Pereiti prie turinio

BrainStorm

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    383
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

BrainStorm Pranešimai

  1. .

     

    Raides neiskaitomos, is pauscio silueto sunku pasakyti ar tai tikrai varna.

     

    .

     

    Paustis ir raides neturetu buti sumaltos i bendra kontaksta. Tiek paukscio siluetas, tiek pavadinimas turetu buti atskirti.

     

    Idomus pavyzdziai:

    http://www.ozoneeleven.com/wp-content/uploads/2013/07/06-Crow.jpg

    https://stocklogos.com/sites/default/files/styles/logo-medium-alt/public/logos/image/1337624987-7da9556de3f5884bc69263a5253b0e9a.png?itok=5wPY8gQm

  2. Naujas verslas pradeda savo gyvenimą, todėl reikalingas išskirtinis, unikalus ir įstringantis logotipas.

     


    •  
    • Įmonė kuria rankų darbo unikalias unisex apyrankes.
    • Rinka orientuota į EUROPĄ.
    • Tikslinė auditorija - stilingi, unikalūs ir iššūkių nebijantys asmenys, nuo 14 iki 99 metų.
    • Logotipas privalo būti vienos spalvos, puikiai atrodyti tiek juodam, tiek baltam fone. Būtinai įterti pavadinimą VARNA, žinoma susiejant grafinį išpildymą su šiuo gyvūnu, arba paukščio siluetu. Minimalizmas labai sveikintinas.
    • Logotipas bus naudojamas: internetinė svetainė, Facebook, Twitter, Linkedin, Intagram, Skrajutėse, lipdukuose, lauko ir žurnalo reklamose.

     

    Logo pavyzdžiai:

    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xfa1/v/t1.0-1/c153.46.571.571/s200x200/970601_525202957542636_1504902506_n.jpg?oh=a6c1725694b9687cb26a42e8e7c34584&oe=55F7C2AB&__gda__=1442695093_7639912baf46f6636fc68a7cf7088f9e Gėda Pelėda rankinės

    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xfa1/v/t1.0-1/p160x160/1972455_1602281779995380_8013700726417000520_n.jpg?oh=cd4c21dcd5d6dcd6d352842f8158e407&oe=55FEA4AA&__gda__=1442574371_f48c484a24465d53d834640863388339 GENYS Gastropub

     

     

    Prizas 50EUR*.

    *Su laimėtoju galbūt kartu sukursime galimą minimalų prekinį ženklą, kuris bus graviruojamas ant dirbinių. Todėl į būsimą minimalistiką taip pat reikia atkreipti dėmesį.

     

    Terminas 2 savaitės.

  3. P.s. Kažkas mestelėjo žinutę apie vegetarus.

    Iš esmės, šį restoraną (nors aš jį iki šiol įsivaizduoju kaip užeigą-fermą) galima pritaikyti ir vegetarams. Auginant vietoje ekologiškas daržoves ir vėliau iš jų gaminti maistą vegetarams. Net šie klientai galėtų pasirinkti labiau patinkantį pomidorą ar agurką, išsirauti ridikėlius ir pan.

  4. James, kadangi tema labai šviežia - laukiu daugiau vartotojų.

    Visiems padėti negalėsiu, todėl tikrai atsirinksiu su kuo dirbti, o su kuo ne.

    Kadangi dėsiu visas pastangas, stengdamasis padėti pasirinktiems žmonėms, imsiuos tik tų darbų, kurie sudomins mane iš profesinės pusės.

     

    P.s. James, dar kartą paskaityk savo žinutę ir parašyk apie savo veiklą daugiau.

    P.s.s. Netikėk, kad už tave sudėliosiu VISĄ marketingo veiksmų planą. Deja, bet teks pačiam pasukti šiek tiek galvą.

  5. Patirtis tikrai nėra jokia paslaptis.

     

    Kompanijos su kuriomis: Carl Zeiss AG, Palfinger Duwel, ABX Energy services, ABSON, Radicenter, EPAX... ir tai tik dalis. Kadangi daugiau mažiau dirbu iki šiol per agentūras, kaip samdomas "freelanceris", ne su visais klientais turiu tiesioginius kontraktus. Tad negaliu girtis, kad jie yra mano.

