Pereiti prie turinio

MiniPixeL

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    886
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%

MiniPixeL Pranešimai

  1. Ne, tai nėra geriausia knyga, kurią esu skaitęs. Tačiau verta dėmesio 100%. Padeda susivokti, taip pat ir tam tikra motyvacijos dozė. Rekomenduoju nuoširdžiai.

    Elon Musk. "Tesla", "SpaceX" ir fantastinės ateities paieškos

     

    Atėjau į šitą temą tik tam, kad pasidalinčiau šita knyga, bet panašu, kad pavėlavau. :-)

    Tai vienintelė Musk'o biografija, prie kurios jis prisidėjo pats. Papasakoja visą jo kaip verslininko istoriją ir pateikia gan objektyvią informaciją, o ne tik nudailintą paties Musk'o versiją, kaip kartais būna. Iš pažiūros galima pagalvoti, kad Musk'ui viskas kol kas viskas ėjosi ir einasi kaip sviestu patepta, bet šita knyga parodo, kad realybė toli gražu ne tokia.

     

    P.S. aš prieš skaitydamas šitą knygą Musk'ą mėgau labiau, nei po jos, tad būkit atsargūs.

  2. Trumpas atsakymas į klausimą "Ar mikrovaldiklių programavimas yra reikalingas šiais laikais?" būtų vienareikšmiškai taip. Šiandien mikrovaldiklių savikaina yra tokia maža, kad jie dažniausiai kišami net į patį bukiausią daiktą. Tai reiškia, kad jei susidursi su elektronika, tai greičiausiai susidursi ir su mikrovaldiklių programavimu.

     

    Ar tokie programuotojai šiuo metu reikalingi Lietuvoje - čia jau sudėtingesnis klausimas. Šiuo metu yra keletas didesnių įmonių (tokių kaip Elgama, Ruptela, Kitron, Teltonika, Axis) kurios kartas nuo karto ieško šitos srities specialistų. Be jų dar yra mažesnių įmonių, bet bendras poreikis toli gražu nėra palyginimas su aukšto lygio programuotojų poreikiu. Čia gali pasirodyti toks skeptiškas požiūris, bet optimizmui pakelti galiu pasakyti, kad iš mano kursiokių, kurie studijų metu nemalė š*do - visi susirado tinkamą darbą.

     

    Mikaz atsakymas manau šiek tiek ne į temą, nes mikrovaldiklių programavimas mano supratimu yra firmwaro developinimas. O automobilių firmwaro pakeitimas turint reikiamą įrangą yra visai kas kita.

     

    Papildymas, pasidalinant darbo patirtimi:

    Aš šiuo metu dirbu nedidelėje įmonėje Vokietijoje. Iš 10-ies developerių tryse esame elektronikos inžinieriai. Tokiose nedidelėse komandose dažniausiai nebūna aiškiai išreikštos specializacijos, todėl tenka užsiimti įvairia veikla, bet didžiąją laiko dalį esu atsakingas už firmwarą. Mano darbas vyksta gan paprastai:


    •  
    • turiu programavimo aplinką;
    • turiu hardwarą, kuriame mano programa turi suktis;
    • turiu reikalavimus, ką tas daiktas turi daryti;
    • turiu krūva dokumentacijos apie mikrovaldiklį;
    • programuoju, kuriu testus, testuoju, debuginu (>50% laiko);
    • gaunu užklausas pakeitimams, aiškinuosi, kas yra įmanoma, įgyvendinu;
    • dokumentuoju kodą;
    • laisvesniu laiku tobulinu kodą;

     

    Jeigu reikia kažką kurti nuo pradžių, tai būna šiek tiek įdomiau. Tada turi pirmiausia apgalvoti ko reikės, išsirinkti mikrovaldiklį, sudėlioti firmwaro architektūrą, nuspręsti apie sąsajas su kitomis sistemos dalimis, bendravimo protokolais ir t.t.

  3. Sveiki,

     

    Esu elektronikos inžinierius, baigęs KTU Elektros ir elektronikos fakultetą. Išmanau matematiką, fiziką, elektroniką, žemo lygio programavimą (C, Assembler), signalų apdorojimą (Python, Matlab).

     

    Artimiausiu metu nusimato šiek tiek laisvo laiko, tad siūlau tutoriaus paslaugas aukščiau išvardintose srityse. Tikslinė auditorija, ko gero, tos pačios srities studentai. Konkrečių įkainių neturiu, su kiekvienu tarsimės asmeniškai.

     

    Mielieji KTU studentai iš (buvusio) elektronikos fakulteto, studijų / modulių / dėstytojų klausimais galit ir šiaip parašyti - pakonsultuosiu jei turėsiu laiko.

