Pereiti prie turinio

acidminde

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.583
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

Visas acidminde turinys

  1. turbūt kažkur pasauly tuo pat metu, kai dirbu savo white-collar shift'ą ir anglai tarpusavy šnekasi, kas ten žino. Gal jie ir nacionalistiškai ideologizuoti, o tokiu atveju man nusispjauti, nes sėdžiu kaip vargšas tėvynėj, o ne kaip gudrusis emigrantas faktoriuj ant blue-collar shit'o, kuris daug daugiau penegų neša.
  2. o tai imk ir pasuk Krastai kaip rimc bahūrs ir išsiaiškinsi kiek kainuoja tas kreivavairio bembo sertifikac.
  3. Kiek per metus nuvažiuoji km, kad 1.5l motorą kyla mintys dujinti? Ar jis neekonomiškas? :| Ir - kam kišti nagus prie auto jei viskas veikia kaip priklauso? Nuobodu pasidarė? Yra kažkas, bet sunku įsivaizduoti, kas per būklė bus. Kai teises laikiausi prieš dešimtmetį, tai tada toks (1.6 benzinas) ir kentėjo nuo manęs :) nežiūrėčiau realiai į tokius silpnus benzininius tokiai Golf masei. Bet ir jokiais būdais ne į SDI apgailėtiną atmosferinį dyzeliuką. Bet va tautovežinis idealas su idealiu TDI kainuos brungiai :| Geriau jau kokio mkIV tikrai tvarkingo pasidairyti už tokį biudžetą, jei kategor
  4. Tai, kad pilnos laimės jau nebebus, nes Touch ID su svetimu Home mygtuku niekad nebeveiks.
  5. Meh, išpūsti kliedesiai. iPhone kaitos ciklas bent vieneri metai (kas yra daugmaž industrijos standartas), o palaikymas kiek - gal 4 ar 5 metai? Bent metais daugiau nei Google Nexus robotukams? Planned obsolescence puikiausiai kokioj šlamštsung pasiūloj matosi, kai Android OS jau po kelių metų nebelieka galimybės atsinaujinti. O šiaip reikia būti stabiliai kvailam žmogui, kad naujintis "for the sake of" naujesnis, net jei realiai nėra to poreikio naujoms savybėms. Arba šiaip neturėti kur dėti pinigų.
  6. jei nano nuo shuffle per sudėtinga atskirti... :)
  7. Praeitų metų gegužę pramyniau nenorėdamas per Rygos senamiestį (thanks, Nokia Here Maps), tai niekam nieko nemokėjau. Prieš kokius penkis metus tuo labiau niekam mokėti nereikėjo, pasistačiau hostelio aikštelėj ir tiek.
  8. Kreipkis į RRT šiuo atveju su skundu, jei tik turi bent kokius įrodymus, kad pirkai iš žmogaus šį telefoną. O tai nepakanka LT, kad vienas operatorius užblokuotų ir neveiks visoj LT nepaisant operatoriaus? Normaliose šalyse bent jau taip yra.
  9. Pasiūlyk kokioms taisyklėlėms, gal kur nors paims už simbolinius 5 EUR, jei ten dar kažkas bent likę sveiko viduj.
  10. čia taip iš visiško neturėjimo ką veikti užeina norai telefono anatomiją patyrinėti? :) smalsumas yra gerai, bet akivaizdu, kad turi savo kainą, ypač, kai užlenkiamas telefonas be jokio local support'o. Užtat pigiai kainavo!
  11. Prie kokio tinklo rištas yra? Atsiųsk IMEI į AŽ, galėsiu pažiūrėti prie progos ar nėra blokuotas. Ir apie kokį užsienį konkrečiai kalbam? Ar visiškai visur, kur roaming turėtų gaudyti?
  12. Nei aš klausiau ką nors dėl Z3, nei tuo labiau man įdomu. Ir iš kur fantazijos apie apgavystes? Primityviai vien per čia kiekvienas sveiko proto žmogus turėtų praleisti IMEI numerį. Kas dėl kainos - tai ir klausiau kiek norima gauti, be kažkokių nesąmonių. Whatever.
  13. Atsiverčiau temą ir neskaitant trolinio golpo 4 pasiūlymo, apšalau, kad žmonės sąmoningai siūlo toitoi Avensį, o ne nuvalkiotą ir nusenusį "pitaką" kaip gyvenimo etaloną :o nežinau ar už 3,5k EUR išeis geras 2,0 D-4D 85 kw variantas, gal primetus nors kiek jau eitų paimti ir 2.2 D-4D variantą su 110kw, jau su grandine, o ne diržu ir purkštukų tarpinėlėmis dažnai pavargusiomis ir rimtesne trauka bei 6 pavaromis, bet jei čia po miestą maltis... tada gal išvis logiškiau į tokių metų Corolla žiūrėti? Į Yaris nesiūlysiu dairytis, nes čia išvis prasidės kalėjminės paniatkės :| Edit: kas apie Opel
  14. jei dar po tiek laiko reikia nepažįstamų iš interneto nuomonės, tai tik varyk, jei tik yra piginų apdeitui ir jų negaila ;)
  15. kokia reali iPhone 6 kaina? Turint omeny, kad tikras OEM ekranas bent 130EUR kainuoja? Ir būtų gerai jo IMEI aiškiai parašytas, o ne šonu paverstoj foto neįskaitomas.
