Pereiti prie turinio

Reklamos naudos ivertinimas tavo verslui


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Joks tradicinis biznis neegzistuoja be reklamos. Manau daug kam aktuali si tema tiek man tiek betkuriam uzdarbieciui uzsiimanciam verslu.

 

Niekad nerasiau dar bent panasios temos apie reklamos efektyvuma, noriu isvystyti tema apie jos efektyvuma, noriu isgirst zmoniu nuomones apie nuojautas kada apie turimus skaicius galbut galime prognozuoti brestancius pardavimus, aisku garantijos nera, bet tikimybe didesne vistiek. Kad reklama gera tik tada kai pardavimai virsija reklamos islaidas tai ir girtam, gulinciam konteineryje aisku :D

 

Zodziu, kiek jusu manimu pakanka paspaudimu per 1000 baneriu parodymu sakant, kad "va cia noriu test pirkti banerio paslaugas"? Mano asmenine nuomone 4-6 paspaudimai per 1000 parodymu yra gerai. Gilinantis i suptilesni reklamos lygmeni, kaip nustatyti pirkejo, kliento ilgalaikiskuma? Is pirmo kliento mes aisku negalim sakyti kad va butent ten visi toki bus, bet is kelesdiasimt galime. Idomu kiek parodymu, kiek clicku, ir kiek subscraiberiu ir kiek paid subscraiberiu turi but?

 

Zodziu tema platoka, tiek online tiek offline versle. Ar istikruju reklama pradzioj tiesiog neatsiperka, atsiprekamumas ateina is ilgalaikiu klientu? (sita teigini, kuri dabar uzduodu kaip klausima pastebiu top marketingistu zodziuose). Tiesiog siais laikais viskas priklauso nuo marketingines puses, ne nuo reklamos, o marketingas glaudziai susije su ilgalaikiais klientais (aisku cia atskiras mokslas), bet kas del reklamos parodymu, paspaudimu, prenumeratoriu ar zmoniu kurie susidomejo ir pardavimu. As vis dar galvoju kad uztenka geros reklamos t.y. tinkamo verslo tinkamoj vietoj ir atsipirks reklama, kai klientus islaikyt jau turesi reikalu

su marketingu kaip juos islaikyt.

 

Todel isvadoj kaip apibreztut skaicius?:

 

banerio, text reklamos, video reklamos, emailo parodymo, paspaudimo, prenumeratoriu ar offline tradiciniam verlsa zmoniu kurie teiravosi telefonu ar dar kitaip, ir pirkejiu - prenumeratoriu. Is kur zinot geriausia santyki tarp siu labai savarbiu skaiciu perkant reklama? Sutrumpintas klausimas: kaip nusprendziat, kuo vadovaujates kad butent ten ir ten apsimoka reklamuotis?

 

Manau cia yra pakankamai brandziu zmoniu kurie galetu atrasyt konstruktyviai be stengimosi uzgauliot tiek mane tiek kitus.

 

Tadas

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
I. Reklamos ekonominiam efektyvumui apskaičiuoti naudojamas rentabilumo rodiklis, kuriame atsispindi ir kitos su prekių pardavimu susijusios išlaidos. Tuomet reklamos efektyvumas apskaičiuojamas pagal šią formulę: E=A*(I-1)*T*R, čia:

R-rentabilumo lygis (%); (pelnosantykis su išlaidomis yra pelno rentabilumas)

T-pardavimo masto apskaitos laikotarpis, dienomis;

I-pardavimo masto padidėjimo indeksas veikiant reklamai;

A-vidutinis dienos pardavimo mastas iki reklamos panaudojimo;

E-reklamos ekonominis efektas (Lt).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Manau cia yra pakankamai brandziu zmoniu kurie galetu atrasyt konstruktyviai be stengimosi uzgauliot tiek mane tiek kitus.

 

Tadas

Tadai, jeigu nori konstruktyvios diskusijos, turėtum pats konstruktyviai diskutuoti.

 

t.y. pagal santyki galima iskart pasakyt perlninga ar ne, kaip ir minejau pelnas virsijo islaidas reiskias gera reklama. Tuscia formule, visiskai tuscia

 

Tadai, pasakyk man, ar buvo gera reklama (gera reklama, tikiuosi reiškia pelninga, taip?), jeigu pelnas buvo 2000 LT, o išlaidos reklamai 1000 LT. Pagal Tavo komentarą gautųsi, kad taip. Bet ar tikrai?

