Pereiti prie turinio

duomenucentras

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    126
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  2. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  3. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  4. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  5. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  6. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  7. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo doined Pasaulio pabaiga. 66% nuolaida VPS   
    Sveiki,
     
    ką gi, artėja pasaulio pabaiga. Ta proga išparduodame VPS serverius :)
    66% nuolaida, 3 ir 6 mėnesių laikotarpiams. Paskubėkite, laiko vis mažėja...
     
    http://www.duomenucentras.lt/vps-dedikuoti-serveriai
     
    p.s. Jei kartais pasaulio pabaigos nebus, šiems planams bus taikoma 50% nuolaida...
  8. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo XMoneyLT Verslo Žinių straipsnis apie UAB "Duomenų centras"   
    Abiem kojom užsienyje
     
    Masiškai eksportuojančioje Lietuvoje daugeliui atrodo, kad norint pasiekti svetur gyvenančius klientus užtenka pasamdyti krovinių vežimo bendrovę. Tačiau ne viskas taip paprasta.
    Šiauliuose daugiau kaip prieš dešimtmetį įkurta duomenų centrų paslaugas teikianti UAB Duomenų centras, norėdama pasiekti užsienio klientus, turėjo samdyti daugiau darbuotojų, esamus išmokyti anglų kalbos, nemenkai investuoti.
    „Reikėjo suvokti, kad internetinei prekybai sienos neegzistuoja. Dabar didžioji dalis mūsų pardavimų tenka užsienio klientams, o apyvarta kasmet smarkiai auga“, – sako Remigijus Laurutis, UAB Duomenų centro direktorius. Dabar bendrovė turi du biurus Šiauliuose ir Vilniuje, o užsienio prekybą vykdo specialiai tam sukurtoje angliškoje interneto svetainėje.
    Įsitvirtino užsienyje
    Poreikis praplėsti prekybos geografiją atsirado išsėmus vietinę rinką. Kaip sako p. Laurutis, tapo sunku rasti naujų klientų, tai stabdė įmonės augimą.„Lietuvoje dirbome jau seniai ir galiausiai priėjome tokį tašką, kai nebelabai yra kur plėstis. Rinka maža, klientų daugiau rasti sunku, uždirbti daugiau taip pat nebebuvo iš kur, tad apsisprendėme plėsti į užsienį. Tam reikėjo tik šiek tiek išmanymo, investicijų ir pastangų, ieškant klientų“, – tvirtina verslininkas. Pasak jo, bendrovės produktai šiandien iškeliauja į daugiau kaip šimtą šalių visame pasaulyje. „Šiandien maždaug 60–70% visos mūsų prekybos vyksta užsienio rinkose. Labai daug klientų turime JAV, Vakarų Europos šalyse, vienas klientas yra net Venesueloje. Internetinei prekybai visai nesvarbu, iš kokios šalies tas pirkėjas, todėl tiek daug šalių ir pasiekiame. Gal tik klientus rasti vienur yra lengviau, kitur sunkiau“, – sako pašnekovas. Pasiekti klientus šiauliečiams pavyko nemažai pinigų išleidus internetinei rinkodarai. Pavyzdžiui, susimokėjus už reklamos kompaniją per naršyklę „Google“. „Daug dėmesio skyrėme aktyviai rinkodarai, kai tiesiogiai susiekiama su klientais arba kompanijomis, kurios gali mums rekomenduoti potencialius klientus. Svarbiausia atrandant kitas rinkas tikriausiai ir buvo tai, kad tai darėme aktyviai, siūlėmės patys“, – sako p. Laurutis. Lietuvoje, kaip sako verslininkas, jo vadovaujama įmonėkonkurentų neturi, o štai visame pasaulyje tokių – „koks 10.000“. „Daugelis jų labai pasyvus, paleidžia kokią reklamą, ir viskas. Mūsų stiprybė – aktyvios pastangos prisistatant“, – teigia verslininkas. Beje, Lietuvos rinkos Duomenų centras kol kas dar nenurašo. Verslininkas užsimena, kad netrukus naują įrangą pasiūlys šalies buhalterinės apskaitos bendrovėms.
    Apmoko darbuotojus
    Verslininkas atskleidžia, kad užmojai prekiauti užsienyje iš pradžių kainavo daugybę pinigų. Gerai, kad jie greitai atsipirko.
    „Kai pradėjome prekiauti užsienyje, pristigome šią sritį išmanančių darbuotojų. Reikėjo rinkodaros specialistų, žmonių, galinčių bendrauti su klientais iš kitų šalių. Žinoma, tie žmonės privalėjo mokėti anglų kalbą. Lengva tikrai nebuvo, kai kuriuos darbuotojus patys užsiauginome“, – dėsto įmonės direktorius. Kadangi angliškai susikalbėti galėjo ne visi bendrovės darbuotojai, problemą p. Laurutis išsprendė paprastai.
    „Dabar du kartus per savaitę mūsų įmonėje vyksta profesionalūs anglų kalbos kursai, kurie visiems darbuotojams yra nemokami, įmonė už juos sumoka. Norime, kad darbuotojai tobulintųsi, mat ir ateityje prekyba užsienio rinkose greičiausiai sudarys mūsų veiklospagrindą“, – pasakoja jis. Šiuo metu bendrovė samdo 15 specialistų. Verslininkas sako, kad nemažai jų išugdo pats, pakviečia universiteto studentus. „Jei ne universitetas, mūsų Šiauliuose tikriausiai ir nebūtų. Aišku, visokių gali būti atsiliepimų apie jo rengiamus informatikus, tačiau per kurį laiką vienas kitas tikrai atsiranda geras ir pas mus įsitvirtina“, – tikina pašnekovas.
     
