Pereiti prie turinio

ozyri

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    85
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas ozyri turinys

  1. Forumo narys ozyri irgi tuom užsiima profesionaliai :) prašome susisiekti visais dominančiais klausimais PM.
  2. Geriausias SEO testas yra geras SEO specialistas. Jam nereikia jokių online įrankių, jis tinklapį mato "SEO akimis" - pasiūlymas būtų kreiptis į SEO specialistą ir užsisakyti tinklapio SEO auditą (kad ir į mane). Auditų taip pat būna įvairių - vidinė optimizacija, išorinė, konkurentų analizė, spragų/galimybių analizė ir t.t. pan. Jei tik šiaip pažaisti tai galima su kokiu website auditor ar seo spyglass pažaist.
  3. naujai atsidaręs: http://www.ebiza.lt - turinio daugės. jei domina kažkokios atskiros temos galite PM parašyti, pabandysiu apžvelgti.
  4. 1. Neradau aš tavo puslapyje naujienų kategorijos, taigi google tuo labiau neras. Neindexuoja jis tos direktorijos, nes tu ją spėju po loginais paikišęs 2. Kuo panašesnis backlinko kontekstas su tavo tinklapiu tuo geriau. bet realiai - backlinkas ir afrikoj backlinkas; 3. Ne svetainė, o svetainės puslapis (tinklapiai turi po daug puslapių, kiekvienas puslapis turi po atskirą pr). Nesimelsk į PR, jei gali gauti backlinką su reikiamu tekstu iš PR0 - imk, jei pasitaikys PR 5 irgi imk. Backlinkai negali būti visi iš aukšto PR puslapių, gausi per nosį iš Google jei taip bus, nepamiršk, kad tai turi
  5. man įdomu nuo ko priedus SEM skaičiuoja... nuo išleistų $ per adwordsus? tokiu atveju metu savo SEO ir lekiu griūdamas tenai - po 100k išleisčiau! Kas daugiau? :D O jei nuo pardavimų - tokiu atveju idiotiška kaip reta... Ne nuo skelbimų priklauso CTR o nuo pačio saito.
  6. pataisykite pavadinimą temos. Jūs ne SEO specialisto ieškote o SEM (kas Lietuvoje suprantama kaip Adwordsai).
  7. Knoppkius šaunuolis - na nors kas nors mato, kad nereikia melstis PR. Jau ką ką, bet tai SERP pozicijas jis minimaliai įtakoja, tai nematau reikalo per daug į jį kreipti dėmesį. Užkelti PR tikrai nėra sudėtinga, tik niekas to nedaro, nes na o kam??? Mažiau nervinkitės apie tokius dalykus, o ruoškite gerą turinį geruose tinklapiuose ir viskas ateis pats... Turiu ir aš klientų, kurie vis klausinėja "o tai PR pakelsit?" tai paskui ir tenka aiškinti, kad na niekinis čia dalykas. Žinoma, kad sunku tai išaiškinti, nes pilan Lietuvoj "profu" kurie vien į tai ir meldžiasi. Dėl backlinkų - jei backli
  8. jei trumpai - taip... nepades zinoma beveik nieko raktazodziui "receptai" bet tai vis geriau nei nieko.
  9. Mano klientai nėra brangūs, mano klietnai yra kokybiški. O jei tiksliau - mano klientai nemoka milijonų litų už darbus. Milijonai čia buvo paminėti .com rinkose. Lietuvoje tokių biudžetų niekas neskiria. Toks raktažodis kaip "free" iš viso nėra raktažodis, nes jis nieko nenusako, niekas tokiu raktažodžiu nekonkuruoja. Tai būtų kvaila, nes tokie raktažodžiai neatneša pinigų. "free kažkas" jau visai kitas reikalas. Konkursais čia kainos neišspręsi, kiekvienam produktui (tinklapiui) taikomos skiritngos strategijos, nėra visuotinės vienos teisingos strategijos, kuri garantuotų kažkokį baigtinį rez
  10. SEO yra procesas, jis neturi nei baigtinės kainos nei baigtinio rezultato. Tai pastovus tinklapio puslapių tobulnimo procesas. Jei to neįsisavinsi - nieko nepasieksi. Patyres SEO specialistas niekada nežadės jokių pozicijų už kainą - nes tai yra neįmanoma. Niekas nekontroliuoja visų Lietuvos tinklapių, kad galėtų leisti sau tai teigti. Galima siekti pirmos pozicijos - negalima jos garantuoti. Priklausomai nuo rinkos ir tikslų šis procesas gali kainuoti nuo nieko iki milijonų litų, taip kad reikia iš pradžių formuoti tikslus, žinoti savo rinką - o tada galima šnekėti apie biudžetus. Aš kur minė
  11. Yra labai paprastas būdas - išmok kodinti (atskira kalba SEO kodinimas), išmok kas yra webe apie SEO (na kad bent jau bendrą vaizdą pajustum kokie pusė metų), išmok html karpymą, išmok servų konfigą, susirask nesveikai gerą nemokamą dedicated servą... na toliau jau nebegaliu rašyti nes žvengiu jau pats... ir tada viską pasidarai nemokamai! Braliuk - nėra nemokamų dalykų šiam pasaulį... jei nori gerai - mokėk, nenori - sukis kaip nori... viskas labai paprasta. nemokamas sūris tik antrai pelei - atsimeni? :) P.S. elektroninė komercija tai ne tik trafikas, taip kad dvigubas trafikas tau tikrai
