Pereiti prie turinio

TonY B

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.291
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    8
  • Atsiliepimai

    100%

TonY B Pranešimai

  1. Sveiki, bičiuliai uždarbiečiai!

     

    Džiaugiuosi viešai pranešdamas žinią, kad kartu su būriu verslo profesionalų, kaip Justin Taruska, Andrius Biceika, Laurynas Savickas, Jean-Baptiste Daguené, Andrius Francas, Darius Pietaris, Tadas Deksnys ir Aivaras Rastenis, pradėjome rašyti blogą SalesClub.lt apie pardavimus ir verslo plėtrą.

     

    Dirbdami kiekvieną dieną su B2B pardavimais, verslo plėtra ir eksportu, išmokome labai daug, pridarėme daug klaidų ir matėme daug sėkmingų sandorių. Mūsų tikslas visu tuo atvirai dalintis ir padėti auginti pardavimų bei verslo kultūrą ir profesionalumą Lietuvoje.

     

    Plačiau apie komandą ir mūsų tikslus: http://salesclub.lt/apie-mus/ ir http://salesclub.lt/komanda/

     

    Rekomenduoju užeiti ir užsiprenumeruoti visiems, kurie dirba B2B versle ir pardavimuose. Taip pat manau, kad dirbantys B2C sektoriuje - atras daug naudingų įžvalgų. Na ir jei tu tiesiog studentas ar ne verslo žmogus, tačiau užsiemi tinkliniu marketingu, kyani ar tiesiog nori pradėti tobulėti ir įgauti praktinių žinių - tau tai tikrai bus super naudinga.

     

    O šiandien, dalinuosi savo pirmuoju straipsniu SalesClub'e:

     

    "Kaip Užduoti Veiksmingus Pardavimo Klausimus?". Straipsnio idėja yra ta, kad norint turėti tvirtus santykius su savo klientu bei kokybiškai "deliverinti", mes privalome išsiaiškinti kliento poreikius kuo detaliau, nuo iki, su kuo daugiau konteksto. O kaip tai padaryti? - pasidalinau savo patirtimi ir įžvalgomis šiame straipsnyje.

     

    Laukiu jūsų visų kritikos, patarimų ir minčių tiek apie pačią veiklą, tiek apie svetainę, tiek apie konceptą.

     

    p.s. jei turite kuo pasidalinti ir norite, kad jūsų mintis publikuotume SalesClub'e ir reklamuotume mūsų prenumeratoriams - parašykite man į FB ir būtinai aptarsim :)

  2. Sveiki,

     

    Artėja žiema, prasidės kalnų slidinėjimas ir visas sezonas. Snow Arena, Liepkalnis ar ta pati Latvija yra visai normaliai, tačiau norisi savaitėlei išvažiuoti į "tikrus" kalnus. Tikriausiai ne man vienam yra aktualu ir prieinama kaina. Už 700-1200 EUR galima paslidinėti daug kur, tiek Prancūzijoje, tiek Italijoje. Tačiau ar įmanoma įtilpti į mažesnes sumas, kaip pvz 200-400eur už 5-7d.?

     

    Taip pat, įdomu kur slidinėti išvažiuoti būtų pigiausia? Spėju, kad Zakopane (Lenkija), Špindlerův Mlýn (Čekija) ir gal kažkur Slovakijoje? Kaip ten su Ukraina?

     

    Būtų idomu išgirsti jūsų nuomones, patirtį bei konkrečius paskaičiavimus.

     

    Aš padariau preliminarius skaičiavimus, jei važiuoti 6d. į Čekiją, 9 žmonėms, nuomojant autobusiuką:

     

    1. Autobusiuko nuoma 30eur para x 6 = 180Eur = 20eur žmogui

    2. Kuras, jei iš viso bus apie 2000km = 140Eur = 16eur žmogui

    3. Apgyvendinimas 15eur para x 5 = 75eur žmogui

    4. Slidžių ir jų įrangos nuoma = 50eur žmogui

    5. Keltuvų nuoma kalnuose = 80eur žmogui

     

    Viso žmogui kelionė būtų apie 240EUR + maistas + gėrimai + pramogos (pagal poreikius)

     

    Ką manote? Parašykite savo mintis, pasiūlymus, paskaičiavimus. Nes panašios temos forume neradau, o slidinėjančių ir norinčių manau yra.

  3. Sveiki, kolegos. Bendradarbiauju su KTU universitetu ir esu įsipareigojęs parašyti jiem straipsnių seriją. Norėčiau pasidalinti pirmuoju, kuris manau bus labai aktualus mums, uždarbiečiams.

