Pereiti prie turinio

acidminde

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.601
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

Visas acidminde turinys

  1. Tau jau parašė, ką daryti, kad veiktų: Su 000webhost dabar jau pastovi bėda šita, bet man ta eilutė visad padeda. Seniau netekdavo susidurti su tuo limitu.
  2. Parametrai gal ir neblogi, bet V3 serijos korpusai tai yra visiškai apgailėtinas šlamštas. Didelio skirtumo kaip ir nėra, ar naują imti, ar gamintojo refurb'ą. Garantiją vis tiek analogišką turi suteikti. Jei renkiesi tik tarp šitų Acer piguolių, tai imk tą refurbą V3. Bet jo juodas blizgus plastikas yra pirštų atspaudų magnetas, touchpad'ai tragiški, ekranas vos palanksčius viršuj kreipiasi lengvai į šonus, labai bijo kritimų, ypač tam kampe, kur guli HDD. Acer visad buvo gan pigūs, bet šita serija, mano akimis, tragiška absoliučiai... You've been warned :)
  3. Jei benzino sąnaudos mieste iki 7,5l/100km ir nėra važinėjama daug, tai bent jau aš net nemąsčiau dėti į savo mažą Yaris dujų baliono, kuris visa bagažinę užimtų. Čia jau praktiškumo klausimas tada, o ne "prabangos". O seniau vienas pažįstamas prasikankino su turbina, kai užsilenkė ant Ford Galaxy 1.9TDI 66kw. Metus kokius ieškojo, "pritaikė" meistreliai netinkamą - mašina iki kokių 3k rpm buvo visiškai buka, tik po to užsipūsdavo, kuro sąnaudos nežmoniškai padidėjo iškart. Rodos, atsikratė tos mašinos vėliau. Už 5000 rasti sveiką A4 su neuždrožtu dyzeliniu varikliu, manau, sunkus atvejis. Jei
  4. Tai perskaityk antrą punktą iš naujo: Jei pas temos autorių yra dar galiojanti ta pažyma (mano taipogi 10 metų galioja), tai visko nereiks naujai praeiti.
  5. Daugiau įvairovės - geriau. Bus įdomu palyginti kainas Milano H&M ir Klaipėdos, kai atsidarys. Bet pažiūrėjus į kitas parduotuves ten (Bershka, ZARA, Mango), drabužių rinkoj mus dulkina kaip tik netingi.. Toks įspūdis, kad Lietuvoj 1EUR yra ne 3,45, o >4.. :| O IKEA tai plati įvairovė, tiek asortimento, tiek kainų prasme. Nors baldai dar gan ilgą laiką nebus aktualu asmeniškai.
  6. Skytech kaip pardavėjai tai visai neblogi. Kaip darbdaviai, bent jau seniau, tai kita kalba. Nelabai ką tau ten pagal IMEI parodys Androidinis Samsungas, gi perrašyti softą galima nesunkiai į tam tikro regiono.
  7. Dabar nešioju Jacques Lemans laikrodį, bet savęs nekankinu - kai yra karščiai ir tenka paprakaituoti, tai nenešioju jo, man nėra jis mirtinai būtinas (nepatinka, kai odinė apyrankė prisigeria prakaito). Jei telefonas šalia, tai visada galiu dirstelėtį į jį ir sužinoti kiek valandų. Prieš tai nešiojau Rado Jubile keramikinį, bet prieš vienų naujųjų sutikimą besiruošdamas sugebėjau įskelti safyrinį stiklą į metalinę vonios durų rankeną :|. Galbūt jau buvo laikas keistis, visgi nešiotas jau kokius 8 metus buvo, jei ne daugiau. Taip ir guli stalčiuj su įskeltu stiklu, gerokai apsitrynęs.
