atsakė - 4;
    Neatsakė - 15
     
    2. Atsakymų turinys (apibendrintas):
    ?Laba diena, kaina x - 47 atsakymai;
    ?X eur (t.y. nei labas, nei viso gero) - 24 atsakymai;
    ?Pasisveikinimas, kreipinys, kaina - 7 atsakymai;
    ?Malonu, kad kreipiates, kaina X - 3 atsakymai;
    ?Standartinis tekstas, prisistatymas, kuriame pateikiama daugiau informacijos - 4 atsakymai
    ⛔️Jokio atsakymo - 15
    SVARBU:
    20 puslapių buvo siunčiamos žinutės iš skirtingų profilių. Net 3 kainos buvo nurodytos skirtingai‼️‼️‼️.
     
    Išvados:
    1. Rimtai nusiteikę pirkėjai, tikėtina, yra užimti, turintys darbus, veiklas, vertinantys kitų darbą žmonės, kuriems svarbi pagarba klientui ir jie greičiau priima sprendimą pirkti. Kaina pateikta čia ir dabar padeda pritraukti šią auditorijos dalį.
    2. Komentuoja dažniausiai tam tikra socialinių tinklų naudotojų dalis, kuriems tai yra savotiška laiko praleidimo forma arba įprotis. Taip, tiesa, kad jie kažkiek pakelia Facebook skelbimų matomumą, bet reali nauda yra ženkliai mažesnė už įvykusius pardavimus, kuriuos galima pasiekti teisingai pateikus informaciją visiems mačiusiems skelbimą.
    3. Legalumo klausimas. Pirkėjai turėtų vengti abejotinų pardavėjų, o pardavėjai suprasti, kad VMI visada gali užklausti kaip slaptas pirkėjas.
    4. Kontakto užmezgimo argumentas - argumentas, kuris tyrimo metu labiau atrodė lyg kūrėjų melas sau, pateisinantis tokį elgesį, nes kūrėjams tiesiog pritrūksta laiko, todėl tiesiog siunčiamas šabloninis atsakymas, kuriame nurodyta kaina ir tiek.
    5. Konkurentai veikia ir mato visur bei patikrina kainas visais įmanomais kanalais.
    6. Jeigu kaina nurodyta ir vis tiek klausia kainos - tai nuo buko aklumo ar įpročio, kuris susiformavo po tokio įprastinio pardavėjų elgesio niekas neapsaugotas, tačiau nurodant kainą gerbiami tie, kurie moka skaityti informaciją.
    7. Kainas nurodyti skirtingas pagal profilį, priklausomai nuo susidomėjimo, yra tiesiog nesąžininga ir tokie kaip mūsų keli nustatyti atvejai, kai kaina priklauso nuo FB profilio nuotraukos, gadina pardavėjo prestižą, o žinia sklinda.
    8. Padidėjęs tuščių užklausų skaičius lemia ilgesnius reagavimo terminus ir juose realus pirkėjas, kuriam reikia greitai, tiesiog nesulaukia atsakymo arba sulaukia pavėluotai.
    9. Kai mainos nenurodomos dėl to, kad pardavinėjama skirtingais kanalais (butikai, Etsy ir pan), kuriuose kaina skiriasi ženkliai ir nežinoma, kaip nesuklaidinti vartotojų, neįsivelti su jais į diskusijas dėl kainų.
     
    Mes labai tikimės, kad šis mūsų apibendrinimas paskatins kūrėjus būti sąmoningesniais ir taupys pirkėjų laiką, o pirkėjai įvertins kūrėjų argumentus per save ir supratę, kad dažniausiai jų laikas yra išnaudojamas kažkieno matomumo didinimui arba gražus profilis netgi nulems didesnę kainą, vis dažniau praleis tokias kainyčių į pm diskusijas ir rinksis tuos, kurie nebijo savo kainų pristatyti viešai, nes tiki savo produktu ir netgi pagiežingiems komentatoriams suras linksmą atsakymą, kodėl tiek ir taškas.
     
