Pereiti prie turinio

TtomasS

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.310
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

TtomasS Pranešimai

  1. Na sioj temoj pripazinau kad klydau del 50/50, jeigu nematei. Bet kazkada pats pabrukes uodega dingai is temos nepripazines apie savo sapaliones apie butinaja ginti :D taip kad kam kam, bet tau jau tylet...

    Bet prie žodžių prikibt vistiek sugebi :) Apie temą kur nagrinėjom tavo paožinimą geriau patylėtum ir padėkotum, nes sutaupiau abiems daug brangaus laiko, pamatęs, kad su tavim ginčytis beviltiška. Tai dar kartą įsitikinom šioje temoje :) Toje temoje irgi neberadai ko griebtis, tai bandei pastumt, jog mano teisės žinios yra labai prastos. Tik nepastebėjau kokiu pagrindu, nes nieko klaidingo apie tai neparašiau :)

     

    Kartais protinga tyla geriau nei kvaila kalba :)

  2. Saunuolis, pagooglinai ir suzinojai kad BMW deze visgi priekyje.. ;) gyvenimas mano puikus, nesuprantu kur tu pagieza mata. :) ar zodzio reiksmes pagieza nezinai ? :D

     

    cia tik tu kazkodel forume prie mano postu pastoviai kabiniesi. man rodos tu cia pagieza ant manes laikai, nes biski pastrojinau darbus atlikt kurios pasizadejes buvai :D nepyk, visgi civilizuotai viska dariau, nors adminsitracija buvo leidusi panaikint teigiama atsiliepima ir uzdet kita. :)

    Tau draugiškai rekomenduočiau pasimokinti mandagaus bendravimo ir paupgradinti intelekto koeficientą. Nieko neturiu prieš "naglus" atsakymus, bet tik kai jie yra į temą ir informatyvūs, o ne nušnekėjimai į pievas.

     

    Nors net nesi turėjęs tokios mašinos, iškart puoli komentuot apie lengvus galus ir mažus pravažumus. O jei ne Esnyper, kuris tikrai matosi nusimano šioje srityje, galbūt temos autorius būtų patikėjęs tavo sapalionėmis.

     

    Ir tai, gale, kai jau tikrai turėtum pripažint klydęs, bandai prisikabint prie žodžių, nes daugiau nebeliko prie ko.

  3. Nereikia nei blogu keliu. Mokyklos laikais klasiokas prie mokyklos sugebedavo uzklimpt su krekzde :D aisku prekybcentriu aiksteles valomos kaip priklauso, taciau uztaikysi kur nepavalyta ir uzklimpsi. na bet rwd ir fwd turi savo privalumus bei trukumus. tikrai nera mirtis ziema su rwd, nebe tie laikai kad nenuvalyti pagrindiniai keliai butu.

     

    Būtum pasakęs 3 klasės bmw dar nieko, bet dabar pasakei kregždė, tai iškart galvoj vaizdas kaip ji atrodo su pusplikėm vasarinėm padangom :D bet beveik neabejoju, kad taip ir buvo.

     

    Manau nėra labai jau reikšmingas skirtumas pravažume ar mašina fwd ar rwd. Aišku, buvo vietų, ypač įkalnių į kurias neįvažiavau, bet iš paskos važiavusi audi taip pat liki nieko nepešusi :)

  4. Tikrai nėra taip sudėtinga. Mano pirma mašina buvo ir tebėra e39 2,5 benzinas ir pirkdamas taip pat galvojau kaip bus žiemą. Tai galiu pasakyt, kad tikrai nieko ypatingo, gal tik pačioj pradžioj, kai pirmą kartą gerai pasnigo, buvo sunkiau priprast važiuot su išjungtu ASC, bet keletą valandėlių pavažinėjus pripratau ir visą žiemą sėkmingai (tfu tfu tfu) pravažinėjau. ASC ar DSC palengvina kažkiek - neleidžia prasisukt ratams, bet reikia jį su protu naudot, kad nepadarytų atvirkščiai nei tu nori. Padangos nebuvo iš gerųjų - naujai atrestauruotos (400lt už visas keturias), bet tikrai užteko, per visą žiemą vieną kartą stumt tereikėjo :D Užmetimų neprognozuotų taip pat nelabai buvo.

