Pereiti prie turinio

s3cr3t

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    3.371
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    100%

Visas s3cr3t turinys

  1. Tuoj prasides pasiulymai pasivogt kas nakt daliu ir savo svajoniu auto pradet konstruotis, neturint ziniu, paciam garaze. Zmogus klausia kaip isigyt auto, kuris nekeltu rupesciu, o ne kaip lego konstruot
  2. Atsizvelk i masinos garantija - daznas korejietis, pvz, Kia turi 7 metu garantija, tad 2019m masiniukas dar tures gerus 3 likusius metus. Minusas tas, kad aptarnavima turesi daryti religingai ir pas oficialu dileri (brangiau), kad ji galiotu. Bevielis krovimas - useless dalykas - telefono ten normaliai nepasikrausi, o jei turi telefona su deklu, tai daznas uzkaitina taip, kad battery health pradeda tirpt daznai naudojant. Jei auto kia/hyundai - berakte sistema nera labai geras dalykas. Siulau pasidometi taip vadinamais 'kia boys', kur minetus modelius gali nuvaryti per minute turint
  3. Mixed emotions, bet tiek 1482 paaukoju, tiek GPM skirsiu Ukrainai - manau karma balanse. Gauti 98 kuro Lietuvoje, ypač mažuosiuose miesteliuose didelė problema - gal tai nėra aktualu tiems, kas gali važiuoti ant 95/dyzelio: Neste - 98 kuro nėra daugumoje degalinių, ir 98 nepriklauso verslo klientam/kortelėm Circle - kaina visada kosmosas, + taipogi neturi 98 viename iš miestų kuriame visada būnu. Lieka tik vietinė neaiški, nupista Emsi degalinė su šeimamaršių šaranų publika kur tas stovintis 98 kogero dabar jau tapęs 92, na ir lukoilinė viada/bp.
  4. Torrentai (p2p) jei vienam žmogui arba VPS serveris - AWS Free Tier gal netgi nemokamas būtų
  5. Labai priklauso nuo auto - pvž mano modelio plug-in varianto range's yra iki 50km, kas nėra labai blogai, tačiau problema didžiausia ta, kad ant to electric mode gali važiuot tik tada, kai visi komponentai (variklis ir DSG) pasiekia darbinę temperatūrą - o iki tol, važiuoji ant to pačio benzo, tik dar kartu tempiesi ir papildomą svorį komponentų. Jau nekalbu apie tai, kad jei gyvenant mažesniam mieste arba su neblogu susisiekimu, darbe ar parduotuvėj būsi tik su čiut užkaitusiu varikliu, net neišnaudojęs tos 'žaliosios' energijos 😄 Na ir žinoma tada lieka ta pati situacija su stotelėm - reikia
  6. Tik Lietuvoje 'mažiau už MMA nedirbsi' ir 'laiku mokamas atlyginimas' yra stebuklingi vargo (darbo) privalumai 🤣
  7. Jei važiuojant daug, tai kogero už dyzeliuką geresnio varianto nėra - nors man jie ir nepatinka ir iš jų visa šeima išaugo, bet ypač po paskutinių dienų dyzelinio kuro atpigimo ir visiems aiškios ekonomijos, geresnio varianto Lietuvos vairuotojui, kogero, nėra. Jei norint kažko žalesnio ir drožiant mieste, pažangus savaime pasikraunantis (ne-plugin) hybrid šiam momentui geriausias variantas jei siekiama ekonomijos. EV visiškai nepritaikyti Lietuvoje - nėra infrastruktūros, nėra gerų piniginių iniciatyvų juos pirkt, o ir pats klimatas (+- 4 sezonų) neigiamai veikia nuvažiuojamą atstum
  8. Naudojam Mii Smart Air Fryer 3.5l talpa - 2 zmonems pats tas, nors aisku priklauso kokiais kiekiais valgai 😄 Dabar matau yra ir ju paciu naujesnis modelis su Xiaomi brandingu - 4l talpos Siaip kepa super, labai patenkinti
  9. Turiu Penki.lt 500Mbit Uzsieny / iki 1Gbit LT 9.90eur + mano routeris. Realiai kai pirkau buvo viena geriausiu kainu (apart INIT, kuris mano name paslaugu neteikia), greiciausias pajungimas ir kuris leido naudoti savo iranga
  10. Labai priklauso nuo įmonės veiklos į ka reiktų atsižvelgti - vieni su kostiumais į prezentacijas važinėja, kiti naudotas tepaluotas detales vežioja ar kitas mašinas ant virvės kas savaitę šaltu varikliu tąso.
