Pereiti prie turinio

yucco

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    118
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    yucco sureagavo į antler Prekių užsakymas iš Lenkijos.   
    Tai liečia ne tik Lenkiją, bet ir visas ES šalis.
  2. Patinka
    yucco sureagavo į BigBug Alaus baras   
    Jeigu taškas pradžioje bus tik alkoholikams, evoliucijonuoti į aukštesnį lygį bus labai sunku. Nes jusiškis baras jau turės "etiketę".
  3. Patinka
    yucco sureagavo į auto Iššūkis: 30 naudingų straipsnių per mėnesį   
    Marux rimtas vyras, forume jau senai sedi, Seo nusimano ir turi savo pasiekimus.O jus kentai tik uzsiregistravot nieko dar nepasieke tik kitus kritikuojat.
    Ir tik nepskit proto,kad as jusu nepazistu nes normalus prie kitu nesikabineja o tyliai daro savo darbus ir juda i prieki.
  4. Patinka
    yucco sureagavo į Marius Keletas patarimų, kaip padidinti lankomumą jūsų svetainėje.   
    Sukurti svetainę yra viena - ją išreklamuoti ir padaryti populiaria, visai kas kita. Tie, kas užsiima svetainių kūrimu bei jų priežiūra puikiai supranta koks tai yra sunkus ir daug laiko atimantis darbas - svetainės reklamavimas. Kadangi iki šiol dar nelabai ir buvo temos kurioje būtų intensyviai diskutuojama apie svetainės reklamavimo būdus, nutariau sutraukti į vieną vietą šiek tiek informacijos ir visa tai pateikti jums. Vieni būdai, aišku, bus daug kam labai puikiai pažįstami - kiti galbūt mažiau. Norėjau padaryti tokį gidą, kuris butų pravartus tiek pradedantiems domėtis svetainės reklamavimo subtilybėmis, tiek, suteiktų bent kažkiek naujos informacijos, jau gerokai pažengusiems šioje srityje.
    Beje, šiaip visi patarimai bus orientuoti labiau angliško turinio svetainėms, bet manau tam tikri aspektai padės ir turintiems lietuviškas svetaines.
     
    Taigi, pradedam...
     
    1. FaceBook
    Galbūt nieko naujo šitame ir nėra tačiau, visgi, šis socialinis tinklalapis tapo daugelio firmų ir asmeninių puslapių viena iš pagrindinių reklamavimo terpių. Paskutiniu metu, kad būtų sudarytos kuo geresnės galimybės svetainėms reklamuotis šioje svetainėje buvo prikurta begalė įvairiausių įskiepių, kurie leidžia, tiesiog akimirksniu įterpti megiamą nuorodą ant savo facenook sienos.
    Be to, svetainės oficialus facebook puslapis (Facebook Fan Page) gali tapti labai puikia terpe reklamuojant naujus jūsų puslapio ar blogo straipsnius. Kadangi jūsų straipsnis yra pateikiamas būtent konkrečiai tuom besidominčiai auditorijai (Target Audience).
    Pats šiuo metu turiu Facebook Fan Page su ~1700 jį mėgstančių žmonių. Įkėlus į svetainę naują straipsnį ir jį papublikavus Facebooke gaunu maždaug ~50-80 unikalių lankytojų vien iš Facebook Fan Page + jei straipsnis būna tikrai vertas dėmesio, dar ir gana nemažai taip vadinamų share'ų. Teisingai naudojant šią svetainę, kaip reklamavimo priemonę, galima pritraukti tikrai nemažai lankytojų į jūsų svetainę, kurie radę pas jus galbūt kažką tikrai įdomaus dar ir patys jums padės reklamuotis.
    Kaip pritraukti žmonių dėmesį į jūsų Facebook puslapį galite pasiskaityti štai čia.
     
    2. Twitter
    Tai būdas, kurį tikriausiai žino kiekvienas bent kažkiek besidomintis svetainių kūrimu bei jų reklamavimu. Paprasčiausiai jei jau eina kalba apie lankytojų srauto didinimo, jūsų svetainėje, įrankius, negalėjau nepaminėti ir jo. Tiesa, šia sistema reikia ir mokėti naudotis. Neužteks vien susikurti naujo accounto ir dėti linkus į savo straipsnius. Daugiau apie twitterio naudą galite pasiskaityti šiame straipsnyje.
     