     

     

    P.S. man tai abydna būtų turint bmw vežiotis žvyro maišą ar kąstuvą bagažinėj :D Blogiausiu atveju į sodybą už 20km važiuojant pasikviesi draugą, kad ištemptų. Čia nebent extra atveju, kai važiuojama į tolimą kelionę, kur gali būt blogų kelių :D

  5. p.p.s. dar šį tą prisiminiau į temą. Esu turėjęs dvi avarijas, visose buvau nekaltas. Paskutinė įvyko po Joninių ankstų rytą, stovėjau prie šviesaforo ir laukiau žalios šviesos. Užsidegus, priekyje važiuojantis užgeso, tad stabtelėjau ir ... į galą nestipriai trinktelėjo Kauno miesto savivaldybės tarnautojo valstybinis automobilis. Po smūgio mestelėjo mane į priekį, į užgesusio vairuotojo automobilio galą. Kadangi atstumas buvo gan didelis, pagreitis sumenko, susirėmė tik buferiai, skardos nesusilenkė. Išlipo vaiko veido vairuotojas visas raudonas ir sako paleiskite mane, aš be teisių, važiuoju į Regitrą vairavimo laikytis. Negi žvėrys, paleidom, tik įdomu ar po tokio streso išlaikė... :unsure:

     

    Kas tavo priekinį bamperį tvarkė? :D

  6. Nuvažiuok į vietą ir apsižiūrėk. Juk ne už 2lt prekę perki. Pirkdamas "naujus" iš skelbimų būk atsargus, kad jie nebūtų paimti iš salono ant kokio bomžo, nes policija intensyviai gaišins tavo laiką, o jei neturėsi telefono dokumentų, tada didelė tikimybė, kad ir atsisveikint su juo teks. Pasakoju iš asmeninės patirties.

  7. jeigu nori nusipirkti pigiau negu masina verta tada jo, jeigu perki uz normalia kaina tai ir nusiperki normalia masina.

     

    Pirikūpai nedurni, paslėpę defektą nededa ženkliai žemesnės nei rinkos kainos, deda normalią, kad įtarimo nekiltų ir manytų, jog peka ledinę.

     

     

    P.s. tikrink ar nėra buvęs anglas :D

  8. dziaugiuosi uz tave, kad randi kazkokiu kosminiu variantu, kuriuos reikia imti iskart cia ir dabar, nesvarbu ar tai butu naktis ir t.t.

    Tikrai ne kartą esu paėmęs tokių variantų :) Taip pat ne kartą esu pavėlavęs ant 20min. Autogide ieškant mašinos, jei skelbimas senesnis nei 3 dienos - mašina keliauja į "atsarginių variantų" sąrašą.

  9. taigi ne del 100 ar 1000 LT kalba eina,viska susiderini, kad dirbtu. nebent tau savo pinigu negaila.

    Jei perki laužą už normalio kainą, tada jo, gali derint kad ir mėnesiui į priekį.

     

    Deja, yra tokia auksinė taisyklė - geri variantai ilgai nestovi ;)

  10. Kita kart zinosi, kad geriau pirkt paciam ir kartu su pardaveju vaziuot i regitra. Buna atveju, kad masina isvis paieskoma, ir registruojant regitroj ja atima. Tad visad reikia su pardaveju vaziuot i regitra, o ne pildyt bereiksmius popierius, su kuriais galbut priregistruosi masina o galbut ir ne..

    O ką sekmadienį, pirmadienį, taip pat kiekvienos dienos vakare daryt? laukt iki ryto prie regitros durų?

  11. Kita kart pasiimk koki kuris nusimano labiau nei tu prieš perkant auto, o ne šiaip iš oro... Bleha pačiam baisu dabar nes irgi ne užilgo žadu auto pirkt. Žodžiu sėkmės, kad ir ką be nuspręsi.

    Naudinga pasiimt bet kokį, kad ir ne ypač nusimanantį apie auto žmogų, kuris į viską kritiškai žiūrėtų. Nes dažnai, ypač perkant pirmą mašiną, pamačius ji sublizga akyse ir nebemato pusės trūkumų. O kitas žmogus, kuriam p* ta mašina, galės objektyviai viską įvertint...

     

    Šiuo atveju irgi manau buvo mano minėtoji situacija.

  12. Paskaičiuok kiek dar vargo bus ardant ją dalim ir kiek laiko atims susitikinėjimai su pirkėjais, pastovūs skambučiai dėl dalių ir t.t. Nebent pačiam patiktų ardyt tą mašiną, kad apsišviesti daugiau toj srity.

