Pereiti prie turinio

new_one

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    309
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas new_one turinys

  1. Ko gero tau reikia štai ko (o gal ir ne :) ) : program Seka; var suma : longint; ived, min, max, i : integer; begin WriteLn('Labas, vesk kol pirštai paskaus'); ived := 0; suma := 0; min := 9999; max := -1; while ived >= 0 do begin ReadLn(ived); if ived > max then max := ived; if (ived < min) and (ived >= 0) then min := ived; end; for i := min to max do suma := suma + i; WriteLn('Skaičių sekos suma lygi :', suma); Readln; end.
  2. O aš noriu pasiruošti olimpiadai tai man ir nauda iš sprendimo :P
  3. Taigi pasiūlysiu tiek pagalbą tiek sprendimą, jei nori tik pagalbos tai neleisk šio puslapio žemyn :) Iš pradžių tau reikėtų patikrinti tą eilutę ar turimas skaičius yra mažiausias ('praleidžiant' su `for` funkcija) Kai surandi mažiausią tikrini ar tame stulpelyje jis didžiausias (būtina išsaugoti `x` koordinates kai surandi mažiausią skaičių eilutėje) Na o toliau sprendimas: | | | | | \/ program Arrrghhh; const CFailasIn = 'duom.txt'; CFailasOut = 'rez.txt'; var failasIn, failasOut : text; plotis, aukstis : integer; i, j, k, l, te
  4. Užduotis ne iš lengvųjų taigi ir kodas bus ne iš lengvųjų :/ program Progrrrama; var i, j, k, l : integer; skc : integer; skaiciai : array[0..100] of integer; function suma(skc_f : integer) : integer; var temp : integer; begin temp := 0; j := 1; while skc_f div j > 0 do begin temp := temp + skc_f div j mod 10; j := j * 10; end; suma := temp; end; function kvadratas(skc_f : integer) : integer; var temps : integer; begin temps := 0; j := 1; if skc_f mod 2 > 0 then begin //Nelygin
  5. Tikriausiai taip turėtų būti, beje dar gali prie action pridėti linką kur siunti tą post`ą. <form action="" method="post"> <table> <tr> <td>Pagrindinė spalva:</td> <td><input class="spalvu_inputai" type="text" name="color1" id="color1" /><br /></td> </tr> <tr> <td>Antrinė spalva:</td> <td><input class="spalvu_inputai" type=
  6. Per FPS (kuris dažniausiai naudojamas mokyklose) ištiesų net primityviausio žaidimo nepavyks padaryti, nes ten nėra grafinių tvarkyklių (kurios yra Turbo Pascalyje) :S
  7. Duota: rombas a = 13,5 d1 : d2 = 3:4 Čia d tai įstrižainės Rasti: d1, d2 Sprendimas: pagal Pitagoro teoremą! a2 = (1,5d)2 + (2d)2 13,52 = 2,25d2 + 4d2 6,25d2 = 182,25 / 6,25 d2 = 29,16 d = 5,4 Bet čia dar nepabaiga, nes d1 turi turėti 3 tokius vienetus, o d2 4, taigi: d1 = 5,4 * 3 = 16,2 d2 = 5,4 * 4 = 21,6
  8. Sveiki forumiečiai! Norėčiau prisistatyti, taigi esu Giedrius, man 17-metų, duomiuosi IT, programavimu, web kūrimu. Kolkas mokausi gimnazijoje, bet baigęs ją žadu stoti į programavimo mokyklą užsienyje. Į šį forumą užklydau draugo pasiūlymu, kolkas dar sunkiai gaudausi bet pradėdu suprasti kur čia kas :) Apie save : dažniau mėgstu skaityti forumą, nei rašyti jame, nors jei turiu ką rimto parašyti tai būtinai parašau, taipogi mėgstu laisvalaikiu programuoti, moku C#/php/sql, esu labai darbštus, žingeidus, mėgstu mokytis savarankiškai. Dabar mokausi html/xhtml/css/js, sekasi gan gerai! O d
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...