EdvinasJ
-
Pranešimai
996 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
97.1%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
EdvinasJ Pranešimai
-
-
Kokiu greičiu spausdina? Kiek medžiagos reiktų ~10cm vienam vamzdeliui ~5mm storio
-
-
-
Galbūt paskambink ir paklausk?
-
-
Tu paaiškink normaliai, nes dabar kaip suprantu tu nori labai paprasto dalyko, paspaudus divą, kad jis išnyktu (jquery):
<script> $(document).ready(fucntion(){ $('div').each(function(){ $(this).click(function(){ $(this).hide(); console.log($(this).attr('id')); }); }); }); </script> <div id="1"></div> <div id="2"></div> <div id="3"></div> <div id="4"></div>
Netikrinau, bet turėtų veikt.
-
Eik tu pasaka :). Tu bent įsivaizduoji kiek buhalterinėje programoje saryšių? Rivilės DB sudaro per 300 lentelių. Elementarus kliento įterpimas vykdomas per turbūt kokias 10 lentelių. Jau nekalbu apie pirkimo, pardavimo, rezervavimo ir kitokius dokumentus, kur dalyvauja 20 ir daugiau lentelių. Analizuodamas tuos sąryšius sugaiši be proto daug laiko, o kiekvienas buhalterinės programos versijos atnaujinimas potencialiai galės sugriauti visą tokią "integraciją".
Vienintelis teisingas kelias - naudoti programos kūrėjo API. Nežinau, kaip dabar, bet prieš kokius metus Rivilės API buvo tragiškas. Dokumentacija taip pat. Viskas paremta pačių sugalvotu pseudo XML formatu, failai keliami per FTP, ir tt., nors jie tuo metu sakė, kad kuria kažką naujo, veikiančio per normalų webservisą. Kita vertus, tas API veikė, tad gal skųstis ir nėra labai dėl ko... :)
Pats abiejų sistemų integravimas tikrai nėra kažkoks stebuklas ir jokio užsienio čia nereikia :). Manau realu susitvarkyti per 2-3 savaites.
Pasakėlę tu pasakėlę, turbūt apie Stored Procedures neesi girdėjęs?
-
-
Sukeisti vietomis tai kaip?
pask := pirm;
pirm := pask;
?
-
-
1)Aš išvykstu iš: Vilnius, Kaunas
2)Vykstu į: Vokietija, Bremenas, Hamburgas
3)Kada išvykstate: Balandžio vidurį
4)Skrendu į vieną pusę: Ne
5)Kelionės trukmė: iki 5 dienų
6)Domina skrydžiai su persedimais: Taip
-
Tokiu atveju siūlyčiau ieškotis užsienyje, jei Rivilė suteikia išsamią dokumentaciją. Mano žiniomis uždarbyje tokio programuotojo nėra (arba čia nesiskelbia), kuris sugebėtų atlikti šią užduotį. Pats geriausiu atveju tik gegužės viduryje galėčiau apsiimti.
Rivilė saugo informacija Ms Sql duomenų bazėje, todėl gerai išmanant prestashop padaryti nėra itin sudėtinga.
-
Man atrodo žalios kortos ES nereikia, bet draudime turi būti parašyta, kad gali išvažiuoti iš LT teritorijos.
-
Nesuprantu per 10d. pagamina ir negali palaukt?
P.S Jokie lapai iš regitros negalioja, ir kol teisės yra gaminamos važinėti negali.
Pasikartosiu nors jau 10 kart buvo atsakyta: Bauda bus kaip už važinėjimą be teisių.
-
Sveiki, pardaviau prekę per ebay už maždaug 200 svarų, žinau kad yra galimybė už poros
dolerių mokestį persivesti juos į kortelę, esu taip daręs kažkada senai, bet nerandu tikslių
konvertavimo kursų kiek gaučiau iš tų 200 svarų litais.
Mačiau daug skelbimų uždarbyje, kad parduoda paypal svarus kursu 3,7 ir 3,8. Nejaugi labiau apsimoka ir man
parduoti tokiu kursu negu nusiimti į kortelę? Šiandien tikrinau valiutų kursus, tai svarus Danske superka po 4,1.
Man atrodo paypalas turi savo kursą.
Aš išsiiminėju eurus, kursas geras, mokestis irgi nedidelis (~7 Lt)
-
žinau dėl ko tai nutiko, tačiau nežinau kaip spręsti tai :X
Tai pasidalink su visais kodel taip nutiko? O tai kitaip bus panasu kad kazkas reklamuoja www
Kartu nuo: Prieš 24 min
-
Kiek žinau, tai kurjeriai pristato nesudaužytus, jeigu įpakavimas yra pažymėtas kaip dūžtantis daiktas ar pan. (Sudaužius atlygina žalą).
-
Eik į elitepvpers, kad ir tą pačia silkroad skiltį, tikrai rasi kas padarys.
-
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
-
reg fee
-
-
-
KUR KREIPTIS? (VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA)
Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu. Pardavėjui nevykdant pirkėjo nurodytų reikalavimų, nepateikus pirkėjui atsakymo arba pirkėjui nesutinkant su pardavėjo atsakyme pateiktais argumentais, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (Gedimino pr. 38/Vasario 16-osios g. 2, Vilnius, konsultacijų linija 8 706 64 939 (skambučiams taikomi tarpmiestinio fiksuoto ryšio tarifai), el. paštas [email protected], tinklalapis www.inspekcija.lt).
Dėl pažeistų vartotojų teisių gynimo pirkėjas taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.
Pagalbos su java
Programuotojų kampas
Atrašyta
Kiekvienas atsakymas yra googlej, tikrai už tave čia nieks tokio š nedarys ir negaiš laiko.
Kiekvienas atsakymas yra googlej, tikrai už tave čia nieks tokio š nedarys ir negaiš laiko.