-
Pranešimai
59 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
apyvokosreikmuo Pranešimai
-
-
čia dumblių prieskonis spalvose, baidarininkai žino ką tai reiškia
-
Taigi, kelis metus dirbu su tinklalapių strategijom, reklamos kampanijom ir t.t. bet visą laiką domino grafinis dizainas, usebility ir kiti dalykai stipriai įtakojantys konversijas. Pastaruosius metus mokausi piešti photoshopu dėl savęs, neplanuoju būti dyzikas.
Prisegu savo pirmą darbą su kuriuo dalyvavau uzdarbis.lt konkurse, betnieko nelaimėjau :))
Tai jei reikės kam nors nupiešti dizainą, tai rašykit :))
-
200
200
aš irgi noriu atsiimt statymą
-
Gali paaiškint?
O tu turi kokią banerių transliavimo sistemą tinklalapyje?
Arba gal trackini kokias video peržiūras ar emeilo įvedimus?
-
paprastiem mirtingiesiems dinaminiai skydeliai adwords remarketinge dar neveikia
-
Gali būti, kad Google Analytic eventas pasetupintas
-
Bet kaip ten atsisiųsti sukurtą naujienlaiškį .jpg ar kokiu kitokiu formatu?
Turi atsisiųsti sau testinį naujienlaiškį, jis sudelioja html'u viską.
-
O matai, kad ir srautas nukrito, ar tik pozicija?
-
žopai čiuju tūpai skriptus susidėjai, 8 metus dirbu su analytics'u ir jis tikrai turi nesutapimu su kitom analitinėm sistemom, bet ne 80%.
-
O kam tie laužtiniai skliaustai, jei pvz. vedant taip:
[televizorius]
televizorius
abiejų rezultatai yra identiški?
[televizorius] - laužtiniai skliaustai reiškia, kad raktažodis sugeneruos reklamą tik tada kai paieška bus tokia pat kaip skliaustuose. t.y. jei vesi į Google televizoriai, reklamos nerodys.
televizorius - be laužtinių skliaustų reiškia, kad tai plačios atitikties raktažodis ir reklamą rodys vedant sinonimus ir papildomus žodžius. t.y. televizoriai, samsung televizoriai, plačiaekraniai televizoriai
daugiau apie atitikties tipus gali rasti čia: https://support.google.com/adwords/answer/2497836?hl=en apačioj gali pasirinkt kalbą :)
-
Dabar padarė tikslias paieškas visad, nereikia nei laužtų skliaustų, o tikslumas pagal jūsų pasirinkimą - kalbos,vietovės.
Ne, nepadarė tikslių paieškų. Vis dar galioja tie patys paieškų tipai, gali pasiskaityti čia: https://support.google.com/adwords/answer/2497836?hl=en
Pridedu printscreen iš paskyros, matosi kaip paprastas, plačios atitikties raktažodis generuoja užklausas:
-
Jop ši žiema jau suplanuota ir sumokėta. Į Italiją neorganizuojat?
Organizuoja, kitos savaitės gale bus sustyguota iki galo kelionė į Italiją lėktuvu. Galėsi pasilyginti kainas, bet esu tikras, kad su himountains bus pigiau. O šiaip visada gali pasinaudoti draudimu ir pinigų atsiėmimo garantija ir perpirkt kelionę. :) Į kokį kurortą ?
-
O kas nutiko? Susiplavai jau kelionę žiemai?
-
Sveiki,
mano draugai jau nepirmus metus organizuoja slidinėjimo keliones į kalnus lėktuvu ir autobusu. Kainos yra turbūt žemiausios rinkoje, todėl jei kas nors planuojate žiemą keliauti slidinėti, rekomenduoju peržiūrėkit www.himountains.lt, su uzdarbis.lt kolegom galima tartis ir apie dalinį barterinį mokestį jei tik turite ką pasiūlyti.
