Pereiti prie turinio

zyzuole

VIP nariai
  • Pranešimai

    1.589
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    9
  • Atsiliepimai

    100%

Visas zyzuole turinys

  1. Veikla registruota Lietuvoje, todėl galioja Lietuvos teisės aktai. Pardavimų įforminimui atsiras spec.reikalavimų tada, kai pasieksite ribas dėl PVM mokėjimų.
  2. 1. sudarote nuomos sutartį. 2. butą deklaruojate VMI formoje FR0457 3. priskaičiuojate 250 Lt. nuomos mokestį kaip IDV išlaidas, iš kurių 212,50 Lt. tenka nuomotojui, o 37,50 Lt. valstybei kaip GPM. 4. nuo buto dalies kurį deklaravote kaip naudojamą IDV susimokate nekilnojamojo turto mokestį. Tiesa - nuomos sutartyje turi būti nurodyta paskirtis - tokiai ir tokiai ekonominei veiklai. Nuoroda, kad ten gyvensite, netinka. Nusimatote (atitinkamai įforminę) kas pas jus (IDV) yra laikoma ilgalaikiu turtu. Šiam turtui reikalinga jau mano minėta FR0457 deklaracija. Tada į išlaidas traukiate
  3. Bankas išduoda pinigų priėmimo kvitą, taip pat tas įnešimas matosi banko išraše, banko išraše matosi ir visi banko nuskaičiuoti mokesčiai. Bankas išrašs formuoja kiekvieną dieną, jums jokių problemų nėra juos atsispausdinti per el.bankininkystę. Perkate prekes, gaunate sąskaitą, ją apmokate. Apmokėjimas ir kiek bankas nurašė mokesčių už tą apmokėjimą vėl gi matysite banko išraše.
  4. Mokant nuomos mokestį, nepamirškite išskaičiuoti ir pervesti VMI 15 proc. gyventojų pajamų mokesčio. Kitas dalykas labai atsakingai įvertinkite kokią dalį turto, kuris jums nepriklauso nuosavybės teise naudosite individualiai veiklai. Jei sugalvosite kompensuoti komunalines išlaidas, buto savininkui atsiras pajamos natūra ir nuo tų sumų reikės mokėti tokius pat mokesčius kaip nuo darbo užmokesčio ( 15 proc. GPM, 3+6+30,98 proc. VSD įmokų)
  5. Jei tas butas nėra jūsų nuosavybė ir atitinkamai tai deklaravus VMI 15 p. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=349097 VMI pateksite gyventojo pajamų mokesčio deklaraciją GPM0308. ten matysis jūsų pajamos ir išlaidos. O pajamų - išlaidų žurnale įrašai turi būti atliekami pagal kiekvieną tai patvirtinantį dokumentą: sąskaitą, kvitą, banko išrašą ir pan. Gali ir paprašyti jūsų vedamos apskaitos su visais dokumentais. Pavedimo išlaidos lygiai tokios pat išlaidos kaip ir visa kita. Tokių išlaidų pagrindas - banko išrašas.
  6. Matysis kas gavėjai, ant kvito rašoma tokia informacija. O per patikrinimus į viską žiūrima kompleksiškai. Siunčiate prekes, reiškia bus pirkėjams išrašytos sąskaitos (antri egz. turi likti pas jus), siusite reklaminius lankstinukus, reiškia pareikalaus informacijos kaip tuos lankstinukus pasigaminote ir pan. O kas liečia pačių kvitukų įtraukimo į apskaitą galimybes, viskas nurodyta čia: http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000081596&tree_id=1000007279
  7. Jei suma nėra susumuota, tada netinka. Nefiskalinius kasos kvitus išduoda kasos aparatai registruoti iki 1996 metų, bet labai abejoju, kad paštas tokių aparatų dar turėtų. taigi jūs ne visus čekius paėmėte tokiu atveju.
  8. Taip, tai yra naujovė. taikoma nuo šių metų rugpjūčio. Įsteigti (elektroniniu būdu) UAB naują užims praktiškai tiek pat laiko kiek ir teisingai įforminti UABo pirkimą - pardavimą. nes pirkimo - pardavimo faktą reikia taip pat registruoti registrų centre. Kitas klausimas, gal laikas "atsiremia" į 10000 lt. turėjimą ;-)
  9. įsteigi UABą dabar galima labai greit. Tik reikia turėti: 1. elektroninį parašą; 2. 10000 Lt. įstatiniam kapitalui suformuoti. steigiama el.būdu, nereikia jokių notaro paslaugų. info čia: http://www.registrucentras.lt/jar/atmintines/ii_steigimas.php tai užtrunka apie savaitę: 1. užregistruoji firmos vardą, galima per registrų centro savitarną. sekančia dieną turi patvirtinimą iš RC, kad firmos vardas užregistruotas. 2. pateiki įstatus ir kitus reikiamus dokumentus registrų centrui. tai užtrunka neįgudusiam apie 2 val. 3. banke atidarai sąskaitą ir įneši įstatinį kapitalą. trukmė - prikla
  10. 1. Įregistruoji įmonę arba individualią veiklą; 2. Surandi patalpas, įrangą. patalpos turi būti pritaikytos maisto gamybai (turėti higienos pasą arba jį teks gauti pačiam), įranga sertifikuota. 3. Susirandi žaliavų tiekėjus, kurie teiks reikalavimus atitinkančią žalivą, t.y. turės visus reikiamus kokybės pažymėjimus. 4. jei dirbsi pats ar samdysi darbuotojus, visi turės būti pasitikrinę svaikatą ir išklausę sanitarijos pagrindų ir kitokius pan. kursus. 5. gauni maistto tvarkytojo pažymėjimą iš maisto ir veterinarijos tarnybos. 6. jei samdysi darbuotojus, tai dar visi darbų saugos reikalavima
