Pereiti prie turinio

IdejosVerslui

VIP nariai
  • Pranešimai

    872
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    63
  • Atsiliepimai

    100%

Visas IdejosVerslui turinys

  1. Idėja nėra nauja, tačiau Lietuvoje dar neturinti savo kūrėjų: Nufotografuojate daiktą/daiktus, kuriuos reikia pervežti; Įkeliate į programėlę; Nurodote iš kur reikia paimti ir kur nuvežti; Nurodote, kiek už tai galite sumokėti. Viskas. Su Jumis susisiekia tas, kas gali nuvežti daiktą (-us) ir transportavimas įvyksta. Apeinate kurjerius, duodate kažkam užsidirbti neremdami didžiojo verslo banginių (DHL, VeniPak, UPS ir t.t.). Monetizacijos galimybės įvairios - mokama programėlė, iAds sistema, mokami skelbimai ir panašiai. Yra "gyva" versija Jungtinėje Karalystėje - BuddyTruk.
  2. Pacituosiu ištrauką iš vieno savo straipsnio: "Kai meilė yra narciziška… …tuomet viskas sukasi apie savęs patenkinimą, o ne kitų. Ar verslo… Čia galima pasikartoti: tai būtų investicijų kišimas ne ten, kur jų iš tikrųjų reikia (lankstinukai, svetainė, biurai ir darbinis automobilis vietoje prekių, paslaugų ir klientų), įdarbinimas ne tų, kurie reikalingi įmonei ir bendrai – matymas tik to, ką tik verslo savininkas nori matyti." (pilnas straipsnis) Yra absoliučiai kvaila verslo pradžioje investuoti į įvaizdį ir marketingą. Reikia investuoti į produkto (prekės/paslaugos) sukūrimą klientams,
  3. Straipsnis, kaip ir kiti mano straipsniai, yra daugiau patariamasis. Tikrai nėra būtina daryti taip, ar kitaip. Tiesiog bandau patarti skaitytojams, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Visada maloniau sužinoti kažką iš žmogaus, kuris dalinasi patirtimi. Man niekas nieko nepasakojo, neaiškino ir viską, ką moku šiandien, teko patirti savo kailiu. Todėl dabar - dalinuosi tuo, nes noriu padėti kitiems žmonėms daryti verslą, pasiekti kažką savo. Stambus verslas labai skiriasi nuo smulkiojo, vidutinio ir individualaus. Aš pats tikrai nemėgstu tokių klientų, nes pas juos sprendimai priimami
  4. Bet kuriam smulkiam ar vidutiniam verslui sutartis su stambiaisiais rinkos žaidėjais yra kaip išsigelbėjimas ir gero gyvenimo ateityje garantas. Tačiau tokios sutarties sudarymas nėra toks jau paprastas procesas, nes stambiojo verslo vadovai, visu pirma, būna pakankamai sunkiai pasiekiami, o antra – yra atsparūs didžiajai daugumai pardavimo strategijų. Šiame straipsnyje stengsiuosi patarti Jums, ką reikėtų padaryti, kad pritraukti “stambiųjų verslo ryklių” dėmesį ir gauti tą geidžiamą sutartį. Visu pirma – reikalingi du esminiai dalykai: Žinios apie įmonę, kuriai bandote parduoti savo
  5. Apie tai irgi eina kalba. Narys Auksinis sako, kad tokia platforma būtų skirta "paprastiems mirtingiesiems", tačiau eina kalba apie Skrill, PP ir panašias atsiskaitymo sistemas. :) Tai čia "sviestas sviestuotas" ir logikos nulis gaunasi.
  6. Gal OP mintis įkvėpta MyHammer.co.uk ir pan. projektų?
  7. Bet tai ten niekas nedraudžia skelbtis santechnikui, šoferiui ir kitiems "nekvalifikuotiems" žmonėms. Jeigu jie negali pasiskelbti tokiame paprastame projekte - kaip tada jie gali skelbtis tame, kurį siūlo OP? Kalba eina apie tai, kad verslas daromas labai paprastai - arba pasiūlai rinkai kažką naujo (ir patenkini rinkos poreikį tam), arba pagerini tai, kas jau yra sena. Jeigu netinka nei vienas apibūdinimas - nėra reikalo to daryti. Todėl, manau, OP turi užduoti sau klausimą - ar jis bus unikalus rinkoje (ir jau turime atsakymą, kad ne), ar pasiūlys rinkai geresnę esamų produktų alternatyvą.
  8. Arba aš kvailas ir nesuprantu verslo idėjos, arba kalbama apie KasGali.lt analogą? :) Nes toks portalas jau yra.