    Artėja Kalėdos - norėtųsi daugiau laiko skirti šeimai, artimiesiems, o ne pardavėjų sukurtų barjerų laužymui. Todėl mūsų vieninga išvada:
    Skelbti❗️Slėpti negalima‼️
     

     
    Straipsnis facebook'e: https://www.facebook.com/brandtrackerLT/posts/386269238473221
  7. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo IdejosVerslui Verslas su Indija. Idėjos ir variantai.   
    Kiek pastebejau bent viena dalyka tikrai moki - surinkt gera, reikalinga ir naudinga informacija, is kurios kazkas galetu sekti toliau. Tavo pagrindine problema, kad visiskai netikslingai apibendrini ta surinkta informacija, negali padaryti racionalaus sprendimo is viso to, nes visa tavo informacija, visi skaiciai ir faktai yra 'vakuume'. Todel ir gaunasi beprasmiski svaiciojimai ir daugaus aukstumo nepagristos svajones-pasiulymai, del kuriu dauguma ir kritikuoja tave ir tavo pasiulymus.
     
     
    Apskritai, vienas turbut sunkiausiu dalyku, kas liecia Indija ir jos gyventojus yra ju mentalitetas ir kultura. Lietuviui sunku suprast inda, indui sunku suprast lietuvi, kai tuo tarpu indas laiko save aukstesniu uz lietuvi, lietuvis laiko save aukstesniu uz inda, o sis galvoja, kad jis viename lygyje su britais :))) O visa tai, aisku, tikrai nepalengvina darbo su jais.
  8. Patinka
    burzujus007 sureagavo į Nedas LT Nustatytas geriausias amžius lietuviams   
    Atliktus reprezentatyvų šalies gyventojų nuomonės tyrimą paaiškėjo, kad lietuviams pats geriausias amžius yra 33 metai.
     
    http://g4.dcdn.lt/images/pix/520x345/GHYpl6M66qk/festivalis-jaunimas-linksmybes-61658809.jpg
     
    Tai skelbia gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva“.
     
    Lietuvos gyventojų nuomone, gauti pirmąjį darbą žmogus turėtų iki 20 metų, pradėti savarankišką gyvenimą nuo tėvų – būdamas 22, apsidrausti gyvybę – 25, susituokti – 26, susilaukti pirmosios atžalos – 27, įsigyti pirmąjį būstą ir pradėti kaupti lėšas pensijai – 28, pradėti investuoti – 29 metų amžiaus.
     
    Įdomu tai, kad šiuo požiūriu vyrų ir moterų nuomonės sutampa.
     
    „Nors tuo metu įtampos, atsakomybės ir rūpesčių žmogaus gyvenime tik padaugėja, apklaustųjų nuomone, įžengęs į trisdešimtmetį žmogus turi daugiausia pasitikėjimo savimi, tuo metu jo santykiai ir asmeninis gyvenimas pasiekia piką, jis gali džiaugtis gera sveikata ir fizine būkle, aukščiausiomis, lyginant su kitomis amžiaus grupėmis, pajamomis“, – tyrimo rezultatus apibendrino „Aviva Lietuva“ generalinė direktorė Asta Grabinskė.
     
    http://valstietis.tv3.lt/var/ezwebin_site/storage/images/pradzia/naujienos/kriminalai-nelaimes/padirbti-eurai-plusta-i-apyvarta/1993025-1-lit-LT/Padirbti-eurai-plusta-i-apyvarta_articlethumb580.gif
     
    Pasak jos, karjeros viršūnę Lietuvos gyventojai dažniausiai planuoja pasiekti iki 39-erių, o į pensiją didžioji dalis apklaustųjų norėtų išeiti sulaukę 59 metų.
     
    Daugiausiai uždirbantys 30-40 m. žmonės. Vidutiniškai, jų pajamos, apklausos duomenimis, siekia 750 eurų. 680 eurų uždirba 20-30 m. ir 40-50 m. žmonės, o 650 eurų – 50-60 m. žmonės.
     
    Didesnės 30-40 m. gyventojų pajamas, anot A. Grabinskės, galima paaiškinti prisitaikymu prie šiuolaikinio verslo poreikių. Šios grupės gyventojai dažniausiai yra įgiję paklausų išsilavinimą, moka kalbų ir yra konkurencingi darbo rinkoje.
     
    „Vakarų visuomenėje su amžiumi pajamų kreivė kyla į viršų, nes žmonės padaro karjerą, išplėtoja verslus. Veikiausiai teks palaukti dar dešimtmetį, kol 30-40 m. žmonės taps vyresni ir jau būdami vyresni nei 40-ies uždirbs daugiau nei 20-30 m. žmonės“, - mano A. Grabinskė.
     
    Pasak jos, tam, kad žmogus senatvėje jaustųsi finansiškai aprūpintas, savo santaupoms jis turėtų skirti apie 10 proc. savo pajamų nuo 30-ies metų.
     
    „Norėdami pasiekti šių tikslų lietuviai jau dabar turėtų susimąstyti, kaip finansiškai pasirengti šiam gyvenimo etapui ir užsitikrinti orų gyvenimą senatvėje“, – komentuoja A. Grabinskė.
    Šaltinis: Delfi.lt
  9. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo EmilisR Neetiškas marketingas   
    Mano supratimu, tai čia nėra neetiškas marketingas, čia tiksliau yra kontroversiški komunikacijos konceptai. United colors of Benetton turbūt yra žinomiausias tokios kontroversiškos reklamos pavyzdys pasaulyje, nes jie tą jau daro pakankamai seniai ir sėkmingai. O viso to tikslas, be neigiamos emocijos sukėlimo ir taip atkreipto dėmesio, yra komunikuoti kompanijos vertybes, tokias kaip lygybė, socialinis atsakingumas, kaip bebūtų keista, etiškas elgesys ir pan.
     
    Visa tai smarkiai išskiria United colorsus iš bendros drabužių industrijos, nes ta industrija ir gamintojai joje apskritai sulaukia daug kritikos dėl etiškumo nesilaikymo, darbo jėgos išnaudojimo (dauguma gamybos procesų yra outsourcinama į trečiąsias pasaulio šalis, o kokie dalykai ten dedasi, turbūt visi yra girdėję) ir be abejo, dėl retų tos rinkos korporacijų socialinių atsakomybių ir iniciatyvų. Todėl tokiu komunikacijos būdu ir stengiamasi ne tik išsiskirti, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į opias problemas, diskriminaciją, skirtingą protegavimą, neetišką elgesį ir tapti patiems labiau socialiai atsakingiems.
  10. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo EmilisR Neetiškas marketingas   
    Mano supratimu, tai čia nėra neetiškas marketingas, čia tiksliau yra kontroversiški komunikacijos konceptai. United colors of Benetton turbūt yra žinomiausias tokios kontroversiškos reklamos pavyzdys pasaulyje, nes jie tą jau daro pakankamai seniai ir sėkmingai. O viso to tikslas, be neigiamos emocijos sukėlimo ir taip atkreipto dėmesio, yra komunikuoti kompanijos vertybes, tokias kaip lygybė, socialinis atsakingumas, kaip bebūtų keista, etiškas elgesys ir pan.
     
    Visa tai smarkiai išskiria United colorsus iš bendros drabužių industrijos, nes ta industrija ir gamintojai joje apskritai sulaukia daug kritikos dėl etiškumo nesilaikymo, darbo jėgos išnaudojimo (dauguma gamybos procesų yra outsourcinama į trečiąsias pasaulio šalis, o kokie dalykai ten dedasi, turbūt visi yra girdėję) ir be abejo, dėl retų tos rinkos korporacijų socialinių atsakomybių ir iniciatyvų. Todėl tokiu komunikacijos būdu ir stengiamasi ne tik išsiskirti, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į opias problemas, diskriminaciją, skirtingą protegavimą, neetišką elgesį ir tapti patiems labiau socialiai atsakingiems.
  11. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo EmilisR Neetiškas marketingas   
    Mano supratimu, tai čia nėra neetiškas marketingas, čia tiksliau yra kontroversiški komunikacijos konceptai. United colors of Benetton turbūt yra žinomiausias tokios kontroversiškos reklamos pavyzdys pasaulyje, nes jie tą jau daro pakankamai seniai ir sėkmingai. O viso to tikslas, be neigiamos emocijos sukėlimo ir taip atkreipto dėmesio, yra komunikuoti kompanijos vertybes, tokias kaip lygybė, socialinis atsakingumas, kaip bebūtų keista, etiškas elgesys ir pan.
     