     

    Geros dienos,

    Dainius

  4. Kada administracija prades bausti uz visas sitas nesamones? Kiek jau galima.. Pilna auto forumu lietuvoje, eikit ten ir klauskit, ten zmones bent masinu turi....

    Gal galima pasidomėti, ką pažeidžiau, kad reikėtų mane bausti?

    Čia gi skiltis "Ne į temą" ...

    O apie savo motyvaciją rašyti čia, o ne kokiam nors neaiškiame auto forume, jau pranešiau anksčiau. Jei žinote kokį aiškų ir tinkamą šiam reikalui forumą - taip pat būsiu dėkingas.

  5. Oho kaip įsisiūbavo diskusija. :D

     

    Atsakant į autoriaus temą - nėra idealių auto kurie niekada negenda. <...>

    Į pavarų skaičių nekreipk dėmesio, nes neretai 5 pavarų būna ilgesnės už 6 pavarų. Aišku dar klausimas kokiu greičiu planuoji važinėt autostradoj.

    Tikrai neieškau negendančio automobilio. Nieko nėra amžino, išskyrus remontą. :lol:

    Na, dėl pavarų, tai man jų skaičius atrodo kaip ir aiškus kriterijus. Sakykim lyginam du automobilius, vienas su 5, kitas su 6 pavarom. Jei nežiūrint į tai, palyginti sunku. O jei priimi, kad 6>5 tai tampa aiškiau. :D Aš čia kalbu iš savo varpinės, žinoma.

    O autostrada tai norėtųsi maksimaliu leistinu greičiu važinėt...

     

    Visu pirma kam tau tie 6 begiai? Visu antra, dyzeli gauni pigiau nei degalines kainos? Jeigu ne, perki su dujom, maziau problemu ir pigiau viskas kainuos. O mano patarimas butu, VOLVO s60/s80.

    6 bėgiai - kelionėms autostrada. Nes galima sakyti automobilis būtų naudojamas arba mieste, arba automagistralėj. O šiaip užmiesty 90 km/h greičiu - gal tik 1% laiko. :)

    Dyzeliną perku degalinėje. Tačiau man kažkodėl atrodo, kad toks variantas būtų labiausiai tinkamas ir tam ir tam. Aišku, galbūt klystu. :D

     

    Ačiū Nedoleris už sąrašiuką automobilių.

    Ir šiaip visai gera diskusija, man padeda susidaryti šiokį tokį vaizdą siaurinant galimų automobilių sarašą. Ačiū visiems. :)

  6. Didesnes galios varikliuose - Passat B5+(96 ir 110 kW) yra naujesnis variklio tipas...

    Dar kartą dėkoju už informaciją. :)

    Dabar įdomu:

    Turiu VW Passat 1999m 1.9 81 kw, 6 begiai...

    Čia gal koks retesnis variantas? Kiek permečiau skelbimus Lietuvoje, tai visur 5 bėgiai. Ar čia tiesiog skelbimų portalai kreivi, ir vienintelis būdas sužinoti, klausti tiesiai pas pardavėją? :D

     

    Tarp kitko, aš turiu šiek tiek negerą savybę rinktis daiktą pagal grožį. Jei man nepatinka išvaizda, tampa labai sunku (netoli neįmanoma) prisiversti tą daiktą naudoti. Passat'o išvaizda šiuo atžvilgiu nėra atmestina, kažkur per viduriuką. Bet būtų įdomu ir išgirsti apie alternatyvas - kad ir vien tik išvaizdos įvertinimui, be detalių. Pavyzdžiui, Mercedes E klasę iškart atmečiau. :lol:

  7. Kodėl kiekvienas servisas rekomenduoja passat ar analogišką kitos markės modelį? Nes jis jiems atneša daugiausiai pelno. Postas aukščiau ką tik tai patvirtino.

    Kas juokingiausia, kad kaip tik šiandien kalbėjau su mechaniku autoservise, tai taip pat rekomendavo Passat. :lol:

     

    Juokas juokais. :)

    Dėkoju Nedoleris už išsamią nuomonę. Tik klausimas, kodėl vargas atsiranda su didesne galia? Ir kitas klausimas, kokios galimybės su čipavimu (nelabai nusimanau) ? :rolleyes:

  8. seriously? dar viena tema "auto iki 10k"?

    Heh. Atsiprašau, jei suerzinau. :ph34r:

    Paieška dėl "auto iki 10k" nieko įspūdingo negrąžino. Taip pat įvertinau, kad jei ką nors ir rasiu, greičiausiai pageidavimai skirsis.

