Pereiti prie turinio

svilys

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    19
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    svilys sureagavo į s3cr3t FTB uzdare Silko kelia ('Silk Road'), savininkas suimtas   
    BitCoin primena Amway:
    Išpūstas burbulas, jokios apčiuopiamos naudos ar vertės, o šio produkto šalininkai praplautom galvom trūbijantys jaunuoliai.
     
    Super kad uždarė, tikiuos uždarys ir kitas alternatyvas. Kas ten rašė, kad labai gera vieta nųsipirkt švarių narkotikų, tai gal papurtykit galvas iš šonus, pažiūrėkit ar iš ausų koksas netrupa.. Kai vaikų susilauksit (dabar dar kogero į delną zulinat), nepamirškit ir jiem shot'ą kokį prikabint - juk sveika ir nekenkia
  2. Patinka
    svilys sureagavo į vincas123 Noriu išmokti programuoti. Nuo ko pradėti?   
    Pasiūlysiu man labai gerai suveikųsį būdą - susigalvok tikslą. Gali tai būti bet kas - nori sukurt forumą, gal internetinį žaidimą, gal ką kitką? Nesvarbu, kad tai gal ir bus neįkandama, gal ir praeis noras, bet bekuriant kažką praktiško, pats išmoksi žymiai daugiau ir žymiai greičiau nei skaitydamas knygą, be to bus ir daug smagiau.
     
    Pradėk nuo paprasto HTML. paprastesnio kelio nėra, ir nėra jokio smagaus būdo, tik paprasčiausiai iškalk, išmok, pabandyk pats kažką sukurt, prijunk CSS ir tiesiog bandyk. JS, jQuery, PHP ateis vėliau, bet net negalvok apie juos kol neišmokai HTML.
    Vėliau kai reikės pradėk įjungti ir domėtis kitais dalykais, kurių reikės: duombazėms - galbut MySQL, serverio pusei - greičiausiai PHP, efektams - manau javascript su jQuery ir panasiai. Beje, kai pradėsi PHP, magiškas žodis - Framework. ;)
     
    Labai geras puslapis, kuriame viskas vienoje vietoje: http://net.tutsplus.com/
    Ir mano mėgstamiausias mokytojas, kūrį, labai gaila, atradau tik po to, kai praradau domėjimąsi Web programavimu: https://tutsplus.com/author/jeffreyway/?q=true&filter_topic=35
    Padarysiu paslaugą ir iškarto numesiu nuorodą į pačią pradžią: https://tutsplus.com/course/30-days-to-learn-html-and-css/
     
    Vėliau kai kurie jo kursai būna mokami, bet lengvai randami paieškojus internete ;)
  3. Patinka
    svilys sureagavo į Andriuslink Kur iš uždarbio pabėgo „normalūs“ užsakovai?   
    Štai kas būna, kada paklausa didesnė, nei pasiūla :)
     
    Kažkokie "išpindėję" paslaugų teikėjai. Dabar bijok žmogus klaust, nes matai būsi "tas" kuris tik galvos skausmą kels. Prastas požiūris vyrukai.
     
    Asmeniškai autoservisuose teko susidurt ne kartą. Nesuprantu apie automobilius beveik nieko. Tai apibūdini kokį gedimą, jau matai kaip persikreipia veidas. Dažniausiai tokie servisai ir nesugeba patys nustatyti gedimų, nebent pirštu subaksnoji ką padaryt. Būna ir kitas variantas. Taip pat nuvarai, kiek supranti apibūdini, o meistrelis vietoj to kad būtu nepatenkintas ar dar ką, tai dar ir apibūdina dėl ko taip galėjo atsitikti, kaip to išvengti ir t.t. Spėkit, kurie mano pinigus pasiema?
  4. Patinka
    svilys sureagavo į Mindogas Ar W, X, Q sudarkys mūsų kalbą?   
    O kodel negalima kitame paso puslapyje irasyti pavarde su visom w x ir t.t?Kam ta erzelyne sitiek metu?
  5. Patinka
    svilys sureagavo į Asmuo Straipsnis apie 3D grafiką   
    Intro
     