    Visa tai smarkiai išskiria United colorsus iš bendros drabužių industrijos, nes ta industrija ir gamintojai joje apskritai sulaukia daug kritikos dėl etiškumo nesilaikymo, darbo jėgos išnaudojimo (dauguma gamybos procesų yra outsourcinama į trečiąsias pasaulio šalis, o kokie dalykai ten dedasi, turbūt visi yra girdėję) ir be abejo, dėl retų tos rinkos korporacijų socialinių atsakomybių ir iniciatyvų. Todėl tokiu komunikacijos būdu ir stengiamasi ne tik išsiskirti, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į opias problemas, diskriminaciją, skirtingą protegavimą, neetišką elgesį ir tapti patiems labiau socialiai atsakingiems.
  12. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo EmilisR Neetiškas marketingas   
    Mano supratimu, tai čia nėra neetiškas marketingas, čia tiksliau yra kontroversiški komunikacijos konceptai. United colors of Benetton turbūt yra žinomiausias tokios kontroversiškos reklamos pavyzdys pasaulyje, nes jie tą jau daro pakankamai seniai ir sėkmingai. O viso to tikslas, be neigiamos emocijos sukėlimo ir taip atkreipto dėmesio, yra komunikuoti kompanijos vertybes, tokias kaip lygybė, socialinis atsakingumas, kaip bebūtų keista, etiškas elgesys ir pan.
     
    Visa tai smarkiai išskiria United colorsus iš bendros drabužių industrijos, nes ta industrija ir gamintojai joje apskritai sulaukia daug kritikos dėl etiškumo nesilaikymo, darbo jėgos išnaudojimo (dauguma gamybos procesų yra outsourcinama į trečiąsias pasaulio šalis, o kokie dalykai ten dedasi, turbūt visi yra girdėję) ir be abejo, dėl retų tos rinkos korporacijų socialinių atsakomybių ir iniciatyvų. Todėl tokiu komunikacijos būdu ir stengiamasi ne tik išsiskirti, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į opias problemas, diskriminaciją, skirtingą protegavimą, neetišką elgesį ir tapti patiems labiau socialiai atsakingiems.
  13. Patinka
    burzujus007 sureagavo į G10 Nemokama konsultacija marketingo srityje   
    Iniciatyva šauni ir sveikintina, bet aš truputuką išdėstysiu savo mintis, kurias turiu apie nemokamas konsultacijas, kad būtų geriau ir tau, ir būsimiems partneriams :)
     
    Lietuviai turi tokį bruožą, kad jeigu nemokamai - imu beleką, nesvarbu kokia kokybė. Kadangi marketingas nulemia labai didelę dalį įmonės įvaizdžio ir aplamai sėkmingumo (blogas ar netinkamai parinktas marketingas gali ilgam sugadinti jūsų įmonės įvaizdį arba net sužlugdyti verslą) prieš dirbdamas su marketingistu visada pradžioje išsiaiškinčiau:
    1) Ar marketingistas yra geras savo srities specialistas - paprasčiausiai tai nusako įgyvendinti projektai ir aplamai patirtis. Tad siūlau kiekvienam pradžioje pristatyti - nuveikiau tą ir tą, buvau atsakingas už tą ir tą, man patinka daryti tą, nepatinka daryti tą.
    2) Ar sutampa marketingisto ir įmonės vadovo/savininko vizija - labai dažnai skirtingas organizacijos ateities ar paskirties suvokimas priveda prie įmonės įvaizdžio kūrimo nevientisumo ar tolesnių konfliktų, tad labai svarbu prieš dirbant išsiaiškinti ar marketingisto ir jūsų nuomonės apie būsimą veiklą yra +/- panašios ir susidėlioti labai aiškų veiksmų planą.
    3) Kiek marketingistas turi laiko? Jeigu marketingisto atsakymas "taip, galiu visą savo laiką skirti jūsų projektui" iš esmės tai nėra geras ženklas. Iš savo patirties sakyčiau, kad geri specialistai nebūna be veiklos ir, kad užsiimtų tik vienu projektu nelabai būna. Anyway, darbas tik prie vieno projekto turi savo pliusų, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad tuomet specialistas arba dar tik pradedantysis, kuriam reikia sukaupti patirties, arba išgyvena krizę ir nesugeba surasti veiklos, kuri patenkintų jo poreikius. Anyway, turbūt būna ir išimčių, bet čia tokia bendra rinkos tendencija :)
     