     
    Plačiau: http://laikrastis.verslozinios.lt/index.php?act=mprasa&sub=article&id=53927&mode=html&z=100#ixzz27fxkhahl

  9. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo XMoneyLT Verslo Žinių straipsnis apie UAB "Duomenų centras"   
    Abiem kojom užsienyje
     
    Masiškai eksportuojančioje Lietuvoje daugeliui atrodo, kad norint pasiekti svetur gyvenančius klientus užtenka pasamdyti krovinių vežimo bendrovę. Tačiau ne viskas taip paprasta.
    Šiauliuose daugiau kaip prieš dešimtmetį įkurta duomenų centrų paslaugas teikianti UAB Duomenų centras, norėdama pasiekti užsienio klientus, turėjo samdyti daugiau darbuotojų, esamus išmokyti anglų kalbos, nemenkai investuoti.
    „Reikėjo suvokti, kad internetinei prekybai sienos neegzistuoja. Dabar didžioji dalis mūsų pardavimų tenka užsienio klientams, o apyvarta kasmet smarkiai auga“, – sako Remigijus Laurutis, UAB Duomenų centro direktorius. Dabar bendrovė turi du biurus Šiauliuose ir Vilniuje, o užsienio prekybą vykdo specialiai tam sukurtoje angliškoje interneto svetainėje.
    Įsitvirtino užsienyje
    Poreikis praplėsti prekybos geografiją atsirado išsėmus vietinę rinką. Kaip sako p. Laurutis, tapo sunku rasti naujų klientų, tai stabdė įmonės augimą.„Lietuvoje dirbome jau seniai ir galiausiai priėjome tokį tašką, kai nebelabai yra kur plėstis. Rinka maža, klientų daugiau rasti sunku, uždirbti daugiau taip pat nebebuvo iš kur, tad apsisprendėme plėsti į užsienį. Tam reikėjo tik šiek tiek išmanymo, investicijų ir pastangų, ieškant klientų“, – tvirtina verslininkas. Pasak jo, bendrovės produktai šiandien iškeliauja į daugiau kaip šimtą šalių visame pasaulyje. „Šiandien maždaug 60–70% visos mūsų prekybos vyksta užsienio rinkose. Labai daug klientų turime JAV, Vakarų Europos šalyse, vienas klientas yra net Venesueloje. Internetinei prekybai visai nesvarbu, iš kokios šalies tas pirkėjas, todėl tiek daug šalių ir pasiekiame. Gal tik klientus rasti vienur yra lengviau, kitur sunkiau“, – sako pašnekovas. Pasiekti klientus šiauliečiams pavyko nemažai pinigų išleidus internetinei rinkodarai. Pavyzdžiui, susimokėjus už reklamos kompaniją per naršyklę „Google“. „Daug dėmesio skyrėme aktyviai rinkodarai, kai tiesiogiai susiekiama su klientais arba kompanijomis, kurios gali mums rekomenduoti potencialius klientus. Svarbiausia atrandant kitas rinkas tikriausiai ir buvo tai, kad tai darėme aktyviai, siūlėmės patys“, – sako p. Laurutis. Lietuvoje, kaip sako verslininkas, jo vadovaujama įmonėkonkurentų neturi, o štai visame pasaulyje tokių – „koks 10.000“. „Daugelis jų labai pasyvus, paleidžia kokią reklamą, ir viskas. Mūsų stiprybė – aktyvios pastangos prisistatant“, – teigia verslininkas. Beje, Lietuvos rinkos Duomenų centras kol kas dar nenurašo. Verslininkas užsimena, kad netrukus naują įrangą pasiūlys šalies buhalterinės apskaitos bendrovėms.
    Apmoko darbuotojus
    Verslininkas atskleidžia, kad užmojai prekiauti užsienyje iš pradžių kainavo daugybę pinigų. Gerai, kad jie greitai atsipirko.
    „Kai pradėjome prekiauti užsienyje, pristigome šią sritį išmanančių darbuotojų. Reikėjo rinkodaros specialistų, žmonių, galinčių bendrauti su klientais iš kitų šalių. Žinoma, tie žmonės privalėjo mokėti anglų kalbą. Lengva tikrai nebuvo, kai kuriuos darbuotojus patys užsiauginome“, – dėsto įmonės direktorius. Kadangi angliškai susikalbėti galėjo ne visi bendrovės darbuotojai, problemą p. Laurutis išsprendė paprastai.
    „Dabar du kartus per savaitę mūsų įmonėje vyksta profesionalūs anglų kalbos kursai, kurie visiems darbuotojams yra nemokami, įmonė už juos sumoka. Norime, kad darbuotojai tobulintųsi, mat ir ateityje prekyba užsienio rinkose greičiausiai sudarys mūsų veiklospagrindą“, – pasakoja jis. Šiuo metu bendrovė samdo 15 specialistų. Verslininkas sako, kad nemažai jų išugdo pats, pakviečia universiteto studentus. „Jei ne universitetas, mūsų Šiauliuose tikriausiai ir nebūtų. Aišku, visokių gali būti atsiliepimų apie jo rengiamus informatikus, tačiau per kurį laiką vienas kitas tikrai atsiranda geras ir pas mus įsitvirtina“, – tikina pašnekovas.
     
