Pereiti prie turinio

BrainStorm

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    383
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

BrainStorm Pranešimai

  1. Labai gera tema, o ypatingai mūsų rinkai, kurioje pilna "verslininkų", kurie sugeba pigiau nusipirkti bet kokį produktą iš Kinijos ar Lenkijos ir su X pelnu jį parduoti, nesukuriant JOKIOS vertės.

     

    Eugenijau,

     

    kadangi dirbate statybų srityje, minite apie gamintojus, kurie leidžia smulkiam verslui įsukti produkto vardą, o tuomet perima jo verslą. Kaip dažnai tai vyksta jūsų sektoriuje?

    Gal galite papasakoti plačiau?

     

    Klausiu, nes esame su kolegomis nusamdyti tirti konkurencinės aplinką, per smulkiųjų verslininkų / distributorių prizmę Rytų ir Centrinėje Europoje.

    Būtų labai įdomu išgirti daugiau apie Jūsų asmeninė patirtį. Tikrai neprašysime minėti prekinių ženklų, vardų ir t.t. tai yra nesvarbu.

     

    Jūsų patirtis manau bus aktuali ir šio forumo lankytojams, kurie svarsto / ieško / bando naujų produktų įvedimo kanalus savo rinkoje.

     

     

    Dėkoju.

  2. Labas,

     

    Jeigu smalsu pasikalbėti su manimi, atsiųskite savo kontaktus man asmenine žinute.

    Kol kas neaišku nei ką jūs veikiate, nei kokie jūsų tikslai ir lūkesčiai.

    Norėčiau žinoti daugiau apie jus. Jeigu pamatysiu, jog jūsų veikla atitinka mano patirtį ir gebėjimus - susitiksime.

     

    Linkėjimai.

  3. Pastebėjau, šis naujokas, Eugenijus, bando visur reklamuotis ir gana keistu būdu.

    Eugenijau, jeigu norite būti įdomus - kurkite unikalų turinį, rimtą vlogą, o nekalbėkite apie populiarus dalykus apie kuriuos neturite gero suvokimo.

    Jūsų video man primena studento bandimą "išsivartyti" iš užduoto klausimo, kalbant bet ką ir ne į temą, svarbu daug kalbėti.

     

    Visokeriopos Jums sėkmės, bet patariu nustoti daryti ką darote dabar. Tai ką šiuo metu kalbate savo vloguose ir bandote pateikti iš marketingo pusės yra labai prastas skonis ir lygis. Minite, jog turite įmonę, tai dėl to dar labiau susirūpinčiau, nes tokio verslininko įvaizdis yra blogai, labai blogai...

  4. Eugenijau,

     

    Jeigu Jūs teigiate, jog logotipas nesvarbus, tačiau tuo pat metu teigiate jog perkate prekes dėl pavadinimo - kyla daugiau nei dviprasmis jausmas: arba jūs nesuvokiate apie ką kalbate, arba jūs esate naivus.

     

    Logotipas yra įmonės įvaizdžio dalis. Logotipą sudaro net tik kažkoks vaizdelis (nupieštas namas), tačiau tai yra susijusios spalvos, šriftas ir t.t.

    Galima vardinti daug ir nuobodžiai.

     

    Pagalvokite apie puikiai žinomą pavyzdį McDonald.

    Pradėkime, koks McDonald logotipo akcentas yra toks svarbus ir iš esmės nesikeičia 1961metų.

    Šios korporacijos pagrindinis dėmesys yra į raidę M, kuri primena dvi, tarpusavyje susijungusias, auksines arkas (atsiradimo istoriją manau visi gerai žino).

     

    Šiai dienai, bet kuris žmogus, pamatęs šią M raidę, kuri primena dvi auksines arkas, pagalvos apie McDonald prekinį ženklą / restoraną. Šiai įmonei senai nebereikia rašyti, kad čia McDonald, jiems pakanka spaudoje nupiešti M raidė ir visi žino kas tai.

     

    Toliau galima vardint ir kalbėti apie: Nike, Adidas, Rolex karūną, MB, BMW, Toyota, Maxima (praeiviui parodžius Maxima X ženklą, visi žinos kas tai), Telia, Apple ir dar daugiau...

