-
Pranešimai
255 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
MrDBVids Pranešimai
-
-
TInka password, dėkui labai. Reikia pagaliau išbristi kaip nors iš totalių nesėkmių su kiekvienu turnyru.
-
Žiauriai, žiauriai Jums abiems dėkingas. SUPERB!! :)
-
Sveiki visi. Darau fizikos referatą ir atsakiau daug maž visus klausymus(iš 50 panašiai), bet niekaip nerandu atsakymo į likusius tris:
1.)Išvardyti šilumos mainų būdus
2.)Dujų plėtimosi darbo lygtis.
3.)Kuo skirasi tiesioginis ir atvirkštinis ciklas.
Būtų labai labai dėkui :)
-
Nebesveikai esu dėkingas už pagalbą. Viskas puikiai veikia. Nuostabu!!! :)
-
Salyga:
Duotas žaislų sąrašas: pavadinimas[12], amžiaus apatinė riba, amžiaus viršutinė riba,žaislų kiekis, pagaminimo data .Rasti: 1) Paieška pagal vaiko amžių. Rezultatus surasyti į atskirą failą pagaminimo datos didejimo tvarka 2) Paieška pagal pavadinimą ir kainos viršutinę ribą.Rezultatus į tekstinį failą kainos didėjimo tvarka. 3) Paieška pagal kainos apatinę ribą ir pagaminimo datos viršutinę ribą.
Redaguotas failas:
program Noname10; uses crt; label aa,bb,cc,dd,ee,ff; type zaislai=record pav:string[12]; amzius:integer; kiekis:integer; data:integer; kaina:integer; end; mas=array[1..100] of zaislai; var visi:mas; o,k,c:integer; t,t1:text; {=======================================================} procedure langas; begin window(0,0,100,30); textbackground(white); textcolor(red); Writeln('* MENIU *'); writeln('*=================Pasirinkite varianta==================================*'); writeln('* 1 Tekstinio failo perziura *'); writeln('* 2 Paieska pagal vaiko amziu *'); writeln('* 3 Paieska pagal pavadinima ir kainos virsutine riba *'); writeln('* 4 Paieska pagal kainos apatine riba ir pagaminimo datos virsutine riba*'); writeln('* 5 Pabaiga *'); writeln('Jusu pasirinktas variantas * ' ,'*'); end; {=======================================================} procedure pirmas(visi:mas; k:integer); var i:integer; begin window(0,0,90,11); textbackground(red); textcolor(black); writeln('*********Atsakymu langas**********'); for i:=1 to k do with visi[i] do writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); writeln(t1); end; {=======================================================} procedure antras(visi:mas; k:integer); //Procedura vaiko amziaus paieskai var n,i:integer; begin window(200,200,200,200); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); write('Iveskite vaiko amziu '); readln(n); for i:= 1 to k do begin if n=visi[i].amzius then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} procedure trecias(visi:mas; k:integer); //Procedura paieskai pagal zaislo pavadinima ir pagaminimo data var i,n:integer; pavd:string[12]; begin window(0,0,90,11); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); Writeln('Iveskite zaislo pavadinima'); Readln(pavd); Writeln('Iveskite zaislo pagaminimo data'); Readln(n); for i:=1 to k do if (pavd=visi[i].pav) and(n=visi[i].data) then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pavd:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} procedure ketvirtas(visi:mas; k:integer); //Procedura paieskai pagal zaislo kaina ir zaislo pagaminimo data var i,n,d:integer; begin window(0,0,90,11); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); Writeln('Iveskite zaislo kaina'); Readln(n); Writeln('Iveskite zaislo pagaminimo data'); Readln(d); for i:=1 to k do if (n=visi[i].kaina) and (d=visi[i].data)then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} begin assign(t,'duom.txt'); reset(t); assign(t1,'rez.dat'); rewrite(t1); k:=0; while not eof(t) do begin k:=k+1; with visi[k] do readln(t,pav,amzius,kiekis,data,kaina); end; {=======================================================} aa: langas; c:=0; gotoxy(29,8); readln(o); case o of {case funkcija atitinkamam variantui pasirinkti} 1:begin clrscr; pirmas (visi,k); cc: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto cc; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 2:begin clrscr; antras (visi,k); dd: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto dd; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 3:begin clrscr; trecias (visi,k); ee: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto ee; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 4:begin clrscr; ketvirtas (visi,k); ff: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto ee; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 5:goto bb; end; {uzdaro programa} bb: close(t);close(t1); {uzdaromi duomenu ir atsakymu failai} end.
Duomenu failas:
Snieguole 2 18 1925 3 Meskinas 6 85 1941 6 Pokemonas 1 50 1953 7 Senis 1 53 1955 7 Katinas 1 20 1974 7 Suo 2 18 1999 7 Berniukas 4 19 2000 8 PedoBear 2 19 2000 8 Telefonas 8 20 2001 8 Zaislas 1 20 2010 9 Pianinas 3 25 2015 9
Taip, ketvirta procedura veikia, durnius aš netokius duomenis rašiau, bet dėl trečios taip nesuprantu, ką reikia pakeisti niekaip. Beje, bet kokiu atveju esu baisiai dėkingas Tau už pagalbą :)
-
Sveiki. Iškilo problema su šia programėle. Trečia ir ketvirta procedūros neveikia,o jos turėtų(pagal sąlylygą) išvesti įvestą zaislo pavadinima ir kainos viršutinę ribą bei žaislo kainą ir žaislo pagaminimo datą. Tai yra kai pavydzžiui vykdau trečią procedurą, įvedu į ekraną žaislo pavadinimą ir kainą ir turėtų man į ekraną išvesti to žaislo informaciją(visus kriterijus) bet procedūra nieko nedaro pagal mano parašytą procedūrą(tas pats ir su ketvirta procedūra). Gal žinote, ką šiose procedūros man reiktų pakeisti, kad jos veiktų tinkamai ir pagal sąlygą?
-
Labai, labai dėkui už pagalbą. Vikas veikia, tik ant kito kompiuterio. Nuostabu. Beliko su Delphi pabandyti parašyti programą :D(papildomų balų duoda)
-
Labai dėkingas už atsakymą, tačiau niekur nerandu, kur reikia pakeisti koduotę į būtent tokią(ASCI). Pvz. aš jei per Notepad saugoju duomenų failą tai yra pasirinkimas tik ANSI(tokiu ir saugojau), o per Pascal programą tai niekur nerandu kur tai padaryti. Būtų nuostabu jei pasakytumėte, kur būtent keisti koduotę.
O dėl išvedimo, tai aš čia tik norėjau pasibandyti, ar veikia programa, išvedimą į ekraną dar taisysiu :).
-
Aš kaip suprantu čia yra klaida tekstiniame faile. Na, aš po pavadinimo(žaislo) dedu 12 simbolių, ir tada 13-ame rašau amžiaus skaitmenį. Tiesa sakant bandžiau ir kitaip, t.y. pradėjau rašyti amžių ties 12 jau simboliu, bet tas pats gaunasi :(.
-
Sveiki. Taigi rašau programavimo Pascaliu savarankiško darbo užduotį. O ji yra tokia:
Duotas žaislų sąrašas: pavadinimas[12], amžiaus apatinė riba, amžiaus viršutinė riba,žaislų kiekis, pagaminimo data .Rasti: 1) Paieška pagal vaiko amžių. Rezultatus surasyti į atskirą failą pagaminimo datos didejimo tvarka 2) Paieška pagal pavadinimą ir kainos viršutinę ribą.Rezultatus į tekstinį failą kainos didėjimo tvarka. 3) Paieška pagal kainos apatinę ribą ir pagaminimo datos viršutinę ribą.Mano programa:
program Noname10; uses crt; label aa,bb,cc,dd,ee,ff; type zaislai=record pav:string[12]; amzius:integer; kiekis:integer; data:integer; kaina:integer; end; mas=array[1..100] of zaislai; var visi:mas; o,k,c:integer; t,t1:text; {=======================================================} procedure langas; begin window(4,2,36,11); textbackground(blue); textcolor(red); Writeln('**************MENIU*************'); writeln('* Pasirinkite varianta *'); writeln('* 1 Textinio failo perziura *'); writeln('* 2 Paieska pagal vaiko amziu *'); writeln('* 3 Paieska pagal pavadinima ir kainos virsutine riba*'); writeln('* 4 Paieska pagal kainos apatine riba ir pagaminimo datos virsutine riba*'); writeln('********************************'); writeln('Jusu pasirinktas variantas ','* *'); writeln(' ***************'); end; {=======================================================} procedure pirmas(visi:mas; k:integer); var i:integer; begin window(37,2,67,24); textbackground(red); textcolor(black); writeln('*********Atsakymu langas**********'); for i:=1 to k do with visi[i] do writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); writeln(t1); end; {=======================================================} procedure antras(visi:mas; k:integer); //Procedura vaiko amziaus paieskai var n,i:integer; begin window(37,2,67,24); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); write('Iveskite vaiko amziu '); readln(n); for i:= 1 to k do begin if n=visi[i].amzius then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end; end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} procedure trecias(visi:mas; k:integer); //Procedura paieskai pagal zaislo pavadinima ir pagaminimo data var i,n:integer; pavd:string[12]; begin window(37,2,67,24); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); Writeln('Iveskite zaislo pavadinima'); Readln(pavd); Writeln('Iveskite zaislo pagaminimo data'); Readln(n); for i:=1 to k do if (pavd=visi[i].pav) and (n=visi[i].data)then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} procedure ketvirtas(visi:mas; k:integer); //Procedura paieskai pagal zaislo kaina ir zaislo pagaminimo data var i,n,d:integer; begin window(37,2,67,24); textbackground(red); textcolor(black); writeln(' Atsakymu langas '); Writeln('Iveskite zaislo kaina'); Readln(n); Writeln('Iveskite zaislo pagaminimo data'); Readln(d); for i:=1 to k do if (n=visi[i].kaina) and (d=visi[i].data)then with visi[i] do begin writeln(pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); writeln(t1,pav:12,amzius:4,kiekis:3,data:6,kaina:3); end; writeln; write('Spauskite 1 ir Enter grizimui i meniu '); end; {=======================================================} begin assign(t,'duom.dat'); reset(t); assign(t1,'rez.dat'); rewrite(t1); k:=0; while not eof(t) do begin k:=k+1; with visi[k] do readln(t,pav,amzius,kiekis,data,kaina); end; {=======================================================} aa: langas; c:=0; gotoxy(29,8); readln(o); case o of {case funkcija atitinkamam variantui pasirinkti} 1:begin clrscr; pirmas (visi,k); cc: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto cc; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 2:begin clrscr; antras (visi,k); dd: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto dd; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 3:begin clrscr; trecias (visi,k); ee: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto ee; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 4:begin clrscr; ketvirtas (visi,k); ff: readln(c); if c=1 then begin {kreipiasi i procedura} {nuskaito c kad galima butu grizti i meniu} clrscr; goto aa; end {valo ekrana} { nukreipia i atitinkama label } else begin write('Klaida, tai ne 1 , ivesk is naujo'); goto ee; end; end; {nurodo neteisinga grizimo i meniu pasirinkima} {grazina i atitinkama label kad nuskaitytu is naujo c} 5:goto bb; end; {uzdaro programa} bb: close(t);close(t1); {uzdaromi duomenu ir atsakymu failai} end.
Ir užduoties duomenų failas:
Snieguole 2 18 1925 3 Meskinas 6 85 1941 6 Pokemonas 1 55 1953 7 Senis 1 53 1955 7 Katinas 1 41 1974 7 Suo 2 18 1999 7
Taigi, ir prireikė pagalbos. Mano nuomone, programa parašyta kaip ir teisingai(o jeigu ne, būtų puiku išgirsti Jūsų nuomones kas kur blogai), tačiau kas kart kai bandau paleisti programą, man Pascalis meta klaidą "Blogas skaiciaus formatas" tie 122 eilute(
readln(t,pav,amzius,kiekis,data,kaina);
). Galbūt kas nors, kas gali būti negerai ir pagelbėtų su šia klaida? Būčiau baisiai dėkingas :).
-
Sveiki. Turiu trumpą klausymą: jei aš pvz. pardavinėju savo sukurtą svetainę(PSD, Wordpress, HTML/CSS ar kita) kuriame nors svetainių pardavimo tinklapiuose, ar tai galima būtų pavadinti verslu ir, kaip sakant, jei aš to verslo neįteisinčiau ir ar tai jau būtų vadinama mokesčių slėpimu? Gal ir kvailokas klausymas, bet tiesiog iškilo man toks klausymėlis ir tikiuosi, kad kas atsakys. Dėkui labai :)
-
Labai dėkingas už greitus atsakymus :). Taip ir padarysiu, pasiimsiu tą Virtuon :)
-
Sveiki, uzdarbieciai. Iškilo man toks klausymas: kokia debeto kortele būtų geriausia gaunant pinigus iš PayPal? Peržiūrėjau SEB ir SwedBank debeto kortelių pasiūlymus, tačiau niekur nėra rašyta apie PayPal funkcijos palaikymą. Ketinu gauti pinigus per PayPal(pirma Wetser Union ir PayPal), tačiau, kaip sakiau anksčiau, nesusigaudau, kokia man kortelė būtų tinkamiausia ir kuri apskritai galėtų palaikyti PayPal pinigų atsiėmimo funkciją(ir šiaip, kad būtų universali kortelė). Dėkui už atsakymus :)
P.S. Galvoju apie Visa Virtuon, pagrinde. Bet irgi...... Kyla daug neiškumų su mano ateities planais ja naudojantis.
-
Niekas nežino?
-
Aš tai suprantu visa tai taip kad visu pirma reikia kad programa leistų įvesti kiek bus taškų koordinačių plokštumoje. Antra, įvesti kokie tie taškai ir tuos taškųs, kuriuos įvedžiau tikrinti, kurie taškai patenka į stačiakampį(dar prieš tai apsirašius priešingų taškų formulę ar dar ką tai nors ;D). Manau, kad toks būtų loginis pamąstymas šioj programoje, bet tai kaip ją parašyti paskaliu aš tikrai nežinau. O nežinau labiausiai kaip apsirašyti programoje tą patį tikrinimą ar tie taškai patenka į stačiakampio plotą koordinačių plokštumoje :SS
-
Sveikučiai. Ištiko problema, ir manau kad tuoj nusišausiu su šiuo uždaviniu, kurį dar uždavė padaryti iki rytojaus :S. O jis toks:
2. Plokštumoje yra n taškų, kurių koordinatės - x(n), y(n). Taip pat, yra stačiakampis, kurio priešingų kampų taškų koordinatės - A(q,t), B(w,v). Surasti taškus, kurie patenka į stačiakampio vidų. Tam tikslui sudarykite procedūrą.
Aš ABSOLIUČIAI neįsivaizduoju, kaip šį uždavinį reikitų išspręsti Pascal programoje. Pačioje uždavinio logikoje kaip ir gaudausi, bet kaip ją įvykdyti programoje......... Būtų labai šaunu jei kas galėtų padėti, nes mano smegenų tūris tuoj ištiks po visą kambarį ;D Dėkui labai.
-
Nepaėjo informatika nei KTU nei VDU su 15,12. :D Nežinau nei ką daryt.
Lauk kitų etapų ;), t.y. 3-io :)
-
Drebėt pradėjau kaip prieš egzus ar prieš atsakymų paskelbimą :DDD. Žiauru, kiek jaunam žmogui reikia atkentėti :) :D
-
dėl variantų sutinku, bet kodėl nepasirinkus bent tos pačios srities programų? nes ne vieną mačiau, kur labai stipriai svyruoja :)
Tokie žmonės yra vadinami ......... Neapsisprendę. Dauguma apskritai stoja tik kad įstotų :)
-
1. Informacines sistemor VF
2. Kompiuteriu technika VF
3. Kompiuteriniu tinklu administravimas VF.
Visi Panevezio Kolegija. Kas dar Panevezy be manes liko? :D
Balas vos 8,6.
-
Sveiki. Gal galite patarti C++ programavimo knyga pradedantiesiems? Kalba - anglų. Tiesa, ką manote apie knygas "C++ Primer, 4th Edition" ar "Accelerated C++ Practical programming by example" ar "Bjarne Stroustrup Programming Principles and Practise using C++"? Kuri geresnė? Dėkui už atsakymus :)
-
Tai galima, bet balą paskaičiuok. :D Vien su 1% matematikos kiek pakyla balas nuo balo, kai nėra net to egzamino.
Galima? Tada viskas ok, tiek ir reikėjo.
-
Galima stoti su informatika susijusią studijų programą su neišlaikytu matematikos egzaminu?
-
Aš manau, kad jis tiek ir programavo. :) Kokiam CMD lange praleido visą savo programavimą ir to pasekoje susidarė nuomonę, kad programavimas nuobodus.
Programavimas ne nuobodus, nes: yra didelis kolektyvas, kuris kiekvieną dieną diskutuoja apie programavimą iš visų jo pusių, viską išnagrinėja, internete gali visko rasti. Jei dar temos autorius prakalbs, kad programuotojai yra užsidarę namie ir nebendrauja, jų socialinis gyvenimas neegzistuoja, tai paneigsiu. Programuotojai kiekvieną dieną diskutuoja, vaikšto į susitikimus (open-doors dienas, konferencijas), kuria įvairų softą, ypač tai yra labai įdomu, kai susirenka nepažystami žmonės ir turi juos perprasti, kiekvieno programuotojo įpročiai kitokie, vienas galvoja parašys taip, kitas taip - iš to gaunasi diskusija... ir taip be galo, be krašto. :)
Pirma pabandyk bent vieną dieną sukurti ką nors įdomaus, ką nors naudingo sau pačiam... O ne CMD lange išvesti Hello, world! ir tuo pabaigti.
O gal temos autorius išviso neprogramavimo ir teigia, kad tai nuobodu? Jis turbūt nėra patyręs to jausmo, kai kažką sukuri ir jautiesi protingas :lol: Va jums ir nuomonės susidarymas!
Fantastiškas post'as :)). Netgi, pasakyčiau, ganėtinai įkvėpiantis :) +
Žaidimas prieš super Fish'es
Bendros pokerio diskusijos
Sukurta
Sveiki, gal žinot kokių gerų tutorialų ar articles kuriuose būtų mokoma kaip žaisti prieš fish'us? Dėkui