    3. Naujienlaiškiai
    Tikriausiai viena iš efektyviausių reklamos priemonių yra jūsų svetainės naujienlaiškis. Paskutiniu metu tai tapo praktiškai neatsiejamu daugelio svetainių atributu, kadangi per akimirką jūs galite pasiekti šimtus ar net tūkstančius jūsų svetainėje publikuojama informacija besidominčius lankytojus. Visa tai veikia labai paprastai. Jūsų tinklalapyje yra tiesiog įdedama nedidelė dėžutė, kur atėjęs lankytojas gali įrašyti savo vardą bei el. pašto adresą norėdamas ir toliau ateityje gauti visą naujausią informaciją apie naujienas jūsų svetainėje tiesiai į savo elektorinį paštą. Aišku, kad pasiekti solidų skaičių prenumeratorių, reikia įdėti tikrai labai daug darbo, o svarbiausia pateikti įdomų turinį savo svetainėje.
    Šia rinkodaros priemone užsiimantys svetainių kūrėjai neretai norėdami pritraukti kuo daugiau naujienlaiškių prenumeratorių neretai taipogi keičiasi prenumeratoriais su kitomis panašaus stiliaus svetainėmis. Šis būdas dar kitaip yra vadinamas "Ad Swaps".
     
    Kaip tai veikia?
    Pasiekus tam tikrą prenumeratorių skaičių (šis skaičius turėtų būti maždaug apie 500-1000), jūs galite sutarti su kitu panašios tematikos svetainės savininku, jog apsikeisite naujienlaiškiais apie jūsų, vieno kito, straipsnius, svetaines, video ar pan. Esmė tame, kad jūs savo naujienlaiškyje aprašote galbūt kažkokį tai kito žmogaus įdomų straipsnį ar tai jo siūlomas paslaugas, su įterpta nuoroda į jo svetainę, gaudami už tai lygiai tą patį iš kito asmens. Neretai tokie prenumeratoriai ne tik, kad ateina apsižvalgyti ir į jūsų svetainę, bet radę joje kažką tikrai įdomaus, taipogi ir užsiprenumeruoja naujienlaiškį iš jūsų.
    Taip jūs galite gerokai padidinti jūsų prenumeratorių skaičių.
     
    Užsienio svetainės, kuriuose tokių svetainių kūrėjai ieško su kuom galėtų apsikeisti naujienlaiškiais:
    http://www.imadswaps.com
    http://www.warriorforum.com/warrior-joint-ventures/
    http://www.Safe-Swaps.com
    http://www.AdswapFinder.com
    http://www.JVME.com
    http://www.ListSwapper.com
    http://www.HonestWorkFromHomeSuccess.com
    http://www.EliteClickSwaps.com
     
    Kabliukas: Jeigu rašote apie ką nors, ką tikrai nusimanote - galite parašyti nedidelę internetinę knygą, kurioje tuom besidomintis lankytojas ras tikrai kažką naudingo. O kad parsisiūsti šią knygą jis turėtų užsiregistruoti jūsų naujienlaiškyje. Patikėkit tai tikrai veikia ir gana stipriai padeda pakelti prenumeratorių skaičių.
     
    4. Straipsnių rašymas kitose svetainėse.
    Anglų kalboje, tai būtų galima suskirstyti į dvi kategorijas - "Guest Posting" ir "High-Profile Content Syndication". Kuom jie skiriasi? "Guest Posting" - tai yra galimybė gauti straipsnį su nuoroda į jūsų svetainę tiesiog už tai, kad jūs davėte kitos svetainės savininkui kažkokį tai įdomų straipsnį, kuris gali būti įdomus to puslapio skaitytojams. Geriausias dalykas yra tas, kad abu lieka patenkinti - puslapio savininkas gauna nemokamo turinio savo tinklalapiui, o jūs - nuorodą į jūsiškę svetainę, kuri straipsnio dėka pritraukia jums nemokamų lankytojų.
    "High Profile Content Syndication" veikimo principas yra labai kažkiek panašus. Jūs tiesiog pateikiate savo straipsnius (dažniausiai tai būna tam tirkos apžvalgos) tam tikroms svetainėms, o jos juos publikuoja bei leidžia jums įdėti nuorodas į kitas svetaines. Šiuo metu pasaulyje yra sukurta nemažai gana stipriai lankomų tokių svetainių, kurios gali pagelbeti jums tiesiog nerealiai pakelti svetainės lankomumo lygį.
     
    Siūlau išbandyti http://myblogguest.com/, tai svetainė, kurioje galite gauti ne tik nemokamų straipsnių jūsų blogams, bet taip pat galite kelti ir savo straipsnius, kuriais galės naudotis kitų svetainių savininkai kaip nemokamą turinį su nuorodomis į jūsų svetainę (-es).
     
    *PASTABA: Gale šio straipsnio pateiktas visas sarašas svetainių, išskirstytų pagal kategorijas, kur yra galima nemokamai gauti straipsnių su nuorodomis į jūsų svetaines.
     