Paimkime paprastą pavyzdį: Tu gamini X prekę ar paslaugą. Kiekvieną savaite Tu gauni pastovų pelną nuo jų. PVZ 1000 LT. Ir sugalvoji, kad Tau reikalinga reklama. Užsisakai savaitei vienokią ar kitokią reklamą ir už ją sumoki PVZ 1000 LT. Tą savaitę Tavo pardavimai padvigubėjo (!) ir Tu gavai nebe 1000 LT pelno, bet 2000 LT. Tu labai džiaugiesi. Bet ateina Tavo brolis, kurio vardas Sveikas Protas, pritaiko kelias "tuščias formules, visiškai tuščias" ir Tau sako:

- Tadai, kvaily Tu! Tu nieko neuždirbai. Visiškai nieko.

 

Kodėl?

Todėl, kad Tu kiekvieną savaitę iki reklamos gauni po 1000 LT pelno. Dėl reklamos gavai 2000 LT pelno, bet patyrei reklamos išlaidas - 1000 LT, o tai yra lygu, kad Tavo pelnas yra 1000 LT.

Vadinasi, reklamuodamasis Tu nieko neuždirbai. Nors pagal Tave - tai būtų gera reklama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai, jeigu nori konstruktyvios diskusijos, turėtum pats konstruktyviai diskutuoti.

 

 

 

Tadai, pasakyk man, ar buvo gera reklama (gera reklama, tikiuosi reiškia pelninga, taip?), jeigu pelnas buvo 2000 LT, o išlaidos reklamai 1000 LT. Pagal Tavo komentarą gautųsi, kad taip. Bet ar tikrai?

Paimkime paprastą pavyzdį: Tu gamini X prekę ar paslaugą. Kiekvieną savaite Tu gauni pastovų pelną nuo jų. PVZ 1000 LT. Ir sugalvoji, kad Tau reikalinga reklama. Užsisakai savaitei vienokią ar kitokią reklamą ir už ją sumoki PVZ 1000 LT. Tą savaitę Tavo pardavimai padvigubėjo (!) ir Tu gavai nebe 1000 LT pelno, bet 2000 LT. Tu labai džiaugiesi. Bet ateina Tavo brolis, kurio vardas Sveikas Protas, pritaiko kelias "tuščias formules, visiškai tuščias" ir Tau sako:

- Tadai, kvaily Tu! Tu nieko neuždirbai. Visiškai nieko.

 

Kodėl?

Todėl, kad Tu kiekvieną savaitę iki reklamos gauni po 1000 LT pelno. Dėl reklamos gavai 2000 LT pelno, bet patyrei reklamos išlaidas - 1000 LT, o tai yra lygu, kad Tavo pelnas yra 1000 LT.

Vadinasi, reklamuodamasis Tu nieko neuždirbai. Nors pagal Tave - tai būtų gera reklama.

 

Noriu pakritikuot tavo pateikta pavyzdi ir kodel blogai sakyti kad ta reklama yra bloga:

Ir daznai buna taip kad jau is turimu ilgalaikiu klientu nesamas tas pelnas, be jokio reklamos, taip?

Todel kodel nepirkti tos reklamos kad gauti nauju klientu, kurie galbut taps ilgalaikiais, aisku didele

dalis ju nubyres, bet jau tu nustojes ten reklamuoti, kur isleidi 1000lt ir gauni 2000lt, gausi jau pvz

1500lt nepirkdamas jokios reklamos, t.y. padidejo tavo pastoviu klientu baze. cia gauti 2000lt isleidziant 1000lt

ne siaip kad gera, bet super gera reklama :), nes tavo nauju klientu baze isauga, t.y. tu jau generuoji 1000lt is esamu ilgalaikiu klientu, ir dar generuoji 1000lt pardavimu uz pirkta reklama kurios kaina taip pat 1000lt, ties sakant as mokeciau ir 1000lt tai reklamai, kad is nauju klientu gauciau bent 500lt, jei pas mane su klientu islaikymu pirkti produkta ar paslauga pastoviai viskas tvarkoj :)

 

todel tos reklamos rezultatas butu ilgalaikis ir kaip ir sakiau baiges ten reklamuot jau generuoji ne 1000lt, bet 2000lt pastoviai.

 

P.S. Aisku jei nekalbant apie ilgalaikius klientus tai viskas tvarkoj su tavo pvz, bet versle visada yra pastoviu klientu, kuriu norisi tureti kuo daugiau ir kuo daugiau patenkintu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ir daznai buna taip kad jau is turimu ilgalaikiu klientu nesamas tas pelnas, be jokio reklamos, taip?