Jei apie barterius tai kreipkitės į mane, jei dėl kelionių, tai visa info tinklalapyje.
-
Prastai, pradedant nuo to, kad dauguma kategorijų neturi produktų, galėtume pasistengt optimizuot paieškos sistemoms, usebility ######nas, nueini ant produkto ir tavo kelias kaip ir baigiasi, turi grįžti atgal. Taip neturėtų būti, apačioj dėk susijusiu produktus iš kategorijos. Nuorodų struktūra netvarkinga, title nesudėti, <h1> tage parašytas produkto pavadinimas pvz. YORK , o turėtų būti Baldų kompelktas YORK. paveikslėliai nesuoptimizuoti, paprastas 600x400 sveria daugiau nei 300kb. paveiksleliu pavadinimai irgi gaidiski img00073.jpg .
trūksta strateginio mąstymo
-
pastebėjau pas save tinklalapyje, kad jie testuojasi kelias skirtingas ikonėles. Spėju spalvų pakeitimai gerokai padidina paspaudimų konversiją
-
tikiuos ateity turėsi ir daugiau pu-erh arbatų :]
-
subinėj smegenų ieškot su savo pasvirusias medžiais ir netiesiu vandeniu
-
Noriu tik papildyti, kad lietuvos rinkoje naujienlaiškiai geriausiai skaitomi (jei kalbi apie atidarymo konversiją) antradieniais ir trečiadieniais. Jei kalbėti apie CTR, tai aktyviausi būna nuo 7h iki 10h ryto.
-
Būtinai išnaudok visą Google AdWords potencialą, kad ir su mažai tikslinių raktažodžių, nes tekstinė reklama AdWords yra viena efektyviausių reklamos formų.
Gali reklamuotis ir Google AdWords baneriais, pasigamink kelis skirtingus AdWords banerių formatus ir targetink į Novergiją. Taip pat placement tools pagalba galėsi prirašyti krūvą meniškų raktažodžių ir tavo banerinė reklama bus rodoma kontekstu susijusiuose tinklalapiuose.
Taip pat rekomenduoju dirbti su atėjusiai vartotojais. Technologiškai galima reklamą rodyti tik tiems žmonėms kurie lankėsi pas tave tinklalapyje. t.y. pakartotinė rinkodara jau į tinklalapį atėjusiems žmonėms. Google Remarketingas, pasigooglink.
Taip pat facebook remarketingas (perfectaudience.com) duoda porai savaičių nemokamai išsibandyti, labai efektyvu.
Taip pat įprastos facebook reklamos gali gerai suveikti, targetink pagal vietovę, amžių ir pagal pomėgius. Geriausia net ne pagal pomėgius o pagal grupes kurias palaikinę vartotojai. pvz. rodyti reklamą tik žmonėms kurie yra palaikinę peidžą "meno mūza".
Didelių media biudžetų tokie mediakanalai nereikalauja, bet reikalauja laiko viską teisingai sustyguoti. :)
Jei reikia daugiau info apie mediaplanavimą - rašyk pm.
-
antler, kiek esu skaitęs tyrimų ir pats analizavęs duomenų, tai gerai optimizuotų ir gerą pasitikėjimą turinčių parduotuvių grąžinimo procentas yra 2% - 4%.
-
-
Ačiū vyrai už atsakymus.
Išbandysiu wordpress'ą, jei netiks - prašysiu pagalbos. ;)
-
Sveiki kolegos,
gal galit patarti kokį paprastą tvs'ą įmonės tinklapiui, 5-4 informaciniai puslapiai, trim kalbomis.
Ačiū už atsakymus!
Kaip ir kur susikurti naujienlaiškį?
Tinklalapio populiarinimas
Atrašyta
.jpg naujienlaiškius beveik visos el.pašto sistemos blokuoja ir nusiunčia į spamą, todėl turi siųsti htmlinį naujienlaiškį t.y. naudoti tekstą