    5. Įdomių nuorodų apžvalga
    Tai gana įdomus ir tikriausiai nedaug tegirdėtas būdas, kaip galite gauti papildomų nuorodų bei, savaime suprantama, lankytojų į jūsų svetainę. Angliškai šis būdas vadinamas "Link roundup".
    Viskas vyksta labai paprastai - tiesiog nueinate į Google ir rašote:
    “Daily Link Roundup”
    “Weekly Link Roundup”
    “Monday Link Roundup”
    “Friday Link Roundup”
    “Link Roundup”
     
    Jei norite sukonkretinti:
    “Weekly Link Roundup” + parenting
    “Weekly Link Roundup” + marketing
    “Weekly Link Roundup” + sports
    “Weekly Link Roundup” + travel
     
    Tiesiog pridedate savo raktažodį.
    Šiuo metu, pasaulyje labai daug blogerių kurie savo bloguose tiesiog mėgsta apžvelginėti įdomias ir jiems aktualias svetaines. Tad viskas ką jums reikėtų padaryti tiesiog Google pagalba paieškoti tokių svetainių bei su jais susisiekus pasiūlyti jiems nuorodą į jūsįškę.
     
    6. Fiverr
    Fiverr.com - tai svetainė, kurioje galite rasti įvairiausių dalykų vos už 5 USD. Iš tikrųjų nepagailėjus laikos ir vos keletos dolerių, šioje svetainėje galima rasti begalę puikių pasiūlymų, kuriuos kiti žmonės padarys už jumis. Tai būtų: nuoroda arba baneris pas kažką bloge, tam tikras skaičius blogų komentarų su jūsų nuoroda, submitinimas į social svetaines, yahoo answers ir pan. žmones čia siūlo beveik viską ir vos už 5 dolerius.
    Panašaus tipo svetainės:MicroWorkers.com ir MTurk.com
     
    7. Forumai
    Tai nuo seno žinomas, kaip labai geras būdas pritraukiant lankytojų į svetainę. Tiesa norint tikrai turėti pasisekimą reikėtų bandyti aplenkti tokius dalykus, kaip bandymą savo nuorodą palikti kuo daugiau forumų. Visgi, norint labiau sudominti forumo lankytojus reikėtų ir pačiam stengtis būti įdomiu bei naudingu. Žmonės besilankantys tam tikro tipo forumuose visada kur kas patikliau žiūri į ten dažnai besireiškiančius bei turinčius ką pasakyti asmenis, nei į tuos, kurie vos prisiregistravę jau kiša nuorodą į savo svetainę.
     
    8. Blogų komentarai
    Šiaip paskutiniu metu tarp puslapių kūrėjų blogų komentarai dažniau yra naudojami kaip viena iš priemonių stengiantis pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemose, tačiau atradus populiaresnius kitų žmonių asmeninius blogus tai gali pasirodyti ir kaip labai geras naujų lankytojų šaltinis. Maždaug prieš metus teko paskaityti straipsnį, kaip vienas parašytas komentaras į vieną svetainę atvedė daugiau kaip 230 unikalių lankytojų. Prieš porą savaičių ir pats likau smagiai nustebintas, kaip kažkam parašius komentarą su nuoroda į mano svetainę, viename iš didžiausių sporto portalų, ispanų kalba marca.com dar tą pačią dieną sulaukiau ~30 unikalių lankytojų vien iš komentaro palikto šioje svetainėje.
     
    9. Tinklalapio populiarinimas pasinaudojant internetinių knygų galia (Ebook syndication).
    Tai taip pat gana įdomus jūsų tinklalapio populiarinimo būdas. Tiesiog parašykite kokią nors paprastą internetinę knygutę (ebook) ir ją įkelkite į tam tikras internetinių knygų direktorijas. Na jeigu jau nelabai turite ką rašyti tai tiesiog įdėkite keletą geresnių straipsnių iš savo svetainės ir juos gražiai apipavidalinkite.
     
    PASTABA: Nepamirškite knygoje palikti nuorodos į jūsų svetainę.
     
    Svetainės padėsiančios konvertuoti jūsų straipsnius į .PDF formatą:
    http://www.youconvertit.com
    http://www.pdfonline.com/convert-pdf/
     
    Internetinių knygų direktorijos:
    http://www.changethis.com/
    http://www.free-ebooks.net/
    http://www.getfreeebooks.com/
    http://www.thefreesite.com/
    http://www.ebookjungle.com/
    http://e-library.net/
    http://ebookdirectory.com/
    http://www.memoware.com/
    http://www.ebook88.com/
    http://www.sharewareebooks.com/
    http://www.ebookee.com/
    http://www.feedbooks.com/
    http://directory.pdf-search-engine.com/
    http://www.howto.co.uk/
    http://www.e-booksdirectory.com/
    http://books.google.com/googlebooks/tour/
    http://www.ideamarketers.com/bookpr.cfm
     
    10. Tutorialų rašymas
    Jeigu turite anglišką svetainę susijusią su internetinių puslapių kūrimų, grafikos kūrimu, SEO ir pan. tai šis būdas gali labai stipriai padėti jums pakelti lankomumą jūsų puslapio lankomumą. Tiesiog parašykite keletą įdomių tutorialų toje srityje kuri yra susijusi su jūsų svetainės tematika ir submitinkite juos į tutorialų direktorijas. Patikėkit, tai gali būti tikrai puikus būdas gerokai pakelti jūsų svetainės lankomumą.
     