  16. Išorės foto nerasta. Kodėl ne El Capitan įrašyta? Bet gerai, reiškia, maniškis, bent 650 vertas pagal tokius "skelbimus" :)
  17. Tai kad jei paprastas 6, o ne 6 Plus, tai gal net ir 6 prasčiau turėtų laikyti, jei kalbam apie naujus, o ne neaišku kaip naudotus telefonus, baterijų talpos skirtumas gan mažas, o ekrano raiška didesnė. Paprasto 6 nėra tekę dar bent dieną kitą panaudoti, kad susidaryti įspūdį. Sales Tax (analogas mūsų PVM'ui) neegzistuoja realiai tik Delaware valstijoje. Galų gale, pagal idėją turėtų būti įmanoma susimokėjus ir per Tax Free atgauti mokesčius, bet labai abejoju, kad tas "veikėjas" taip ir vežėsi neprapakuotą iPhone ir dar su čekiu šalia padėtu. Dažniausiai net dėžutė dingsta, čekis užslepia
  18. Liūdnokas vaizdas, ne? :| O auksinė taisyklė yra - kiekvienam savo. Bet realiai iš rinkodaros pusės, tai apeliacijos į tech specs eina iš robotuko atstovų. Ir normaliam vartotojui (ne kompiuterastui) reiktų ne spec'sais mosikuotis prieš akis, o rodyti kokią realią vertę produktas duoda, ypač, jei galima duoti realius to pavyzdžius. Realiai man rimtai keista, kad už lango 2016, o Android vis dar nepažįsta žodžio "optimizacija" iki galo. Sony Z2 paturėjau vietoj obuolio 6 Plus kelias savaites - geležis skiriasi kaip reikiant, veikimas kone vienodas, bet kad ir ta "prastesnė" geležis dar suge
  19. Jei naujas, tai kodėl garantija nebegaliojanti pagal S/N tikrinant? Šriftas ant dėžutės apačios, kur S/N ir IMEI rašomas neoriginalus, ant dėžutės viršaus tikro 5S Space Gray Touch ID mygtukas nevaizduojamas su sidabrinius apvadu aplink jį. Pakrovėjo kištukas originalus EU visiškai ne tokios formos. Ant paties telefono plėvelės nuklijavimo krašteliai būna telefono apačioj, o ne viršuj..
  20. Buvau nešęs vieną prieš gerą pusmetį, jis ir baterijos, ir to mygtuko programoj dalyvavo, tai bus dar senesnis (praktiškai pirmoji UK partija), Klaipėdoj be jokių atsikalbinėjimų priėmė, išsiuntė į užsienį (greičiausiai DE arba NL, nežinau kur jų Europos techninis centras yra). Pakako, kad pasakiau, jog dalyvauja pagal s/n abejose programose, sutikrino ir gavau po kelių savaičių su nauja baterija ir tuo mygtuku. Niekas apie 3 metus jokius neužsiminė.
  21. Jei iš Corolla nelabai yra ko rinktis, tai pagal dydį arba Avensis dyzeliuką 2.0 D-4D, arba Yaris 1.3 VVTi benziną. Corolla panašių metų yra toks tarpinis variantas tarp šitų. Turėtos ir realiai gan ilgai eksploatuotos abi, Avensis daugiau gyvenimo matęs, tai būdavo smulkių remontų, yra kažkiek žinomų jos ligų. O Yaris mažiau buvo susukęs kilometrų, bet be kartą prakiurusio išmetimo bakelio ir prarūdijusio išmetimo laikiklio visiškai daugiau jokių bėdų neturėjo. O kad kažką realiau patarti, tai reiktų žinoti kokio dydžio reikia mašinos ir kokia kuro rūšis labiau ieškoma.
  22. Nes turbina užkabinta ant tricilindrio motoriuko, be jos būtų visiškas lavonas. Įdomu kaip bus su resursu šitokių motoriukų, dabar gan madoj pas gamintojus su skirtinga sėkme: VW turi savo 1.2 TSI, kurį net kiša į Jetta, Toyota turi 1.2 D4-T Auris modelyje. Nežinau kaip Ecoboost ir VW TSI, bet Toytoy bent tosolu aušina turbiną, kaip ir seniau ant 2.2 D-CAT motorų, kur turba praktiškai niekad nelinkdavo, o su purkštukais bėdos išlįsdavo arba galvos tarpine nesuprantantiems, kad su tokiais motorais nereiktų ecodriving propaguoti. Nors ką mes čia diskutuojam, kai biudžetas temos autoriaus visai
  23. Tipiniam lietuviui jau apie hibridus pasisukus kalbai jau prasideda kliedesiai apie sugedusias baterijas, elektromobiliai išvis kažkoks kosmosas atrodo. Toks jausmas, kad iškastiniu kuru varomos jų auto niekad negenda. Arba, jei genda, tai čia "normalu" ir nieko neįprasta. Bet va elektromobilio/hibrido baterijos tai jau bus siaubingai baisu. :| Realiai norint sudrožti tas baterijas tai reikia laikyti ilgą laiką iškrautas, tada bus bėdų. Man asmeniškai neturint kažkokių latentinių kompleksų dėl savo mašinos išvaizdos bei dydžio, tai Leaf net labai tiktų kaip auto darbo dienoms - tikriausiai
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...