  12. pozicijas gali sekti ir su firefox addonu "Rank checker" ir ne tik google, bet ir nemažai kitų variklių. backlinkams yra tarkim alltheweb ar yahoo site exploreris, ar netgi tas pats xenu... na įrankių yra labai daug, tiesiog jie visi labai skirtingiems dalykams skirti.. naudoju kokį 10 iš jų kiekvienas atlieka skirtingas funkcijas (vienas serverio reply seka, kitas loading speeda checkina, trečias skirtas visokiems PR sekimams, sitemapu chekinimui, robotsu chekinimui, link reportingui, keyword densiciui na ir t.t. ir pan.). taigi reikėtų formuluoti klausimą specifinei problemai, nes "koks įran
  13. čia nelabai įrankiai lemia, daug labiau lemia patirtis. tiesiog reikia išmokti į tinklapį žiūrėti ne savininko akimis o matyti ją iš SEO pusės, su laiku ateis... vat jau 8 metai kaip dirbu šioje srityje, tai problemos nebėra, tik kad klietnai visada pyksta kai jiems rodai "čia negerai, čia negerai" :)
  14. Biudžetas nuo 10.000 Lt gal ir domintu, bent jau kažką padaryti būtų galima. už 200lt galima nupirkti vieną gerą nuorodą... na jei keywordas "raudonkepuraite su LCD televizorium sėdinti ant kelmelio ir per spycams žiūrinti vilko poziciją miške" tai gali ir jos vienos užtekti....
  15. 1. Šokinėjimus gali sekti per savo "Webmasters tools" ten parodo kur ir kiek kartu buvo tavo saitas SERP'e 2. 2 skirtingi varikliai, 2 skirtingi rezultatai. Bing, baidu, yandex ir t.t. visur rezultatai skirtingi...
  16. nei čia didelė klaida nei ką.... dažniausiai sutinkamas title yra "blahblahblah|Brandas". Jei neturi kažkuom išskirtinio brando, kuo puikiausiai gali naudoti savo www.mysite.com tenai. Naudą įžvelgiu tame, kad jei tavo saitas turi bent kiek autoriteto internete -žmonės pamatę tavo www Title tag'e bus labiau linkę clickinti. Nes į URL SERP'e nelabai kas daug ir žiūri.
  17. index puslapis gali turėti kelis pagrindinius raktažodžius. Toliau vadovaukis paprasta taisykle - vienas tinklapio puslapis = vienas raktažodis.
  18. Dėl dominavimo Google visame pasaulyje - visiška netiesa. Rusijoje dominuoja Yandex, Kinijoje/Japonijoje ir dar keletas rytų šalių - Baidu. Amerikoje visa dar didelį gabalą turi bingas ir yahoo. taip kad yra kur stiebtis ;)
  19. Keywords meta tagas nunyko jau senokai, tik galutinai Google apie tai paskelbė praeitų metų rugpjūti jei neklystu. Kiti meta tagai kaip robotsai, meta description yra naudojami ir labai netgi naudingi.
  20. http://www.seomoz.org/ugc/link-tilte-attribute-and-its-seo-benefit jei turi ką nors paneigiančio, irgi norėčiau pamatyti. šnekėkime faktais. When creating your link titles, optimize for keyword phrases you’re targeting on the linked to page (just as you would with anchor text). Search engines only use them in consideration to the page being linked to, not the page the link is on. informacija 2007 metų, bet niekur dar nesu girdėjes, kad outdated.
  21. Na jei jau kalbame apie išorinį, tai manau, kad kaip tik, skirtingi Title ir anchor tekstai, gali būti traktuojami kaip manipuliacija paieškos varikliais. Nes didžiojoje daugumoje cms'u jie būna arba defaultiniai duplicate arba defaultiniai - none :)
  22. Dėl neregių visiškai sutinku. O dėl dubliavimo galim panagrinėti, nes yra keletas variantų: 1. Turiu labai didelę internetinę parduotuvę, su šimtais tūkstančių nuorodų į prekes ir kitą turinį. Šiuo atveju fiziškai neįmanoma sutvarkyti visų nuorodų Title, kad jie duotų "papildomos informacijos" kaip kad rašoma straipsnyje. Žinoma tokias nuorodas kaip "click here" ar "more" iš viso reikia naikinti ir/ar keisti į raktažodines. 2. Turiu tinklapį kuriame pats rankomis administruoju nuorodas. Tarkim jei nuoroda yra į straipsnį "Mano nuomone svarbiausios 2010 metų politikos gairės" - tokiu atveju
  23. Manau nesupratote klausimo - man įdomu, kur jūs radote, kad naudojant anchor texte ir title tag'e tą patį keywordą nuoroda netenka svorio? Kas yra anchor text, title, alt ir t.t. ir pan. aš tikrai žinau. Niekada negirdėjau, kad keywordo kartojimas, jei tas keywordas yra atitinkantis kitoje linko pusėje esantį turinį, butų kažkaip baudžiamas. Jei aš tarkim linkinu į tinklapio puslapį kuriame parduodami LCD Televizoriai, tai aš ir anchor textą ir title naudosiu "LCD televizoriai" jei tai bus mano norimas search termas kurį noriu kelti. Nematau reikalo skaidyti linko jėgą su kitais keywordais.
  24. linkas yra linkas, jei gali į kitos kalbos tinlapio puslapį įdėti nuorodą su lietuvišku tekstu (anchor text)- dėk.
  25. jei būtų galėtumėt pagrįsti savo nuomone kokiais nors įrodymais - labai norėčiau paskaityti. Nesilazdavojant, tikrai norėčiau pamatyti, kur yra norodytos tokios instrukcijos arba eksperimentinės išvados.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...