Pereiti prie turinio

6gbjnord

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    165
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

6gbjnord Pranešimai

  1. Dokumentinius filmus žiūriu ir šeip rimtai istorija ir politika domiuosi netrumpą laiko tarpą. Žiūrėjau filmą antrą kartą specialiai, manydamas,kad galbūt pirmą kartą žiūrėdamas susidariau ne tokią nuomonę. Įdėmiai pražiūrėjęs filmą neradau jokių faktų, jokių įrodymų- nieko kas galėtų įrodyti filme sakomus teiginius arba bent suponuoti, kad jie gali būti teisingi(tik dėl chemijos gamyklos nesu tikras, nes nesidomėjau). Filme tiesiog perteiktas dabartinis daugumos lietuvių požiūris į Rusiją. Jokiu būdu ir niekaip negalima šitos kakadu ar betabu lygio vaizdinės medžiagos vadinti dok. filmu.

  2. Pažiūrėjus kas darosi Lietuvoj kuo tuo toliau tuo labiau manau, kad kol nebus pralietas kraujas ir nebus radikalių permainų tol gyvensim šitoj mėsmalėj. Esame įklimpę taip giliai, kad tik stebuklas gali mus išgelbėt, o yra tokių, kurie to nesupranta, nes jų pasaulėžiūra temato mato tik ten kur jie patys pašik* ar pam*ža.

  3. sveiki,ruosiami bunkeriai,apkasai,keletas lengvos konstrukcijos statiniu,na viskas eigoje:).be to naturalus rejefas gana palankus,miskas,upelis.nuo kauno bus apie 30km.nuo vilniaus 140km.

    Na ir kaip sekasi? :)

  4. Pavasario pabaigoje arba vasaros pradžioje Vilniaus mieste planuojamas masinis renginys- festivalis.

    Tikslas- surinkti kuo didesnę publiką(renginys bus nemokamas) ir ,,nenueiti į minusą".

    Taigi- ieškome žmogaus turinčio patirties renginių organizavime, kuris mažų mažiausiai ką galėtų padaryti tai suteikti patarimų ir informacijos nuo a iki z arba pats tiesiogiai prisidėtų prie renginio organizavimo. Susidomėjusieji, dėl detalesnės info kreipkitės asmenine žinute.

     

     

    http://cdn.pitchfork.com/features/8891/92bc315a.jpg

  5. Tekę man pakeliauti po Europą, tai galiu pasakyti, kad šiuoje verslo nišoje yra paklausūs ir senoviniai automobiliai kaip MB 220, Ford ThunderBird, