Pereiti prie turinio

Kaspertu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    22
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Kaspertu Pranešimai

  1. Man irgi būtų įdomu sužinoti, ar legalu:

    a) Scrapinti skelbimų svetainės duomenis kas 10 min, 30 min savoms reikmėms (tarkime ieškant naujausių skelbimų pagal tam tikrus kriterijus);

    b) Scrapinti skelbimų svetainės duomenis kas 10 min, 30 min ir kelti į savo internetinį puslapį.

     

    Robotai teisiškai galėtų būti baudžiami tik tada, jei tai kenkia svetainės sąvininkui:

    • Didelė apkrova/DDoS (tiesiog apkrauni tiek, kad jie negali priimti kitų klientų)
    • Nekreipi dėmesio į robots.txt (būna rekomenduojamas delay, ar puslapiai, kurie turėtų būti nerodomi robotams, tik praktiškai neįmanoma už tai nubausti)
    • Parsisiunti didelį kiekį srauto iš svetainės (būna hosting kai skaičiuoja duomenų srautą, kai tu vienas sunaudoji didelę dalį, krenti į akis)
    • Surinktą informaciją naudoji konkuruoti su pačiu puslapiu (ypač dėl Google paieškos). Autorinės teisės draudžia pasisavinti kito autoriaus turinį be jo sutikimo, bet tas autorius turi įrodyti, kad jis sąvininkas. (pagal patentus ar pan, bet dažniausiai tai galioja tik straipsniams. Pvz. jeigu būtų parduodamos prekės informacija, tai didelė jos dalis būna tiesiogiai gaunama iš gamintojų/tiekėjų ir visur kartojasi)

     

    Manau praktiškai, kad kažkas imtųsi teisinių priemonių prieš jų svetainėje naršančius robotus nėra (labai sunku įrodyti žalą). Didesnė tikimybė yra neteisingai panaudoti crawler/scraper'į ir taip pakliūti į akiratį, arba neteisingai naudoti surinktą informaciją (kam ir scraper nereikia, gali copy-paste ir jau gauti teisininkų raštą).

     

    p.s. lengviau yra svetainės savininkams bandyti blokuoti/lėtinti scraper'ius ir tik taip nuo jų apsisaugoti.

  2. Jau šio konkurso pradžioje minėjau, kad kas liečia SEO, tai yra trumpasis ir ilgasis laikotarpiai (plačiau apie tai štai šiame pranešime). Trumpasis laikotarpis gali tęstis nuo 1 savaitės iki 3-4 mėnesių (tam tikrais atvejais šis laikotarpis gali užsitęsti ir iki 6 mėnesių), tuo tarpu ilgasis laikotarpis tęsiasi maždaug nuo 3-4 iki 12 mėnesių.

     

    Kokie yra skirtumai trumpojo ir ilgojo laikotarpio? Jei jūsų tikslas yra iškelti svetainę trumpalaikiam laikotaropiui, tai galit bandyti naudoti visokius black-hat, grey-hat ir pan metodus ir jei tuo laikotarpiu nebus kokių nors didesnių updeitų, jums visai gali gana neblogai pasisekti ir galbūt įdėtas laikas bei išlaidos visai atsipirks.

    Bet esmė, kad ilgajame laikotarpyje dažniausiai viskas susidėlioja į vietas ir jei buvo naudojamos kokios nors blogos technologijos (ypač tokios, kokias rolkaxx naudojo šiame konkurse) Google jas vis tiek pagauna. Asmeninė patirtis.

     

    Pilnai sutinku su Mariaus pasisakymu. Galėčiau dar pridurti, kad rolkaxx "SEO" yra naudojamas spam'iniuose ir greito rezultato siekiančiuose puslapiuose (pvz. greitųjų kreditų). Bandant pasiekti kažkokių rezultatų nenaudojant spam, kai visi naudoja yra praktiškai neįmanoma, tačiau vienos (tuo labiau SPAM) nišos laimėtojas negali būti įvardijamas kaip "SEO Ekspertas".

     

    Pasikėlė, pasėdėjo, praėjo update ir nebėra. Daug tokių mačiau, kai siekia būti pirmame lape ir nesvarbus brand'as (žinomumas) ir veiklos įvaizdis. Visi jie dabar kažkur nubausti ir kuria naujus puslapius.