     

    Tiesą sakant, jau seniai uždarbyje nesilankiau, tai apie paskutines temų tendencijas tikrai nenusimanau. Tačiau anksčiau uždarbiečiai padėdavo įvairiais gyvenimo klausimais (net į univerą stojant!), tad nusprendžiau ir šį kartą pabandyti. :)

  9. Pasiklausiu čia, nes tas irgi turi įtakos masės augimui.

     

    Kada darote treniruotę, jeigu dirbate?

     

    Mano situacija tokia, dirbu 0,75 etato, kas yra ~4 dienos, likusią dieną skiriu universitetui, na jeigu koks atsiskaitymas, nes mokausi dieniniame. Darbas nėra fizinis, grynai protinis toks, bet grįžęs po jo turiu mokytis.

     

    Kada Jūs linkę treniruotis, anksti iš ryto, sakykime nuo 6 ryto jau sporto salėje ar labiau linkę vakare, kokią 7-8?

     

    Man asmeniškai:

    Jeigu treniruotis ryte, tai patinka, kad vakare po darbo turi jėgų mokytis. Neigiamas aspektas, kad reikia keltis ~5, tad trūksta miego.

     

    Jeigu treniruotis vakare, tai patinka, kad miego pakanka. Neigiamas aspektas, kad nė velnio aš nepasimokau vakare, grįžti, pavalgai ir miegoti :D

     

    Aišku, kad čia galima maišyti, suktis iš situacijos.

     

    Bet aplamai, man įdomu kaip kiti darote, kada skiriate laiką treniruotei, labiau mėgstate ryte ar vakare?

     

    Pas mane labai panaši situacija. Treniruotės suplanuotos vakarais 20:00 - 22:00. Labai geras jausmas grįžus šiek tiek užkąsti ir netrukus eiti miegoti. Geras miegas, tik sunku pabust ryte, bet čia jau labai asmeninis reikalas. :D

    Klausimas, kiek kartų per sav. skiri sportui?

    Aš, bent jau anksčiau, skirdavau tris vakarus darbo dienomis. Taigi mokslams lieka du vakarai + savaitgalis. Tai man atrodė įprastu režimu visai pakankama. Jei atsiranda kas nors nenumatyto, tai jau tenka dėliot prioritetus ir suktis iš padėties. :ph34r:

  10. Sveiki,

    sugalvojau pasidomėti automobilių rinkimosi subtilybėmis, bet nuo paieškų tik galvą skaudėti pradėjo. :blink:

    Tikiuosi, kad nemažai čia vairuojančių galės pasidalinti savo patirtimi ir patarimais. ^_^

     

    Situacija tokia, kad kartais su automobiliu reikia trintis mieste, o kartais lėkti automagistrale į kitą Lietuvos galą. Sakykim, kad šis santykis kelionės resursų atžvilgiu 1:1. Dėl to, manau, kad optimalus variantas būtų dyzelinis variklis. Ar teisingai mąstau? Dėl tų tolimesnių kelionių norėčiau bent 100+ kW galios po kapotu ir 6 bėgių. Kėbulas - sedanas. Daugiau reikalavimų kaip ir neturiu. :rolleyes:

     

    Bandžiau rinktis iš senesnių v6 variklio variantų (Peugeot 406, Mitsubishi Eclipse), bet radau tik benziną/dujas. O mieste šitas variantas greičiausiai atsieitų gerokai brangiau, nei dyzelis. Po to galvojau apie Audi A6 arba A4, tačiau išgirdau daug vieningų nuomonių, kad priežiūra labai brangi (nes norint ką nors pakeisti reikia ardyti pusę automobilio) ir didžiulė problema yra aliumininė (nepatvari) važiuoklė.

     

    P.S. labai dažnai, kai paprašai padėti išsirinkti ką nors iki konkrečios sumos, tai atsiranda pasiūlymai "pataupyti ir nusipirkti ką nors geresnio". Šiuo atveju aš nesu nusistatęs prieš tokius pasisakymus. :)

  11. Didelis aciu uz issame informacija. Dabar jau viskas kaip ir aisku :) Tik labiausiai bijau kad nepraleis manes del akiu nes sektiek nusilpo regejimas i toli :( Bet tikriausiai nereiktu nerimauti del to ko tiksliai nezinai kaip bus taip :)

    O akinius (ar kontaktinius lęšius) nešioji? Nes gali uždėt apribojimą vairuoti su akiniais/lęšiais ir tiek. Bent jau man buvo taip: ateinu į med. patikrą, užpildau anketą kuo sergu ir kuo ne. Esu trumparegis ir nešioju lęšius. Pasakiau tai gydytojai, dar pasakiau kokio stiprumo lęšius nešioju ir to pakako - regėjimo netikrino, tik uždėjo apribojimą vairuoti su akiniais. Taigi iš esmės gali elgtis taip pat (sakyti, kad nešioji lęšius, net jei ir nenešioji), ir bandyt praslysti.