    Tikiuosi, kad kažkam sutaupysiu laiko, o tavęs, kaip specialisto, dar norėčiau paprašyti, kad papasakotum su kokiais projektais esi dirbęs ir kokių rezultatų pasiekęs, kad numanyt kurioje srityje galėtum daugiausiai padėti ir aplamai kokio lygio specialistas esi. Sėkmės darbuose!
  14. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo GoCrazyLT Nemokama konsultacija marketingo srityje   
    Sveiki,
     
    Trumpai prisistatysiu – dirbu vienoje marketingo agentūroje, turiu neblogą išsilavinimą marketingo srityje, o šiuo metu daugiausia dirbu su internetiniu marketingu ir internetiniais projektais, tačiau vienu ar kitu metu esu prisilietęs prie įvairių sričių. Visgi, stipriausiai jaučiuosi internetiniuose, analitiniuose, strateginiuose dalykuose, esu nemažai dirbęs su socialine media, apskritai medios planavimu, pirkimu, kampanijų ir verslų veiklos optimizavimu, prisidėjęs prie kelių startupų veiklos...
     
    Taigi, šiandien grįžtant iš darbo man šovė mintis, kurią sau pasižadėjau būtinai ištęsėti – 2 forumo nariams suteikti nemokamas konsultacijas ar patarimus, susijusius su marketingu. Konsultacijos būtų patariamojo žodžio, kurio jums nebūtinai reikėtų klausyti :) Tiesiog kartu arba aš vienas galėtume peržvelgti sritis, kurios jums atrodo opios jūsų versle, veikloje ar kompanijoje, kuriose jums sekasi sunkiau ir norėtumėt pagerinti arba tiesiog galėtume į viską bendrai pasižiūrėti kitomis akimis – pats žinau, jog kartais pašalinis žvilgsnis iš šalies gali būti labai naudingas, ypač kai verdi tose pačiose sultyse visą laiką. Manau tai turėtų būti aktualu smulkesniems verslams, kurie neturi savų žmonių, nusimanančių marketinge. Tai gali būti bet kas – nuo komunikacijos planų peržiūros ir sudėliojimo iki srauto į svetainę pirkimo planavimo (dirbu su didžiausiomis Lietuvos media agentūromis, tad žinau kainas, bendrą statistiką, efektyvumą ir t.t.), turinio marketingo planavimo, analyticsų, adwordsų peržiūros, bendros strateginės krypties pasiūlymas ir t.t. Jeigu reikia pagalbos ir specialisto kažkurioje konkrečioje srityje, galėčiau pasiūlyti gerus tų sričių specialistus, nes vistik nieko efektyviau ir naudingesnio už žmogų, dieną iš dienos sprendžiantį tas pačias problemas jam geriausiai pažįstamoje srityje, negali būti. Kaip jau minėjau, stipriai jaučiuosi ne visose srityse, tačiau kadangi už tai pinigų neimu, išdrįsiu sau leisti paspekuliuoti ir kitur :)
     
    Kokia man nauda iš to? Geras ir svarbus klausimas. Pastaruoju metu atsitiko taip, jog vis ieškau motyvacijos ir postūmių įvairiose gyvenimo srityse, ypač susijusiose su darbu, tad stengiuosi sugalvoti įdomių dalykų, kurie motyvuotų ir vežtų. Galbūt toks dalykas man padės ir atrasiu naują sritį, kuri man patiks, galbūt ne, bet pažadu, jog, jeigu kažkas kreipsis, tikrai rimtai į tai žiūrėsiu.
     
    Jeigu galvojat, jog iš to sau siekiu dar kažkokios naudos apart to, ką ką tik rašiau – galit tiesiog nesikreipti. Jeigu kažkas tikrai norėtų patarimo, bet galvoja, jog tam, kad tai būtų tikrai efektyvu ir pagrįsta, reikės atskleisti jautrią informaciją ir duomenis – galėsim pasirašyti ir konfidencialumo sutartį (tačiau tokiu atveju, pasiūlymas turėtų dominti ir mane patį).
     