Mano manymu, versle puikiai galioja pareto dėsnis (80 / 20). 20% klientų sudaro 80% pelno. Todėl gali prognozuoti fiksuotą pelno dalį. 20% ilgalaikių, pastovių klientų be reklamos Tau neša pelną. Aišku skirtingose verslo sferose, skirtingai gali būti, bet esmė lieka daugiau mažiau ta pati.

 

Todel kodel nepirkti tos reklamos kad gauti nauju klientu, kurie galbut taps ilgalaikiais, aisku didele

dalis ju nubyres, bet jau tu nustojes ten reklamuoti, kur isleidi 1000lt ir gauni 2000lt, gausi jau pvz

1500lt nepirkdamas jokios reklamos, t.y. padidejo tavo pastoviu klientu baze.

Savo pavyzdžiu norėjau parodyti, kad skaičiuojant tik PELNAS - IŠLAIDOS, Tu negausi tikrųjų skaičių, kurie Tau gali padėti priimti vienokius ar kitokius sprendimus. Be to norint sužinoti ar padidėjo klientų bazė ir kiek, Tau reikės pritaikyti dar daugiau, kaip Tu vadini, tuščių formulių.

Mano patirtis rodo, kad jeigu būtų taip, kaip mano pvz, tai po dviejų - trijų savaičių grįžtum prie įprastinių 1000 LT pelno į savaitę, jeigu nieko naujo nesugalvosi naujiems klientams, o jeigu nieko naujo nesugalvosi esamiems klientams - pelno liks dar mažiau. Tikiu, kad Tavo patirtis kitokia.

 

as mokeciau ir 1000lt tai reklamai, kad is nauju klientu gauciau bent 500lt, jei pas mane su klientu islaikymu pirkti produkta ar paslauga pastoviai viskas tvarkoj

Tokiu atveju Tu visgi būtum -500 LT minuse. Norint išlaikyti klientą Tau reikia:

a) Parduoti pigiau nei kiti, (vadinasi mažini maržą, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

b) Būti vieninteliu pardavėju, (viskas ok)

c) Parduoti greičiau nei kiti, (vadinasi turėsi papildomų išlaidų transporte ar pačioje gamyboje ar atidaryti daugiau padalinių, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

d) Parduoti kokybiškesnę prekę nei kiti. (vadinasi žaliavos bus brangesnės, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

 

Visais atvejais, išskyrus b), Tu turėsi dalį pastovių klientų dėl kažkokių priežasčių ir dalį pavienių klientų dėl, vėlgi, kažkokių priežasčių. Norint iš pavienių klientų, dalį perkelti į pastovius klientus, turėsi investuoti daugiau nei tik į reklamą. Todėl, manau, reklamai išleisti pinigai duos tuo laikotarpiu daugiau tik pavienių klientų, nebent skirsi išlaidų ir į klientų išsaugojimą.

 

todel tos reklamos rezultatas butu ilgalaikis ir kaip ir sakiau baiges ten reklamuot jau generuoji ne 1000lt, bet 2000lt pastoviai.

Aš nesu matęs realių atvejų, kad po reklamos laikytųsi tie patys pardavimai, kaip per reklamą, dažniausiu atveju jie krenta. Tu esi matęs?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manymu, versle puikiai galioja pareto dėsnis (80 / 20). 20% klientų sudaro 80% pelno. Todėl gali prognozuoti fiksuotą pelno dalį. 20% ilgalaikių, pastovių klientų be reklamos Tau neša pelną. Aišku skirtingose verslo sferose, skirtingai gali būti, bet esmė lieka daugiau mažiau ta pati.

 

 

Savo pavyzdžiu norėjau parodyti, kad skaičiuojant tik PELNAS - IŠLAIDOS, Tu negausi tikrųjų skaičių, kurie Tau gali padėti priimti vienokius ar kitokius sprendimus. Be to norint sužinoti ar padidėjo klientų bazė ir kiek, Tau reikės pritaikyti dar daugiau, kaip Tu vadini, tuščių formulių.

Mano patirtis rodo, kad jeigu būtų taip, kaip mano pvz, tai po dviejų - trijų savaičių grįžtum prie įprastinių 1000 LT pelno į savaitę, jeigu nieko naujo nesugalvosi naujiems klientams, o jeigu nieko naujo nesugalvosi esamiems klientams - pelno liks dar mažiau. Tikiu, kad Tavo patirtis kitokia.