    Bet mąstant logiškai, kokia iš to nauda? Jeigu regėjimas smarkiai nusilpęs, tai vis tiek su juo kažką daryt reikia. Ir rizikuot savo bei kitų saugumu - vairuoti nematant - tikrai neišeitis. Taigi patariu pirmiau apsilankyti pas kvalifikuotus specialistus, o tada jau ir į medicininę patikrą eiti nebus ko bijoti. :)

  12. Taip čia 4 ir dar kokių metų, čia normali jų kaina tokių. Kadangi jos yra praktiškos, detalės nebrangios, visada brangiau parduota, tačiau eksplotacija pigi

    Ech. Na gerai, nesivelkim į diskusiją, gerai golfas ar negerai. Nes kaip ir sakiau - tai subjektyvi mano nuomonė. Tik vieną skaičiuką ne taip pasakiau. :)

  13. Šiek tiek ne į temą, bet WTF? Kur tu matęs 3 guolį už 10k lt? :o

    Na, kad labai melagiu neišvadintum, greit įvedžiau į paiešką ir štai pavyzdys:

    http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-golf-1-6-l-hecbekas-2490376.html

    O šiaip tai aikštelėse, kur automobilius pardavinėja, teko nemažai tokių matyt. :)

     

    EDIT: uoj atsiprašau, čia gi jau ketvirtas skaitosi, ar ne? My bad, apsiskaičiavau.

    Bet esmė, ta pati. :D

  14. Sveikas!

    Negalima, nes Tavo išsilavinimas netenkina reikalavimų. Norint ruoštis savarankiškai yra reikalingas vidurinis išsilavinimas. Tada ateini į Regitrą su vidurinės baigimo diplomu, sveikatos patikrinimo pažyma ir pirmos pagalbos kursų pažymėjimu - ir gali laikyti B kategorijos teorijos egzaminą.

    Bet jeigu jau ruošiesi mokytis teoriją, tai anksčiau ar vėliau vis tiek reikės mokytis ir praktiką, o tai daryti geriausia vis dėl to anksčiau, taigi šiaip ar taip teks eiti į mokyklą.

    Iš esmės KET pasistengus tikrai galima išmokti savarankiškai ir nueit į Regitrą ir išlaikyt 100%. Tačiau tose teorinėse paskaitose dėstytojai dažniausiai būna patyrę, ir išdėsto ne tik tai, kas knygutėje juodu ant balto parašyta. Jie taip pat papasakoja įvairių situacijų kelyje, ko geriau nedaryti ir ką daryti ir t.t. O tokia atmosfera daug labiau padeda įsijausti į naują vairuotojo vaidmenį. Taip pat dažniausiai suteikiama galimybė nemokamai spręsti užduotis. O dažniausiai ruošiantis savarankiškai kursai kainuoja tik kokiu šimtu litų pigiau (o kartais ir nė kiek nepigiau). Taigi trumpai tariant - mokytis vairavimo teoriją mokykloje - apsimoka.

    O kursų kainos svyruoja priklausomai nuo miesto, mokyklos, laikotarpio ir įvairių akcijų. Nepatingėk panaršyti interneto - dažniausiai mokyklos pateikia kursų kainas savo svetainėse. Žiūrint bendrai: nuo 900Lt iki 1500Lt.

    Sėkmės!

  15. Sveiki,

    Turbūt pirma mintis - pilna automobilių skelbimų tam skirtose svetainėse, kuom šis išskirtinis?

    Atsakymas - nuoširdumu. :)

    Neseniai pačiam teko rinktis naudotą automobilį, ir supratau koks tai galvos skausmas. O dabar bandau padėti draugui vieną tokį parduoti.

    Esmė tokia:

    Parduodamas automobilis: Renault Megane

    Variklis: 1.6L 82kW benzinas

    Pagaminimo metai: 2007

    Kėbulas: Universalas

    Detalesnę informaciją bei nuotraukas galite rasti čia.

    Kaina šiuo metu: 13 200 Lt.

    Automobilis tikrai geras! Jis tiesiog perparduodamas, visą savo trumpą gyvenimėlį buvo vairuojamas atsakingos moteriškės - taigi nė kiek nenudrožtas. Kokybės/kainos santykis geresnis, nei galėtumėte tikėtis, tačiau turbūt tai ir kiša koją jį pardavinėjant.