     

    Net ir pribloškianti idėja nebūtinai bus sėkmingo verslo garantas. Jei nori, kad ji taptų paklausą turinčiu gaminiu ar paslauga, reikia įsitikinti, ar ji tikrai reikalinga vartotojams, ar jie norės už ją mokėti pinigus.

     

    Kaip idėją paversti produktu bei verslu patarimais dalijasi vartotojų elgesį suprantantį e.parduotuvių paieškos variklį kuriančios įmonės „SearchNode“, kuri buvo inkubuojama jauno verslo akseleratoriuje KTU „Startup Space“, vadovas Antanas Bakšys.

     

    Jaunasis verslininkas jau turi sukaupęs ne tik daug asmeninės patirties, tačiau ir labai vertingų žinių pasisėmė garsiajame JAV Silicio slėnyje vykusiame „Startup Bootcamp“. Kalifornijoje kartu su Kauno technologijos universiteto (KTU) „Startup Space“ komanda apsilankęs A. Bakšys turėjo galimybę pasiklausyti ir pabendrauti su didžiausiais JAV investuotojais, sudalyvauti jaunųjų verslininkų mokymuose.

     

    Skaitytojų dėmesiui – A. Bakšio žingsnis po žingsnio gidas turintiems verslo idėjų ir norintiems jas sėkmingai realizuoti:

     

    Daugelis mūsų turi verslo idėjų. Vieni nori sukurti greitaeigį elektra varomą paspirtuką, kiti – išskirtinį internetinį puslapį, treti – originalią mobiliąją aplikaciją. Tačiau, įsivaizduokite, jūs dvejus metus dirbate, rašote kodą, kuriate prototipus, ir galiausiai pamatote, kad viskas buvo veltui – niekam to nereikia. Todėl, dar prieš pradedant realizuoti savo idėją, svarbu iškelti klausimą, ar kažkam to reikės? Ar potencialūs vartotojai pirks tai, ką aš sukursiu?

     

    Šiame straipsnyje noriu apžvelgti labai svarbų procesą – nuo idėjos sugalvojimo iki jos įgyvendinimo, kuris leis suprasti, ar jūsų kuriamo produkto laukia sėkmė. Tai leis sutaupyti daug laiko, pinigų, pastangų ir, be abejo, suteiks papildomos motyvacijos.

     

    Visų pirmą, labai svarbu suprasti, kad sugalvota verslo ar produkto idėja nebūtinai yra teisinga ir vienintelė. Tai dar tik – hipotezės, kurias reikia patvirtinti. Pavyzdžiui, jeigu manote, kad jūsų mobiliosios aplikacijos vartotojai bus studentai, kurie už išspręstus namų darbus mokės pinigus – jūs dar turite tuo įsitikinti realiai su jais bendraudami, leisdami išbandyti minimalų produktą (angl. minimum-viable-product, MVP) ir gaudami pirmąsias pajamas. Bet apie viską nuo pradžių.

     

    Straipsnio skaitymą galite pratęsti čia: http://ktu.edu/lt/ziniasklaidai/naujiena/penki-zingsniai-padesiantys-idejai-tapti-sekmingu-verslu

     

    arba čia: http://verslasnaujai.lt/penki-zingsniai-padesiantys-idejai-tapti-sekmingu-verslu/1278

     

    Būtų smagu išgirsti jūsų mintis, nuomones, pačių patirtį ir padiskutuoti apie pirmuosius žingsnius nuo idėjos iki produkto.

  4. Sveiki. Gal kam iš uždarbiečių aktualu UK web'ų sąrašas, kurie naudoja Magento? Būtų galima išsitraukti didelį kiekį domenų, kurie visi jų naudoja Magento. Taip pat įmanoma būtų ir iškarto gauti su kontaktine informacija (pvz.: vadovybės emailais).

     

    Manau aktualu programuotojams, agentūroms, kurie dirba su Magento ar extensionų pardavinėtojams.

     

    Daugiau informacijos asmenine žinute.

  5. Mano manymu, reiktų šioje temoje plačiau paaiškinti, kas tai yra B2B, o ne beveik iškarto dėti nuorodą į Feisbuko grupę. Gal nemažai žmonių patys nežino, kad užsiima tuo B2B. O dalykinių pažinčių atžvilgiu solidesnis ir efektyvesnis yra LinkedIn, o ne Feisbukas.

     

    P.S. Žodis "bendruomenė" rašomas tik su viena "ė" - galūnėje. smile.gif

    B2B yra pardavimo pavadinimas, kai verslas parduoda kitam verslui. Pvz UAB TEO LT parduoda interneto ryšio paslaugas UAB Pigu, tai jau yra B2B pardavimas. LinkedIn yra efektyvesnis dalykinėm pažintim, Feisbuko grupė diskusijoms, kokybiško turinio dalinimuisi bei susitikimų organizavimu.