    Įvadas
     
    Daugeliui žmonių iki šiol neduoda ramybės klausimas kas gi yra kompiuterinės industrijos varomoji jėga? Ar tai Intel įmonė leidžianti kompiuterius vieną po kito? Ar tai Microsoft kuris daro savo langus vis didesnius ir spalvingesnius? Nors ne galima pasitenkinti ir mažesniu langu su senesne programos versija. Viskuo kalti yra žaidimai, kurie vis labiau susitapatina su realybę, pasaulį daro vis detalesnį, veiksmų laisvę įvairesnę, siužetą vis labiau itraukianti. Visa tai su kiekvienais metais reikalauja vis didesnio kompiuterio pajėgumo.
    Prisiminkime visą progresą pirma buvo Tetris veliau Nintendo, Sega o dabar galime pasidžiaugti naujuoju Playstation 4, ir tikriausiai žaidimo detalių ir kokybės nelyginsime nei su Nintendo nei su klasikinių Sega? O pasikeitė pagrinde kas tai grafika ir personažų veiksmų įvairovė. Būtent čia mes pirmąjį kartą susiduriame su 3D grafika - žaidimai.
     
    Tačiau ar 3D grafika apsiriboja tik žaidimais? Tikrai ne. Mes turime ir reklamas ir filmukus ir interjero dizainą ir dar begalę skirtingų 3D atšakų kuriom išvardinti neužtektu kelių valandų.
     
    3D grafika kaip hobis ir kaip uždarbis - paskutinių metų plėtra
     
    Nekalbėsiu apie visą pasaulį kadangi tikrai neturiu statistikų ar dar kažko tiesiog perfrazuosiu vieno rusiško straipsnio pateikta nuomonę:
     
    "Pastarieji metai labai pakeitė rusijos dizaino supratimą dar nesenai visuose forumuose buvo pilna photoshoperiu, web dizaino piešėjų, nuotraukų koregotojų, logotipų kūrėjų ir t.t jų amžius svyravo nuo 14 iki 40 metų, įvairiausiu sričių, išsilavinimo ir meistriškumo žmonės gauti savo užsakymą galėjei nuo 5 $ iki 1000 $ priklausė nuo kokybės įgūdžių ir laiko. Žodžiu susidarydavo vaizdas kad kiekvienas fizinis asmuo gali turėti po nuosavą asmeninį photoshop master'į, tačiau kai prireikdavo greitai kokybiškai ir nebrangiai gauti 3D modelį, vizualizaciją rusijoje free lanc'u užsiimančių žmonių kone nebuvo, o įmonės plėšė milžiniškus pinigus. Džiugu kad situacija taisosi ir jau dabar Rusijoje turime didelę rinką dirbančia konkrečiai su 3D vizualizacijomis ir už palankia kainą gali įsigyti norimą modelį, filmuką ar visą packą reikalingu detalių. Nesakau jog photoshoperiai išsisėmė ir nebėra paklausos, paklausa didelė ir ji nemažėja, be duonos jie nesedės tačiau jų broliai 3D dizaineriai rodytis viešumoje bent jau pas mus pradėjo pakankamai nesenai palyginus su photoshoperiais ir kitais art'istais."
     
    Taigi vis daugiau žmonių pradeda graužti 3D grafikos meną kodėl? Pinigai nėra labai lengvi, bet paklausa ir galimybė savo modelius pardavinėti per specialiai tam sukurtus skelbimus ebay principu vilioja ne vieną, o ir kainos modelių svyruoja nuo 1 $ iki gerų 1000 $ (nepamirštame jog tą patį modelį gali nusipirkti ir 10 ir 100 žmonių per mėnesį)
     
    Atsiprašau jog nuklydau į lankas nenorėjau paskayti jog tai miljoninis darbas tiesiog norėjau atrasti atsakymą kodėl 3D grafika vis labiau populiarėja manau ir mano straipsnio pasirodymas čia itakotas jog šiame forume nėra jokios papildomos temos kas akivaizdžiai parodo mažą žmonių susidomėjimą arba mažą informacijos kiekį tokiame plačiame forume.
     