     
    Plačiau: http://laikrastis.verslozinios.lt/index.php?act=mprasa&sub=article&id=53927&mode=html&z=100#ixzz27fxkhahl

  10. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo XMoneyLT Verslo Žinių straipsnis apie UAB "Duomenų centras"   
    Abiem kojom užsienyje
     
    Masiškai eksportuojančioje Lietuvoje daugeliui atrodo, kad norint pasiekti svetur gyvenančius klientus užtenka pasamdyti krovinių vežimo bendrovę. Tačiau ne viskas taip paprasta.
    Šiauliuose daugiau kaip prieš dešimtmetį įkurta duomenų centrų paslaugas teikianti UAB Duomenų centras, norėdama pasiekti užsienio klientus, turėjo samdyti daugiau darbuotojų, esamus išmokyti anglų kalbos, nemenkai investuoti.
    „Reikėjo suvokti, kad internetinei prekybai sienos neegzistuoja. Dabar didžioji dalis mūsų pardavimų tenka užsienio klientams, o apyvarta kasmet smarkiai auga“, – sako Remigijus Laurutis, UAB Duomenų centro direktorius. Dabar bendrovė turi du biurus Šiauliuose ir Vilniuje, o užsienio prekybą vykdo specialiai tam sukurtoje angliškoje interneto svetainėje.
    Įsitvirtino užsienyje
    Poreikis praplėsti prekybos geografiją atsirado išsėmus vietinę rinką. Kaip sako p. Laurutis, tapo sunku rasti naujų klientų, tai stabdė įmonės augimą.„Lietuvoje dirbome jau seniai ir galiausiai priėjome tokį tašką, kai nebelabai yra kur plėstis. Rinka maža, klientų daugiau rasti sunku, uždirbti daugiau taip pat nebebuvo iš kur, tad apsisprendėme plėsti į užsienį. Tam reikėjo tik šiek tiek išmanymo, investicijų ir pastangų, ieškant klientų“, – tvirtina verslininkas. Pasak jo, bendrovės produktai šiandien iškeliauja į daugiau kaip šimtą šalių visame pasaulyje. „Šiandien maždaug 60–70% visos mūsų prekybos vyksta užsienio rinkose. Labai daug klientų turime JAV, Vakarų Europos šalyse, vienas klientas yra net Venesueloje. Internetinei prekybai visai nesvarbu, iš kokios šalies tas pirkėjas, todėl tiek daug šalių ir pasiekiame. Gal tik klientus rasti vienur yra lengviau, kitur sunkiau“, – sako pašnekovas. Pasiekti klientus šiauliečiams pavyko nemažai pinigų išleidus internetinei rinkodarai. Pavyzdžiui, susimokėjus už reklamos kompaniją per naršyklę „Google“. „Daug dėmesio skyrėme aktyviai rinkodarai, kai tiesiogiai susiekiama su klientais arba kompanijomis, kurios gali mums rekomenduoti potencialius klientus. Svarbiausia atrandant kitas rinkas tikriausiai ir buvo tai, kad tai darėme aktyviai, siūlėmės patys“, – sako p. Laurutis. Lietuvoje, kaip sako verslininkas, jo vadovaujama įmonėkonkurentų neturi, o štai visame pasaulyje tokių – „koks 10.000“. „Daugelis jų labai pasyvus, paleidžia kokią reklamą, ir viskas. Mūsų stiprybė – aktyvios pastangos prisistatant“, – teigia verslininkas. Beje, Lietuvos rinkos Duomenų centras kol kas dar nenurašo. Verslininkas užsimena, kad netrukus naują įrangą pasiūlys šalies buhalterinės apskaitos bendrovėms.