     

    Bendruomenė lietuvių, viskas angliškai, tikėjausi normalių diskusijų, bet atviro turinio grupė tokių dalykų neturi, jau geriau Slack kanalą butumėt atsidarę.

    Ačiū už feedback'ą. Grupė angliškai, nes turime šios srities profesionalų, kurie gyvena Lietuvoje, bet yra iš užsienio. Pvz turime aktyvų prancūzą, kuris yra vienas profesionaliausių ir daugiausiai patirties turinčių B2B specialistų Lietuvoje, taip pat vokietį, kuris turi savo įdomu B2B verslą, taip pat rusę, kuri yra pradedančioji šioje sirty. Norime internacionalizuoti bendruomenę :)

  6. Sveiki,

     

    Neabejoju, kad uždarbyje yra žmonių, kurie dirba su pardavimais ir verslo vystymu B2B (Business-to-Business a.k.a. Verslas-Verslui) srityje Lietuvoje ir tarptautinėje rinkoje. Pasaulyje vyksta itin daug diskusijų, dalinamasi įvairiom strategijom, metodais ir tiesiog patarimais.

     

    Kviečiu visus prijaučiančius ir dirbančius šioje sirtyje prisijungti į bendruomenę, dalintis patirtimi, bendrauti su kolegomis profesionalais ir diskutuoti. Tai puiki niša rasti darbuotojų, jei jų ieškote bei megzti vertingas pažintis, jei kada patys ieškosite darbo.

     

    Šiandien jau turime 64 narius iš kurių bent trečdalis yra pažįstami. Rudenį planuojame ir susitikimą.

     

    Čia linkas į bendruomėnes puslapį: https://www.facebook.com/groups/986685991364053/

  7. Labai puiki idėja. Jau kuris laikas laukiu jos net ir pats buvau mastęs inicijuoti. Patarimai, kurie padės ją padaryti daug populiaresne:

     

    Produktas:

     

    1. Sukurti atsiliepimų sistemą pvz kaip uždarbyje ar couchsrufing. Tuomet bus lengviau atrasti patikimus narius. Nepaslaptis, kad didžiausia žmonių baimė, kad nežino su kuo važiuos. Ir tikriausiai patys girdėjome liūdna istoriją su mergina, kurią išprievartavo ir nužudė.

     

    2. Leisti nariui pasitivrtinti tapatybę pvz vėl gi, kaip per uždarbį banko pavedimu. Esmė, kad jums reikia žinoti nario Vardą, Pavardę ir asmens kodą. Jei netyčia nutiktų kažkam nelaimė, dingtų, pagrobtų ar pan - iškarto artimiesiems ir policijai galėtumėte suteikti informaciją apie vėžėją.

     

    3. Bendravimas tarp vartotojų turi vykti per jūsų svetainę. Tai pliusas jums, kad svetaine daugiau naudosis ir dėl saugumo sumetimų policija ar artimieji visada galės matyti, kas buvo tariamasi, jei įvyktų nelaimė. Tai reikėtų ir vartotojams komunikuoti, jog tai dėl jūsų pačių saugumo.

     

    4. Kiekvienas maršrutas turi turėti X laisvų vietų, kad nariai galėtų matyti su kuo važiuos. Taip pat nelaimės atveju matytųsi su kuo važiavo.

     

    5. Vartotojai turėtų teisę matyti vežančios mašinos numerius ir lengvai patikrinti ar mašina nėra vogta ar dar kitaip pažeista. Gal netgi ir jūs tai galėtumėte tikrinti automatiškai susijungę su policija.

     

    Trumpai sakant - esmė yra sugriauti žmonių baimę, dėl kurių jie nesinauotų šia paslauga: jie ir jų artimieji turi jaustis saugiai. Tiek tie, kurie važiuoja, tiek tie, kurie veža.

     

    Marketingas/PR:

     

    Kai matote, kad produktas pradedamas naudoti vartotojų, turite bent kažkiek atkyvesnių vartotojų - tuomet galima pradėti intensyvesnę reklamą/marketingą/PR'ą.

     

    1. Naujienų portalai (delfi.lt, 15min.lt etc) parašo straipsnį, kaip saugu dabar keliauti tokiu būdu su pakeleiviais ir kad tikimybė daug mažesnė, kad atsitiks kažkas blogo.

