Pereiti prie turinio

respo

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    430
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

Visas respo turinys

  1. Aš nelabai matau skirtumo tarp tavo idėjos ir visokių skelbiu.lt ir panašių. Fizine forma garažo išpardavimai Lietuvoj sunkiai galimi bent kiek didesniu mąstu, jau vien dėl apgyvendinimo - dauguma gyvena daugiabučiuose. Negi prie rūsio išsidėliosi daiktus ir pardavinėsi? Čia labiau tinka nuosavų namų kvartalams, bet ir tai - labiau lokalus dalykas, kur kaimynai "apsipirktų", o ne iš viso miesto žmonės. Daug paprasčiau yra įdėti paprastą skelbimą, suderinti vietą, laiką ir susitikti. Galbūt aš kažko nesupratau čia, nežinau.
  2. Galėjau naudotis iki pat numerio perkėlimo minutės. Tiesiog tą dieną pradeda nebeveikt sena SIM kortelė ir tiek.
  3. Tau su Omniteliu nebereikės turėti reikalų. Viską sutvarkys Tele2, jei sutartis neterminuota. Aš ~20 kažkelintą dieną užsakiau viską, tai pradėjo veikti numeris kito mėnesio penktą dieną. Jei gerai pamenu, turi jie kelias dienas per mėnesį, kuomet perkėlinėja numerius. Tai kaip pataikysi, taip ir gausis.
  4. Tai tau parašyta, kame bėda ir ką reikia daryti. Serveris priima prisijungimus tik iš vidaus, o ne iš išorės. Žiūrėjai httpd-xampp.conf turinį? Visa tai puikiai iliustruoja: "Order deny,allow Deny from all Allow from 127.0.0.0/8" http://www.apachefriends.org/f/viewtopic.php?f=17&t=35110
  5. Tiesa, kai skambinsi (turbūt ne pats skambinsi, bet visvien) reikia aiškiai viską išdėstyt, o ne "Laba diena, kur mano telefonas, nes jau turėjau gaut". Vardas, pavardė, kada buvo darytas užsakymas, kokiam planui, kokiam telefonui. Pasiklauskit ar išvis užregistruotas toks užsakymas. Jei ne, tai tiesiogiai telefonu viską užregistruos jum ir padarys. Nors šiaip gerai pagalvojus, tai nujaučiu, kad elementariai suspaudėt kažką ne taip ir paprasčiausiai neužsakėt nieko :)
  6. Tai mum ką daryti? Skambink vėl, sakyk situaciją. Forume bėdos tikrai neišspręsi.
  7. Nes butas pats už save nesusimokės? :D
  8. Aš tokiais atvejais tiesiog pasinaudoju translate.google.com ir išsiverčiu po vieną visus žodžius.
  9. Kaip galima sakyti, kad būtų geriau, jei istorija pasikartotų? Ta istorija realiai sunaikino mūsų tautos identitetą, kurio dabar bandom ieškot ir vis atsiremiam į sieną, ant kurios parašyta: vagys, tinginiai, apgavikai, pasyvūs kultūrinėje ir politinėje veikloje. Manau sunku būtų tai paneigti kam nors. O čia dar noras, kad viskas pasikartotų :D Tai kas liktų tada? O dėl baimės Rusijai, tai, žinoma, kažkiek jos yra. Tik dabar jau visai kiti metodai veikia, nei anksčiau, taigi yra šiek tiek daugiau saugiklių. Bet ar jie kritiniu atveju suveiktų, čia yra klausimas.
  10. Tai nieko keisto. Čia gi Mamontovas. Jis galėtų rėkt į sieną nusisukęs - vistiek pirktų/siųstųsi tokį įrašą tūkstančiai...
  11. Praeiviai dar labai gražiai palyginus susitvarkė su situacija. Taigi tokie veikėjai nesupranta žmoniškos kalbos. Gavo į snukį - dėjo į kojas iškart, o kol viskas žodžiais, tol jie ereliai.
  12. Tokius reiktų izoliuoti nuo pasaulio :|
  13. Turbūt priklauso nuo ekrano. Aš taip šalinau įbrėžimus nuo savo iPod Touch kurį laiką. Ir tikrai padėjo, daug maloniau buvo naudot. Didelių įbrėžimų nepanaikina, žinoma, bet smulkesni dingsta. Šepetuką naudojau tikrai minkštą. Naujų įbrėžimų neatsirado, o seni dingo. Tiesa, pastą naudojau paprastą, be jokių granulių ar panašių kietų dalelių.
  14. Bet rimtai, tokie klausimai... Problema lygioje vietoje daroma. Pasikartosiu - tam ir yra klientų aptarnavimo centras. Mes nežinom kas ten vyksta su užsakymais. Pasiskambini, pasako kame reikalas ir bėda išspręsta. Jei baisu skambinti, tai tėvai gali tą padaryt. Tarp kitko, klientų aptarnavimo centras dar dirba... tai ko laukt? :)
  15. Taip, tikrai žinau. Dar praeitą savaitę užsakinėjau vieną planą internetu (ne studentą, bet tai nieko nekeičia). Jeigu šiandien yra trečia diena, tai galėjo ir paskambint jau, man trečią dieną paskambino šį kartą. Čia iš laiško gauto užsakant. Nors rašo, kad el. paštu susisiekia, bet du kartus užsakinėjau skirtingus numerius, abu kartus telefonu susisiekė su manimi. Taip daug paprasčiau, nei su laiškais žaist.
  16. Užsakius iškart ateina laiškas, kad užsakei. Ten parašyta, kad per tris dienas turi susisiekt konsultantė, kad patvirtintų iki galo viską. Susisiekia, pasitikslina jei ko reik ir kitą dieną (ar kada įmanoma) gauni siuntinį. Šiaip jau tokiem klausimam ir yra klientų aptarnavimo centras. Čia tau bet ką gali rašyt, bet problemos neišspręs. Jei niekas nesusisiekė, reiškia kažkas negerai ir reik aiškintis. Bet aiškintis jau reik ne su forumiečiais, o tele2 darbuotojais.
  17. Kilobaitas pats negamina dalių, jei ką. O garantinis pas juos labai neblogas. Man sukepė kompas prieš metus nuo elektros šuolių. Pakeitė motiną, vaizdo plokštę ir atrodo cpu. Žodžiu visas brangiausias dalis be jokių išsidirbinėjimų.
  18. Čia juokauji? Savo puslapyje rašytų nesąmones? Taigi čia aptarnavimo centras. Kiek parašyta, iki tiek ir dirba.
  19. Susisiekite telefonu Privačių klientų aptarnavimo centras 117 (skambinant iš TELE2 tinklo, kaina – 0,15 Lt/min.); +370 684 00117 (skambinant iš visų tinklų, kaina – kaip skambučio į TELE2 tinklą) Darbo laikas: I – VII 07:00 – 23:00.
  20. O kodėl negalit tiesiog pasiskambint informaciniu numeriu ir išsiaiškinti?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...