    Apmoko darbuotojus
    Verslininkas atskleidžia, kad užmojai prekiauti užsienyje iš pradžių kainavo daugybę pinigų. Gerai, kad jie greitai atsipirko.
    „Kai pradėjome prekiauti užsienyje, pristigome šią sritį išmanančių darbuotojų. Reikėjo rinkodaros specialistų, žmonių, galinčių bendrauti su klientais iš kitų šalių. Žinoma, tie žmonės privalėjo mokėti anglų kalbą. Lengva tikrai nebuvo, kai kuriuos darbuotojus patys užsiauginome“, – dėsto įmonės direktorius. Kadangi angliškai susikalbėti galėjo ne visi bendrovės darbuotojai, problemą p. Laurutis išsprendė paprastai.
    „Dabar du kartus per savaitę mūsų įmonėje vyksta profesionalūs anglų kalbos kursai, kurie visiems darbuotojams yra nemokami, įmonė už juos sumoka. Norime, kad darbuotojai tobulintųsi, mat ir ateityje prekyba užsienio rinkose greičiausiai sudarys mūsų veiklospagrindą“, – pasakoja jis. Šiuo metu bendrovė samdo 15 specialistų. Verslininkas sako, kad nemažai jų išugdo pats, pakviečia universiteto studentus. „Jei ne universitetas, mūsų Šiauliuose tikriausiai ir nebūtų. Aišku, visokių gali būti atsiliepimų apie jo rengiamus informatikus, tačiau per kurį laiką vienas kitas tikrai atsiranda geras ir pas mus įsitvirtina“, – tikina pašnekovas.
     
     
    Plačiau: http://laikrastis.verslozinios.lt/index.php?act=mprasa&sub=article&id=53927&mode=html&z=100#ixzz27fxkhahl

  11. Patinka
    duomenucentras sureagavo į gylys duomenucentras.lt prisizaide?   
    Bėda tame ir yra, kad jūsų kompanija surengė parodomąjį Lietuvos mastu spamhauso sąrašų nagrinėjimą. Šiaip tai aš abejoju net dėl tokio nagrinėjimo teisėtumo, apie etiką aš jau net ir nekalbu. Tuo tarpu aš tik viešai sušnekėjau apie realų spam iš jūsų tinklų, kas jau užkniso negyvai. Ir šis spam srautas nemažėja, o tai rodo tiekėjo toleranciją visokiems naujienlaiškaims. Aš jų netoleruoju apskritai. Lietuvoje yra du ryškūs lyderiai, iš kurių tinklų gaunama daugiausiai naujienlaiškių spamo. Tai nenuostabu, esate didžiausi (apie antrą nutyliu, šioje temoje jo nėra). Bet buvimas didžiausiu nesuteikia teisės spjaudyti ant mažesnių ;)
    O į mano el.pašto dėžes patenkantys naujienlaiškiai visi iki vieno yra spamas, nes aš niekur niekada nesu uždėjęs varnelės kad pageidauju gauti naujienlaiškius.
     