    Tutorialų direktorijos:
    http://www.Instructables.com - šis skaitomas vienas iš populiariausių.
    http://www.noupe.com/
    http://www.tutorialized.com
    http://www.good-tutorials.com/
    http://www.pslover.com/
    http://www.pixel2life.com/
    http://www.tutorialsphere.com/
    http://www.tutorialkit.com/
    http://www.rnel.net/
    http://toxiclab.org/
    http://tutorial-index.com/
    http://designbump.com/
    http://www.designfloat.com/
    http://www.photoshoproadmap.com/
    http://www.tutorials-expert.com/
    http://www.cg-links.com/
    http://www.fstutorials.com/
    http://tutorialoutpost.com/
    http://www.tutorialsgarden.com/
    http://psd.tutsplus.com/
    http://psdtop.com/
    http://graphic-design-links.com/
    http://design-newz.com/submit-newz/
    http://woork.blogspot.com/2009/02/add-design-news-on-woork.html
    http://devmarks.com/
    http://www.dzone.com/
    http://www.1stwebdesigner.com/contribute/
    http://www.tripwiremagazine.com
    http://www.webdesignbooth.com/
    http://www.crazyleafdesign.com/blog/contributors/
    http://psdlearning.com/
    http://www.brushking.eu/submit_news.php
    http://kailoon.com/
    http://www.myinkblog.com/submit-news/
    http://www.fuelyourcreativity.com/user-link-feed/
    http://designm.ag/submit-news/
    http://www.flashperfection.com/submit.html
    http://www.tutorial-center.com/submit/
    http://www.totaltutorial.com/
    http://www.designshard.com/contribute/
    http://www.knowtebook.com/publish
    http://sharebrain.info/submit/
    http://www.photoshop911.com/tutorial.html
    http://www.cg-links.com/submit-link.php
    http://www.tutorialsgarden.com/submit/
    http://www.v7n.com/graphics/submit.php
    http://www.tipclique.com/
    http://gfxtuts.com/
    http://www.tutorio.com/
    http://designmoo.com/
    http://www.zabox.net/
     
     
    Kol kas tiek ką sugebėjau surinkti. Būtų labai puiku jeigu kas galėtumėte papildyti. Šią temą moderuosiu, todėl kas kart atradęs kažką naujo arba jei patys pasiūlysite kažką įdomaus, būtinai papildysiu sąrašą :)
     
    Taipogi būtų labai malonu jeigu pasidalintumėte savo patirtimi, kaip sekėsi vienas ar kitas naudojamas būdas, keliant jūsų puslapio lankomumą.
     
    Sėkmės populiarinant savo tinklalapius :)
     
    BUS PILDOMA...
     
    PRIEDAS: Svetainės, kuriose turite galimybę dėti savo straipsnius su nuorodomis į savo svetainę.
     
    Patarimų svetainės
    http://www.tipstrs.com
    http://www.onmylist.com
    http://www.listible.com
     
    Sportas
    http://bleacherreport.com/
    http://www.yardbarker.com/
    http://football.about.com/library/weekly/blsubmit.htm
     
    Internetinis marketingas
    http://mashable.com/writers/
    http://www.businessknowhow.com/newsletter/articleguidelines.htm
    http://members.work.com/nlr/CreateGuide.do
    http://bx.businessweek.com/
    http://smallbusinessonlinecommunity.bankofamerica.com/blogs
    http://articles.massivelinks.com/
    http://marketing.about.com/od/marketingtipsandadvice/l/blartsubmission.htm http://advertising.about.com/blarticlesubmission.htm
    http://www.sitepronews.com
    http://bizcommunity.com/SubmitNews.aspx
    http://www.site-reference.com
    http://www.searchengineguide.com
    http://www.promotionworld.com/submit/submitcontent.html
    http://www.zeromillion.com
    http://www.associateprograms.com
    http://www.webpronews.com/submit
    http://www.isedb.com/db/pages/Contribute-Articles-to-ISEdb.COM
    http://www.marketingprofs.com/about/article_submissions.asp
    http://www.sbinformer.com/submit/submitcontent.html
    http://www.entrepreneur.com/contactus/writersguidelines/index.html
    http://www.allbusiness.com/3471574-1.html
    http://www.netprofitstoday.com/blog/become-an-npt-guest-blogger/
    http://www.associateprograms.com/authors/register
    http://www.imnewswatch.com
    http://www.evancarmichael.com
     