    Softo pasirinkimas
     
    Jeigu jau nusprendėi pradėti mokytis 3D grafikos visų pirmą tam reikės programinės įrangos, programų įvairovė privers pasiklysti ne vieną, programos viena nuo kitos skiriasi kaip diena ir naktis nors rodos atlieką tokias pačias funkcijas vienos, skirasi jos ir kainomis ir svoriu ir reikalavimais kompiuteriui todėl kiekvienas turėtu rasti kažką pagal save čia trumpai apžvelgsime populiariausias programas su kuriomis yra modeliuojama.
     

    http://1.bp.blogspot.com/-esrr_D6fKFU/TVzRanP5w-I/AAAAAAAACrU/2FGpagZPG94/s50/blender_logo_medium.png

     
    Blender - nemokama programa skirta modeliavimui. Plačiai naudojame mažesnio maštabo įmonėse bei privačiais free lanceriais, sveria labai mažai iki 100 mb kompiuteriui reikalavimai taip par nedideli. Nors gal daugelis man nepritars ši programa tikrai nėra rojus modeliuotojui tiek savo funkcijomis tiek ir išvaizda ji nusileidžia visom likusiom modeliavimo programoms. Žinoma su ja galite išgauti ne ką mažiau negu ir su mokamu softu, tačiau sunkesniuose darbuose, didesnio maštabo projektose jausis realus skirtumas nuo mokamų programų. Nors kas dirba su šia programa jau senai įprate prie šio softo ant tiek jog vargu ar keistu į bet kurį mokamą.
     

    http://community.thefoundry.co.uk/images/modo/MODO701_symbol.50.png

     
    Luxury Modo - Moama programa skirta konkrečiai objektų modeliavimui. Kūrėjų planai naujajai modo 701 versijai buvo milžiniški užuomajos aplenkti net pačius rinkos grandus, deja neprigijo... Programa palyginus ne daug sverią interface'as malonus akiai, atrodo paprastas ir lengvai suprantamas, visgi pradėjus su ja dirbti jaučiasi jog kažkas ne taip... Kažko trūksta ir nors dalis žmonių ją tikrai pripažino ir pamilo kažkoks jaučiamas ribotas funkciuonalumas neleido programai išsiveržti į topą. Kolkas....
     

    http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-frc3/373022_357086086211_1334084865_q.jpg

     
    Maxon Cinema 4d- Mokamas labai pajėgus softas reikalaujantis nemažo kompiuterio pajėgumo. Pasirodžius r14 ir dabar jau r15 versijai ši programa apvertė žmonių supratimą apie 3D modeliavimą tai buvo paprastesnė labai maloni akiai ir darbui programa. Internete ne vienas komentaras jog programa sukurta pačio dievo ir panašiai. Ir iš ties be proto populiari programa. Man labai patiko interface, valdymas be to begale tutorialų, tačiau asmeniškai man neprigijo.... Visgi ir pats pavadinimas sako jog programa labiau skirta animuot o ne modeliuot, nors galimybės labai plačios o ir valdyti ją galėtu net pradinukas, man kažkaip jaučiasi ties modeliavimu kažkiek ribotumo, kadangi viskas nukreipta į animacija, tačiau jeigu modeliuoti ruošiatės kino industrijai tai nuostabiausia programa saveikaujanti kartu su adobe after effect be to naujoji versija cinema 4D jau išeis iškart su Adobe after effect'u "dežutėje".
     

    http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash1/276697_21238962850_2089879680_q.jpg

     
    Autodesk 3ds Max - labiausiai pamėgta modeliuotoju programa, tikra 3d modeliavimo veteranė, plačiausiai naudojama ir Lietuvoje. (Tiesa numanau dažniausiai laužta...) Nors programos kaina pakankamai dielė o jos interface palyginus su cinema arba modo gerokai primena sovietmetį ištikimi naudotojai niekada jos neiškeistu į jokią kitą programą. Tiesa dabartiniams naujokams ji "nelimpa", paini, sudėtinga, niuri, neaiški. Galbūt tačiau nemažai naujokų padirbėja su cinema arba kitu softu su laiku įgyję daugiau žinių apie 3D grįžta prie autodesk kurinių (3ds max, maya). Programa yra kone plačiausio panaudojimo joje yra visko, tiesa ne viskas po ranka ir prie valdymo teks įprasti.
     