     

     

    Jeigu kalbant apie mažą verslą, mano nuomone, jis privalo, nuo pirmos dienos, turėti savo identitetą. Niekam neįdomu, kaip vadinasi tavo UAB, visiems įdomu tavo logotipas - prekinis ženklas, visiems įdomu tavo įmonės reprezentuojamos spalvos (logo spalvos). Įdomu - reiškia jog žmogaus pasamonėje įsirėš prekinio ženklo spalvos, logo ar jo forma. Niekas neatsimins įmonės pavadinimo MB "Profesionalių buhalterinių paslaugų tiekimo centras", visi lengviau atsimins logo ir prekinį ženklą pvz "5E" ir šūkiu Penktas verslo elementas.

    Logo galima naudoti stilistiką kaip Mendelejavo lentelės elementų žymėjimą. Paprasta ir įsimintina, juolab visi suvoks kad tai asocijuojasi su kažkokiu elementu, o lydintis šaukinys, sustiprins įspūdį.

     

    Sugalvoti šį konkretų pavyzdį ir įvaizdžio detalę man tereikėjo keletos minučių. Įmonei gauti šią paslaugą iš manęs: idėją ir pabaigtą logo kainuotų niekingai mažus pinigus, tad ar verta taupyti ir rizikuoti būti užmirštam klientų, kadangi neturi jokio identiteto? Atsakyti turi kiekvienas sau.

     

    Ir dabar, Eugenijau atsakyk pats sau, ar ne laikas perskaityti bent kartą Kortlerio "Marketingo valdymo pagrindai" knygą, prieš toliau tęsiant savo video blogų patarimų seriją apie verslą ir marketingą.

    Nekvestionuoju Jūsų sugebėjimo verslauti, tačiau marketingo srityje Jūs kol kas esate per silpnas, kad viešai dalintumėte patarimus.

  5. Patarimas iš asmeninės patirties: nesvarbu ką studijuojate, tačiau jeigu tikrai domitės verslu - visų pirma į save investuokite: verslumo seminarai, konferencijos užsienyje, dalyvavimas įvairiuose mentorystės programose.

     

    Dirbant su tarptautiniais partneriais visų pirma tavęs ieškos internete. Lietuvoje daugelis HR nežino kas yra Linkedin ir kaip juo naudotis, jie nesigilina į žmones. Jeigu planuojate savo ateitį sieti su užsieniu patarčiau būti aktyviems Linkedin, ne tik susikurti tvarkingą profilį, tačiau: Like'int, Share'int, rašyti žinutes ir dalintis savo žiniomis. Labai svarbu šiame tinkle girtis savo pasiekimai, įgyvendintais projektais ir pan.

     

    Paskutinis dalykas, bet gal ir vienas iš svarbiausių - mokykitės kalbų - nesvarbu kiek jums metų. KALBOS yra raktas į sėkmę. Bet kokios kompanijos vadovas mėgsta kai su juo kalbama jo kalba, t.y. gimtąja. Tas ypatingai galioja Rytų Europoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Japonijoje (papildomai galėčiau išskirti Meksiką bei Portugalija su Italija).

  6. Sveiki,

     

    visų pirma man aplamai yra keista, kad bandoma klientų ieškoti socialinio tinklo pagalba.

    Jūsų veikla į ką orientuota: aktyvius socialinio tinklo vartotojus, kurie dažniausiai ieško konkursų ir pan. ar tikslinę klientų grupę?

     

    Mano pastebėjimai:

    Veikla yra labai ribota, kadangi jūs akcentuojate tik graviravimą, tačiau galima puikiai sužaisti, jeigu jūs savo klientams galėtumėte pasiūlyti ir reikiamas medžiagas (taures, puodelius, bokalus) bei papildomai suteikti paslaugą.

     

    Nepastebėjau iš kokio miesto, tačiau siūlyčiau įvertinti štai tokią strategiją:

     

    1. Susisiekti su renginių organizatoriais (vestuvės, gimtadieniai ir pan.). Dažnai šie žmonės dalinasi kontaktais su užsakovais, kur ieškoti suknelių, salių ir kitų paslaugų.

    2. Barams, kavinėms siūlyti unikalių taurių su jų užrašais.

    3. Parengti komercinius pasiūlymus įmonėms - juolab artėja šventės.

     

    Tai yra visiškai 3 paprasti keliai, kaip susirasti naujų klientų. Belieka tik jums patiems sustyguoti savo veiklą ir nuspręsti jos kryptį. Patariu pamiršti socialinius tinklus, investicijas į tinklapius - jūsų veikla visiškai nėra susijusi kol kas su masine gamyba ar galutiniu produktu, jūs kol kas kuriate pridėtinę vertę, todėl susikoncentruokite į tai.