    Situacija skaitant automobilių skelbimus: išsirenki automobilį, atsidarai skelbimus ir matai vidutinę to automobilio kainą. Tada pažiūri pirmuosius skelbimus, kurių prašoma kaina mažesnė už vidutinę ir iškart pagalvoji - kažkas su šituo automobiliu negerai. Nes visi žinome, kad pigiai ir gerai vienu metu nebūna. :)

    Tačiau mano siūlomas automobilis - išimtis.

    Suprantu, kad galbūt didžiajai daliai forumo lankytojų tai visiškai neaktualu ir iš anksto atsiprašau Jūsų už sugaištą laiką, tačiau turiu vilties vienu šūviu nušauti du zuikius: padėti draugui parduoti automobilį ir kažkuriam bendra-forumiečiui padėti išsirinkti gerą automobilį! :)

    O pabaigai subjektyvi nuomonė: kokio velnio pirkt kokį suknistą trečią golfą už 10k (teko tokių kainų matyti), jei už tokį automobilį prašo tik 3k daugiau.

    Susisiekti galite skelbime nurodytu telefonu, arba su manim e-paštu. Galite bandyti ir AŽ forume, bet susisiekimo procesas gali užtrukti ilgiau.

    Ačiū už dėmesį!

  16. Jei kam įdomu kaip viskas baigėsi, pasakoju:

    Užregistravau šitą nuotykį CERT.LT, pastarieji, pareiškę, kad čia ne jų kompetencija, perdavė duomenis Valstybinei Duomenų Apsaugos inspekcijai, kurie analogiškai pasisakę dėl kompetencijos trūkumo, su mano leidimu, perdavė informaciją kažkuriam Vilniaus policijos komisariatui. Gavau IP savininko duomenis, buvau iškviestas į apklausą, tačiau civilinio ieškinio nekėliau, nes jokios konkrečios žalos nepatyriau (neskaitant sugadintų nervų), tad nelabai ir buvo ką laimėti. Tuo viskas ir baigėsi. Taigi vienintelė nauda IP savininko duomenys ir tikimybė, kad šiam asmeniui taip pat buvo pranešta apie jo adresu pradėtą ikiteisminį tyrimą (kadangi dėl šito abejoju, gal kas žinot ar taip būna? :)).

  17. Sveiki. Prikeliu seną temą. Kaip situacija šiuo metu su žaliu dyzelinu kelyje? Turiu omeny, ar vis dar vykdo reidus, ar esat pakliuvę pastaruoju metu? Nes visa informacija internetuose morališkai pasenusi - iš tų laikų, kai žalias dyzelinas tik atkeliavo į mūsų kasdienybę ir plačiai paplito nelegali prekyba juo. Įdomu kaip dabar, ir kokio dydžio baudos. :)

  18. Pranesk apie visa tai CERT (https://www.cert.lt/).

    Ten labai paprastai rasi uzpildyt forma, nukopink ka cia parases esi ir pridek ta IP jiems.

    Done.

     

    Vat matai pasigavai ant mergos tarpukojo efekto......

    Siulau ir tau taip pat ji isdurti pasta turi o social engineering budu begale ijunk tik fantazija...

    Na nenoriu nieko įžeidinėti, bet šiuo atveju šitas efektas nelabai pasireiškia, jei supranti ką noriu pasakyti. O kad jis pats ant tokio kabliuko užkibtų, tai nelabai manau. Juolab kai neturiu kaip susisiekt išskyrus paštą ir jis turi mano vardą ir pavardę. O tas jo email'as dar gali būti tik vienas iš daugelio nereikalingų, tad galbūt ir jokios įtakos tas neturės.

     

    na jei standartiniai klausimai būna pirma mokytoja, motinos mergautinė pavardė ir t.t., tai galima išgaut per aplinkui :) tiesiog bendrauji ir po truputi linksti link to klausima 'o tarp kito, kokia tavo mamos pavardė buvo pries ištekant?' ir pnš :)

    Būtent. Mano klausimas buvo augintinio vardas. O kadangi jis nustatytas gan seniai, tai aš buvau visai ir pamiršęs apie tokį klausimą.

  19. Dėkui dar kartą. Duomenys jau sėkmingai panaudoti straipsniui parašyti. O dėl to "Kita", tai priklauso kuriuo Google'ų naudojasi respondentas. Jei lietuvišku, tai lietuviškai ir rašo. O jei pagrindiniame puslapyje paspausit "Google.com in English" ir tada užeisit į anketą, vietoj "Kita" bus "Other". Čia šioks toks bugas mano manymu. :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...