 

 

Tokiu atveju Tu visgi būtum -500 LT minuse. Norint išlaikyti klientą Tau reikia:

a) Parduoti pigiau nei kiti, (vadinasi mažini maržą, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

b) Būti vieninteliu pardavėju, (viskas ok)

c) Parduoti greičiau nei kiti, (vadinasi turėsi papildomų išlaidų transporte ar pačioje gamyboje ar atidaryti daugiau padalinių, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

d) Parduoti kokybiškesnę prekę nei kiti. (vadinasi žaliavos bus brangesnės, kas tiesiogiai įtakoja Tavo pelną)

 

Visais atvejais, išskyrus b), Tu turėsi dalį pastovių klientų dėl kažkokių priežasčių ir dalį pavienių klientų dėl, vėlgi, kažkokių priežasčių. Norint iš pavienių klientų, dalį perkelti į pastovius klientus, turėsi investuoti daugiau nei tik į reklamą. Todėl, manau, reklamai išleisti pinigai duos tuo laikotarpiu daugiau tik pavienių klientų, nebent skirsi išlaidų ir į klientų išsaugojimą.

 

 

Aš nesu matęs realių atvejų, kad po reklamos laikytųsi tie patys pardavimai, kaip per reklamą, dažniausiu atveju jie krenta. Tu esi matęs?

 

Taip mates, tik juokinga manyti kad jie issilaikys po pirmos savaites, reikes zymiai ilgiau reklamuotis, buna ir kad pradeda laikytis ne 2000lt bet palaipsniuj pasiekia ir 3000lt, vien todel kad reikia moket gerai isvystyti marketinga pvz socialiniuose tinkluose, kai zmones rekomenduoja savo draugams, galbut affilaite programa pasiulyt ir t.t..

(bet cia retai, daugeliui tai nepavyksta, ir realiai lieka apie 1500 - 1700lt)

Aisku cia internetiniam versle, ne offline, offline tradiciniam net nezinau, ir tai dar dalis nukris, bet daug maz vistiek laikysis, negalima taip grubiai imt kad jei bus 1500 - 1700lt reiskias ne 2000lt todel blogai viskas. Nubyra dazniausiai jie, visur yra paklaidos. Logiska kad klientu didzioji dalis kuruojasi ir kad padidinti pastoviu klientu rata ten reklamuoti reikes ilgokai ir tiksliai neina taip sakyt kad apie metus, cia priklauso tiek nuo vidiniu kompanijos dalyku kaip specialistu kompetencija, nauju technologiju, produkto verte, tiek ir nuo isoriniu. Istikruju viskas taip sistemiskai veikia, todel pagal viena formule visiskai nieko neaisku.

 

 

Aisku ne novatoriskumas iskart prarasi klientus ypac IT versle, kaip pvz galim imt kiek Apple isleidzia visko naujo ir kaip greitai, kad islaikyti esamus ir kad gauti dar nauju.

 

Siap internetiniam versle dazniausiai laimi tas kuris geriau uzdirbs 100lt is simto klientu, nei kad 200lt is dvieju :)

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Sveiki,

Ruosiames paleisti e-parduotuve(prekyba rubais,avalyne),ir aisku ieskome kur galime pasireklamuoti taip sakant.Gavome gana musu manymu nebloga pasiulyma is Lietuvoje tikrai populiaraus tinklapio.

 

 

Sveiki, tuomet siūlau Jums tokį paketą:

 

2 savaites reklama DRABUŽIŲ,AVALYNĖS kategorijoje, 660x200 baneryje, skelbimų sąrašuose (prisegu vizualą).

 

2 savaites reklama AUGINANTIEMS VAIKUS kategorijoje, 660x200 baneryje, skelbimų sąrašuose.

 

Tokiu būdu, sudarytume kompleksinę reklamą, mėnesio eigoje.

 

Kaina mėnesiui, be nuolaidos, 1000 lt + PVM.

 

Kadangi dar nebandėte mūsų tinklapio, galime padaryti 35% nuolaidą, taigi kaina būtų tik 650 lt + PVM.

 

 

Ka manote Gerbiamieji?Tiesiog idomi paryrusiu zmoniu nuomone.

 

P.S Atsiprasau,kad kai kurios raides be nosiniu:)

Redagavo Logan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ruosiames paleisti e-parduotuve(prekyba rubais,avalyne),ir aisku ieskome kur galime pasireklamuoti taip sakant.Gavome gana musu manymu nebloga pasiulyma is Lietuvoje tikrai populiaraus tinklapio.