  7. Nesvarbu ar reklama pigi ar brangi, svarbu ROI, juk daug kam JAV puikiai atsiperka 30sec. SuperBowl (negarantuoju, kad tikslus pavadinimas) TV reklama.

     

    Man tai cia puiki konsultaciju sritis - verslo modelio konsultacija, siuliau ja vienam forumo nariui, kuris kuria pervezimu skelbimu portala, bet negavau atsakymo. Bent man tai yra idomus uzsiemimas - keisti verslo modeli, o jei dar gali daryti testus, gauti papildomus duomenis, tai isvis puiku.

     

    Kazkur girdejau, kad zmones i preybos centrus eina ne apsipirkt, o sutaupyt pinigu, t.y. medzioja akcijas.. Deja toki verslo modeli pasirinke ir skatina patys PC.

     

    O tam ka tu norejai pasakyti as nepritariu, istisi verslai yra paremti ant to ka tu vadini nereikalingais specialistais. Idomu kokiais budais tu skatini siekti tarkim pardavimu didinimo, kokios cia tos genealios idejos :)

     

    SuperBowl pavyzdys yra geras, bet netinkamas. Deja, bet nei viena įmonė, kuri ten reklamuojasi, neskiria visų savo pajamų šiai reklamai. Tai yra tik mažesnė dalis viso metinio biudžeto. Ir tik šios reklamos aprodymas tikrai negarantuos investicijų atsipirkimo. Jau senai šios reklamos vadinamos "Must to be". Reiškia, jog didelės kompanijos dirbančios ypač didelės konkurencijos aplinkoje privalo ten būti - tai tarsi senai susiformavusi norma, bet mes ne apie tai.

     

    Sekantis dalykas RO - tai yra tik vienas iš indikatorių kaip galima išmatuoti investicijas reklamai. Tarkime StartUp'ai labai dažnai kaip pagrindinį indikatorių mini Investition volume per lead (skaičiuojamas reklamos-informacijos sklaidos kaštų, investuotojo atnešto kapitalo ir bendrų užklausų santykis). Kitos didžiosios kompanijos, siekdamos ilgalaikių planų, kuria rinkodaros planus regionui, siekiant kuo didesnio Cost per Lead indekso. Tokiu būdu bandoma, pasitenkiant tiek Online, tiek tiesioginės komunikacijos priemones pritraukti kuo daugiau užklausų iš regiono ir kurti tikslinės auditorijos duomenų bazę.

    Šioje vietoje, nevykdoma jokia prekyba, todėl sunku apskaičiuoti ROI, kadangi pagrindinis tikslas yra užklausos.

  8. ....Tavo komentaras....

     

    JamesB,

     

    visų pirma patarčiau tekstą skaityti, o ne pavadinimą. Tekste minima, jog šiai dienai daugelis verslininkų yra savo pačiose spąstuose, todėl dažnai pasirenka rinkodaros specialistus, kurie ir toliau gramzdina įmonę į tą pačią duobę: Nuolaidos, brangios reklamos ir pan. Daugelis esamų rinkodaros specialistų net nesigilina į įmonės prasmę, o aklai seka konkurentus ir verslo atstovai būna patenkinti.

     

    Tokia yra liūdna tendencija, kurią manau mato ne vienas, tačiau tik retas turi "kiaušinius" ir sugeba perkalbėti verslininkus keisti kryptį, kuri kažką naujo ir inovatyvaus. Nesitiki, kad verslininkai pavargo nuo suteikiamų nuolaidų, kad pas daugelį trūksta fantazijos, kad jie nebegali nieko kito daryt?

    Neseniai atliktas vienos įmonės pirkėjų tyrimas parodė, jog 51proc. pirkėjų parduotuvėse ieško nuolaidų, kadangi tai yra labai paranku, padeda sutaupyti. Daugiau nei 26proc. respondentų atsakė, kad nuolaidos jiems nėra taip svarbu, tačiau neskuba pirkti naujausių prekių, laukia sezono išpardavimo.