     

    2. FB grupėse Vežu-Važiuoju ir panašiose užpirkti reklamos. Jei turite pinigėlių - nusipirkti jas ir sakyti, kad visa veikla perkeliama į jūsų svetainę - jame saugiau ir daug patogiau.

     

    3. Užpirkti FB reklamos targetinant userius, kurie naudojasi grupėmis Vežu-Važiuoju stiliaus ir mokėti už kiekvieną installą.

     

    Trumpas mano brainstormas, idėjų turiu daug daugiau :) Tikiuosi padės

  8. Mano akimis, tai yra informacijos "kasimas", kitaip "scrape'inimas" kalbant apie pardavimus.

    Plius ne visi žmonės palieka savo asmeninius email, dažnai turi kelis: asmeninis+tokiems dalykams, kaip svetainėms, domenams, naujienlaiškiams ir pan. kuris gali būt tikrinamas kartą į savaite ar mėnesį.

    Gausit tą emailą- ir? Žmogus iš jūsų nepageidauja tos informacijos, jis nieko iš jūsų nepirks ir neužsakinės. 95%+- kad mokėdamas naudotis el paštu pasiųs jusų laišką į spam arba šiūkšlinę, juk jis jūsų nepažįsta.

     

    Būtent dėl to žmonės dabar naudoja facebook adwords ir kt. reklamą, tam kad ateitų tie tiksliniai lankytojai ir pirktų arba užsisakytų paslaugą.

     

    Nori gaut email?- siunti lankytojus į "squeeze page" (kaip?- čia jau tavo reikalas) -> tada jei vartotojui tinka/patinka, tai kas pasiūlyme-> jis pats suveda emailą -> mano nuomone tokiu būdu jis bus tikslingesnis.

    O čia spėji ar iš patirties sakai? Nes bent iš mano 1,5 metų patirties, šie emailai, rasti per Datanyze ar Rapportive konvertuojasi labai gerai. Open rate'as apie 75%, reply rate'as apie 45% :) Nesiųsk spamo ir bus viskas super

  9. Žmonėms, dirbantiems su pardavimais, el. pašto radimas yra viena svarbiausių dalių. Tiek dirbant su pardavimais Lietuvoje, tiek tarptautiniais. Be abejo, kartais žmonėms nedirbantiems su pardavimais, o tiesiog norintiems surasti vieno kito žmogaus el. paštą, tai taip pat aktualu.

     

    Yra įvairių būdų. Pvz įrankis Rapportive, Google'inimas ir pan. Tačiau kadangi ilgą laiką ieškojau efektyvesnio būdo už šiuos, atradau tai, kas veikia geriausiai t.y. kieno atradimo procentas yra didžiausias. Tai trumpai noriu ir pademonstruoti.

     

    Įrankis Datanyze (mano referral nuoroda. Užsiregistravus per ją, jūs ir aš gausime po 10 nemokamų emailų).

     

    Viskas paprasta, reikia žinoti žmogaus vardą, pavardę ir domeną jo kompanijos. Kaip greitai pradėti?

     

    1. Spaudžiame mano referral nuorodą per kurią jūs ir aš gausime po 10 nemokamų emailų - https://goo.gl/70a5cA

     

    2. Siunčiamės naršyklės pluginą (išsitrins dviem paspaudimais, jei nebenorėsite naudotis)

    http://i.imgur.com/SLgsBpN.png

     

    3. Bet kur naršyklėje spaudžiame dešinį pelės klavišą ir renkamės Datanyze Insider. Vedame vardą, pavardę ir domeną žmogaus, kurio el. paštą norime rasti.

    http://i.imgur.com/G9F3ZXL.png

     

    4. Vuolia ir el. paštas rastas arbe ne.

     

    Taip pat, kitos funkcijos, šio plugino:

     

    1. Kiekvieno website'o naudojamos technologijos.

    http://i.imgur.com/ZB6jnMC.png

     

     

    Taigi, siunčiamės pluginą ir išbandome patys. Lauksiu jūsų nuomonių ir pastebėjimų, kaip kitaip atrasti el. pašto adresus.

  10. Sveiki. Nors dabar dar tik artėja žiema, nemetas tranzuoti, tačiau būtų įdomu ar yra tranzavusiųjų po Europą(tiek rytų, tiek vakarų) čia be rusų/lenkų kalbos? Ar nebus barjero?

    Tranzuojant pro Lenkiją, rusų kalba labai praverstų. Kiek keliavau, būna priima arba fūrų vairuotojai, arba mašinų iš vakarų Europos vežėjai, kurie dažnai būna rusakalbiai. Vieną kartą priimė lenkas, kuris kalbėjo tik lenkiškai, bet gestais ir lenkų-rusų kalbomis susikalbėjome :D

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...