     

    Turiu pakankamai patirties dirbant su Azijos rinka, konkrečiau Kinija. Nuo produktų asortimento paieškos/atrankos iki privataus prekės ženklo kūrimo ir "stumimo" į rinką.

     

    Ką gero aš nuveikęs:

     

    Vienas iš produktų kurį neseniai kūriau su komanda pagal vienos įmonės užsakymą: "Royal Dry". Tai yra norvegiška džiovinta menkė. Procesas buvo gana įdomus, kadangi teko dalyvauti nuo gamybos linijos parinkimo (kad galima būtų produkciją pakuoti į reikiamus įpakavimus) iki produkto vardo parinkimo pagal eksporto šalis. Projektas vadinosi Royal Dry, jis dar ir tebevyksta, tačiau kiekvienai šaliai buvo sukurtas unikalesnis ir vietinę reikšmę turintis pavadinimas (Afrikai, Europai, Azijai). Jau šiais metais planuojama pirma siunta naujai eksporto krypčiai - Indijai, todėl ruduo bus dar įdomesnis (kai bus nuimtas derlius ir gaminiai paruošti pardavimui).

     

    Praeitais metais, kartu su kompanija SIEMENS, paruošėme reklaminę kampaniją, skirtą Rytų Europai - įmonėms/privatiems asmenims/ūkininkams, nusprendusiems statyti vėjo jėgaines. Labai įdomus projektas, kuris suteikė patirties apie ES vykdomų projektų subsidijavimą, potencialių verslų augimą Rytų Europoje ir pan.

     

    Išsiplėsti tikrai neturiu didelio noro, ypač viešai. Kadangi darbo neieškau, o siūlau savo pagalbą - susidomėjusiems apie mano patirtį galėsiu papasakot privačiai.

  6. Verslo idėja labai originali. Ne paslaptis, kad bet kuriame aukšto lygio "sea food" tipo restorane klientas galima išsirinkti patikusį omarą ir pan. Šią verslo idėją siūlyčiau realizuoti arba paieškoti partnerių mėsos mylėtojų šalyse. Rytų Europa yra dar per daug jautri tokiems dalykams.

    Pradžioje patį verslą matyčiau kaip mini fermą, kurioje žmogus gali išsirinkti norimą gyvūną (vištą, kalakutą, antį ir pan.) ir juo rūpintis/leisti rūpintis fermai.

    Kai gyvūnas užaugs iki tam tikro svorio/amžiaus, klientas pateiktų pageidavimą ir jis jam būtų paskerdžiamas.

     

    Ferma manau turėtų būti ekologiška, kadangi EKO verslas vis dar ant bangos ir pagal naujausias tendencijas turėtų išlikti aukštumoje dar ilgai.

     

    Verslo idėja labai gera, iš dalies realizuojama ir pabaltyje.

  7. Sveiki,

     

     

    Kartais ateina laikas atiduoti "duoklę" Lietuvos rinkai ir čia vystomiems verslams. Todėl nusprendžiau, turėdamas šiek tiek laiko, padėti Uždarbiečiams su jų vykdomais projektais/verslais.

    Noriu ir ketinu prisidėti savo žiniomis, patarimais ir kita pagalba 2-3 verslams/veikloms.

    Jeigu tikrai vystoma veikla patiks ir sudomins, galimos tolesnės investicijos arba pagalba pritraukiant investuotojus į projektą.

     

    Galima bus pasirašyti konfidencialumo sutartį, kadangi mano tikslas nėra idėjų paieška ar kopijavimas.

     

    Atlygio neprašysiu jokio, tiesiog pavadinkime tai sportiniu azartu ir susidomėjimu kas vyksta Lietuvoje, kokie nauji projektai auga arba kokios tipinės jauno/bręstančio verslo problemos.