     

    Patariu gerai paanalizuoti puikiai Lietuvoje matomą DIY karą ir įvertinti pirkėjų elgesį.

     

    Ką aš norėjau pasakyti, o tai reikia skaityti tarp eilučių: senųjų rinkodaros specialistų nebereikia, jie niekam nereikalingi. Verslui reikalingi procesus suvokiantys, mokantys skaičiuoti, sugebantys kalbėti verslo kalba žmonės, kurių galvose knibžda daug minčių ir jie sugeba jas įgyvendinti. SEO, PR straipsniai, reklama Google ir pan. yra atgyvena, visa tai reikalinga norint arba trumpame laikotarpyje iškilti, tačiau tolimoje perspektyvoje nieko gero nepasiekti.

     

    Tikslinis ir fokusuotas planas gali padėti bet kokiam verslui suklestėti.

     

    Perskaičiau straipsnį, nes pastaruoju metu metu visas jėgas į rinkodarą (tiesa, tų jėgų nelabai daug :))

    Nors rašymo stilius truputį suveltas, mintį supratau: rinkodara - tai procesas. Jos negali nusipirkti po pigiaja tarpuvartėje.

     

    Iš kart kyla du klausimai:

    1. Kada verta šį darbą patikėti žmogui ar įmonei "iš šalies"

    2. Kaip atskirti specialistą kuo mulkintojo?

     

    1. Visų pirma reikia įvertinti ar tikrai įmonei reikalingas kasdien rinkodaros specialistas, kuris bus pilnai apkrautas darbu. Dažnai įmonėse matai tokio tipo rinkodaros specialistus: WEB priežiūros vadybininkas, maketuotojas, trumpų tektų rašytojas. Žinoma didelės korporacijos turi visus rinkodaros padalinius, tačiau visas tas poreikis gimė natūraliai, kada žmogų galima 100proc. apkrauti darbo ir nėra iš šalies samdoma jokia įmonė atlikti bent menkiausius su reklama ar rinkodaros procesus susijusius darbus.

    Manyčiau, kad šiai dienai, daugeliui vidutinių ir mažų įmonių labiau trumpam laikotarpiui samdyti įmonę arba Freelancerį, kuriam bus mokamą už atliktą darbą, o ne valandas.

     

    2. Čia kaip ir įdarbinat žmogų, visuomet verta pasitikrinti jo praeitį, paieškoti apie jį patį informacijos, galiausiai gauti rekomendacijų. Tačiau, nors ir radus tą "Tobulą variantą" nereikia naiviai tikėtis, kad jis atliks puikiai darbą ir jūsų įmonėje. Kiekviena įmonė, verslo šaka turi savų niuansų, kuriuos arba pavyksta perkąsti arba ne.

  9. Vis daugiau ir daugiau internete, spaudoje, radijuje, televizijoje verslininkai ar verslo atstovai pamato žinučių, „Tavo verslas neveikia? Laikas pokyčiams! Samdyk mūsų kompanija ….. Bla bla bla”. Tokios frazės, PR straipsniai ir papildomas spaudimas iš rinkos priverčia dažną verslininką nusamdyti rinkodaros įmonę – tikintis naujovių, o dar blogiau – nusamdyti rinkodaros vadybininką (sukuriant naują darbo vietą).

     

    Turbūt šį straipsnį skaito keletas rinkodaros ekspertų, vadybininkų ir jau bumba po nosimi “Nenusišnekėk. Rinkodara reikalinga, be jos nei viena įmonė neišgyventų”.

    Ira š turiu jus nuvilti. Be rinkodaros gali išgyventi labai daug įmonių, be jos verslas gyveno daug metų, bet čia ir noriu pasitaisyti… Rinkodara nėra būtinybė, bet privilegija. Asmeninė įmonės privilegija, susikurti veiksmų planą ir jį įgyvendinti. O tai vis dar vieša paslaptis, kadangi toks planas ar strategija nėra panacėja ir nusamdžius PR ar rinkodaros įmonę niekas staiga nepasikeis: pardavimai neužaugs, pelnas nepadidės, o ir įmonės akcijos nepradės kilti.

     

    Tai , kam reikalingi tie marketingistai, kodėl jie vis dar siunčia man į pašto dėžutę savo brukalus ir išvis, kodėl aš pasirinkau šią specialybę jeigu verslui manęs nereikia?!