     

    Jei kažkam priimtinas toks kėlimo būdas ir jus tenkina trumpalaikės pozicijos tuomet - prašom, tačiau asmeniškai šio žmogaus savo komandoje nenorėčiau. Manau, didžioji dalis siekia ilgalaikės naudos iš vieno projekto, todėl ir kilo tiek daug pykčių :)

     

    Dar kartas nuo karto bus įdomu pasitikrinti kaip laikosi "SEO ekspertas" ir jo domenas į kurį buvo nukreiptas ltknygos.lt :)

  3. Čia turbūt pokštas? Gerai pasijuokiau :D

     

    Domeno pasirinkimas

     

    Domeno išsirinkimas turi labai didelę reikšmę pozicijai Google rezultatuose. Šiuo metu visiškai nauji domenai sunkiai iškyla į aukščiausias pozicijas per trumpą laiką. Nauji domenai greičiau pasirodo pagal long-tail raktinius žodžius, pagal pagrindinius keywordus tokioms svetainės reikia šiek tiek daugiau laiko.

     

    Jei yra galimybė, rekomenduoju rinktis jau anksčiau užregistruotą domeną, kurio galiojimas yra pasibaigęs ir jis niekam nebepriklauso. Pirmoji tokio domeno registracija patartina, kad būtų prieš trejus metus ir dar daugiau.

     

    Prieš nusiperkant tokius domenus būtinai išsitiriu jų istoriją: ar jie buvo suspenduoti Google, kokios atgalinės nuorodos ateina, kokia jų kokybė ir kiekis, ar domenas vis dar indeksuotas Google paieškoje (jei svetainė nėra indeksuota, tokių domenų patariu nepirkti, kadangi greičiausiai jie yra deindeksuoti dėl nusižengimų). Įsigijus domeną, pasitikrink per Webmaster Tools, ar tikrai domenas neturi jokių nuobaudų iš Google.

     

    Domeno privatumas

     

    Google yra ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) korporacijos patvirtintas domenų registratorius, todėl jis turi galimybę laisvai tikrinti ištisų domenų whois informaciją. Todėl pagrindiniam domenui nenaudoju whois apsaugos (whois protection). Viskas turi atrodyti skaidriai ir natūraliai. Whois apsaugą patariu naudoti privataus tinklaraščių tinklo svetainėms (jei tokias naudoji).

     

    Rekomenduojate pirkti pasibaigusį domeną, bet kartu rašote, kad "Google yra ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers)". Ir jei dar nepagalvojote, tai Google taip pat mato kada domenas yra perpirktas (pagal įeinančių nuorodų augimą, domeno registratorių), todėl staigus SERP kilimas negarantuojamas ir perpirktiems domenams.

     

     

    Socialiniai tinklai

     

    Pastovus tinklapio nuorodų atsiradimas socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube, Google plus) daro didelę įtaką svetainės autoritetui. Google tai labai vertina, o autoritetas kyla.

     

    G+ įgauna vis didesnę įtaką ir kuo toliau šio socialinio tinklo reikšmė augs dar labiau.

     

    Google nevertina Facebook, Google+, Twitter puslapių skirtingai nei įprastų ir Facebook like'ai tikrai nėra reitingavimo faktorius, tai daugiau koreliacija. Norėdami sužinoti daugiau apie socialinių tinklų nuorodas peržiūrėkite vaizdo įrašą anglu kalba:

     

    Prieš du mėnesius mano vieno kliento svetainė, su kuria jau buvo padarytas nemažas įdirbis, sulaukė konkurentų mėginimo sužlugdyti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose. Konkurentai per dvi dienas į užsienietiškus tinklapius automatiniu būdu pažėrė ~80 000 komentarų su atgaline nuoroda ir tuo pačiu inkariniu tekstu. Ir spėkit, kas nutiko?

    Visiškai nieko. Kadangi Google žino šią svetainę labai puikiai ir niekada nepagalvotų, kad ji pati kurtų tokias prastos kokybės nuorodas per tokį trumpą laiką. Google pasitiki mano klientų svetainėmis.

     

    Ar pateiktumėte kliento pavizdį? Tuomet visi galėtume pasižiūrėti į Jūsų kliento atgaliniių nurodų profilį ir "inkarinius" tekstus.

    Neįtikėtinai skamba, kai Jūsų klientas gaudamas 80.000 nuorodų nenukentėjo, o net UK #4 Halifax bankas nubaudžiamas už blogą atgalinių nuorodų profilį. Daugiau informacijos apie banko nubaudimą anglu kalba skaitykite Halifax Bank: Big Brands not Immune to Google SEO Penalty

     

    Teiginius reikėtų paremti faktais, o ne pilstyti iš tuščio į kiaurą ;) Sėkmės.