  9. Ne, nepamiršau to paminėti, o specialiai nepaminėjau. Matai, yra keli esminiai skirtumai tarp manęs ir tų, kurie veda seminarus: Aš nevedu seminarų ir į visus pasiūlymus tai daryti iki šiol - atsakiau neigiamai; Aš nesakau, kad visi konsultantai, kurie veda seminarus, yra blogi (ar atvirkščiai - geresni už kitus); Apie tai, kad pardavimus nulemia ne pasiūlymo kokybė, o kiekybė - absoliuti nesąmonė ir siūlau pačiam pagalvoti apie tai, ką pasakei; Reklama čia ne prie ko; Pamokymai, kaip kad Tu juos įvardinai, dažniausiai yra mokami. Tad nelabai gaunasi "padidinti pardavimus be investicijų"
  10. Jo... Čia, matyt, rimtą "smeigė". :lol: Seminaro metu pažiūrėčiau į tokį specialiu žvilgsniu, patylėčiau kelias sekundes (kad atsigauti) ir tęsčiau ramiai :D
  11. Šį straipsnį skiriu tiems, kuriems: 1. Labai sunku parduoti prekę/paslaugą 2. Reikia patarimo, kaip tai padaryti teisingai Paaiškinsiu Jums ir priežastis, slypinčias už šio straipsnio. Kaip dauguma iš Jūsų žino – mano straipsniai rašomi remiantis mano patirtimi, žiniomis, įžvalgomis ir panašiai. Taip pat ir kai kurios reakcijos į tai, kas vyksta aplink mane, gali iššaukti norą parašyti vieną ar kitą straipsnį. Kai kurios išgirstos nuomonės (kartais – žymių žmonių, kartais – ne tokių žymių, bet laikančių save Dievais) taip pat paskatina tokį mano saviišraiškos būdą. Todėl, pastaruoju metu s
  12. Kai verslui naudojate Facebook, Twitter, YouTube, Instagram ar panašius tinklus – egzistuoja labai didelė galimybė, kad padarysite nemažai klaidų. Paaiškinsiu Jums, ko negalima daryti, kai naudojatės socialiniais tinklais, siekdami reklamuoti savo verslą. Pasižiūrėjus į socialinių tinklų statistiką – sunku būtų pasakyti, kad “nereikia tuo naudotis, nes ten niekas nesilanko“. Socialinių tinklų lyderis, Facebook, turi beveik 1,3 milijardo aktyvių vartotojų (2014 m. birželio mėn. duomenys) ir šį socialinį tinklą reklamai renkasi net 92 procentai reklamos užsakovų. Reklamai socialiniuose tinklu
  13. Nepatikėsi - žinau kelias tokias įmones. :) Viena iš jų - KG Group (Kauno Grūdai). Galima būtų paminėti dar kelias, tačiau iš esmės - tokių įmonių nėra daug. Greičiausiai todėl, kad ne visos gali sau leisti tokias "investicijas". Ir todėl, kad smulkesnės įmonės nelaiko to "investicija", o labiau - "išlaidos". Kol nepasikeis mąstymas šiuo požiūriu - viskas bus taip, kaip yra dabar. Arba blogiau :)
  14. Tikras talentas irgi yra vienetinis ;) Tikrai ačiū už nuomonę ir įžvalgas. Man svarbu ir malonu, kad žmonės skaitytų rašomus straipsnius bei išsakytų savo nuomonę, pasidalintų patirtimi. Taip gimsta kiti straipsniai.
  15. Viename iš serialo “Draugai” epizodų, konflikto metu, nuskambėjo tokia frazė: “Nejaugi nebuvo tokių laikų, kai patys protingiausi šios planetos žmonės tvirtai tikėjo, kad mūsų planeta yra plokščia? Buvo ir tokie laikai, kai buvo manoma, kad atomas yra pats mažiausias dalykas pasaulyje, tačiau jį atvėrus – pasipylė krūva visokio šlamšto. Ir dabar tu man sakai, kad tu esi toks neįtikėtinai arogantiškas ir užsispyręs, jog negali pripažinti, kad yra bent menkiausia galimybė, jog esi neteisus?” Jeigu aš Jums pasakyčiau, kad galėtumėte ženkliai sumažinti laiką, kurį praleidžiate ieškodami darbuoto
  16. Visi verslininkai sulaukia vienos iš dviejų dienų: dienos, kai reikia skelbti bankrotą arba dienos, kai reikia pažiūrėti į savo verslą “iš šono”. Jeigu atėjo diena, kurią paminėjau pirmąja ir skaitote šiame portale esančius straipsnius – sveikinu Jus, nes atsikelsite, nusipurtysite dulkes, turėsite savo verslo patirtį ir skatinu Jus pradėti iš naujo. Tačiau šis straipsnis yra skirtas tiems, kurie suprato, kad atėjo laikas trumpam sustoti, truputį atsitraukti ir pažiūrėti į savo verslą kitaip. Labai dažnai yra pasiekiama ta stadija, kai versle norisi (o kartais – net būtina ir reikia) kažko nau
  17. Visai neseniai, verslo socialiniame tinkle LinkedIn skaičiau įdomų straipsnį, kuris vadinosi “Šeši ženklai, rodantys, jog tave ruošiasi pakeisti kitu” (šaltinis - Six Signs They’re Planning to Replace You). Įdomus straipsnis ir tikrai vertas dėmesio. Jame aprašoma tai, ką iš darbdavio jaučia darbuotojas ir kokie ženklai rodo, kad greitai neteksi darbo vietos. Kadangi kiekvienas mano rašomas straipsnis yra paremtas mano asmenine patirtimi, mintimis, ar atsiranda apdorojant informaciją/įvykius iš mano gyvenimo – pagalvojau, kad reikia parašyti straipsnį apie tai, kaip žinoti, kada darbuotojas pa