 

 

Sveiki, tuomet siūlau Jums tokį paketą:

 

2 savaites reklama DRABUŽIŲ,AVALYNĖS kategorijoje, 660x200 baneryje, skelbimų sąrašuose (prisegu vizualą).

 

2 savaites reklama AUGINANTIEMS VAIKUS kategorijoje, 660x200 baneryje, skelbimų sąrašuose.

 

Tokiu būdu, sudarytume kompleksinę reklamą, mėnesio eigoje.

 

Kaina mėnesiui, be nuolaidos, 1000 lt + PVM.

 

Kadangi dar nebandėte mūsų tinklapio, galime padaryti 35% nuolaidą, taigi kaina būtų tik 650 lt + PVM.

 

 

Ka manote Gerbiamieji?Tiesiog idomi paryrusiu zmoniu nuomone.

 

P.S Atsiprasau,kad kai kurios raides be nosiniu:)

 

Reikėtų žiūrėti į šiuos dalykus:

- Banerio pozicija - itin svarbus dalykas, nes ctr skiriasi žiauriai banerio esančio pačiam viršuje ir esančių žemiau. Čia pagal išmatavimus, greičiausiai bus puslapio viršuje esantis baneris.

- Koks svetainės lankomumas? Ar baneris bus rodomas per visą svetainės aplinką? Su keliais dar baneriais jis dalinsis šia pozicija? Ar yra uždėti kažkokie ribojimai (tarkim 2x/unikaliam vartotojui per valandą/dieną ir t.t.) Itin svarbu, nes jeigu kainodara ne pagal cpc ar cpm, tai reikia pasiprognozuoti, kiek unikalių jis pasieks ir kiek paspaudimų būtų galima tikėtis. Kadangi čia baneriai bus kontekstiškai išdėlioti, tai galima tikėtis geresnių rezultatų, tačiau reikėtų turėti atsakymus į šiuos klausimus.

- Nuolaidą be išimties taiko visi reklamos tinklai, agentūros ir puslapiai (galbūt yra keli, kurie to nedaro, bet dauguma tikrai taiko, tai čia daugiau žaidimas toks).

- Šios kampanijos esmė būtų atsivesti žmones į jūsų e-shopą - awareness didinimui, kampanija turėtų būti ne tokia. Turėtumėt pasiskaičiuoti, kiek galite leisti už vieno žmogaus atsivedimą į svetainę. Kiek galite leisti už registraciją, paliktą emeilą ir t.t. Kokia vidutinė pirkėjo lifetime value? Jeigu vidutinis vidutinio eshopo conversion rate'as yra apie 0.8-1%, tai kokie būtų šie rodikliai su tokiu rate'u? Ir t.t.

- Itin svarbu ir pats baneris, jo dizainas ir žinutė :)

 

Žodžiu, sunku pasakyt, ar geras pasiūlymas, nežinant daugelio faktorių. Kalbant apskritai (vakuume), tokia suma yra nedidelė "tikrai populiariam tinklapiui" už du banerius mėnesio laikotarpiui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi siandien gavau atsakyma.Mano kuklia nuomones pasiulymas tikrai "padorus,ir patrauklus"

 

Labas rytas,

 

kaip ir minėjau, baneris bus rodomas ne per visą aplinką, bet tikslinėse Jūsų kategorijose: Auginantiems vaikus bei Drabužiai, avalynė. Skirstant mėnesio reklamą, būtų logiška 2 savaites reklamuotis Drabužių, kitas 2 savaites - Auginantiems vaikus kategorijoje.

 

Baneris būtų rodomas tarp skelbimų rezultatų (prisegu vizualą).

 

Tokių banerių ctr'as būna daug didesnis, nei viršutinių, nes ji rodomas tarp skelbimų, kai vartotojas jau tiksliai koncentruoja savo dėmesį ir yra atlikęs konkrečią paiešką.

 

Per mėnesį Jūsų reklama būtų parodoma minimum 500 000 kartų. (T. y vienoje pozicijoje gali būti maksimum 4 klientai).

 

Ribojimų (2x vienam unikaliam per valandą ir tt,), kadangi tai yra pozicija ne pagal CPM, mes nededame.

 

Jeigu nusrpęsite reklamuotis pagal CPM, tuomet ribojimus dėti galime.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...