Pereiti prie turinio

razumas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    89
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

razumas Pranešimai

  1. Tao cia yra imones reikalas, gali rasti vair kuris vaziuos uz 55 Eur/d ir gali moket po 65 Eur/d. Vilkika juk galima ir ne is adampolio imti, bet jei Euro 5 bus apie 1500 Eur + pvm. Walteris nera blogai, labai daug imoniu dirba su juo. Galima vien tik priekabas tamptys is uosto i uosta, jos visada pakrautos, vairuotojam patinka. Uzdirbt imanoma, bet pati pradzia yra labai sunki, reik turet pinigu ant zapaso. ir daug :)

     

    Vairuotojai keikiasi kai reikia persikabineti priekabas :) o vadyba keikiasi kai gauna pretenzija uz priekabos apgadinima, nors sugadino kazkas tempes pries tai, o vairuotojas nepastebejo uzsikabindamas.

    Uz 55/ diena vairuotoja surast tikymybe apie 15 proc. Uz 65 jau realiau, bet imone gali moketi apie 57 eur jei nori sukaupti bent kazkoki lasiny, bet ir tai su 1500 eur nuoma, turint 2-3 vilkikus - nelabai ka sukaupsi. Adampolio masinos gali buti tik kaip priedas, kad butu didesne apyvarta. Tingiu labiau plestis, bet kas transporte gyvenes - tas supras.

    Walteris yra didelis vaiku darzelis, pas juos labai daug praktikantu . ta supras irgi tik tas kas su jais dirbes :)

  2. Avtor tu geriau kokio πderastelio paieskok uz 5000 eur. Bus artima siela pagal pasaulio suvokima. Ziurek ir dar babkiu sutaupysi. Vs tiek normaliai moteriai neturi ka pasiulyt (neisivaizduoju kokio lvl kausu tureciau buti, kad tave kazkam rekomenduociau), o del 2 min laimes (nes daugiau laiko nera, nes reikia eurus uzdirbinet) tai mazumu atstovai uz ta suma dirbs ilgai ir nuobodziai ir nuosirdziai. O gal net ir nemokamai o gal net ir darbo metu... Sutaupysi dvigubai. o gal net ir UZDIRBSI ! Kaip laiko ir pinigu vergui tau tai turetu buti afygiena paskata :)

     

    P.s. autoriaus nepazystu, nuomone susidariau is jo rasliavos. Uzuojauta jam ir jo busimam gyvenimo partneriams ...

  3. bandyk susitart su ekspedicijom, kad moketu uz 10k km nuvaziuotu arba nenuvaziuotu km;) yra tokiu. lkwl walter. 0.9 cnt uz galva ir is ju priekaba nuomuojies po 20e uz diena jei gerai pamenu. Darbo duos visomis kryptimis. Priekabu remontas ir prieziura i ju sask. ieina. Is adampolio nuomuojasi zmogus MAN vilkika. 1.8k e su pvm ir vairui uzdarbis 1k i menesi. Paciam lieka nuo 800 iki 1.2k e. atmetus islaids visas:)

     

    Teisybe: apie walterio km ikaini ir tai ziurint kuri kryptis. Is vokieciu i ispanus nelabai ir 0,84 gausi.

    Makaronai: apie adampoly. Pas juos 3-4 metu vilkikas kainuoja 1450+ pvm, bet remontu kastai uzsienyje dalijami per pus. Priekabu nuoma nera tokiu kainu po 20 eur :), i menesy nelieka 800 eur jei viska nuomuojies. Vairas uzdirba apie 1500 k eur i rankas plius mokesciai.

    Isvada: tegu paraso tie kas susidure realybej su adampoliu, walteriu ir vairuotojais. O ka viena boba pirty snekejo, tai tegu lieka tarpupircio pasakelemis :)

  4. Turiu busa Kaune. Opel vivaro. Keleivinis. Nuomokis pradzioj is manes , o kai turesi klientu rata - galesi isigyti savo. Pradzia su minimaliom investicijomis.

    Realybej tai tu busu labai daug ir visiems darbo neuztenka.cargo.lt - orientuotas i versla. Ten privatininku klientu labai mazai ir busams uzsakymu ten beveik nera, o jei yra tai kainos ispaudziancios asara .

  5. 5000 eur pelno man niekaip nesusidelioja.

    Pjuvenu tona 20 eur

    Preso nasumas apie 200 kg/h su 15 kw varikliu, tai elektros sanaudos tonai apie 30 eur

    Per 8h pagaminsi 1600 kg.

    Tonos kaina skelbimuose apie 120-150 eur.

    Tai jei diena lieka 50 eur, kurie tarkim bus tavo uzdarbis dirbant beiseiginiu bus 1500 eur.

    Bet kai paskaiciuosi patalpu nuoma, mokescius valstybei, kuro sanaudas, administracinius kastus tai arba presas turi buti 4x galingesnis arba 5000 eur i menesy nelabai realu isspausti.

     

    Pataisykit kur suklydau. Apie granuliavima nieko nesuprantu :)

  6. Uz13 k eur nusipirksi gaidy, kurio remontas kainuos daugiau nei pavyks uzdirbti.

    Siai dienai kai rusijos rinka stagnuoja - lieka europine rinka. Darbas ratais - nuostolingas. Viena ka dar gali dirbti - europos viduje. Bet ten kastai labai dideli. Skaiciuok, kad vienam sastatui reikes 5 000 eur per men apyvartinems lesoms (cia minimaliai). Europoje uzdirbsi tik su 28 l/100 km sanaudom, bent 12 000 km per menesi vidutiniskai (per metus bent jau 140 kkm privalai isukti). Tai reiskia kad vilkikas uz 13 000 eur tokiu ridu nepatemps ir remontas europoj kainuos nepigiai. O daba primesk kokio vilkiko reikia, kad tilptum i tokias kuro sanaudas , jis butu bent euro 5 klases ir negestu. Reikia 3-4 metu vilkiko, kuriu kainos nuo 30k eur prasideda, plius puspriekabe 6-10 k eur. Ir tai i tokio amziaus masinu remonta merksi ~500 eur i remonta /men.

    Pats ka tik istrukau is transporto barsciu ir vel grysciau i ten tik su salyga, kad dirbsiu sau, bet tam reikia bent 6 sastatu, o tai yra apie 300 k eur pradinis kapitalas.

    Transportas kaip verslas yra paprastas tik iejimu (mazai apribojimu, reikalavimu) , bet darbo prasme tai yra juodas verslas be iseiginiu ir atostogu.

    Bet jei kas susidometu investuoti i transporto versla , tai galima kalbeti apie 10-12 proc graza per metus. Kai siai dienai kuro kainos nedideles tai tiketina jog 2016 m investiciju graza virsytu 20 proc riba.

    Mano tel +370 614 du penki 256

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...