     

    Mano stiprios pusės:

    1. Paslaugų/prekių įvedimas į rinką;

    2. Vartotojų lojalumo programos;

    3. Prekės ženklo kūrimas;

    4. Aktyvūs pardavimai;

    5. Žmogiškųjų išteklių valdymas/darbo jėgos paieška;

    6. Pardavimų skatinimas.

     

    Neapsiimsiu padėti veikloms, susijusioms su Virtualiai žaidimų serveriais ir pan.

     

     

    Galite rašyti privačias žinutes arba savo projektų/verslų aprašymus skelbti temoje.

  8. Sveiki, Uždarbis.lt kolegos.

    Seniai turiu Alaus Baro idėją ir noriu ją sėkmingai realizuoti.

    Labai reikia Jūsų patarimų.

    1. Iš kur pirkti alaus statines? Tokius kaip Grimbergen, Budweiser ir kt.

    2. Iš kur pirkti įrangą? Tiktų ir naidotą, svarbu kad būtų vienos spalvos ir tiktų interjerui.

    3. Iš kur ir kaip gauti finansavimą idėjai? Labai norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie ES paskoas ir verslo skatinančias programas.

     

     

    Lauksiu Jūsų atsakymų ;)

     

    Alus - Didieji LT gamintojai;

    Stiprieji: MV, Bennet, Sanitex

    Pilstymo stotys: Didieji LT gamintojai (jeigu sugebėsi užsipirkti tam tikrus kiekius ir išlaikyti srautą + tavo asmeniniai derybų sugebėjimai).

     

     

    Bet šiaip. Patarimas - Jeigu per metus nesugebėjai to sužinoti, tai galbūt nedaryt verslo, nes jame dar daugiau nežinomybės.

     

    Ir aplamai, ne nu oto pradedama verslo idėja. Dabar |Vilniuje tikrai aibė vietų, kur galima nueiti skanaus alaus, gero viskio ar taurės vyno. Senai atėjo laikas, kad verslo idėja spręstu žmonių problemą arba suburtų tikslinę auditoriją, kaip alaus degustatoriai, megėjai ir t.t.

     

    Skanaus alaus visur pilna ir kiekvienam asmeniškai jaukiau vis kitoj aplinkoj. Tad arba tu žinai auksinę vietą, kurioje labai trūksta tokio baro, arba patariu mažiau svajoti.

  9. Autoriau,

     

    labai gerai, kad turi noro pradėti verslą ir apie jį daugiau sužinoti, tačiau tavęs deja niekas neišmokins jo "daryti". Dauguma verslininkų, kurie veda seminarus jie savo sėkmės istorijomis įkvepia, tačiau deja nei vienas tau nepapasakos paslapčių ką ir kodėl darė. Kokius sprendimus priėmė, kokiu tiksliai keliu ėjo, kur rado finansavimo šaltinius, kaip atrado tiekėjus, pirkėjus...

     

    Labai dažnai verslo konsultacijų sferoje sulaukiama klausimų "O tu man gal gali konkrečiai parodyti ką man reikia daryti?".

    Jeigu tavo tikslas gauti konkrečius atsakymus į tokius ar panašius klausimus, tuomet tu niekuomet nebūsi verslininkas. Geriausiu atveju turėsi mini veiklą, kuri tau kels didelį galvos skausmą ir po kurio laiko tu vėl tapsi samdomu darbuotoju.

     

    Verslas yra labai abstraktus išsireiškimas, kuris apima daug sferų, žinių ir be abejo sėkmės niuansų.

     

    Asmeniškai patarčiau pradėti nuo domėjimusi konkrečia sritimi: Finansų valdymas, rinkodaros pagrindai, tiekėjų paieška, verslo etika, likučių valdymas, žmogiškųjų resursų valdymas ir t.t. Tai ką išvardinau ir dar daugiau sudaro verslą.

     

    Jeigu nori įkvepiančiu kalbų iš sėkmingų verslo pasaulio atstovų tai nereikia gaišti laiko seminarams, užtenka įsijungti Youtube ir išgirsi nerealių sėkmės istorijų.... Tačiau čia kyla klausimas: Kas tau iš to?

     

     

    Jeigu tau įdomu šiek tiek suprasti kaip veikia pats verslas kaip organizmas gali drąsiai kreiptis į mane.