  11. Neisivaizduoju - asmeniskai naudoju ir viskas super 🙄
  12. Apsidraudęs Gjensidige. Važiuojant pakeltas iš po ratu akmuo sudaužė priekinį stiklą - reikėjo keist (įdauža didelė ir vairuotojo pusėj) + kalibruot visus sensorius. Gjensis primygtinai siule tvarkyt (uzklijuot) carglass'e, nors pasiskambinus jie patys pasake, kad kalibracijos negales padaryt del reto modelio, o ir idauza perdidele ir netvarkoma 😄 Pasiskaičius draudimo polisą, buvo nurodyta, kad frančizės langams iki 3.5t auto nėra ir gamintojo garantiją turinčius auto galima tvarkyti oficialiame servize be jokių papildomų sąlygų ar frančizių. Viską sutvarkė oficialus pardavėjas - pakeit
  13. Objektas patenka į: 4G 5G platus Dieną/naktim - 150-300 Mbit Piko metu - 50-80 Mbit Pati stotis realiai matosi per langą, tai tikiuosi bus pajungtas ir 5G greitas, nes aplink daug privačių namų. Jei jau turite 4G modemą ir vietovė tik 5G Platus zonoje, tai papildomai mokėti neapsimoka.
  14. Circle daugumoj mažesnių miestelių neturi 98, todėl pasirinkimai su reikiamu kuru yra tik du Viada ir Baltic Petroleumas (realiai ta pati Viada). Dar berods EMSIs kartais užveža, bet ir ne visada turi ir neaišku kiek bačkose stovi. EMSI neesu buvęs - ar ji ne to pačio Jozitų ir Sauridų dyzelininių sharanų klubo stiliuko? 😄
  15. Aciu - katik susipurciau pilna baka, nes jau su lempute iki savaitgalio bandziau istraukt 🍺 1.4e galioja ir 98 (E5)! 😎
  16. Sveikas, kaip tik pries 2 dienas pasiemiau Telia 5G namu interneta ir sitas routeris iejo i plana. Visi tiekejai vakarai apkarpo greicius pagal vietinio boksto celiu uzimtuma - kazkokios itakos naujas modemas nemanau kad tures. Tas pats galioja ir 5G ir 4G, nebent tavo vietoveje yra tas vadinamasis 5G 'greitas' Standalone, kas yra labai retas variantas - kitu atveju 4G ir 5G tas pats
  17. Deja, bet mano vietovėje Bitės 5G dar nėra ir net nėra pažymėta, kad 'bus 2023' kaip kitos aplinkinės vietos, tad atkrenta automatiškai. Jau nekalbant apie tai, kad su full-baru 4G gaunu juokingus 8-30 Mbps vakarais (telefone), kas rodo kad bokštai, kogero, nesusitvarko su trafiku piko metu.
  18. Gal kas bandete Telia 5G namams? Jie turi planą verslui su išorine 5G antena, tai įdomu kaip su greičiais, vėlavimais ir kokybe piko metu. Suprantu, kad tai daug priklausys nuo vietovės ir t.t., bet įdomu šiaip atsiliepimai. Tele2/Bite, gaila, bet yra konkretus šh, kas liečia pastovumą/paslaugos kokybę, nes greitis toli gražu nepastovus, o ir 5G apdengimas juokingas
  19. Taip, automobilių prekyba užsiimantis žmogus turi arba prieš parduodant automobilį patikrinti, tokiu būdu kaip tą padarė pirkėjo servisas, ARBA jei netikrina - jei kažkas važiuojant namo nueitų, turėtų, kaip pats sakote, nepiktybiškai defektą ir pašalinti arba savo triperį pasiimti atgal. Kalba eina apie tokius pardavėjus, kur nuperka šūdą, atvynioja 200k ridos ir tada pardavęs pasiunčia pačiulpt (čia geresniu atveju, jei dar pasiseka su juo susisiekti).
  20. Aš sau perku tik naujas mašinas, nepriburtas, kad nereiktų pretenzijų rašinėt ar muštis. Jei kas kada ir būna minimalaus (pvz reikalingas softo atnaujimas), nuvežu, duriu pirštu ir kol geriu kavutę sutvarko. O kad mašinai būtų reikalingas kapitalinis po 1 mėn važinėjimo (kas vidutiniškai yra apie 1000km) , tai faktas, kad visiškas engine totalas per tiek laiko neatsiranda - 99% atveju kažkokie simptomai pradeda lyst iki to laiko, na bet tik Lietuvoj atvirkščiai - kaip pirikūpai sako, 99% 'iš oro' variklis nuo karščio išsilydo (gal kad medaus pripilta?) 😉
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...