     

    Lieka arba mėgint kažkam kitam prakišt kaip tau prakišo, arba bandyt reigistruot ir parduot cielą...

  13. Mano motociklo bakas vilktas oda (dirbtine).

    Tai pakankamai funkcionalus dalykas ir gan atraktyviai atrodo.

    Bet pritarciau nuomonei, kad Lietuvoje daryti moto bizni, o ypac toki - labai, labai sunku.

    Kodėl ne... Tik iš pat pradžių nereikia tiek daug užsigrobt, kad jau steigt įmones, samdyt 15 žmonių bei kurt svetaines. Siūlyčiau surast kokį nors ne eilinį moto, ant kurio gražiai žiūrėtųsi, padaryt jam nemokamai, bet ypač gražiai ir būtų kaip pavyzdinis egzempliorius. Įkelsi į facebook motociklininkų grupes, manau greit išpopuliarės ir gausi nemažai užsakymų pradžiai, taip įsivažiuosi...

     

    Bet vėl pakartosiu, turi ypač pradžioje labai kokybiškai padaryti, o ne šiaip sau, nes kiti net nežiūrės. Siūlyčiau susirast plastmasės gabalą ir mokintis aptraukt jį, pagal savo tą kažkokią technologiją, kol padarysi lediniškai.

  14. Autorius rašė apie motociklo kėbulo apvilkimą, o ne apie apdailos plastmasių apvilkimą...

    Kėbulo motociklas iš viso neturi, bet jei kalbama apie automobilio kėbulą, tai jis pirmiausia asocijuojasi su rėmu, bet tikrai ne su apdailos detalėm. ;)

     

    Va radau motociklo įvilkimo į odą pavyzdį:

    http://4.bp.blogspot.com/_IUYlNU10BMY/SnFCcOAwzEI/AAAAAAAAdHY/N5KJT5B5-Vw/s1600/Florida-alligator-Bike-03.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/_IUYlNU10BMY/SnFCcg9KVCI/AAAAAAAAdHo/vDPGz7q7tMk/s1600/Florida-alligator-Bike-01.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/_N-GlYZDQYno/S-4m1dFozXI/AAAAAAAAC5c/ngvOR6y4x4g/s1600/aligator-chopper.jpg

    :D

    Jei panaudotum bent kiek intelekto, suprastum, ką autorius norėjo pasakyt :)

     

    Idėja kilo iš galvos, o pabandžius paieškoti nepavyko surasti pavyzdžio. Manau tuo niekas neužsiima. Todėl ir manau kad galbūt būti gera įdėja tai įgivendinti.

     

    Pats neturiu iš ko. O kaip jau minėjau, galėčiau užsiimti dėl šio projekto darbu internete.

     

    Nemanai, kad prieš pradedant organizuoti verslą ir ieškant partnerių, reiktų išbandyt ar bent pasidomėt, ar tai tikrai gražu ir bus paklausu? :D

     

    p.s. radau kažką panašaus:

     

    14+auf+dem+weg+nach+hause.jpg

  15. Kas nori iškirtinio motociklo, tam yra taip vadinamas "paintingas".

    Kodėl motociklininkas turėtų norėti aptraukti metalines savo motociklo dalis oda?

    Tam, kad jos pradėtų greičiau rūdyti, nes po oda užsilaikys drėgmė?

    Na aš kaip motociklininkas šioje idėjoje jokios logikos nematau.

     

    Kaip motociklininkas, turėtum suprasti, kad niekas ir neketina rėmo aptraukt oda. Manau buvo norima traukti tik apdailos plastmases. Čia tas pats kaip plėvele traukt tik mandriau - viskas dėl grožio.

     

    Gal autorius galėtų įkelti foto, kur matosi taip padarytas motociklas?

  16. del skardiniu tai viskas nuo dydzio priklauso, R13-16 ju belekiek yra, o vat jei R17 reik, tai taip paprastai nerasi, ir kainos nemazos.

     

    Kad r17 skardiniai yra pornografija. Kam paprastai mašinai pirkt brangias r17 padangas ir neturėt jokio vaizdo, jei galima pasiimt r15 žymiai pigiau?

     

    O jei kalbam apie mašinas kurioms kaip minimum eina r17, pvz koks bmw x5, tai kas čia per pornografija gausis? X5 su skarbonkėm?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...