Pereiti prie turinio

Akatsaki

Nariai
  • Pranešimai

    4.233
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

Akatsaki Pranešimai

  1. Niekur, nemačiau, kad tokių dalykų būtų atrodo gerai ir išskirtinai, bet reikėtu į užsienio rinką orentuotis, nenorėtu kas pabandyti? Beje mačiau vienas senukas su žigulio priekaba važinėja :)

     

    http://www.ebay.de/itm/VW-T5-Anhanger-Wohnwagen-Wohnmobil-Neuausbau-2013-sehe-Beschreibung-/181108282651?_trksid=p2047675.m2109&_trkparms=aid%3D555001%26algo%3DPW.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14837%26meid%3D6592197403556109315%26pid%3D100010%26prg%3D1073%26rk%3D3%26sd%3D390564469866%26

     

     

    Man tai atrodo kažkas naujo :)

     

     

    Tevas T5 turi, sake noretu tokio daikto :)))

  2. Cia pe Ebay žiuri ? Jai taip, kai perki reikia paciam but uk kad uzkeltum ant tralo jo ? Ir dar per pay pal perki? Ar cia taip ziurineji dar tik.?

     

    Duodi tralistui pinigus jis ir vietoi sumoka, arba per firma kas vežioja. Šeip B6, B7, CC passatai ant ardymo ir kaip anglai pardavimas čia eitu baisiai :)

  3. pačiam briefe uždeda berods tokį štampą total schaden ,kiek pamenu,reiškia jau pažeista smarkiai geometrija ir tt. ,bet jei paviršutiniškai buvo tai nemanau kad pas tave ten bus kažkas parašyta ,bet pasidomėk dar dėl to...o už nuvežima imk tiek kiek išlaidų turėsi...gali ir kažkiek užsimest ,bet ten irgi gi nedurniai ,jei pasirodys per daug tai žiūrėk dar ir apsigalvos pirkt...

     

    Pas mane dokumentai tvarkingi, jokių štampų nėra. Tai tada tas žmogus kur tvarkė tą m3 sakė, kad sutvarkyta ji Vokietijoje naujai ekspertise pereis, ir gaus naujus dokumentus. Na o 300 eur manau normalu, nes tiek tralas kainuoja :) O jei ką gali į LT atvaryt ir pasimt ją :)

     

     

    Dėl visų dokumentų ir kitų subtilybių būtų gerai, kad kas pasisakytu :) Parduodant auto Vokietijoje.

  4. jei parduodi į vokietiją tai ir rašyti reikia vokišką sutartį...o ar labai smarkiai daužta nebuvo? nes jei buvo tai vokiečiai visada parašo nuimdami nuo įskaitos kad neremontuotina ir vokietijoj jos užregistruoti jau nebegalima...bet jei briefas švarus gražus ir dar visi TUV yra tai koks skirtumas kur jinai randasi ,jei ji nebuvo registruota po to niekur,tik klausimas ar tau pačiam apsimoka tie varinėjimai...

     

    Kurioi vietoi parašo Vokiečiai? Visiškai nesmarkiai, airbagai niekas, nebuvo iššoke toks paviršutiniškas.

     

    Už varinėjimus tai liepsiu pervesti avansa. Tik kiek imti už nuvežima 300 euru normalu, nes vistiek reikes transitinius numerius išimti? metai beje 2008

  5. tai kaip suprantu auto nuimta nuo įskaitos DE ir parvežta į LT ? ir niekada nebuvo čia registruota? jei taip tai pas ką pagrindinis didelis briefas tas ir šeimininkas, o parduodant surašai kaufvertrag savo vardu ir tiek ,jei aišku sutiks pats pirkėjas ,nes tu neturi adreso ir jis neturės kur kreiptis jei apgautum ,čia jau susitarimo reikalas ,o gal sutiks jei duosi LT adresą...dėl senesnių auto nieks neima į galvą kur tu registruotas ir tt. tiesiog apžiūri auto vietoje ir tiek...beje kelintų metų passat?

     

    Aš dėl savo mašinos garantuotas esu, kad ji yra Vokiško stovio. Taip, auto nuimta nuo įskaitos ir yra LT, bet nesenai visus TUV turi ir Euro 4 standartas ten kur apvalus lipdukas ant stiklo. Yra du briefai vienas mažas, kitas didelis. Kaufertraga galiu surašyti savo LT adresu, ar ir galima lietuviška pirkimo pardavimo sutarti surašyti. Kaip geriau daryti? :)

  6. Gali ir lietuvišką sutartį pasirašyt, gausis kad jis perka mašina iš Lietuvos eksportui, nesvarbu kad sutarties sudarymo vieta Vokietijoj. Tokiu atveju turėtų galioti lietuviški pardavimo įstatymai. Čia jau reikėtų teisininkų tiksliau paklaust. Arba paguglink angliškai Europos direktyvas, turėtų būt. Ir tai nėra garantijos, tai įstatymai reglamentuojantys pardavimą ir pardavėjo atsakomybę. Kiekvienoje šalyje jie skirtingi. O garantiją nori duodi nori ne.