    Jeigu norėtumėt nemokamos konsultacijos – prašau, kreipkitės asmenine žinute. P.S. skirtingai nuo daugumos marketingistų, aš turiu šiokius tokius principus ir jau seniai esu sau pasakęs, jog iš principo niekada nedirbsiu su kai kuriais produktais ir sritimis. Kartu nenorėčiau liestis ir prie SEO, kurio itin nemėgstu :)
  15. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo Badwolf Marketingo studijos   
    Apie perspektyvas - manau, jog marketingas yra pakankamai perspektyvu ir to perspektyvumo apraiškas galima pajusti jau dabar, kai vis daugiau įmonių kreipiasi į agentūras arba tiesiog ieškosi sau gerų marketingistų, kurie galėtų priimti teisingus sprendimus ir atneštų norimą rezultatą. Tiesa, pradžioj, vos tik baigus studijas, bus pakankamai sunku :) vien dėl patirties trūkumo - galbūt žinosi, kaip ką reikėtų daryti, tačiau neturėdamas gero projektų portfolio užnugaryje, negalėsi pasitelkti sukauptų žinių, tų projektų "outcome'o" ir "know-how", imantis naujų dalykų. Tad stipriai patarčiau besimokant arba ieškotis su marketingu susijusio darbo arba laisvu laiku ieškotis projektų, prie kurių galėtum prisijungti. Aš studijų metų truputį freelancinau - man tai tikrai padėjo.
     
    Dėl studijų - pats mokiausi ir Lietuvoj, ir užsienyje, tad patarčiau rinktis studijas užsienyje, aišku, jeigu leidžia galimybės. Lietuvos rinka dar yra pakankamai jauna, verslai tik pamažu pradeda suprasti marketingo svarbą, čia nėra didelių kompanijų, todėl nėra didelės praktinės patirties ir "know-how", kuria galėtų pasidalinti dėstytojai. Visai kitaip, kai tave moko buvę "Caterpillar", "Unilever" ar už šalies brandinimą atsakingi žmonės :). Plius dauguma dėstytojų čia yra tik teoretikai, dėstantys iš ne pirmos jaunystės knygų ir turintys itin mažai praktinės patirties. Plius dabar kaip tik vyksta didžiulis "shiftas" į skaitmeninį marketingą, o tokio dalyko pagrindų greičiausiai čia negausi.
     
    Atrodo, taip išpeikiau lietuvių dėstytojus :), bet vis tik, matydamas daugiau naudos, siūlyčiau studijas užsienyje, kad čia galėtum parvežti žinias ir patirtį :) Tik prieš stojant dar gerai pasižiūrėčiau studijų programas ir tai, kaip jos yra adaptuotos dabarčiai.
  16. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo Logan Reklamos naudos ivertinimas tavo verslui   
    Reikėtų žiūrėti į šiuos dalykus:
    - Banerio pozicija - itin svarbus dalykas, nes ctr skiriasi žiauriai banerio esančio pačiam viršuje ir esančių žemiau. Čia pagal išmatavimus, greičiausiai bus puslapio viršuje esantis baneris.
    - Koks svetainės lankomumas? Ar baneris bus rodomas per visą svetainės aplinką? Su keliais dar baneriais jis dalinsis šia pozicija? Ar yra uždėti kažkokie ribojimai (tarkim 2x/unikaliam vartotojui per valandą/dieną ir t.t.) Itin svarbu, nes jeigu kainodara ne pagal cpc ar cpm, tai reikia pasiprognozuoti, kiek unikalių jis pasieks ir kiek paspaudimų būtų galima tikėtis. Kadangi čia baneriai bus kontekstiškai išdėlioti, tai galima tikėtis geresnių rezultatų, tačiau reikėtų turėti atsakymus į šiuos klausimus.
    - Nuolaidą be išimties taiko visi reklamos tinklai, agentūros ir puslapiai (galbūt yra keli, kurie to nedaro, bet dauguma tikrai taiko, tai čia daugiau žaidimas toks).
    - Šios kampanijos esmė būtų atsivesti žmones į jūsų e-shopą - awareness didinimui, kampanija turėtų būti ne tokia. Turėtumėt pasiskaičiuoti, kiek galite leisti už vieno žmogaus atsivedimą į svetainę. Kiek galite leisti už registraciją, paliktą emeilą ir t.t. Kokia vidutinė pirkėjo lifetime value? Jeigu vidutinis vidutinio eshopo conversion rate'as yra apie 0.8-1%, tai kokie būtų šie rodikliai su tokiu rate'u? Ir t.t.
    - Itin svarbu ir pats baneris, jo dizainas ir žinutė :)
     