    http://qph.cf.quoracdn.net/main-thumb-t-12656-50-qfhyLV1XTNb5b2yVtSLSagkKzhjqaZkz.jpeg

     
    Autodesk Maya - dar vienas autodesko 3D modeliavimo kurinys, kurį naudoju ir aš asmeniškai. Programa turi daug panašumų su 3ds Maxu kas yra be abejo logiška, taip pat jos tarpusavyje puikiai bendradarbiauja - exportin, importina viena į kitą, keičia formatus ir t.t Maya kaip ir pridera moteriai yra kiek tvarkingesnė ir malonesnė už maxą, tačiau tuo tarpu ir kiek kaprizingesnė, o prie jos valdymo perėjus iš kito softo dar teks įprasti, kadangi jis yra sakykim gerokai kitoks nei įprasta. Tikriausiai logiškai kyla klausimas kam autodeskui dvi 3D modeliavimo programos, atsakymas paprastas Maya buvo kuriama išskirtinai kaip unikali programa 100 % pritaikyta kurti grafiką, personažus kompiuteriniams žaidimams, jeigu pvz žaidžiate guild wars 2 tai visi veikėjai yra sukurti ir riginti (nežianu kaip lietuviškai išsireikšt... Na sukurta judėjimo galimybė) būtent su Maya programa. Kone visi žinomesnių žaidimų modeliai kur reikia detalizacijos ir nusitaikyta į didelius reikalavimus kuriami su Maya + zbrush (tačiau apie papildomus softus kitą kartą). Nors funkciju gausa žaidimams padaro mayos produkta unikalų būtent šiai sričiai, bendruoju funkcionalumu Maya neatsilieka nuo 3ds Maxo ir interjero dizaineriai ir kiti modeliuotojai taip pat maloniai naudoja Maya, tačiau pirmaja vieta modeliuotoju tope užsitvirtines 3ds max'as...
     
    Tiek iš populiariausio softo ką rinksitės jūs tai Jūsų teisė, jeigu esate visiškas naujokas jums aktualiausia būtų cinema 4D su kuria labai lengvai išmoksite judinti ir koreguoti taškus, polygonus, linijas bei naudoti deformerius. O veliau jei nuspresite jog cinema 4D funkcionalumas jums netenkina galėsite peršokti prie bet kurio kito softo.
     
    Todėl patarimas naudokite trial draugai nepirkite softo iškart iš kažkieno komentarų, labai gali būti jog po 30 dienų Jūs galutiniai apsipresite atsisveikinti su pasirinkta programa.
     
    Jei pirkti nesinori žinoma belieka blenderis ir nepagalvokite iš mano progrmaų pristatymų jog viena yra pranašesnė prieš kitą nėra tobulo softo yra kreivos ir yra meistriškos rankos, ir protingai mąstanti galva :).
     
    Atsisiunčiau, nuo ko pradėti?
     
    Taigi jeigu pasirinkote jums labiausiai patinkanti softą laikas pradėti mokytis. 3D modeliavime kaip ir beveik bet kurioje IT sferoje sėkmingam darbui, pripažinimui, ir geram uždarbiui tiek Lietuvoje tiek užsienyje (įpač užsienyje) tikrai nereikia diplomo, tačiau graužti šį mokslą turite net labiau negu universitete tiek praktika tiek ir teoriją jeigu norite išgauti maksimumą.
     