    Pasistengsiu padėti.

     

    P.s. Jokių abstrakčių klausimų.

  10. Keli klausimai:

     

    1. Kiek procentų mėn. pajamų reinvestuosi į rinkodarą 3metų laikotarpyje?

    2. Ar esi pasiruošęs ilgalaikiam bendradarbiavimui, siekiant tikslus pasiekti bei rezultatus pamatyti 6-12mėn. laikotarpyje?

    3. Kas tau svarbiau: Mažesnė kaina - didesnis klientų ratas ar Vidutinė rinkos kaina, didesnis dėmesys klientui bei mažesnis klientų ratas?

     

     

    Pasiūlymas: Fiksuota kaina (2-3mėn darbo) + sėkmės procentas, mokamas po metų. Palaikymas visus metus.

     

    Jeigu pasiruošęs rimtai vystyti projektą - kreipkis. Jeigu projektas sukurtas 1-2 metams - nerašyk. IR jeigu manai, kad sėkmingą rinkodaros planą ir jo įgyvendinimą galima gauti už 2000Lt - ieškok studento, kuris minimaliai kažką žinos, bet tavo pagalba sukurs mažavertį produktą.

  11. Siekiant išsiaiškinti įmonės padėti, keičiant strategiją ar bandant rasti naujų paravimų kanalų ne retai tenka detaliai ištirti rinką.

    Rinkos tyrimai - tai nepamainomas ir galingas verslo įrankis, kuris padės sugeneruoti teisingų ir reikalingų tolimesnės veiklos vystymo ar pardavimų skatinimo įdėjų, detaliau pažinti rinką bei ištirti vartotojų poreikius ir jų tendencijas.

     

    Jeigu jums nuolatos kyla klausimai: Kur aš esu su savo produktu/įmone? Kokių veiksmų imti, siekiant padidinti pardavimus? Kokie vartotojų poreikių pokyčiai ir t.t.? Tuomet laikas pasirinkti profesionalus ir pradėti naudotis vienu iš galingiausiu verslo įrankiu - tikslingais rinkos tyrimais.

     

     

    Kartu su partneriai siūlome plataus spekto rinkos tyrimus.

     

    Tyrimų sritys:

    • Mažmeninė prekyba (virtualioje erdvėje)

    • IT paslaugos

    • B2B - Verslas verslui

    • Finansinės paslaugos

    • Turizmas

    • Renginių organivimas

    • Nišinių paslaugų teikimas

     

    Atsižvelgiant į individualius poreikius, iš anksto parengsime tyrimo planą, nustatysime tikslus ir taip pasieksime optimaliausią rezultatą.

     

    Tyrimo kainos tiesiogiai priklauso nuo tyrimo imties: produktų/paslaugų skaičiaus, respondentų skaičiaus, verslo sektoriaus.

     

    Lauksiu Jūsų privačių žinučių.

  12. Sveiki,

     

    visai neužilgo mūsų namus pasieks Kalėdinė nuotaika, tai metas kai laikas šiek tiek sustoja ir kiekvienas pasineriame į apmąstymus, planuojame ateinančius metus. Kadangi kiti metai laikomi - tobulėjimo metais Rinkodaroskursai.lt skelbia Kalėdinę akciją, skirtą TIK Uzdarbis.lt nariams.

     

    Nuo šiandienos registruojantis į artimiausius rinkodaros kursus, kurie vyks 2014 m. Sausio 15d. taikoma speciali nuolaida.

    Visiems uždarbis.lt nariams 5 savaičių trukmės rinkodaros kursai kainuos tik 200,00Lt!!!!

     

    Daugiau informacijos: http://uzdarbis.lt/t284733/rinkodaros-kursai-nenustok-tobuleti/

     

    Jeigu turite klausimų, drąsiai rašykite asmenines žinutes.

  13. „Bitės“ ir „Tele2“ karas. Noras nuvilioti klientus ar įrodymas, jog vartotojų poreikiai keičiasi?

     

    Trumpai apžvelgsiu šiomis dienomis vykstantį „karą“ tarp dviejų operatorių Bitė ir Tele2.

