Pereiti prie turinio

Motorsport

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    340
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas Motorsport turinys

  1. Taip ir apgaus. :lol: Iškels case, kad pinigus pasiimei, o account'o nedavei ir baigta byla, pinigus grąžina jam.
  2. Apie 20 daiktų siuntes, nors ir galėtų atsakinėti greičiau, bet kolkas viskas puikiai.
  3. Aš irgi kiek prisimenu vargau kol pavyko prisiskambinti. Ketverto kiek žinau nereikia ir tada reikia pridėti jų kodą.
  4. Žiauru iš tikro, jeigu jau taip yra akivaizdu, kad scammeris. Iš tiesų pasitaiko nemažai tokių man pardavinėjant ir nieko tu su jais nepadarysi, tai yra skaudžiausia, tikiuosi, kad kada nors bent kiek pasikeis ebay policies, kad pardavėjas bent truputį galios turės.
  5. Kam dabar taip daryti? Tokių pirkėjų nekenčiu, galiu pasakyti, nežinantys patys ko nori. Geriau tu jam iškarto parašyk, kad turi dėmę ir dar ji man per maža, ar įmanoma, kad pakeistum tuo pačiu ir dydį ir tiek... Kam meluoti? Kitu atveju, pagal visus įstatymus pasižėk koks return laikotarpis pas jį, tada sakyk noriu grąžinti aš ją ir atgauti pinigus(neatgausi už jo siuntimo išlaidas).
  6. Esmė tame, kad iškėlė case po 7 dienų nuo pirkimo ir jis kaip tik gavo tą prekę pagal tracking ID, paypal'e iškėlė case'ą, aš viską patvirtinau, proof of dispatch ir t.t. nusiunčiau ir po kiek laiko žiūriu pralaimėtas case. :huh:
  7. Kad ten dauguma nesąmones visiškas rašo per chat'ą, o ebay prisiskambint nepavyksta, jei ir pavyko - 20 kartų teko vieną kartą kartoti, kol išgirdo, tas pats ir man, aidas vien ir t.t. 0845 355 3229 Koks numeris bus skambinant iš Lietuvos? Per chat rašiau apie puslapį, tai gavau tokią informaciją apie puslapio dalinimasi description'e: Sellers aren't allowed to link their Shop Home Page or Custom Pages to outside websites for the purpose of soliciting sales. Directing members to purchase items or services off eBay isn't permitted. Listing offering Links to social media sites are
  8. Man irgi labai didelis klausimas su šituo dalyku! Ar galima publikuoti description'e savo puslapį?
  9. Kiek esu siuntęs į Afriką, jokių problemų nebuvo.
  10. Čia jau pašte reikia klausti. Realiai, daugumą siuntų rodo ir užsienyje, bet tikslios jo vietos ne, nebent kai gavėjas ją atsiima parodo.
  11. Žodžiu, pasiskambinau, pasakė appeal'ą rašyt, parašiau, jau lyg ir baigia praeiti trečia para, jokio atsakymo, kad bent jau gavo ar dar ką... Bandysiu skambintis vėl.
  12. Sveiki, norėjau pasiteirauti išmanančių, ką man daryti, jeigu siuntinys nuėjo į Ispaniją tik per mėnesį? Ar yra apibrėžtas terminas, per kurį turi siuntinys nukeliauti? Nes dabar, visiškai nelogiška, pardavėjui turėjome grąžinti ir pinigus už viską, už jo persiuntimą atgal ir siuntimą į jo vietą, kas iš niekur mums kainavo 200LT vien dėl pašto kaltės. Suprantu, kad tai būtų už Europos ribų, o dabar..
  13. 1) Priklauso kokia ta tavo siuntinio vertė. 2) Rašyti mažesnę vertę arba siųsti kaip dovaną. 3) Tuo atveju geriau nedėti, jeigu keiti realią vertę ant siuntinio. Realiai, nepamiršk, kad tai yra įstatymų pažeidinėjimas. Dėl DHL/UPS irgi norėčiau išgirsti informaciją.
  14. Abejoju, kad dėl satisfaction man grąžins 1000lt.
  15. Sakau, kad kažkoks idijotizmas, dabar nupirks bet kas už 3 tūkstančius ir sakys negavau, kur logika. :blink:
  16. Buvo taip, kad iškėlė case'ą po 5 dienų, kai nupirko. Iškėlė, kad ale negavo, nors grynai per post.lt rodo, kad PASIIMĖ TĄ PAČIĄ DIENĄ. Ir siuntėme proof, kad išsiųsta ir, kad gavo ir t.t., o vakar jis atgavo savo 270 svarų, ką tokiu atveju daryti? Case'o nebėra, bandysiu gal skambintis į paypalą, nes visgi ne 10 ir ne 20 svarų, o tuo labiau, kad GAVO labai greitai siuntą. Tracking ID: CN719837877LT Prašė proof of address, nusiuntėm, ir dabar po kurio laiko atrašė paypalas: After careful consideration of the evidence provided in the case detailed below, we have completed our investi
  17. Sveiki, perku iPhone 5, Samsung Galaxy S4. Rašykite su pasiūlymais į PM.
  18. Bandysiu skambintis. O ką patartumėt dėl antro varijanto?
  19. Tai tą suprantu, BET tas žmogus teigia, kad NEGAVO siuntos ir iškėlė case'ą ir paliko negative feedback'ą, aš visai nepergyvenčiau, jeigu nebūtų praeitos nesąmonės. Buvo taip, kad iškėlė case'ą po 5 dienų, kai nupirko. Iškėlė, kad ale negavo, nors grynai per post.lt rodo, kad PASIIMĖ TĄ PAČIĄ DIENĄ. Ir siuntėme proof, kad išsiųsta ir, kad gavo ir t.t., o vakar jis atgavo savo 270 svarų, ką tokiu atveju daryti? Case'o nebėra, bandysiu gal skambintis į paypalą, nes visgi ne 10 ir ne 20 svarų, o tuo labiau, kad GAVO labai greitai siuntą.
  20. Supratau. Lexy, GLS girdėtos? Teigia, kad per jas siuntė.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...