    Čia vėl gi ne jūsų ponas Arvydai reikalas. Kiekvienas tiekėjas savo klientam paruošia tokius paslaugų paketus, kokius jam atrodo daryti tikslinga. Svarbu tik tai, kad viskas būtų aiškiai išdėstyta prieš užsakant paslaugą. Jeigu aš užsakinėju sau dedikuotus serverius be aptarnavimo, aš nereikalauju iš duomenų centro kad jie man garantuotų kasdienes rezervines kopijas. Bet jeigu jie man nepakeis kieto disko per valandą laiko, jeigu taip yra parašyta sutartyje, tuomet paprašysiu po 5% serverio nuomos už kiekvieną pradelstą valandą, kas taip pat yra numatyta sutartyje.
  12. Patinka
    duomenucentras sureagavo į gylys duomenucentras.lt prisizaide?   
    Paskaičius jūsų blogą, man susidarė įspūdis kad tos paslaugos esmės žmonės arba nesupranta, arba ji nenaudinga arba jūs labai stengiatės pateikti šios paslaugos naudingumą. Dėl savęs, tai man kaip ir pofik, skundas iš spamhaus ar spamcop mane pasieks anksčiau nei suveiks jūsiškis tikrinimas;)
    Arvydai, tik nereikia nervintis, su mano IP viskas tvarkoje ;) Nenoriu veltis į gilius debatus, savo nuomonę kaip ir išsakiau visuomenei, dviratukas ne mano, IP ne mano. На том и откланяюсь ;)
  13. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Frozzy Ka manot apie Duomenucentras.lt   
    Sveiki,
     
    iš tikro turime nedidelių sutrikimų. Šią savaitę buvo pakeista srauto valdymo įranga į modernesnę, tačiau ji neveikia kaip turėtų veikti. Jei per porą parų nepavyks suderinti, atstatysime į senesnę- puikiai veikusią, o naują gražinsime gamintojui.
    P.s. Sutrikimai negali būti ilgesni nei 3-5 min. ir nedažnesni nei 2 kartus per parą.
    Jei yra kitaip- būtinai susisiekite su aptarnavimu.
     
    Sėkmės!
    Direktorius R.Laurutis
  14. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Frozzy Ka manot apie Duomenucentras.lt   
    Sveiki,
     
    iš tikro turime nedidelių sutrikimų. Šią savaitę buvo pakeista srauto valdymo įranga į modernesnę, tačiau ji neveikia kaip turėtų veikti. Jei per porą parų nepavyks suderinti, atstatysime į senesnę- puikiai veikusią, o naują gražinsime gamintojui.
    P.s. Sutrikimai negali būti ilgesni nei 3-5 min. ir nedažnesni nei 2 kartus per parą.
    Jei yra kitaip- būtinai susisiekite su aptarnavimu.
     
    Sėkmės!
    Direktorius R.Laurutis
  15. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Charlie Ieškau VPS   
    duomenucentras.lt su 50% gali įsigyti. Paraše linkas.
  16. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Pestininkas Naujas Duomenų Centro logotipas   
    http://www.duomenucentras.lt/site/img/logo.png
     
    RUGPJŪČIO31-RUGSĖJO18
  17. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo dzodzo VideoBB-su payment proof   
    yra pazistamas bandes toki dalyka daryti. zaidimai turiu pasakyti...
  18. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo dzodzo VideoBB-su payment proof   
    yra pazistamas bandes toki dalyka daryti. zaidimai turiu pasakyti...
  19. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Darexs hostingo/vps imone   
    Sveiki,
     
    siūlau įdėją. Mūsų įmonė yra duomenų centras visada turime pakankamai įvairių serverių. Juos galime pasiūlyti labai geromis kainomis jei juose bus perpardavinėjamos paslaugos- teikiamas hosting ar vps. Galime konsultuoti įvairiais klausimais, padėti automatizuojant bilingo ir tech. procesus.
     
