Pereiti prie turinio

tomaxsas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.441
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

tomaxsas Pranešimai

  1. Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.Kodel taip yra?

     

     

    Prieš diagnozuojant "ko nėra" būtų įdomu sužinoti kokia konkrečiai mašina su kokiu varikliu ir t.t. Deja ir mechaninės ant laisvos pavaros riedėdamos labai mažais greičiais ne ką mažiau pasiima (kuro sistemai reikia kažką įpurkšti, kad negestų variklis). Nieko čia nėra "nenormalaus". Pabandyk taip valandą "riedėti" ir pamatysi, kad sąnaudos realios. Jei tave tokie skaičiai gąsdina, tai pažiūrėk į momentines sąnaudas, kai atbuliniu "stumdaisi" lėtai kur nors. Mano automatas benzinukas 1.3 kartais ir ~80l/100km rodydavo. O dabartinis dyzeliukas kartais ir dar daugiau parodo (~89l/100km).O pusgalviams, kurie netiki tokiais parodymais siūlau, jei yra kantrūs, pabandyti "pasistumdyti" tokiu pat tempu, tokiomis pat sąlygomis tą 100km. Įtariu, kad žiema spės praeiti :).Kad čia "didelis naudojimas" tai tik atrodo dėl didelių skaičiu, įvertink, kiek realiai atstumo tu taip važiuoji. Juk ne 100km, tai jau tikrai.O automatui toks važiavimas be "gazo" (kaip ir mechaninei riedėjimas vos ne ant laisvų) yra didelė apkrova. Ypač benzinui, kuris išvis čiulpia dyzeliui sukimo momento (torque) atžvilgiu (kas realiai ir tempia visą mašiną, o ne "arkliai", kaip kažkas gali sufantazuoti). Tiesa, daugumoj modernesnių Toyotų, nepriklausomai nuo kuro rūšies (ir tik subjektyviai "jaučiant mašiną" - čia pusgalviam taipogi ne vieta ginčytis, nebent išvis nejaučia mašinos), sukimo momentas kažkokį staigesnį pakilimą nuo laisvų apsukų turi prie 1200 (čia Yaris 1.3 VVTi benzinas automatas) ir 1500 (Avensis 2.0 D-4D ir Corolla Verso 2.2 D-4D) rpm. Jis, kiek logika man neša, tam ir skirtas, kad lengviau mašiną nuo laisvų "prajudinti". Aišku, kažkiek pagreitėjus, vėl pasmunka - dyzeliukui iki 1800-1900, benzinui - iki daug (>5000rpm). Greičiausiai ir su kitomis ne ką kitaip viskas, bet, tiesa, nesigilinau, yra gi čia specų forume, kurie ir taip taikysis visaip "suvartyti".Žodžiu, neburk kažkokių gedimų, važiuok sau ramiai ir tiek. Jei eismo sąlygos leidžia begėtis, tai taip ir daryk, nešliaužk.Ar yra tau tekę realiai automatą vairuoti? :oKokia iškasena automatas taip daro, kaip tu čia pasakoji, a?Tai dabar pagal tave situacija tokia - varau su užmiesčiu 90 km/h (modernus automatas turi 5 ir daugiau pavarų), privažiuoju "miesto ribą", atleidžiu akseleratorių ir jis, o Dieve, persimeta į PIRMĄ PAVARĄ?? WTF?? Gi užkalti taip variklį galėčiau (nes gi jau redline viršyčiau, Yaris atveju 106 km/h ant antros automato pavaros būdavo jau prie pat redline ir tada mesdavo į trečią, o mano hipotetinis greitis juk nėra taip toli, ar ne?) ir per kelias sekundes sulėtėčiau net ir normalioj nuokalnėj perpus :o ar bent suvoki, ką sakai? Jei iš D į 1 perjungtų temos autorius tavo situacijoj, tada ir būtų kaip sakai, o kitų atveju, tai kliedi konkrečiai gausiai :o.Modernus automatas "jaučia" (žinau, durnas terminas), kada palaikyti tą pavarą normaliose apsukose (čia dar nuo variklio esamos temperatūros priklauso), kada ją "numestį" iki netolimų laisvai pavarai (vėlgi, čia kalbu apie Yaris). Tiesa, panašiai ir Golf MK2 1.6 elgdavosi (ten tachometro nebuvo, bet klausa nelabai apgauna mane).O į N įjungus ir riedant sąnaudos kaip tik turėtų būti didesnės, nei su D. Čia su sąlyga, kad lėtejama ir nespaudžiama akseleratoriaus visiškai (analogiškai, su mechanine pavara benzininiam variklyje - stabdant pavara uždaromas kuro padavimas visiškai, variklis tuo metu dirba dėl kelio ir gravitacijos, automatui kaip ir mechaniniam moderniam common rail dyzeliukui kažkiek kuro visgi reikia įpurkšti ir tuo metu, todėl sąnaudos nėra "nulinės").

    išmok skaityt pusgalvi

  2. Gerai xėbra, baikit svaigti. Windows 8 galima įsirašyti tiek į stacionarų kompą, laptopą, ar plančetę, o ant macbook yra atskira operacinė sistema mac os(apple produkcija).

    Naudoju windows 8 jau mėnesį kažkur. Iš pradžių kaip ir kities manau buvo nepatogu dirbti ir t.t, o dabar tiesiog pripratau ir patinka. Interfeisas gyvesnis, kompas greičiau užsikrauna, na , bėdų neturiu. :)

    o jau į macbook neis įsirašyt tipo ane? :D

  3. Nu pašnekėkit, pašnekėkit. Gi aiškiai parašiau antrajame poste, paryškintomis juodomis raidėmis, kad galima įsigyti už "pirk dabar" kainą, dėl kurios susitarsime. Tai su nariu mCy ir susitarėme, jis ir nusipirko už mūsų sutartą kainą. Taip, nustatęs jos nebuvau, todėl ir rašiau, kad tarsimės dėl jos. Dar kartą kartoju. TELEFONAS YRA PARDUOTAS. Aukcionas baigėsi.

     

    Yra variantas dar kitas. Jei jau taip norite laikytis savo taisyklių. Galim padaryti, kad aukcioną laimėtų narys mCy. Susitarsiu, lai pastato jis kokius 300lt ir jis laimės, nemanau, kad kažkas didesnę sumą statys. Na žodžiu, nesikabinėkite ten, kur nereikia. Geriau scamerius gaudykite..

    naglumo viršūnė... įspėjimo minimum vertas už tokias nesamones

  4. Nesu geras geležių specialistas. Bet kiek man žinoma, jeigu PC turi SATA jungti, būtų protingiausia jungti SATA hard'ą, nors galima pajungti ir SATA III hard'ą bet jis praras savo našumą, t.y Perkelimo greiti ir veiks tik kaip SATA II (3 Gbps) [ Dėl greičio nesu tikras ar bus kaip SATA II ar kaip SATA]

     

    O pajungus šį SATA hardą turėsit 6 Gbps...

     

    Jeigu jūsų PC yra senesnio modelio Jūs būsit orentuotas į šį variantą (Jeigu jums rūpi PC apsisukimai)

     

    Visa ši info tai tik mano turimos teorines žinios, kurios gali būti klaidingos ;)

    Beje Ebayjuj panaši kaina SATA hardu tokios talpos iš oficialių šopu.

    tai va neskleidžiam erezijų apie tai ko nenusimanom, sata 6Gb/s ar SATA 3 yra vienas ir tas pats, jau tau žmogus išaiškino viską detaliai, kad tavo HDD nėra niekuo stebuklingas ar ypatingas

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...