  8. Daugiau nei dvigubai. Benzino kainos juk apie 2,5 karto brangesnės nei dujų. Na, man pati taip sakė, neprašysiu aš čekių ir nelįsiu į jos mašiną trip odometro tikrinti :) o važiuoja labai ramiai, bet ne kaip pensininkė, žino, kada ir kaip bėgėtis. Va, dėl šito požiūrio pas mus autoparkas Lietuvoj ilgai dar liks senas ir iracionalus :). Geriau chebra po miestą malsis su kokiu bmw 7er 4,0 uždujintu 15-20 metų senumo nei kad paprastu miestiniu iki 10m senumo su 1,4l benzu. O pastarosios sugeba aplenkti lengvai 90 km/h, tik magistralėj greičiau juk važinėjama. Žinoma, kiekvieno čia pasirinkimas.
  9. Būtent. Geriau, jei dar nėra absoliučios būtinybės (nes kaip tuos visus metus pavyko apsieiti be mašinos?), tai geriau normaliau pasitaupyti, nes čia už tokią sumą mašina metus, gal kelis atlaikys ir po to byrėdama dar ne tiek pinigų gali pareikalauti. Manau, pats būdamas tokioj situacijoj, dairyčiaus į kokį primityvų Nissan Sunny arba Primera su 2.0 dyzeliu arba TD. Aišku, jau būtų papuvusi, bet atvažinėjimui prižiūrint užtektų, manau. Arba pasitaupyčiau senai Toyota Corolla arba Starlet gyvesnei su varikliu koks pakliūtų, vis tiek į jas nėjo daug siurbiantys kuro motorai (1,3 benzinas, 1,6 b
  10. Pažįstama ne per seniausiai į Pežuką 206 1,2 benzą susidėjo paprastas dujas. Bagažinėj vietos nebėra, bet užtat nuo uostamiesčio iki Kauno kelionė jai dabar 28Lt tekainuoja :D
  11. Čia kitaip ir nesuprasi, juodu ant balto parašyta.
  12. Toyota Corolla arba Yaris, varikliai pagal poreikį. Sesuo bei aš pats prieš tai daugiau nei 6 metus eksploatuojam Yariuką 2002 m. 1,3 VVT-i benziną, automatą (ne itin dažnas variantas). Puiki miesto mašina, gerai paspaudžiant mieste sąnaudos apie 7,5l/100km. Apžiūrint tokį būtinai klausytis ar neina koks pašalinis triukšmas iš galo, gale nepigūs atraminiai guoliai, nors pagal triukšmą, jei dar mažas, normaliuose keliuose ilgai ir nuobodžiai dar galima drožti, kol reiks keisti, svarbu, kad neūžtų stipriai. Bet žinoma, galima ir Golf MK4 ieškoti, kuriam dalys ir remontas pigus :)
  13. Ką ir minėjau dėl "marketinginių" kainų. Užsieny kiek buvo, kur yra euras, dar neteko matyti, kad nebūtų žaidžiama su jomis. Pavyzdys: dabar Lietuvoj perki kažką už 5,99Lt. Pereinamuoju laikotarpiu, jei kaina nespės tos prekės pakisti, turėtų būti (žinoma, nebūtinai taip ir bus) konvertuojama į maždaug 1,73-1,74 EUR. O ir kainos litais bus rašomos (arba, bent jau turėtų būti, bus matyti kaip pas mus bus). Praeis pusmetis koks ir žiū, marketinginė kaina jau sėdi - 1,79 EUR. Atrodo mažmožis, bet kai apsiperkama visai savaitei už kokį 80-100EUR, tai jau susidaro bent keli eurai. O atlyginimai bus
  14. Taip, bet turiu omeny, kad dažniausiai aklai perkama, kad tik kuo pigiau, net visiškai pliką absoliučiai nesidomint iš kur tas telefonas, svarbiausia tik kaina. Po to išaiškėja, kad ne tik pririštas prie tokio tinklo, kuris gamykliškai neatrišamas, bet dar ir vogtas/pamestas. Todėl tokių su R-sim bent jau aš vengčiau iš tolo sau ir pažįstamiems ieškodamas. Be to, niekad nežinai, kokioj iOS/baseband versijoj nustos veikti turima R-sim kortelė ir telefonas pataps brangiu iPod'u :|
  15. Word 2013 PDF'us eina redaguoti laisvai, lyg .doc. Pats bandžiau, tiek Preview, tiek RTM versija.
  16. Jei Lietuvoj tik ketinama naudotis, tai gal ir nieko blogo, bet faktas, kad ne taip patikima kaip Factory unlock. Na, o užsienyje gali būti ir smagiau, kai sužinosi, kad jo neatrišo, nes buvo blokuotas IMEI telefono ir liksi be ryšio visai ir gali atsirasti proga susipažinti su vietine teisėsauga.