    Žodžiu, sunku pasakyt, ar geras pasiūlymas, nežinant daugelio faktorių. Kalbant apskritai (vakuume), tokia suma yra nedidelė "tikrai populiariam tinklapiui" už du banerius mėnesio laikotarpiui :)
  17. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo taimeris 100 vertingiausiu pasauliniu kompaniju   
    Ne, brand value arba brand equity (apie ką ir yra rašoma) tai būtent ir yra prekinio ženklo vertė, neįskaičiuojant visiškai jokių turimų kompanijos resursų - nei žmogiškųjų, nei turto, nei sukauptų žinių, technologijos ir t.t. Čia yra gryna prekinio ženklo vertė - tai yra ne pačio ženkliuko (logo) ir ne pačio pavadinimo (Apple), bet apskritai apimanti visus kriterijus ir apie viską, kas sudaro patį prekinį ženklą.
     
    Kažkas čia minėjo, kad taip negali būti. Taip, nelogiška, jog vien "perkąstas obuolys" yra tiek vertas - bet jis tiek ir nėra vertas, nes tai nėra pats brandas ir jo esencija/esybė, tai tėra logotipas. Prekinio ženklo liūto dalį sudaro neapčiuopami dalykai, kuriuos sukurti reikia labai daug laiko, finansų, pastangų ir kurie patys savim kuria ryšį tarp pačio brando ir jo auditorijos, žmones verčia ne tik lojaliais pirkėjais, bet ir atsidavusiais apple fanais.
     
    Tiesa, galima ginčytis dėl taikomos metodologijos ir šaltinių apskaičiuojant prekinių ženklų vertes. Aš vis tik labiau pasitikėčiau Interbrand tyrimais, kur sumos yra kiek mažesnės ir kur Coca-cola jau eilę metų niekam neužleidžia pozicijų :) linkas -> http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx
  18. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo taimeris 100 vertingiausiu pasauliniu kompaniju   
    Ne, brand value arba brand equity (apie ką ir yra rašoma) tai būtent ir yra prekinio ženklo vertė, neįskaičiuojant visiškai jokių turimų kompanijos resursų - nei žmogiškųjų, nei turto, nei sukauptų žinių, technologijos ir t.t. Čia yra gryna prekinio ženklo vertė - tai yra ne pačio ženkliuko (logo) ir ne pačio pavadinimo (Apple), bet apskritai apimanti visus kriterijus ir apie viską, kas sudaro patį prekinį ženklą.
     
    Kažkas čia minėjo, kad taip negali būti. Taip, nelogiška, jog vien "perkąstas obuolys" yra tiek vertas - bet jis tiek ir nėra vertas, nes tai nėra pats brandas ir jo esencija/esybė, tai tėra logotipas. Prekinio ženklo liūto dalį sudaro neapčiuopami dalykai, kuriuos sukurti reikia labai daug laiko, finansų, pastangų ir kurie patys savim kuria ryšį tarp pačio brando ir jo auditorijos, žmones verčia ne tik lojaliais pirkėjais, bet ir atsidavusiais apple fanais.
     
    Tiesa, galima ginčytis dėl taikomos metodologijos ir šaltinių apskaičiuojant prekinių ženklų vertes. Aš vis tik labiau pasitikėčiau Interbrand tyrimais, kur sumos yra kiek mažesnės ir kur Coca-cola jau eilę metų niekam neužleidžia pozicijų :) linkas -> http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx
  19. Patinka
    burzujus007 sureagavo į Eskarpas Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Įdomu. Ar idėja jūsų, ar iš kažkur kitur? Ar nemanote, kad išpopuliarėjus atsiras etatinių freeloader'ių? Visgi tai ne tas pats, kas grupinis apsipirkimas, kur reikia bent kažką mokėti.
  20. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo DovydasL Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Šiaip norėtųsi kažkokių rimtesnių atsiliepimų, kritikos, nes trūkumų dar tikrai yra kas be ko.
     