     

    Grįžkime prie pagrindų ir supraskime kad gi ta rinkodara, kodėl vakarykštės idėjos neveikia šiandiena ir ko verslas reikalauja iš reklamos specialistų, idėjų generatorių ar net pardavėjų.

    Visų pirma rinkodaros mokslas nebuvo atrastas ar pradėtas kažkuriuo metu – jis prasidėjo kai žmonės ėmė keistis gėrybėmis, suteikdami abipusės naudos. Nors literatūroje mes galime rasti šios krypties pradininkus, tačiau rinkodarą, kaip esybę - reikėtų suprasti daug paprasčiau - tai yra visiškas balansas tarp: pasitikėjimo savo produktu, tvarios ir naudingos gamybos technologijos, atstovaujantys žmonės (nuo valytojos iki generalinio direktoriaus) bei nuolatinė atskaitomybė prieš vartotoją ar klientą. Pastarasis elementas „atskaitomybė“ dažnai yra pamirštamas, ypač Rytų Europoje, kadangi mūsų rinka diktuoja pačių verslininkų rėkiantys teiginiai: „nuolaidos“, „žemos kainos“, „pirk pas mus ir sutaupyk“ , o prie ko tai visa veda? Tai verčia įmones pasirinkti: pigiai ir blogai, greitai ir nekokybiškai.... Taigi verslas yra savo sukurtos taisyklių įkaitas ir tai ne paslaptis, jog dažnas vartotojas ieško nuolaidos, o ne vertės ir visa tai nesusija su perkamaja galia, socialine grupe ar kita.

     

    Taigi, kaip jus kvailina rinkodaros specialistai bei kodėl jūsų įmonėje nereikalinga rinkodaros vadybininko pozicija.

    Atsižvelgiant į išvardintas paviršutines problemas, kurias sukelia verslų griūtis arba įtakoja kitus neigiamus aspektus, dažnas rinkodaros verslo atstovas/vadybininkas jums žadės: „Nuo šiol klientai jis tikrai pastebės“, „Jūs tapsite labai gerai matomu“, „Mes savo darbo kokybę garantuojama 100proc”, “Mes atliksime visas analizes, o jūs mėgausitės savo vaisiais” ir pan.

     

    Visa tai yra didelis melas, kadangi verslo tvarumas, bei sėkmės priklauso ne nuo nusamdytos reklamos įmonės, ne nuo vadybininkos, kuris turi 10 metų patirtį, bet nuo verslo savininkų-įmonių vadovų. Tai jie, iš tiesų, kuria sėkmingus verslus, rizikuodami sugeba pagrėbti didesnę rinkos dalį... O tuomet, kam reikalingi rinkodaristai?

    Atsakymas labai paprastas ir gana aiškus: geras marketingistas bet kokiam verslininkui bus tarsi šnipas, kuris puikiai žinos konkurentų veiksmus, turės daug idėjų kaip užgožti juos, klausysis jūsų bei sutiks su siūlymais, tačiau pokalbiui vadovaus ir pristatys kitas idėjas, iškart nekeis verslo strategijos, o palauks tinkamo momento, pažins jūsų klientą bei nukreips veiklą į tikslinę grupę, o galiausiai bus kaip dešinioji ranka, kuri bus tinkamu metu su savo patarimu.

     

    Visa tai atrodo puiku ir labai lengva, tačiau visa tai yra priešingai. Pasaulinės įmonės investuoja didelius pinigus ir taiko ilgalaikes strategijas, kol pasiekia šito tvaraus ryšio tarp: produkto/paslaugos, įmonės valdybos, rinkodaros proceso bei kliento.

    Tenka pripažinti, kad daugiau nei pusę, asmeniškai mano sutiktų rinkodaros specialistų yra neverti nieko. Daugelis jų žiūri į didelių kompanijų sėkmes – nesukurdami nieko individualaus, kopijuoja konkurentus – pagerinant įmonės reklamos matomumą (skambių frazių, ryškių spalvų naudojimas), nesugeba atsisakyti projekto, jeigu jis turi didelę vertę, bei meluoja apie nerealius pasiekimus...