     

    Kaip ir daugelis pastebėjo, kompanija Bitė „smogė“ žemiau juostos ir viešai išjuokė Tele2 akcentuojamą pigumą. Pirmieji žingsniai pradėti žengti jau seniai, kai Bitės taikinyje buvo tiek Omnitel, tiek Tele2 klientai. Bitė – pirmasis operatorius užakcentavęs šiuo teikiamus privalumus: neterminuotas sutartis, telefonų draudimą (kuris buvo iš tiesų brangus), greitą telefonų aparatų taisymą bei kitas papildomas paslaugas, kurios kasdieniam vartotojui yra ne tik patogios, tačiau ir atneša taip norimos pridėtinės vertės.

     

    Kompanija Bitė siekė pagrįsti savo „aukštų“ kainų politiką ir sukurti papildomos pridėtinės vertės Bitės abonentams. Be išvardintų „pliusų“, kompaniją visiems savo abonentams, netikėtai suteikė tiesioginės naudos: didelį kiekį SMS, o nuo lapkričio 1d. dienos visiems abonentams esamą interneto planą padaugino iš 3 (jeigu turėjote užsisakę 1GB planą, dabar turite 3Gb planą už tą pačią kainą).

     

    Būtina paminėti, jog Bitė taip pat pirmoji operatorė, kuri oficialiai paskelbė „dog friendly“ akciją. Reiškia, jog nuo šiol į salonus gali užsukti vartotojai su savo keturkojais.

    Visi išvardinti veiksmai bėgant laiku vartotojų pasąmonėje susigulėjo ir daugelis ėmė galvoti: „Ei... Šiam operatoriui aš, kaip vartotojas, tikrai rūpiu, jis manimi gali rūpintis labiau nei bet kas kitas“. Tačiau norint dar labiau įsitvirtinti rinkoje kompanija Bitė pasirinko jai nebūdingą ir agresyvią kampaniją – žemų kainų politiką.

     

     

    Kas gi nutiko?

     

    Bitė didindama savo lojalumą vartotojams ir kurdama papildomą pridedamąją vertę nusprendė „smogti“ aršiausiam rinkos dalyviui - Tele2 kompanijai, kuri prisivilioja didelį kiekį vartotojų, negalinčių kas mėnesį savo paslaugoms išleisti 40-80lt.

     

    Pirmiausia Bitė visą savo dėmesį nukreipė į išankstinių mokėjimo paslaugų vartotojus, kurie pasižymi žemo lygio lojalumu, mažomis išlaidomis telekomunikacijų paslaugoms, tačiau labai dideliu aktyvumu ir sugebėjimu greitai įsisavinti naują informaciją bei reaguoti į naujus pokyčius. Tikslinė šių vartotojų rinka yra moksleiviai ir studentai, kurie bėgioja vis kitą operatorių ir taip bando sutaupyti papildomą litą.

    Kaip ir reikėjo tikėtis Tele2 „smogė“ atgal ir dar kartą įrodė savo žodžius, jog jie visuomet bus pigiausias operatorius rinkoje.

     

     

    Tačiau kokia iš to nauda?

     

    Kaip ir visuomet kilus kainų karui laimi tik vartotojas, kuriam pateikiami keli pasiūlymai, beveik nesiskiriantys vienas nuo kito, tačiau turintys savo pliusus ir minusus.

     

     

    Kas pralaimėjo?

     

    Šiai dienai pralaimėtoją matau vieną – Omnitel bendrovę, kuri kaip ir visuomet gana vangiai reaguoja į rinkos pokyčius.

     

     

    Kas laimėjo?

     

    Manau rezultatus galėsim skelbti po 2-3 mėnesių.

     

     

    Kitos pastabos

     

    Kompanija Bitė pirmoji iš trijų operatorių perėjo nuo įprastinio 4P marketingo prie pasaulio rinkas keičiančio ir vartotojams didesnę pridėtinę naudą teikiančio SAVE marketingo. Tai yra labai sveikintinas žingsnis ir pavyzdys kitiems, ne tik gigantams, kad laikas keistis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...