    Technologijos
    http://makezine.com/submissions.csp
    http://www.makeuseof.com/write-for-make-use-of/
    http://cameras.about.com/library/weekly/blguestsubmit.htm
    http://inventorspot.com/page/contributing_writers_5858
    http://www.slashdot.org
    http://www.pcmech.com
    http://www.geekpedia.com
    http://www.instructables.com
    http://laptoplogic.com/write-for-us/
    http://techie-buzz.com/write-for-us-guest-post
    http://wpscoop.com/
    http://hackspc.com/write-guest-post-for-pc-hacks/
     
    Šeima
    http://singleparents.about.com/library/bl_submit_an_article.htm
    http://www.mommiesmagazine.com/write-for-us/
    http://www.mothering.com/sections/submission_guidelines/submission_gui
    delines.html
    http://www.momsnetwork.com/submit-articles.shtml
    http://blogs.smarter.com/babieskids/want-to-be-a-guest-blogger-onsmarter-
    babies-kids/
    http://www.familycorner.com/services/submit.shtml
    http://www.mainstreetmom.com/media_write_guide.htm
    http://www.workitmom.com/submissions
    http://www.sheknows.com/write
    http://www.mombloggersclub.com/page/article-and-essay-submissions
    http://allwomenstalk.com/writing-opportunity/
    http://freelanceswitch.com/blog/contribute/
     
    Kelionės
    http://www.streetdirectory.com/contributors/
    http://www.travelnotes.org/travel-write/submit-article.htm
     
    Finansai
    http://seekingalpha.com/page/submit-an-article
    http://www.istockanalyst.com/article/submitarticle.html
    http://www.pfblogs.org/
    http://blog.mint.com/blog/category/guest-post/
    http://www.moneysavingmom.com/
    http://www.savingadvice.com/blog/author/guest-writer
    http://zenhabits.net
    http://www.thesimpledollar.com/
    http://www.wisebread.com/guest-post ***
    http://www.iwillteachyoutoberich.com/write-a-guest-post-for-i-will-teachyou-to-be-rich/
    http://www.fivecentnickel.com/
    http://thesmarterwallet.com
    http://www.lazymanandmoney.com
    http://www.moneysavingmom.com/
    http://www.frugaldad.com
    http://genxfinance.com
    http://www.bargaineering.com/articles/author/guestcontributor
     
    Sveikata
    http://www.naturalnews.com/021982.html
    http://articles.mercola.com/submit/
    http://www.naturalhealthweb.com/nhwarticles/submitarticle.html
    http://healthywealthynwise.com/submissionguidelines.asp
    http://focusorganic.com/contribute-to-focus-organic/
    http://greenoptions.com/writewithus/
     
    Neįprastas, juokingas turinys
    http://funzu.com/index.php/submit-content/submit-content.html
    http://www.i-am-bored.com
    http://www.ebaumsworld.com/
    http://www.milkandcookies.com/
    http://www.boredatwork.com
     
    Pokeris
    http://www.fulltiltpoker.com/poker-from-the-rail/
  5. Patinka
    yucco sureagavo į Mynde Spalvų marketingas   
    Kadangi pagaliau atsirado mano jau seniai laukta forumo skiltis, iš karto kilo noras šią skiltį papildyti įdomia informacija. Taigi, pabandysiu panagrinėti kažką įdomesnio ir neįprasto. Kaip jau supratote iš temos pavadinimo, bandysiu šiek tiek pakalbėti apie spalvas – kam tai reikalinga, kokia jų reikšmė versle bei pateiksiu keletą patarimų kaip būtų galima tai panaudoti ir ko reikėtų vengti.
     
    Straipsnį norėtųsi pradėti šūkiu, kuriuo remiasi Spalvų Marketingo Grupė (The Color Marketing Group): „Spalvos parduoda, o tinkamai parinktos spalvos parduoda geriau“.
     
    Taigi, ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo marketingo žinutei, internetiniam puslapiui ar paprasčiausiai vizitinei kortelei? Dėl kokių priežasčių Jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Taip pasirinkote todėl, kad Jums pačiam patiko tokios spalvos, ar pasirinkote dėl marketingo žinutės pobūdžio? Nors gražus žinutės vizualinis apipavidalinimas yra labai svarbu, tačiau būtina žinoti, jog skirtingos spalvos skatina skirtingas žmonių, kurie mato jūsų žinutę, reakcijas. Taigi, ar Jūs esate tikri kokią informaciją Jūsų žinutė perduoda?
     
    Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali įtakoti mūsų kūno fiziologiją bei protinę būseną. Wohlfarth and Sam atliko eksperimentą su 14 neįgalių vaikų. Jie buvo apgyvendinami skirtingų spalvų aplinkose. Pastebėta, kad skirtingose aplinkose užfiksuotas gana ryškūs kraujospūdžio pasikeitimai bei agresyvaus elgesio kaita. Iš šio tyrimo buvo nustatyta, kad spalvos stimuliuoja mūsų nervinę sistemą ir iššaukia įvairias emocines būsenas.
     
