Pereiti prie turinio

acidminde

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.583
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

Visas acidminde turinys

  1. Buvo uždarbyje visai neseniai A5 2016 metų Samsung už 165EUR. Sakyčiau, superinė kaina. Samsung stipriai susiėmė pastaruosius kelis metus.
  2. Sveikus pardavinėjai gal 40-60EUR brangiau (ar net dar mažesniu skirtumu). Čia nepaeis "tiesiog" stiklą keisti.
  3. Tai kaip su tuo Air 2 rištu prie Vodafone? IMEI gal atsiųsi?
  4. Kaip ir su 4G įdiegimu smaukėsi vos ne metus laiko, taip ir dabar. Įdiegė, bet naudotis dar negalit, PR move ir tiek. Nebent vėl (kaip ir su 4G ant iPhone) bus koks neoficialus būdas tuo VoLTE naudotis?
  5. Gerai, kai randi meistrą, kuris atsako už trečių šalių (t.y. tavo atitemptų) detalių veikimą :). Nepažįstu nė vieno tokio visiškai legaliai dirbančio, kuris tokias rizikas prisiimtų.
  6. Vis tiek realaus atvejo pavyzdžio kaip ir nepateikei. Visgi, jei vogto Lietuvoj - dar tikiu. O kai žmonės nešą Lietuvoj į iDeal užsienyje blacklistintus iPhone, tai nekart niekam jie nebuvo atimti. Keli žmonės man sakėsi, jog gavo e-mail'ui net atsakymą iš užklausos, kad jiems tas realiai yra vienodai ir nieko nereiškia. Tiesa, pats su blacklist reikalų neturiu, čia pagrinde klientų patirčių atpasakojimai.
  7. Realiai kol yra rištas ir neaktyvuotas, tol neaktyvavus su O2 UK SIM kortele ir neturėtų niekur leisti eiti. "Pajudėjimo" šiame procese nėra - yra eilės , kai prieina eilė (globali tam tikram tinklui tuo momentu), atrišama (pakeičiama Next Tether Policy) ir tiek. Tada dedi kortelę į telefoną, prijungtą prie interneto, iš serverio gauna atsaką, kad Next Tether Policy leidžia aktyvuotis su esama SIM kortele (ne O2 UK) ir viskas - aktyvuojasi ir galima po meniu naršyti ir visavertiškai naudoti (aišku, jei nėra iCloud Activation Lock uždėto). Jei "pardavėjas" taip šneka apie kažkokius laikus nuo p
  8. tai iš kur tie telefonai? :huh: kažin ar atsiras, kas pirks net IMEI negavę.
  9. T-Mobile UK/Orange UK/EE UK yra vienas ir tas pats. Jei neblokuotas, dar nėra baisi kaina, jei blokuotas, tada jau tikrai neverta 4S'ui.
  10. Nereikia pirkti už kuo pigiau ir žiūrėti vien tik į autopliusą ir pavyks :)
  11. Tiesiog paskutinė fiksuota rida ir būna data nurodyta, kada tokia rida fiksuota. Konkrečiai tai šitas buvo sudominęs mane kiek anksčiau (iš esmės vien dėl kainos, dabar nelabai bežiūriu į mk2 Prius). Skelbime rida standartinė 220k km. Šitam puslapy suvedam valstybinius numerius iš skelbimo ir skiltyje Besiktning matom tokį vaizdelį: http://i.imgur.com/hZksO7p.jpg Iškart dingsta noras su tokiu asmeniu turėti kokių nors reikalų. EDIT: aš neteigiu, kad gal jau kažkas blogo tam Prius'ui yra (mačiau tik nuotraukose), bet gal nereiktų knisti proto dėl ridos visgi.
  12. Šito klausimo kaip tyčia net neliečiau - kažkaip laukiau, kol išlįs koks tipinis kritikas, gyvenime nei vairavęs, nei realiai ieškojęs/domėjęsis baterijų remonto išlaidomis ir procedūromis ir pradės klykti, kad jo vokiško dyzelio remontas būtų pigesnis vos ne bet kokiu atveju :) Bet čia daugumai turbūt visiška terra incognita, tai ir liko tyla :) Turbina ar siurblys ar dar kokie purkštukai išeis dyzeliui analogiškų metų (lyginant su hibridu) ir kainuos jei ne brangiau, tai bent tiek pat nei tų nusilpusių celių keitimas (ne visa baterija miršta iškart). Bėda nebent su iš JAV partempiamais egzem
