Pereiti prie turinio

zyzuole

VIP nariai
  • Pranešimai

    1.589
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    9
  • Atsiliepimai

    100%

Visas zyzuole turinys

  1. 1. Įmonės steigimas. Trunka nuo 2 iki 5 sav. Priklausomai nuo to ar gebėsi pats ją įstaigti ar reikės konsultantų pagalbos. 2. Toliau sulauksi laiškų iš VMI ir SODROS, teks apsilankyti. Tai įvyksta per 1 - 3 sav. po įmonės įstaigimo. Vėlgi viskas priklauso kaip greitai pateiksi reikimas formas jiems. 3. Darbini darbuotojus, lygiagrečiai visi reikalai su darbdavio statusu: darbdavio, darbų saugos pažymėjimai ir pan. Su pažymėjimų gavimu trunka nuo 1 iki 3 mėn. priklausomai kiek dažnai rengiami atitinkami kursai pažymėjimams gauti ir nuo kitų prieš tai švardintų veiksnių. Čia formalumai. Dar
  2. Bus taip, pvz. prekes perkate 2011-04 mėn. sakykim uz 400 Lt. reiškia atsiranda prekes 400 lt. sumazeja pinigai 400 lt prekes parduodate 2012-02 men. uz 600 lt. atsiranda veiklos islaidos (sanaudos) 400 lt. sumazeja prekes 400 lt. atsiranda pinigai 600 lt. bei pajamos 600 lt. Va cia skaitosi kaupimo principas, tai reikia pazymeti savo metineje deklaracijoje (GPM) Pagal sia situacija kai taikomas kaupimo principas 2011 metu deklaacijoje nebus jokiu irasu 2012 metais bus 600 Lt. pajamu ir 400 lt. islaidu (sanaudu), nuo 200 Lt. mokesite mokescius. NEPAMIRSKITE ATITINKAMUS IRASUS PADARYTI S
  3. Parduoti galima. VMI pradės rimčiau žiūrėti, kai pasieksite PVM mokėtojo ribas. Tiktų visi variantai.
  4. Reiškia apskaitą tvarkysite kaupimo principu, t.y. į išlaidas nurašysite tik parduotų prekių savikainą.
  5. Taip, tinka ir kiti dokumentai įrodantys patirtas išlaidas. Ryšių paslaugoms - terminalo čiekiai ar banko išraše apmokėjimas. Bet tokiame dokumente turi matytis, kad jūs konkrečiai pildėte tą numerį, kurį esate priskyrę naudoti savo veikloje. Siuntimo čiekis irgi tinka, jei jame yra nurodyta kur tas prekes siuntėte, t.y kokiam pirkėjui. Žodžiu tinka bet koks dokumentas, kuriame aiškiai galima identifikuoti ūkinę operaciją susijusią su jūsų veikla. Tačiau ta taisyklė galioja sumoms iki 1000 Lt. Jei suma viršija 1000 Lt. sąskaita privaloma. Kurui ši riba yra 500 Lt. Kiek kitokie reikalavima
  6. Antruoju atveju, matyt buhalterė turėjo dar arba papildomą darbą arba pensininkė buvo,nes mokėjote tikrai kukliai.
  7. Niekada mažai įmonei nesamdyčiau buhalterės pagal darbo sutartį, tik įmonę. Yra sočiai įmonių, kurios apskaitą tvarko už fiksuotą mokestį. O su buhalterėm pagal darbo sutartį amžina problema - maža alga.
  8. Ir dar sąskaitą - faktūrą, nes tai individuali veikla pagal pažymą, o ne pagal verslo liudijimą, kur užtenka kvito.
  9. Nereikia maišyti darbo pagal darbo sutartį ir individualios veiklos. Galite dirbti kad ir pagal penkias darbo sutartis, tik negalima pažeisti Darbo kodekso 144 str. 5 dalies: dirbant apagal 2 ir daugiau darbo sutarčių, darbo diena negali būti ilgesnė nei 12 val. Jei visa tai "patraukiate" galite dar užsiimti ir individualia veikla, jokių ribojimų nėra šiuo klausimu. Dabar kas liečia mokesčius: 1. darbo sutartis - 15 proc. GPM, 9 proc. VSD (ts.k. 6 proc PSD) nuo priskaityto darbo užmokesčio. Šie mokesčiai išskaičiuojami iš darbuotojo algos. Dar darbdavys moka 30,98 VSD įmokų. 2. individ
  10. Į išlaidas reikia traukti tik tų prekių vertę,kurias ketinate parduoti. Kai parduosite tas prekes, tada bus jūsų pajamos. Valiutą konvertuojate pagal įsigijimo dokumento datą. Pagal Lietuvos banko oficialų valiutų kursą http://www.lb.lt/uzsienio_valiutu_santykiu_statistika Tinka bet koks dokumentas,įrodantis,kad jūs tas prekes įsigijote. Pagal dokumentus (kvitus, banko išrašus),kuriuose matosi,kad jūs papildėte konkretaus tel.numerio sąskaitą.
  11. Gali ir atsirasti, jei norėsite, kad atskirai būtų apsaičiuotas kiekvienos veiklos pelningumas, išsegmentuotos išlaidos ir pan.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...