    Marketingo tyrimai rodo, kad daugiau nei 80% vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, jog dauguma greito maisto restoranų naudoja ryškiai raudoną ir oranžinę spalvą? Ir tai yra daroma visiškai neatsitiktinai, nes tyrimai parodė, kad šios spalvos skatina žmones greitai pavalgyti ir išeiti – o šito kaip tik ir trokšta visi greito maisto restoranai. Taip pat nenuostabu, kad suaugusiųjų puslapiuose vyrauja raudona ir juoda spalvos. Manoma, jog šios spalvos turi seksualinį potraukį.
     
    Taigi, prieš pradedant kurti kažkokią marketingo žinutę, labai protinga būtų pasidomėti spalvų psichologija. Nesvarbu ar tai vizitinė kortelė, lankstinukas, internetinis puslapis, plakatas ar kažkas kita. Spalvos jūsų siūlomai medžiagai suteikia ne tik išvaizdą, bet įtakoja ir mūsų visų elgesį. Todėl būtina žinoti kokią įtaką parinktos spalvos gali turėti tikslinei auditorijai.
     
    Virtualioje aplinkoje spalvos turi dar didesnę reikšmę. Kadangi internete beveik nėra galimybės bendrauti su klientu "akis į akį“, viskas vykstą per vizualinę terpę. Žodžiai naudojami jūsų internetiniame puslapyje turi didžiausią reikšmę jūsų klientams. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad spalvos taip pat yra labai svarbu. Jūsų svetainės fonas, teksto spalva, antraštės ir pan. gali turėti rimtos psichologinės įtakos jūsų svetainės lankytojams. Suprasdamas spalvų psichologiją puslapio savininkas savo svetainę gali padaryti dar patrauklesnę akiai bei sukurti įsimintiną prekinį ženklą. Tinkamos spalvos pasiunčia tinkamas žinutes klientui ir patraukia dėmesį ten kur reikia.
     
    Yra atlikta daug įvairių tyrimų siekiant išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Štai keletas faktų iš kai kurių tyrimų:
     
    • Seulo tarptautinėje COLOR EXPO 2004 parodoje atliktas tyrimas parodė, kad 92,6% apklaustųjų daugiausia dėmesio skiria produkto išvaizdai, 5,6% - lietimo pojūčiui ir tik 0,9% - klausai ir uoslei. Vėliau apklausus kokią įtaką renkantis produktą turi spalva, net 84,7% apklaustųjų teigė, kad spalva turi didžiausią įtaką.
    • CCICOLOR nustatė, kad žmogus pasąmonėje susidaro įspūdi apie kitą žmogų, aplinką ar produktą pamatęs jį per pirmas 90s. O nuo 62% iki 90% šių įvertinimų buvo remiantis vien spalva.
    • Loyola universitetas nustatė, kad tinkamų spalvų parinkimas padidina prekinio ženklo žinomumą iki 80%.
    • Psichologai nustatė, kad spalvos skatina smegenų darbą ir padeda geriau įsiminti matomus dalykus. Spalvotas vaizdas žymiai lengviau įsimenamas, nei toks pat vaizdas, tačiau juodos ir baltos spalvos.
    • Spalvos pagerina skaitomumą – 40%, išmokstamumą – nuo 55% iki 78%, o supratimą – 73%.
     
    Taigi, kokią reikšmę vis dėlto turi tos spalvos? Žemiau pateikiamos keletas pagrindinių spalvų aprašymų, nors jų yra daug daugiau. Taip pat reiktų žinot, kad visos spalvos yra skirstomos į 3 grupes: neutralios, šiltos ir šaltos.
     
    Neutralios spalvos:
     
    • Juoda. Ši spalva asocijuojasi su valdžia ir galia, stabilumu bei jėga. Taip pat ši spalva siejasi su intelektu, elegancija, rafinuotumu, gundimu. Juodi drabužiai žmones lieknina. Kartais ši spalva siejama su blogiu bei mistika. Juoda – yra labai rimta spalva, kuri iššaukia stiprias emocijas; per daug juodos spalvos gali sukrėsti žmogų.
     
    Patartina šios spalvos naudoti nedaug, tik mažuose plotuose, nes tai gali sietis su depresija. Ši spalva tinkama taikant į aukštuomenės rinką arba siekiant sudominti jaunimą, pasitelkiant mistiniu įvaizdžiu. Taip pat patartina kartu naudotis dar vieną, kokią „stiprią“ spalvą, tam kad klientui sukelti teigiamus jausmus.
     
