Pereiti prie turinio

AlgirdasD

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    681
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

AlgirdasD Pranešimai

  1. Pirma reakcija tik apsilankius - :|

     

    Header'yje sunkiai matosi užrašas, dėl netinkamos jo spalvos.

    Reklamos per didelės, ypač ta pirmoji horizontali. Užgožia beveik visą puslapį.

    Footer'yje viskas belekaip išmėtyta.

  2. Buvau neseniai tam Sičuan, su šita pačia akcija. Asmeniškai man tai nelabai patiko. :) Nors aš išvis nelabai mėgstu rytų šalių maisto, tai gal todėl. O porcija tai tikrai didelė, nors aš ir daug suvalgau, bet pavyko įveikti vos daugiau nei pusę. :D

    Beje, akcijos metu buvo po 9lt.;)

  3. Aną dieną pašte mačiau kaip dvi paštininkės susipešė - ar duoti tėvui dukros siuntinį, neregistruotą. :D Bet pašto viršininkė leido atiduoti, tik įspėjo, kad registruoto tikrai neatiduotų.

    Jei kokiam nedideliam miestelyje, tai manau eitų susitarti, kad atiduotų.

  4. Manau realiai džiaukis, kad dar pilną sumą nereikia mokėt, apie ką kalba eina, atsakingas žmogus esi ar ne? Ar kaip tie mažvaikiai kur tėvų sąskaitas varys tol kol šimtai prikapsi, kiekvienas jaučia kiek šiuo metu saskaita turi but bent jau keliolikos litų tikslumu, o čia privarei limita dvigubai ir paskui teisybės ieškai, aišku teisiškai tele2 ir elgiasi, gražins skirtuma dėl to kad nesuveikė paslaugų ribojimas, o dėl tų kelių litų jei draskysies tai draskykis, bet skūpas moka du kartus :D Beje įspėjamoji žinute apie limito pabaiga ateina tam kad žmogus neliktų be sąskaitos jam reikiamu metu, kadangi tu buvai su saskaita visą laiką ir viršijai limitą tau žinutė nelabai ir reikalinga buvo :D

    Būtent jie ir nori, kad sumokėčiau visą sumą, o paskui tik kompensuos kito mėnesio sąskaitai.

    Gal ir būčiau jautęs, jeigu būčiau skaičiavęs kiekvieną išsiųstą SMS ir tiksliai žinojęs kada jau viršijau 1000 žinučių kiekį (kuris yra įskaičiuotas į abonentinį mokestį) ir nuo kada jau apmokestinama kiekviena SMS. Bet kad visa einamojo mėnesio sąskaita ir statistika, kaip jau minėjau n kartų, atsinaujina labai retai.

  5. Supranti, kad sistema pas juos sudina, tai kreipkis i tuos kas ja priziuri. O koliotis su paprastu zmogeliu kuris ten sedi uz minimuma neapsimoka, jis nieko pakeisti negali, o kad tu ji koliosi, nuo to niekam geriau nebus. Gavai konpensacija puiku. O jei nori reikst nepasitenkinima tele2, tai rasyk rimtesniems zmonems skunda del ju savivales ir tiek.

     

    O kad kovojai del lito 2 paras, tai parodo ne tai kad tu esi labai kovingas, o tai kad esi...

    Elktros prie pc sededamas ir nesamonem uzsiiminedamas sudeginai uz 15lt.

    Laimejai tu? Anekdota tokie zmones kaip tu is saves daro ir tiek.

    Gal ekstrasensas koks esi, kad žinai jog su jais koliojausi? Nei vienas iš mano laiškų, siųstų jiems, nebuvo piktas ar su kokiais keiksmažodžiais. Beje, dirbantys tokį darbą turi suprasti, kad pikti klientai būna pikti ne dėl jų, o dėl įmonės ir neturėtų nieko asmeniškai priimti.

    Apie elektros sunaudojimą vėl pasireiškia tavo ekstrasensinės galios. :) Tik šiektiek dar praktikos trūksta. Pagal tave, tas dvi paras ištisai su jais "koliojausi". Kiek trunka laiko atsakyti į laišką (ne ant popieriaus)?

     

    Bet ačiū ir už tokią nuomonę ir dėl manęs sunaudotą tavo elektros energiją. ;)

  6. Ką tai keičia, kad būtum žinojęs apie išnaudotą kredito limito dalį? Nebūtum daugiau kalbėjęs? Esmė tame, kad jau prakalbėjai ir privalai susimokėti. Reikia dar žiūrėti į sutartį, o ne į tai ką skelbia savo interneto svetainėje. Jei ten buvo sutarta dėl kredito limito informavimo, tai gal ir gali bandyti nenusileisti, bet jeigu nėra, tai nieko gero tada. Pagrindinė jų klaida yra ta, kad leido iškalbėti virš kredito limito, bet jeigu tau viską kompensuos, tai nematau problemos. O dėl to, kad tavęs neinformavo, kad buvo pasiekti 75%, tai čia labai ginčytina situacija, dėl to reiktų kreiptis į berods vartotojų teisių gynėjus.

    Kredito limitą išnaudojau ir viršijau ne pokalbių, o SMS'ų dėka. Taip, jeigu būčiau gavęs įspėjimą, būčiau sumažinęs jų siuntimo kiekį. Galima būtų prieiti tokios prielaidos, kad jie specialiai nepraneša apie artėjantį kredito viršijimą, nes paskui žmogus turės susimokėti, nes kaip tu ir sakai - jei jau išnaudojai tai už tai ir mokėk.

    Bėda ne vien tame, kad neinformavo pasiekus 75%, bet ir tame, kad net savitarnos svetainėje nebuvo sudarytos galimybės stebėti sąskaitos realiu laiku, kadangi informacija vėlavo keletą dienų.

  7. Prieš kelis metus buvau ant to žiauriai pasinešęs. :D Kasdien pašto dėžutė sulaukdavo laiškų, siuntinių. Kartą paštininkė vienu kartu atnešė berods 17 laiškų. :huh: Pagrinde tai buvo visokie reklaminiai žurnalai ar kitokie ššš. Bet pasitaikydavo visai ir neblogų - tušinukų (prikaupiau tiek, kad dar ir dabar pirkti nereikia :rolleyes: ), USB, marškinėlių, kepurių, saldumynų, įvairų mėginėlių (dantų pastos, kvepalų, lubrikanto), arbatų, pliušinių meškiukų, cigarą (kurį vis dar turiu), kartą gavau tikro, normalaus kečupo... :D

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...