     

    Šiuo straipsniu nesiekiu pažeminti vieno ar kito žmogaus kompetencija, siekti panaikinti rinkodaristų poreikį, tačiau norėjau parodyti tą gyvenimą iš šalies. Gal pagaliau verslininkai/verslo atstovai supras, jog samdant bet kokią rinkodaros įmonę nereikia žiūrėti į jų pažadus, nereikia atsižvelgti į prekinius ženklus, kuriuos jie atstovavo, o ieškoti tarsi verslo partnerio, kuriuo pasitikėsi, kuriam sugebėsi pasipasakoti bei prisipažinti savo silpnąsias vietas. Tik tarpusavio ryšys, tvarumas bei nuolatinė komunikacija gali padėti sukurti tinkamą strategiją, pasiekti tikslų... Ir rinkodaros pasaulyje nėra: greitai – pigiai, kokybiškai – pigiai... Čia egzistuoja viena taisyklė: tinkamai, deramai, tačiau brangiai: tai kainuos daug laiko, pinigų ir klaidų.

     

    Reziumuojant vis dėl to tenka pripažinti, jog rinkodaristai yra reikalingi, tačiau jie skirti ne visoms įmonės ir ne visiems projektas, tad, verslininke, atrask naują verslo partnerį-patarėja, kuris dirbs išvien bei sieks tavo tikslų, remdamasis savo idėjomis.

    Verslininke, samdyk žmones, kurie gali suprasti tave bei pateikti tavo akimis naudingų idėjų. Verslininke, pasiruošk išlaidauti.

  10. Aplamai klausimas, kiek tu kompiuterio resursų aplamai išnaudosi?

     

    Jeigu kompiuteris reikalingas tik darbui Office aplinkoje, internetui ir dar vienai kitai mažai resursų reikalaujančiai programai - tuoemt imk kuo pigiausią variantą.

     

    Jeigu kompiuterį naudosi kaip normalią darbo priemonę: Didelių dokumentų tvarkymas/redagavimas, profesionalių prezentacijų kūrimas, dokumentų dalijimąsis "Debesyse", darbas su PS, Corel ir panašiomis programomis tuoemt yra du pasirinkimai - DELL XPS / Lattitude serijos arba Macbook / Air.

     

     

    Asmeniškai iš vadinamųjų ultrabook galėčiau išgirti konkrečius modelius:


    •  
    • Dell XPS 13 (be jutiklinio ekrano);
    • Dell Latitude E7240;
    • Macbook Air 13.

     

    Macbook patarčiau imti tik tokiu atveju, jeigu:

    a) Kasdieniame gyvenime naudoji iPhone, iPad ir visi šie įrenginiai yra sujungti tarpusavyje

    b) Tau nerealiai svarbus mobilumas - dokumentų tvarkymas kelionėse, susitikimuose, paskaitose ir kitose vietose, bei šių dokumentų atsinaujinimas visuose įrenginiuose realiu laiku;

    c) Visur turi Wi Fi priėjimą - nes Ethernet kabelio į jį neįjungsi;

    d) Tau labai svarbi baterijos talpa.

     

     

    Visus išvardintus modelius naudoju / naudojau daugiau nei pusmetį, todėl galiu nešališkai patarti rinktis Dell Latitude E7240. Puikus darbinis arkliukas. Minusas - baterija / daug dirbant tenka skolintis pakrovėją iš kolegų arba su savimi turėti. Daugiau jokių didesnių minusų ši darbo priemonė neturi. Puikiai aprodoja "sunkiu" ofisinius dokumentus iki 300-400mb, klaviatūra patogi, touchpad neblogas (bet aš jų niekad nemėgau - pasitikiu tik sena gera "pele"), svoris - optimalus. Net užmačiau akciją, tokiam pačiam laptop, kaip ir turiu: https://www.dellshop.lt/dell-nesiojamu-kompiuteriu-akcijos/dell-latitude-e7240-nesiojamas-kompiuteris-7456.html

  11. prans, logotipas labai idomus. Kaip ir minejau privalu, kad logo atrodytu gerai ir baltam ir juodam fone. Lauksiu logo pateiktu tokiuose fonuose.

     

    Tgang, logotipas primena labiau drabuziu linijai skirta sprendima... Pikselinis isdestymas primena siuvinejimo rasta...

    Bandymas neblogas, taciau "nekabina"..

     

     

    Insofa, prasau venkite kokiu nors spalvu... Geriausios spalvos balta/juoda.

     

    Real Maumas, logo neturetu buti mazesnis uz pavadinima. Pabandykite pauksti sukruti grieztesniu linju.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...