  18. 3 faktai, kodėl man visiškai nesvarbu tai, ką Tu galvoji: 1. Forumo taisyklės jokiu būdu nedraudžia man pateikti nuorodos į savo portalą. Nenori į jį eiti ir perskaityti likusio straipsnio - niekas neverčia Tavęs to daryti. 2. Juk toks "gudrus" esi, kad suradai, iš kur paimta pirmoji straipsnio dalis - tai būk toks pat "gudrus" ir pažiūrėk šaltinius straipsnyje anglų kalba. Jie ten nurodyti. 3. Esi tipiškas (ir esu garantuotas - nieko nepasiekęs, išskyrus beveik 5k pranešimų šitam forume ir šiek tiek "hustling", kaip valiutos keitimas) lietuvis, kuriam aktualus vienas iš dviejų: a) apš*k
  19. Marketingas, atliekamas elektroniniu paštu, vis dar yra viena iš efektyviausių pardavimų skatinimo būdų. Neįtikėtina, ar ne? Juk dauguma mūsų, gavę reklaminį el. laišką, tuojau pat puolame spausti “Delete” net jo neperskaitę. Nebent… jis patraukia mūsų akį. Tačiau nereikia pasitikėti tik mano žodžiu – ExactTarget tyrimas parodė, kad net 77% interneto vartotojų pasirenka naujienlaiškius, kaip informacijos gavimo būdą. Reikėtų pabrėžti vieną labai svarbų faktą – naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys. Geros kokybės komunikacija ir tinkamas naujienlaiškio turinys gali sukelti reikiamą efek
  20. Čia labai panaši situacija gaunasi, kai paprašai cigaretės, paskui dar žiebtuvėlio... Gal dar ir parūkyti už Tave reikia? :) Kaip jau minėjau aukščiau - jeigu nežinai, ką daryti su informacija apie konkurentus - geriau net nesiimk verslo. Tu, tuomet, ne "mastytojas", o "vykdytojas". T.y. - papuoli į kategoriją žmonių, kurie dirba, o ne kuriems dirba. Ne, vis dar nematau problemos. O būtų labai malonu išgirsti komentarą :) Nes klausimas buvo užduotas, o atsakymo - nėra. Atsakymą rasi šiek tiek aukščiau. Nuėjau Tavo paraše esančia nuoroda. Radau apleistą blogą apie programavimą. S
  21. Labai dėkoju už pastabas, Justinai. Turiu keletą ir Tau: 1. Kai nežinai, ką daryti su informacija apie konkurentus - geriau iš viso nieko nedaryk. Ne tik kad nerink informacijos, bet iš viso nevystyk verslo. 2. Nei vienoje straipsnio vietoje nėra parašyta, kad viskas, ką reikia daryti - tai rinkti informaciją apie konkurentus. Užtenka tai daryti periodiškai (kas 2-3 mėnesius), tačiau pastoviai. Jeigu tik rinksi informaciją - daugiau nieko ir nepadarysi, tad verslas - žlugs. Elementaru, Vatsonai. ;) 3. Jeigu konkurentus tyrinėji tik tuomet, kai neturi laiko galvoti - tai Tu ne "tyrinėji" juos
  22. Konkurencinės verslo aplinkos ir konkurentų stebėjimas yra būtini bet kuriam verslui ir visiškai nesvarbu, ar ką tik pradėjote, ar jau esate rinkoje metų metus. Jeigu norite būti savo srities lyderiu – turite pastoviai matyti, ką veikia Jūsų konkurentai. Žemiau pateiksiu Jums kelis būdus, kaip tai padaryti. Informacijos apimtis/kiekis Visu pirma – reikia konkrečiai nuspręsti, kokia informacija Jums yra naudinga ir kaip ja pasinaudosite. Žinoma, labai gundo mintis ar noras gauti viską, kas tik įmanoma, tačiau tai tikrai bus tiek laiko, tiek pinigų švaistymas. Taip pat verta nepamiršti, kad
  23. Jūsų sėkmė parduodant savo verslą visuomenei (ne tiesiogiai parduodant savo verslą, o kalbu apie verslo rūšį – prekes ar paslaugas) priklauso nuo Jūsų asmeninių sugebėjimų kažką parduoti. Iš prigimties, žmonės yra labiau linkę pirkti iš (ar investuoti į) žmogaus (-ų), kuris jiems patinka. Visos Jūsų kalbos ir pastangos bus pasmerktos žlugti, jeigu žmonės, su kuriais kalbate, nusprendė, jog jiems nepatinkate. Tačiau kaip galima įtakoti tuos žmones ir priversti juos pakeisti savo nuomonę? Leiskite Jums tai paaiškinti. Žinomi, populiarūs žmonės, kuriuos matote per televiziją, kurie žvelgia į Ju
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...