  13. Captain obvious! Man apie blacklist atrišimo kainų tendencijas rašai :o O kam man reikalingas IMEI numeris (kurio autorius iki šiol negali pateikti), kaip manai? Bus koks "standartiškai madingai" UK tinklas su blokuotu IMEI ir tiek. Tik bėda tiems, kas ten keliautų (kad ir man nupirkus tokį), kad roaming sakys bye bye. Bet va, taip sunku tai pripažinti arba apsimetama, kad neaišku niekas, nors pasitikrinti yra lengva. Nes realiai statyčiau kažkiek už tokios būklės (nors nei viršaus, nei apačios, nei telefono nugarėlės foto nerasta - tingėjimas ar kažko slėpimas?), jei būtų šiaip smulkmės tau
  14. Na ok, bet tik žiauriai keista, kad žmogus negalėjo būti nuvesta į iDeal bent pamaigyti telefono ir išsiaiškinti, kad nėra LT kalbos. O teo konsultantai/ės nejau irgi tik primelavo, kad parduotų, ar tiesiog net nekilo žmogui toks klausimas išvis. iPhone niekad neturėjo LT kalbos ir netikiu, kad ji kada nors bus žiūrint kaip jie su mūsų rinka elgiasi.
  15. Jei parašysi IMEI, gal ir statyčiau kažkiek. Nes dabar neaišku kokio velnio ta goguo kortelė, o ne gamyklinis atrišimas padarytas.
  16. Pliusai vs. dyzelis: Jokių DPF, turbinų, brangių purkštukų, tyliau vis tiek važiuos nei koks gera izoliacija apkamšytas dyzelis, dėl hibridinės sistemos žymiai mažiau dyla stabdžiai. Minusai: Reikia važinėti, kad išlaikyti baterijos gyvybingumą, t.y. geriau nepalikti mašinos stovėti 1 mėnesiui ar ilgiau. Autostrada važiuojant ekonomiškumas bus kaip paprasto benzininio (Stanley jau parašė kodėl). Kitas (kam minusas, kam pliusas) - CVT dėžė. Man asmeniškai patinka jos veikimas ir gan logiškas atrodo. Kitiems, pripratusiems prie įprastinių APD, atrodys labai keistai tas "bepakopiškumas" (kai ja
  17. VISI be išimties nauji iPhone turi 12 mėnesių tarptautinę garantiją, nesvarbu iš kurios šalies pirkti.
  18. Jei pagrinde po miestus trintis, tai gal hibridas racionaliau būtų?
  19. Ir kiek bulšito skiesti bei energijos buvo galima išsaugoti, kad iškart taip ir parašyti (arba, išvis, pasilaikyti sau) ir tiek - kaip ir daugumoj temų, kur kyla noras išreikšti isterijas. Like that's going to change anything for anyone. Grįžtant į temą, tai temos autoriui per akis tiek pasiūlyto pasirinkimo, tiek argumentų. Belieka rinktis pagal kainą ir kokio klimato tikimąsi šią žiemą.
  20. Tave vis kažkas erzina - tai kam tą savo psichinę sveikatą žaloti ir reaguoti išvis? Kam išvis temą apie žiemines padangas skaitai, jei erzelis užeina? Tik tam, kad randomly prie ko nors prisi*****?
  21. Bridgestone Blizzak WS70. Tiek ant Avensis naudojau, tiek ant Yaris naudoju. Ant sniego ir ledo labai gerai, ant šlapio ne kažką. Bet ir su vasarinėm tas pats (ant šlapio neįspūdingai), tai įpratęs jau kiaurus metus ant šlapios dangos važiuoti atsargiau ir tiek. Ant sniego ir ledo nepavedė.
  22. Kur konkrečiai tau atrodo, kad kalbama apie vogtus ar pamestus iš anksčiau? BŪTENT TODĖL, pirmiausiai daromi iCloud statuso patikrinimai (tinklapyje vis neprisiruošiu šiek tiek atnaujinti informacijos) ir TIK jei švarus iCloud, tada ir pasakau klientui, kad nuėmimas galimas. Priešingu atveju, sorry, negaliu niekuo padėti. Ta pastaba yra likusi iš anksčiau - tokiais atvejais tiekėjas man negrąžintų pinigų, o aš tuo labiau jų negrąžinčiau klientui, jei neskaito taisyklių, nors būna ne vieną kartą perspėjami. Dabar praktiškai VISAIS atvejais pirmiausiai daromas statuso tikrinimas (kuris irgi nėr
  23. iPad'ams su 3G/4G nuėmimo procesas toks pat kaip iPhone telefonams, kainos, sąlygos ir laiko terminai tokie patys visiškai. Kas dėl hardware čiupinėjimo ant iPad, tai 3G/4G funkcijos kaip ir nebeliks, man keista, jog Apple tos skylės iki šiol nesugeba užlopyti :| Su įrenginiais, kurie turi tik serijinį numerį (įskaitant ir Macbook), šiuo metu gerokai paprastesnis nuėmimas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...