    P.S. Jeigu kažką domintų, rytoj kolega Jonas apie Chimp Inn kalbės tradiciniame Hub Campe, o ir apskritai šis renginys yra ne tik įdomus, bet ir naudingas.
  21. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo DovydasL Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Tu tikrai ne pirmas ir tikrai ne paskutinis žmogus, kuriam mūsų šūkis asocijuojasi su draudžiamais dalykais :)
  22. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo ForeverYoung Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Sveiki,
     
    Jau praėjo beveik savaitė, kai startavome su Chimp Inn projektu, siūlančiu nemokamai išbandyti įvairius laisvalaikio užsiėmimus. Šiuo metu jis dar tik ankstyvoje beta stadijoje, tačiau apsilankyti ir įvertinti galite jau dabar :).
     
    Kol kas pasiūlymai ir užsiėmimai yra ribojami ir dalinami pakankamai atsargiai, nes pagrindinis tikslas yra sistemos ir viso modelio testavimas. Tačiau jau dabar rasite įvairių pasiūlymų, pradedant nuo jėgos aitvarų (kaitų) ir baigiant jogos užsiėmimais ar šunų dresūros pamokomis. Aplankykit, įvertinkit, o galbūt ir jūs panorėsit kažką išbandyti – visi atsiliepimai mums išeis tik į naudą. Mus kaip ir mūsų pasiūlymus galite rasti ir Facebooke.
     
    Ir neigiami, ir teigiami atsiliepimai yra daugiau nei laukiami :)
  23. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo ForeverYoung Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Sveiki,
     
    Jau praėjo beveik savaitė, kai startavome su Chimp Inn projektu, siūlančiu nemokamai išbandyti įvairius laisvalaikio užsiėmimus. Šiuo metu jis dar tik ankstyvoje beta stadijoje, tačiau apsilankyti ir įvertinti galite jau dabar :).
     
    Kol kas pasiūlymai ir užsiėmimai yra ribojami ir dalinami pakankamai atsargiai, nes pagrindinis tikslas yra sistemos ir viso modelio testavimas. Tačiau jau dabar rasite įvairių pasiūlymų, pradedant nuo jėgos aitvarų (kaitų) ir baigiant jogos užsiėmimais ar šunų dresūros pamokomis. Aplankykit, įvertinkit, o galbūt ir jūs panorėsit kažką išbandyti – visi atsiliepimai mums išeis tik į naudą. Mus kaip ir mūsų pasiūlymus galite rasti ir Facebooke.
     
    Ir neigiami, ir teigiami atsiliepimai yra daugiau nei laukiami :)
  24. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo ForeverYoung Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Sveiki,
     
    Jau praėjo beveik savaitė, kai startavome su Chimp Inn projektu, siūlančiu nemokamai išbandyti įvairius laisvalaikio užsiėmimus. Šiuo metu jis dar tik ankstyvoje beta stadijoje, tačiau apsilankyti ir įvertinti galite jau dabar :).
     
    Kol kas pasiūlymai ir užsiėmimai yra ribojami ir dalinami pakankamai atsargiai, nes pagrindinis tikslas yra sistemos ir viso modelio testavimas. Tačiau jau dabar rasite įvairių pasiūlymų, pradedant nuo jėgos aitvarų (kaitų) ir baigiant jogos užsiėmimais ar šunų dresūros pamokomis. Aplankykit, įvertinkit, o galbūt ir jūs panorėsit kažką išbandyti – visi atsiliepimai mums išeis tik į naudą. Mus kaip ir mūsų pasiūlymus galite rasti ir Facebooke.
     
    Ir neigiami, ir teigiami atsiliepimai yra daugiau nei laukiami :)
  25. Patinka
    burzujus007 gavo reakciją nuo DovydasL Išbandyk prieš pirkdamas arba Pirma dozė nemokama   
    Tu tikrai ne pirmas ir tikrai ne paskutinis žmogus, kuriam mūsų šūkis asocijuojasi su draudžiamais dalykais :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...