    Na bet pradžiai naudokites youtube arba vimeo talpyklomis ten anglu, rusų kalba pamėginkite paieškoti kažko panšaus kaip "įvadas į <pasirinkto softo pavadinimas>" ten jūs supažindins su interface'u, paaiškins kas yra vertex, polygons, edge's kada kuris naudojamas, kuo skirasi extrude nuo bevel ir daug daug naudingų dalykų. Kai nuspresite jog programos interface jums aiškus, ir jau iš savo kūbo galite sukurti bent jau kėdutę arba kažkaip gražiai apdirbti pradinę figurą jums reikės įgūdžių ties konkrečiais projektais. Nesvarbu į kokią sritį jūs nusitaikėte žaidimų grafikos kurimas, interjero dizainas, reklamos ........... jums svarbu peržiūrėti bet kokių objetų arba projektu step by step tutorialus, ir ne tik peržiūrinėt bet ir atkartoti bei suprasti kodėl video kurėjas naudojo būtent vieną o ne kitą metodą, ateityje netgi pradėsite ižvelgti kai kurių tutorialų kurėjų daromas klaidas, atrasite lengvesnius būdus įgyvendinti savo įdėjas. Taigi tokio pobūdžio svetainių labai daug! Kelios iš jų visiškiems tinginiams:
     
    http://cg.tutsplus.com/ (tutorialiai visiems softams pagal kategorijas)
    http://vimeo.com/channels/bestofc4d/videos (jeigu pasirinkote dirbti su cinema 4D jums daugiau nieko nereikia tik šio nuolat atnaujinamo kanalo)
    http://videotuts.ru/ (tinklapis visiems softams, rusu kalba. Tutorialiai daugumoje angliški, torentai linkai į video, galimybė žiūrėti online)
    http://www.3dshka.ru/ (Tinklapis rusų kalba, bet tutorialai pagrinde angliški (pasitaiko arabiški tiesiog išjunkite tuo atveju garsą :) ) taip pat nemažai tutorialu visiems softams bet šitą svetainę naudokites extra atveju jeigu jaučiate jog kažko konkretaus truksta paskutine viltis gali būti rasti tai čia, tačiau įprastai ne visi tutorialai kokybiški o ir pats tinklapis nepatogus.
    google.com (daugiau nei 100 kitų tokio pobūdžio tinklapių :) )
     
    Hobis -> Papildomos pajamos -> Pagrindinis pelno šaltinis
     
    Būtent taip ir ne kitaip skirstoma karjera šioje srityje (kiap ir daugelyje IT sričių).
     
    Taigi jūs jau gerai žaįstate softą su kuriuo dirbate, nesunkiai įgyvendinat paprastus darbus ir talpinate jos galerijoje ar rodote draugams. Laikas susimastyti ar neatėjo laikas papildomai užsidirbti iš šios srities, visada malonu kai hobis tampa verslu, o šiuo metu tai labiau nei įgyvendinama. 3D grafika jau tampa šiokiu tokiu standartu reklamoje ir dizaine, nekalbant apie kitas 3D šakas tas pats interjero dizainas, žaidimai, klipai, intro, animaciniai filmukai. Šiame skyriuje aptarsime kaip galima užsidirbti 3D dizaineriui.
     
    Freelance (laisvai samdomas, nuotolinis darbuotojas)
     
    Jeigu jūs turite jau daugiau nei keletas darbų savo pristatymui susikurti, galite bandyti užsidirbti iš pavienių užsakymų freelance biržose ir forumuose. Taip pat nemažai užsakovų darbuotojų ieško per tam tikrus freelance katalogus todėl nemaža tikimybė jog jie pasirinks jus. Tiesa naujokui tokiuose svetainėse yra sudetingiau reikia gerų atsiliepimų gero savęs pateikimo daug pavyzdžių, pradėti galima nuo nemokamos pagalbos žmonėms kas leis susirinkti atsiliepimus bei darbų pavyzdžius jeigu neturėjote jų iki šiol.
     
    Kokius gi užsakymus jūs gausite?
    Dažniausiai 3D modeliuotojai šiuo metu samdomi architektūrai, tai yra tiek pastato modeliavimui tiek ir interjero dizainui, nemažai samdomi reklamoms, bei pavienių objektų kurimui, tai gali būt įvairiausi daiktai nuo butelio, arba miltų įpakavimo iki automobilio.
     
    Dažnai ieškomi modeliuotojai kurti personažus (žmonės, gyvūnus, robotus...) žaidimams ir animacijai. Nors darbas yra labai gerai apmokamas jis yra pakankamai sudetingas ir čia be dideliu žinių naujokui sunku gauti tokį užsakymą, o ir stebuklingu būdu gavus vargu ar pavyks įgyvendinti, įpač per nurodyta laiką.
     