    • Balta. Daugumai ši spalva asocijuojasi su tyrumu, nekaltybe (vestuvių suknelė), jaunyste, švarumu (daktarai su baltais chalatais), saugumu. Taip pat ši spalva simbolizuoja neutralumą arba spalvų nebuvimą. Rytinėje pasaulio dalyje daug kur balta siejasi su rytu. Taip pat kai kuriuose rytų šalyse ji siejama su mirtimi.
     
    Patartina šią spalvą naudoti kaip foną, nes išryškina kitas spalvas. Balta spalva atspindi šviesą ir dauginasi, taip sukurdama įvaizdi, jog aplinka atrodo didesnė, nei iš tiesų yra. Balta spalva kaip ir neturi jokio neigiamo poveikio internetiniam puslapiui, nebent beveik visa svetainė būtų baltos spalvos.
     
    • Pilka. Ši spalva asocijuojasi su praktiškumu, amžinybe, solidžiais dalykais gyvenime, konservatyvumu, saugumu, branda. Per daug pilkos nekelia jokių jausmų, tačiau panaudojus ją protingai produktui prideda solidumo. Pilki atspalviai ar šešėliai siejasi su senatve, mirtimi, depresija, niūrumu.
     
    Patartina šią spalvą naudoti taupiai. Tai suteikia pasitikėjimo bei paryškina kitas spalvas.
     
    • Ruda. Ši spalva dažniausiai siejama su patikimumu, stabilumu bei draugyste. Tai yra žemės spalva ir asocijuojasi su natūralumu bei organiškumu. Tačiau Indijoje ši spalva reiškia gedulą.
     
    Šią spalvą patartina naudoti siekiant sudaryti patikimo ir sąžiningo įvaizdį.
     
    Šiltos spalvos:
     
    • Raudona. Jei norite atkreipti dėmesį naudokite šią spalvą. Raudona yra energinga spalva. Ji siejasi su judesiu bei susijaudinimu. Žmonių, apsuptų šia spalva, širdis plaka vos vos smarkiau bei šiek tiek užgniaužia kvapą. Ši spalva visiškai netinka vaikų kambariui, kad sujaudintų žmones. Vilkint raudonus drabužius, jūs būsite labiau pastebimas. Ši spalva simbolizuoja gyvenimą, todėl nuotakos Kinijoje vilki tokios spalvos rūbus. Taip pat raudona yra siejama su aistra, seksu, greičiu, pavojumi.
     
    Šią spalvą nepatartina naudoti per daug, nes gali erzinti lankytoją. Tačiau parinkus tinkamą vietą šiai spalvai, gali duoti labai daug naudos. Raudoni objektai stimuliuoja žmonės imtis tam tikrų veiksmų.
     
    • Rožinė. Tai yra tikroji meilės spalva. Tai labiausiai raminanti spalva iš visų. Dauguma nusikaltėlių yra pasodinami į kalėjimus, kur vyrauja šita spalva, nes tyrimai rodo, jog rožinė spalva sekina bei užgniaužia agresiją. Ši spalva siejasi su romantika, lengvumu, švelniais jausmais.
     
    Patartina naudoti, kai norite apeliuoti į kliento rūpestingumą bei jo romantiškąją pusę.
     
    • Geltona. Tai linksma saulės spalva, kuri siejasi su juoku, džiaugsmu bei geru laiku. Žmogus apsuptas šia spalva jaučiasi optimistiškai, nes smegenys tada išskiria daugiau serotonino, dėl kurio žmogus ima jaustis geriau. Ši spalva pagreitina metabolizmą bei sukelia kūrybingų minčių.
     
    Patartina naudoti, norint, kad puslapis atrodytų šviesesnis bei ryškesnis. Geltona taip pat paryškina kitas spalvas.
     
    • Oranžinė. Ši spalva susijusi su laimingais laikais, linksmomis bei aktyviomis dienomis, šiltais bei organiniais produktais. Taip pat oranžinė siejama su ambicijomis ir visiškai nieko neturi bendro su ramybe.
     
    Ši spalva tinka svetainėms apie maistą. Ji skatina žaismingumą, todėl tinka puslapiams susijusiems su įvairia aktyvia veikla. Taip pat labai tinka puslapiams skirtiems vaikams.
     
     
    Šaltos spalvos:
     
    • Mėlyna. Ši spalva yra viena mėgstamiausių didžiajai daliai žmonių. Ši spalva sudaro nemažą dalį mus supančio pasaulio (dangus, jūros, vandenynai..). Mėlyna spalva žmogų ramina, tačiau tai daro ne visi atspalviai. Dažnai miegamuosiuose vyrauja ši spalva, nes ji asocijuojasi su ramybe bei poilsiu. Per daugybę amžių mėlyna susieta su tvirtybe, patikimumu, išmintimi, lojalumu. Darbuotojų produktyvumas dažnai būna geresni, kai jie dirba supant mėlynai spalvai. Kai kurie tyrimai rodo, kad sunkumų kilnotojas mėlynoje sporto salėje gali iškelti didesnį svorį nei tai daro paprastai. Tai galioja visoms sporto šakoms.
     