    Kas dėl daužtų auto, tai nelabai tiesa. Aišku nuo žmogaus priklauso, bet didžioji dalis ieško tokių mašinų, kur sutartyje būtų parašyta "Unfallfrei". Nes nusipirkus tokią auto ir kad ir po ilgo laiko sužinojus kad ji buvo daužta pirkėjas gali išreikalauti kompensacijos.

     

    Nekalbu, apie virintas ir kitaip pažeistas mašinas, be airbagu ir t.t., ne ten tokias mašinas pardavinėti. Šeip būtų įdomų tikrai sužinoti dėl tų garantijų ir t.t kas esa susidūrę su pardavimu į Vokietija, nes gali būti taip, kad parsiduos, ir jei Vokietis paprašys teks taip padaryti, kad ta mašina Vokiečiuose atsidurtu.

  7. Jeigu tu esi Lietuvos gyventojas, Vokietijoj neregistruotas, reiškia parduodi pagal Lietuvos įstatymus, o čia priverstinių garantijų kaip ir nėra. Bet nepaisant to, jeigu jis pasijus apgautas, tai galės nesunkiai atsiteisti. Tai Lietuvos įstatymuose numatyta, tik mes prie to nepratę.

    Registracijos tai jau jo problemos, bet vokiečiai vengia pirkti importuotų mašinų, nes joms reikia griežtesnės TA. Geriau prieš parduodant pats praeik TA, ta berods galima padaryti neregistruotai mašinai. Bus daugiau šansų parduot.

     

    Man paprasčiausia ten įdomu kaip dėl garantijų, sako ten pas juos garantija galioja pusę metų jei tuo tarpu dėl vokiečio kaltės sugenda greičių dėžė, variklis ar kažkas kitko, jisai gali reikalauti, kad jam sutvarkyčiau ar ne?

     

    Šeip toi mano parduodamoi mašinoi yra nesenai praeitas vokiškas TUV. Ir dar parduodant tai paprasta procedūra kaip ir Lt reikia surašyti vokiška Kaufertrag ir viskas?

  8. Sveiki, ką reikia žinoti parduodant automobilį į Vokietija. Bandau parduoti Passat'a į Vokietija. Nes geros mašinos ir ypač baltos su gera komplektacija ten turi kainas.

     

    Žmogus, kuris tvarko man automobilius, pas jį buvo 2012 BMW E92 M3 visa suvoliota ir sudaužyta iš USA. Sakė ji eis į Vokiečius ten svarbu visi airbagai, diržai, dalys originalios, serviso knyga, nesukta rida, visi raktai. Vokiečiai ale perka daužtas ar kitaip sutvarkytas mašinas, bet jie jas tikrina servisuose ir jei viskas gerai jas perka, jiem nesvarbu, kad dažytos svarbu tai yra gerai padaryta.

     

     

    Tai ką man reikia žinoti parduodant Vokiečiui automobilį? Kokios ten garantijos turi būti? Nes kur ieškojau tokios info niekur nėra.

  9. Gal, kas vokieciu kerta ir gali paversti, ka vokietis parase :)

     

    würden sie auch ein Tausch ins Auge fassen, hätte da ein TOYOTA FJ CRUISER

    Allrad Automatik erst 27000km Bauj.12/2007 Normale Gebrauch spuren Kratzer

    und so ,hatte beim Vorgänger mal ein Blech Schaden nicht wildes man sieht

    auch nichts.Für unseren Wagen wollen wir 26000€ haben,(Wertausgleich) Da

    ich so ein Wagen wie sie haben Suche. Wenn sie sich mit unseren Anfreuten

    könnten, würden wir ins Geschäft kommen

    können.MfG

  10. Skelbiu Nikon COOLPIX S600 skaitmeninio fotoaparato aukciona:

     

    Idealaus stovio, išsaugotas, mylėtas ir prižiurėtas. Pirktas Lietuvoje, parduodu ir užima vietą, nes nusipirkau kitą profesionalų fotiką. Pilna komplektacija (dėžutė, dokumentacijos, pakrovėjas, laidas prijungti prie TV, usb laidas, akumuliatorius ir dėklas). Fotoaparatas veikia puikiai, turi daug funkcijų ir kt. Naudojau asmeniškai, tik daiktų fotografavimui, tad naudotas išties mažai. Daugiau informacijos apie jį galite sužinoti įvedę fotoaparato modelę į Google, ir ten viską sužinosit :)

     

     

     

    Pradinė Kaina: 1 Lt

     

    Minimalus statymas: 2 Lt

     

    Aukciono trukmė: 24 val. nuo paskutinio statymo.

     

    Visi klausimai Asmenine Žinute.

    post-30260-0-63445500-1364307962_thumb.jpg

    post-30260-0-68288200-1364307968_thumb.jpg

    post-30260-0-71582500-1364307975_thumb.jpg

    post-30260-0-77063400-1364307982_thumb.jpg

  11. Turėjau pats prieš tai pirmąjį Passat baltą su visiškai sudrožta spalva poliruot reikėjo, dar lietuvoi man įvažiavę buvo, tai labai greitai pardaviau, praitais metais pavasari. Universalas 2007.01, registruotas, ta draudimas, telikas, multi vairas, 1.9 tdi, mechanke gavau 32k skambinejo baisiai, kažkaip maniau spalva čia faktorius yra :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...