  4. Visų pirma labai painioji du terminus - indeksavimas ir PageRank. Suindeksuotas puslapis yra toks, kuris yra paieškos variklio indekse. Tad tavo paminėtos svetainės tikrai turi daugiau indeksuotų puslapių nei tik titulinis.

    PageRank priklauso nuo nuorodų (backlinks) nurodančių į tą konkretų puslapį. Kuo aukštesnį PR turi puslapis, kuriame yra nuoroda, tuo didesnė tikimybė, kad ir puslapis, į kurį nurodoma, gaus didesnį PR.

    Dėl PR siūlau labai nesukt galvos, ypač kalbant apie vidinius puslapius.

    Dėl indeksuotų puslapių skaičiaus, tai aš paminėjau, kad visos išvardintos parduotuvės vaizduojamos Google, vadinasi jos yra indeksuojamos. Tik gal turėjau pavadinti, kad jos ne neindeksuotos, o tiesiog neturi priskirtų PR.

     

    Taip pat to pačio domeno puslapiai gauna PageRank mažėjimo tvarka (kaip piramidėje), šios parduotuvės nėra naujos, kad neturėtų jokių nuorodų ir net negautu nulinio PageRank. Dingę vidinių puslapių PR sukėlė didelį susidomėjimą, tik nerandu jokios informacijos :(

     

    Kad ir kaip Google pasikeitė PR vis tiek atspindi puslapio vertę. Parduotuvės turi daug vidinių puslapių (po atskirą "landing page" kiekvienai prekei ar prekių grupei) ir jei norime iškelti raktažodį į pirmą puslapį, tai ir keliame konkretų vidinį puslapį, o ne titulinį.

  5. Sveiki,

     

    Pastebėjau, kad internetinės parduotuvės (tokios kaip varle.lt, pigu.lt, e-senukai.lt) turi indeksuotą tik titulinį puslapį, o vidiniai puslapiai neturi PageRank (toliau PR), tačiau yra parduotuvių kurios turi indeksuotą titulinį ir vidinius puslapius (pvz neriba.lt, mediashop.lt).

     

    Gal būt žinote kokios informacijos, kurią aš praleidau? Galbūt buvo koks naujas google algoritmo atnaujinimas? O gal net žinote kokios daromos klaidos, kad google nepriskiria PR?

     

    Kaip pastebėjau, visos šios parduotuvės vis dar rodomos paieškose, tik neturi PR.

     

    Iš anksto dėkoju už atsakymus.

  6. Iš pradžių pakyla PR, o po to padidėja google robotų lankomumai ir tavo raktažodžių pozicijos google paieškose. Tačiau tai nėra vienintelis ir pats svarbiausias būdas kaip pakelti norimus raktažodžius.

    Bet kurio puslapio backlink su aukštu PR nieko gero neduos, bet jei rinksitės puslapius su aukštu PR ir norimo konteksto, tuomet tai bus dviguba nauda :)

  7. Manau persistengei su backlink, priklauso nuo to ar daug persistengei ar nelabai daug - tavo raktažodzių nesimato 1-3mėn (bent tiek tęsiasi man). Beje gerai paieškojęs turėtum juos rasti žemose google's atvaizdavimo pozicijose. Teko matyti kaip iš ~20 nukrito į ~350+ :)

  8. Naujieji PR buvo siu metu pradzioje (titulinio puslapio), o vidiniu puslapiu PR nauji atsirado pries pora menesiu. Tai siu metu pabaigoje, manau, net lapkricio menesi tureti jau atsirasti naujieji titulinio PR.

     

    Nors realiai galit nekreipti demesio i tuos PR, jie neturi reiksmes kai tavo puslapis kyla ir be tu PR. Tas PR tik atvaizduoja vidutine puslapio kokybe nuo 0 iki 10, bet jei nuosekliai tvarkote savo puslapi tai ir net nesulaukus PR atnaujinimu puslapis rodomas geresneje pozicijoje.

     

    p.s. man labiau patinka kelti konkrecius raktazodzius, nei pati puslapi :)

  9. O gal kas nors zinote koki site ar programa kuri per google vaiksciotu i mano puslapius? :unsure:

     

    Man reiketu google paieskos paspaudimu i savo puslapi, manau, tai duotu daugiau naudos, nes google skaiciuotu mano lankytojus ir tai butu lyg vidinio seo patobulinimas B-)

     

    Susidaryciau lyg daug narsomo puslapio autorius (is google puses) nesvarbu kur veliau tas vartotojas nueitu ^_^

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...