    Ši spalva internetiniam puslapiui suteikia formalumą. Protingai parinkta mėlyna spalva suteikia pasitikėjimą jūsų verslu. Tačiau panaudojus jos per daug klientui gali kilti daug dvejonių.
     
    • Žalia. Ši spalva siejasi su augimu, gamta bei pinigais. Raminanti spalva, kuri suteikia teigiamas emocijas. Ligoninės dažnai naudoja šviesiai žalią spalvą, nes ji ramina pacientus. Ji taip pat siejasi su pavydu, sėkme, dosnumu bei vaisingumu. Tradiciškai ši spalva simbolizuoja taiką, harmoniją, palaikymą bei subalansuotą energiją.
     
     
    Ši spalva tinka internetinėms svetainėms apie pinigus, finansus. Taip pat tinka puslapiams susijusiems su kokiu nors augimu. Patartina šią spalvą naudoti, norint paskatinti lankytoją paspausti ant nuorodos ar nupirkti siūlomą produktą.
     
    • Violetinė. Ši spalva siejama su turtais, gerove, rafinuotumu, mistika. Ji stimuliuoja tas smegenų dalis kurios padeda problemų sprendimui. Ši spalva labai populiari tarp jaunų paauglių merginų.
     
    Kuriant internetinius puslapius dažniausiai yra taikomi 3 pagrindiniai spalvų parinkimo būdai:
     
    • Monochrominė spalvų schema – kai naudojama viena spalva ir skirtingi jos atspalviai. Taip svetainė atrodo tvarkinga ir gana įdomi. Tokia svetainė yra raminanti bei traukiantį akį, ypač kai naudojami mėlynas ar žalias atspalviai.
    • Papildomos spalvos schema – kai naudojamos dvi visiškai priešingos spalvos (pvz, rožinė ir žalia). Taip šilta spalva susimaišo su šalta, todėl dažnai tampa labai patrauklus dizainas klientui.
    • Triguba spalvų schema – kai naudojamos trys spalvos vienodai nutolusios viena nuo kitos spalvų rate. Ši schema dažnai būna populiari tarp internetinių puslapių dizainerių nes taip parinktos spalvos yra harmoningos.
     
     
    Norint sėkmingai parinkti tam tikras spalvas ruošiamam projektui, būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Toliau pateiksiu keletą pagrindinių patarimų, kurie gali labai pasitarnauti Jums, siekiant parinkti tinkamas spalvas:
     
    • Pažinkite savo rinką. Ar tai azijiečiai (tinkamiausia spalva raudona)? Ar tai olandai (tinkamiausia oranžinė spalva)? Ar tai jauna auditorija? Koks amžius? Aukštos ar žemos pajamos? Vyriška ar moteriška auditorija? Afroamerikiečiai ar baltaodžiai? Privalote kalbėti jų kalba, jei norite užmegzti kontaktą.
    • Ištirkite rinką. Jei tikrai norite padidinti savo produkto patrauklumą, būtinai išanalizuokite rinką. Padarykite keletą skirtingų dizaino versijų ir išbandykite jas, ir stebėkite kuris variantas yra patrauklesnis.
    • Stebėkite mašinų pramonę. Automobilių gamintojai išleidžia milijonus, tiriant, kurios spalvos yra patraukliausios. Visiems naujausiems ir perkamiausiems modeliams yra parinktos spalvos, atliekant sudėtingus tyrimus. Labiausiai jautri spalvai yra „Lexus“.
    • Naudokite „saugias“ spalvas. Jei neturite reikalų su labai stipriu prekiniu ženklu, likite prie „saugių“ spalvų. Violetinė ir oranžinė spalvos niekados neturės tokį teigiamą poveikį kaip mėlyna ar žalia.
     
    Kągi, tikiuosi šis straipsnis bus naudingas šio forumo nariams ir atsiras tokių žmonių, kurie sužinos kažką naujo.
     
    Jei norite šį straipsnį patalpinti kur nors kitur būtinai susisiekite su manimi.
  6. Patinka
    yucco gavo reakciją nuo Rhymond Du po du pem   
    Malonu :)) Paziurejau tavo darbus, labai superiniai! Ziauriai smagu, kad tokiu zmoniu yra, pagarba didele :)
  7. Patinka
    yucco sureagavo į Kernius 7 marketingo principai   
    Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
     
    Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)
     
  8. Patinka
    yucco gavo reakciją nuo Rhymond Du po du pem   
    Labai saunus straipsnis! SUPER! Idomus zmogus, smagu butu tureti toki drauga ;)) Galbut, kaip turesiu 500 ir as parasysiu apie save :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...