  17. Buvęs. Patys gyventojai, ypač jaunimas, tai nepasižymi labai intelektu, įmonėse dirbantys žmonės ne toki kvaili. Bandyk, papasakok po to, kaip sekėsi.
  18. Tokiai nešiojamų klasei visiškai normalu, nieko kito ir nereikėjo tikėtis, neįspūdingos, mažos talpos baterijos, procesoriai ne baterijos taupymui projektuoti, dar kokia išorinė VGA ir štai rezultatas. Bet užtat kompas nebrangus buvo :)
  19. Ant turbininių būna efektas tiek iš normalaus čipavimo, tiek iš kažko rimčiau. Ką ten atmosferiniam lėtam dyzeliui gali padaryti be to, kad paduoti daugiau kuro (suriebinti mišinį), tai neįsivaizduoju. Kuras greičiausiai nespės pilnai sudegti, dūmins vos ne kaip sena C4 su 2,5TDI. O visa saviįtaiga gali greit išnykti nuvarius ant stendo prieš ir po. Tada visi spėliojimai išnyksta ir aiškiai matomas efektas, jokių placebo tipo nesąmonių nelieka. Jei taip knieti, tai bandyk. Nelabai turi ką prarasti, jei pinigus gali grąžinti. Pabandysi ir sužinosi efektą. Benzino kurį mini čipas irgi atmosferik
  20. Tai jei rašo money back, tai bandyk, ką prarasi. Būsi turbūt vienas pirmesnių internete tokį dalyką dariusių (bent jau pasiskelbusių). Tada visi žinosim, kaip ten su sąnaudom ir trauka ant atmosferinio dyzelio. O "noticeable fuel savings" tai čia abstrakcijom rašo, nieko konkretaus - kas, kiek procentų, jokių vartotojų atsiliepimų su konkrečiais rodikliais prieš ir po. Aš irgi pilčiau už tą sumą kurą į baką. Jei dabar jis neima nė 4,5l/100km, tai naivoka tikėtis, kad sąnaudos dar labiau sumažėtų. O ir jei atsiras kažkiek daugiau jėgos, tai abejoju, ar eko vairavimas liks propaguojamas :)
  21. Būtasis laikas, po to esamasis. Atrodo, kad jie ten durni visi sėdi tose kompanijose? Su automobilio draudimu irgi galvotum ką čia prasukus post-factum?
  22. Kad tai sena (>=18 metų) vokiška, galu varoma mašina, kuri tikrai pareikalaus nemažai tarnavimo ir pinigų jai.
  23. Greičiausiai nepirkai tos mašinos, o "atliko" nuo kitų šeimos narių ar kitur, kad kyla mintys SDI (neturbininį) čipuoti? Kitu atveju, reikėjo galvoti prieš perkant apie prioritetus..
  24. Ar instaliuoji konkrečiai tą pačią versiją, su kuria mac'as buvo pirktas? Jei taip, tai turėtų leisti instaliuoti, jei vedi lygiai tą patį Apple ID, kurį susikūrei/turėjai anksčiau ir suvedei pirmąsyk paleidęs OS X po pirkimo. Taip pat, nepaminėjai koks konkrečiai kompas. Jei turi DVD įrenginį, tai parsipūti naujausią OS X 10.8.4 Retail DMG, iškepi į DVD dvisluoksnį, iš jo pakrauni kompą ir instaliuoji. Jei gerai pamenu, galima suinstaliuoti ir be Apple ID duomenų suvedimo retail'inę kopiją. Bent jau man, kai SL į Lion naujinau, o po to švariai ML instaliavau nekilo jokių panašių bėdų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...