  11. Bet suma ir už ką mokėjote yra? Jei taip, tada tinka.
  12. Peržiūrėjau tą prevencijos įstatymą. Pasirodo nuo 2011 m. liepos 1 d. bankai privalo kaupti duomenis apie operacijas valiuta, ypač akcentuojama grynieji pinigai. Įstatyme yra N reikalavimų, tingiu smulkiai nagrinėti. Ir jei operacijos pasirodo įtartinos, bankai įpareigoti duomenis teikti FNTT. Va iš kur tas paso reikalavimas.
  13. Tai aš ir sakiau: bankai nusistato SAVO taisykles. Kokio tai teisės akto valstybės lygmeniu, kuris reglamentuoja prievolę informuoti apie operacijas grynaisiais pinigai, nėra. Tiksliau - nebėra, seniau buvo. Ne per seniausiai, gal pries kokį pusmetį ar metus buvo iškelta idėja tą prievolę atgaivinti, nes mūsų valdžia "traukė" milijardą iš šešėlio :rolleyes: Bet kol kas nieko konkretaus priimta nėra.
  14. Vykdant IDV yra tokie variantai: 1. galima nerinkti išlaidų dokumentų, bet išlaidomis pripažinti 30 proc. pajamų. Reiškia nuo šio skirtumo yra mokami mokesčiai. Ši tvarka įsigaliojo nuo 2010 metų sausio 1 d. 2. renkate išlaidas patvirtinančius dokumentus. Tada pajamos minus išlaidos, nuo skirtumo mokate mokesčius. Ši tvarka galiojo jau senai (nebepamenu nuo kada). Ši tvarka naudinga tada, kai turite daug išlaidų. 3. nuo 2010-01-01 įsigaliojo nauji GPM tarifai. 15 proc. GPM tarifą moka laisvosios profesijos atstovai, visi kiti 5 proc. GPM tarifą moka. Laisvoji profesija – profesija, kuria r
  15. Jokio ribojimo nebėra, kas liečia mokesčių administravimo įsatymą, bet bankai turi teisę nusistatyti savas taisykles. Pvz. viename iš bankų įnešant pinigus į įmonės sąskaitą reikia ir darbuotojo pažymėjimo ir asmens dokumento. Kitame užtenka tik asmens dokumento.
  16. Tarp bankų pinigai užskaitomi 9,30, 12,30 ir 15,30. Dėl 10 tūkst., jau pasenusi tiesa. 469 Lt. visiška nesamonė. Tik žinau, kad bankai deda 500 Lt. limitus dėl naudojimosi kortele asmenims, kurie nėra 14 m. amžiaus.
  17. Išsilavinimas reikalingas tik valstybiniame sektoriuje. Privačiame sektoriuje jokių reikalavimų dėl savininkų, vadovų išsilavinimo ar kitos kvalifikacijos nėra nustatyta.
  18. Pinigų principas: pirkau prekes, jas pardaviau, bet už jas nesumokėjo, reiškia nei pajamų nei sąnaudų. Kaupimo principas: pirkau prekes, jas pardaviau, bet už jas nesumokėjo, bet man ir pajamos ir sąnaudos.
  19. Buhalterinės apskaitos įstatymo 5 str. 2. Ūkiniai įvykiai ir ūkinės operacijos, kurių buvimas ir atlikimas ar rezultatų įforminimas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka susijęs su užsienio valiuta, apskaitoje perskaičiuojami į litus pagal Lietuvos banko nustatytą lito ir užsienio valiutos santykį, galiojantį ūkinio įvykio arba ūkinės operacijos atlikimo dieną. Taigi skaičiuojate į litus pagal sąskaitos faktūros datą. Tik dėl eurų, kursas yra nesvyruojantis, t.y. taikomas 3,4528 Lt. už 1 EUR. Turite VMI pateikti FR0457 formą, kurioje nurodote kokį ilgalaikį turtą naudosite I
  20. Man tikrai nereikia aiškinti kas yra kaupimo principas, o va kolegai (jei paskaitytumėte jo paklausimus) bandžiau paaiškinti paparastai. Beje jei asmuo vykdantis IDV, yra PVM mokėtojas jam kaupimas privalomas(GPMĮ 8 str.) visiems kitiems - pasirinkimo laisvė. Kaupimo principas yra patogus tuo atveju (parastam IDV vykdytojui), jei prekių pardavimas persikelia į kitus metus.
  21. O pats apmokėjimo procesas, jei apskaitą vesite pagal kaupimo principą nėra svarbus.
  22. Tai jei jau negali nurodyti gyvenamosios vietos, tai reiškia tave traktuos kaip nenuolatinį Lietuvos gyventoją. http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000085643 Kitas dalykas, nežinau ar begalioja ta tvarka, bet prieš kelis metus buvo galima savo gyvenamąją vietą deklaruoti ne konkrečiam adrese, o prie seniūnijos. Tikrai nežinau ar ta tvarka begalioja. http://www.lescinskas.lt/gyvenamosios-vietos-deklaravimo-naikinimas-sunku-tapti-benamiu
  23. Tai jei jau negali nurodyti gyvenamosios vietos, tai reiškia tave traktuos kaip nenuolatinį Lietuvos gyventoją. http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000085643 Kitas dalykas, nežinau ar begalioja ta tvarka, bet prieš kelis metus buvo galima savo gyvenamąją vietą deklaruoti ne konkrečiam adrese, o prie seniūnijos. Tikrai nežinau ar ta tvarka begalioja. http://www.lescinskas.lt/gyvenamosios-vietos-deklaravimo-naikinimas-sunku-tapti-benamiu
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...