    Vis labiau populiarėja web puslapių dizaino 3D detalių vizualizaciją, tai gali būti logotipai , gražus fonai ir t.t
     
    Kiek rečiau pasipuola užsakymai su prašymų realizuoti animaciją filmuke arba reklamoje tai yra judantis personažai, tam tikras veiksmas arba veiskmų atlikimas pagal scenarijų. Nors šie užsakymai atima daug laiko jie yra kone geriausiai apmokami, tačiau pasipuola itin retai nes dažniausiai įmonės turi savo animacijos specialistus jeigu jau dirba su filmukais.
     
    Fotobankai Papildomas šaltinis iš nereikalingų darbų
     
    Kaip ir fotografai kelia savo nuotraukas į fotobankus taip ir 3D dizaineriai kelia savuosius kurinius, tiesa ne pačius modelius, dabar jau yra net atskirta niša 3D modeliams pardavinėti svetainės panašios į ebay kur įkeliate darbą užvardinate kainą žmogus nusiperka iškart tiesiogiai per svetainę atsisiunčią, įmonė jums nuskaito tam tikrą procentą mokeščių už darbo laikimą ir pardavimą o jūs gaunate pinigus.
     
    Tokio uždarbio privalumai: Pasyvios pajamos - galimybę modelį parduoti daugiau nei vieną ar dešimt kartų, galimybė patalpinti visus kokybiškus darbus kuriuos darete tačiau niekur nepanaudojote.
     
    Minusai: Jeigu jūsų modeliai yra iš tos srities kuri šiam laiko tarpui nėra paklausi jis gali prastovėti ir metus už 1 $ ir niekas jo nenusipirks.
     
    Kaip atsirinkti sritį? Tiesiog apsidairyti kas šiuo metu aktualu žmonėms kuriant na pvz reklamas? Kokių modelių jiems gali prireikti kuriant projektą ar reklamą. (didžiausia paklausa šiuo metu turi pinigų modeliai, monetos, 3d diagramos ir t.t.t) Neapsiribokite viena sritimi tiesiog dairykites aplink, paklausa matoma akivaizdžiai, internete, televizijoje, plakatuose VISUR!
     
    Tiesa norint užsiregistruoti ir talpinti darbus tokio pobūdžio svetainėje jums teks ne tik patvirtinti savo tapatybę bet ir atsiūsti darbų pavyzdžius arba net (kai kur) atlikti adminų paskirtą paprastą 3d užduotį, dažniausiai 24 valandų bėgyje jie patikrina ar failas yra tvarkingas ar darbas atliktas gerai ir tuomet patvirtina jūs kaip pardavėją.
     
    be to kadangi užsiminiau įpraskite visus objektus grupuoti tvarkingai, vadinti tvarkingai, viską laikyti savo vietose, kadangi didelė tikimybė jog jūsų nupirktą modelį kažkas redaguos pvz diametrą, poligonų skaičių, tuo atveju jeigu jūsų failai neužvadinti ir išmėtiti po visą programą, o matavimo vienetai nesucentruoti ir nėra Freez'u tokį darbą redaguoti gali pasirodyti tikra katastrofa tuomet jau neigiamas atsiliepimas garantuotas. Daug svarbiau ne pačio darbo detalizacija kiek tvarkingas jos atlikimas. Kai pirma kartą atsivertus asmuo puikiai supras kur yra automobilio kairys ratas, kurs sparnas o kur durelių rankeną, tokie modeliuotojai yra labai vertinami ir net naujokai gauna gerokai geresnių užsakymų.
     
    Darbas studijoje
     
    Gauti gerai apmokamą darbą rimtoje 3D studijoje (nesvarbu ar tai žaidimų kompanija ar filmukų ar baldų...) yra nelengva, taikytis be abejo reikėtu į užsienį, čia viskas ateina savaime dažniausiai studijos jums net ieškoti nereikės dirbkite freelance, fotobankuose, 3Dbankuose ir dalyvaukite įvairioje 3D veikloje turėkite galeriją pvz deviantart'e ir kai jūsų darbai jau bus perkami vos įkėlus o užsakovai drąsiai kreipsis į jūs užsakymų, studija jus pati susiras.
     