     
    rasykite jei kam idomu:
    remigijus duomenucentras lt
  20. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Darexs hostingo/vps imone   
    Sveiki,
     
    siūlau įdėją. Mūsų įmonė yra duomenų centras visada turime pakankamai įvairių serverių. Juos galime pasiūlyti labai geromis kainomis jei juose bus perpardavinėjamos paslaugos- teikiamas hosting ar vps. Galime konsultuoti įvairiais klausimais, padėti automatizuojant bilingo ir tech. procesus.
     
     
    rasykite jei kam idomu:
    remigijus duomenucentras lt
  21. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo nbanba UAB Duomenų centras affiliate programa   
    Sveiki,
     
    duomenucentras.lt taip pat turi affiliate programą. Reklamuodami mūsų paslaugas (per klientinėje zonoje sugeneruotus linkus) galite gauti iki 50% nuo mūsų paslaugų. (50% nuo vps ir hosting, 10% nuo individualių serverių ir domenų). Skirtumas nuo kitų programų- mes skiriame taškus ir nuo paslaugų pratęsimų, ne tik nuo užsiregistravimo.
     
     
    Kaip veikia ir kaip naudotis:
    http://duomenucentras.lt/hostingas-partneriams
     
    Žmonės gali sukauptais taškais Visas paslaugas mūsų apmokėti, verslo subjektai- gali gauti išmokas pinigais.
     
     
    Sėkmės!
     
    klausimai: [email protected]
  22. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo brb Individualus serveris tik nuo 149lt/mėn   
    Na paskutinis mano postas šioje įdomioje temoje.
     
    Mano išvada- serveriai.lt dažnai pateikia nepilną informaciją apie paslaugas. Informacija ir netiksli- tendencingai netiksli, naudos tendencija į serveriai.lt naudą...
     
    Aš asmeniškai esu susidūręs su klientais, kurie mušėsi į krūtinę kad už 100lt pas serveriai.lt turi DEDIKUOTĄ ATSKIRĄ SERVERĮ, ir kvailino mus kad mes siūlome už 300 individualų Intel serverį.
     
    Nelengva sąžiningai konkuruoti tokioje sudarytoje terpėje- klientai dažniausiai nėra išprusę ir užkimba ant dedikuotos meškerės (virtualiai dedikuotos meškerės)
     
    Sėkmės. Iki!
     
     
  23. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo IG8 Ką pasirinkti? Duomenucentras.lt ar Serveriai.lt   
    www.duomenucentras.LT :)
  24. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo IG8 Ką pasirinkti? Duomenucentras.lt ar Serveriai.lt   
    www.duomenucentras.LT :)
  25. Patinka
    duomenucentras gavo reakciją nuo Kernius Lūžo duomenucentras.lt?   
    Sveiki,
     
    DuomenuCentras.lt didina pajėgumus ir įsirengė antrą duomenų centro modulį/patalpą. Visi šiame modulyje talpinami individualūs serveriai turės el.maitinimo valdymą per IP, 2 tinklus- darbinį bei backupams, labai plačių konfigūracijų serverių už labai patrauklią kainą.
     
    Sekmadienį diegiant šias geroves, teko neplanuotai ilgai atjungti vieno duomenų centro modulio el.maitinimą ir to neišlaikė UPS įtaisai. Kai kurie serveriai dėl to neveikė apie 1val.
    Naujame modulyje bus įdiegta N+1 UPS sistema (ups'ai bus sujungti į vientisą perteklinę sistemą ir dirbs sinchroniškai- o sugedus galės būti keičiami online), taigi elektros maitinimo uptime bus 100%. Dabartinėje topologijoje vienas UPS'as buvo skirtas 1 spintai, dėl to buvo sudėtinga atlikti el.tinklo darbus.
     
     
    Labai atsiprašome už nesklandumus. Jei tai jums sukėlė nepatogumų- susisiekite su mūsų aptarnavimo skyriumi ir galėsime susitarti dėl kompensacijos ([email protected]).
     
    Pagarbiai
    direktorius Remigijus Laurutis
     
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...