    Žodžiai pabaigai
    Dėkuj už dėmesį kam įdomu tikiuosi perskaitė ir įvertino, mano tikslas buvo supažindinti Jūs su 3D grafika paaiškinti koks softas naudojamas bei kaip hobi paversti pinigais. Tai basic buvo skirtas tiems kurie norėtu pradėti modeliuoti tačiau nežino nuo ko pradėti arba tiems jauniausiems uždarbio lankytojams kurie dar nežino kur save realizuoti ir klausia kur investuoti 50 litų. Investuokite į premium acc tutorialų tos srities kuri jums patinka arba nusipirkite gerą knyga :) ir su laiku jums būtinai ateis pinigai. Kitaip sakant jeigu ilgai trankyti galvą į sieną vieną dieną tu atsibusi ir pamatysi kad ten yra duris :) Todėl linkiu užsisipirimo ir sėkmės!
     
    Pabaigai norėčiau tik keliais žodžiais užsiminti apie sąžiningo darbo taisyklę. Su 3D modeliais sukčiauti kartais atrodo dar lengviau negu bet kurioje kitoje IT sferoje. Aš nepasakosiu kaip tai daroma tačiau būkite žmogiški jeigu įmatės darbo atlikite jį kruopščiai, nevilkinkite termino be priežasties, klausykite kliento poreikių ir nesukčiaukite tam tikrais būdais tiek frelance tiek ir 3dBanke, reputacija susigadinti greita jos atsistatyti beveik neįmanomą jeigu rimtai dirbsite su 3D sfera pagalvokite ar nusukčiauti 100 $ jums atpirks blogą reputaciją ilgiems metams :)
     
    Tai tiek sėkmės kas pradės modeliuoti kažką aptarti galite plačiau po tema PM maloniai pasišnekėsiu šiom temom. Labiau patyrusiu modeliuotoju išklausysiu patarimų :)pats su modeliais dirbu ne per daug ilgai tačiau stengiuosi ir gilinuosi į teoriją.
     
    Jeigu kreipiates su klausimais iškart noriu pranešti. Cinema 4D - programa kurios žinau valdymą tačiau nenutuokiu kaip sukurti sudėtinga projektą. Galiu paaiškinti tik basic. Maya - programa su kuria atlieku 90 % darbų pačių sudetingiausių klausimų galių neatsakyti tačiau kaip sukurti paprastą personažą arba automobilį patart galių.
    P.s pelno nesiekiu tai ne reklama patarsiu kuo galėsiu bet atsiminkit aš ne vaikščiojantis tutorialas aš negaliu turėti atsakymus į visus klausimus įpač su tokiom programom kaip 3ds max, modo, blenderis (blenderio išvis nemoku) aš tik galiu padėt sukurt, patart bet ne paaiškinti viską step by step. Tutorialai nurodyti aukščiau!!!! Pradėkite nuo krepšinio kamuolio baikite viso buto vizualizaciją, arba lenktyninių automobilių paku. Iki :) ATSIPRAŠAU DĖL GRAMATIKOS!
     
    P.s prieš kelias sav kūriau temą kokį softą pasiūlytumėt 3D naujokui deja tema gavo vos vieną atsakymą todėl sunku komentuoti.
     

    http://www.part.lt/img/265410ee1d4991f0e1fb5934b6d7ce5a494.jpg

     
    Vienas iš paprastų darbų, nemokamai dovanotas draugui modelis pirmam bandymui programuoti 3D žaidimą. Modelis turintis daug poligonų (p.s kas nežino tai blogai o ne gerai :D ) neteksturuotas, ir taip ir nepadarytas judantis... Galbūt kitą mėn atsiras daugiau laisvo laiko įkelsiu sumodeliuota sportinį automobilį arba kambario vizualizaciją. :) Dar sugalvosiu ką norėsiu sumodeliuoti
  6. Patinka
    svilys sureagavo į Sul Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    "You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect - you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there."
    - Bob Marley
  7. Patinka
    svilys gavo reakciją nuo Gpoz Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    Pain is temporary. Pride is forever.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...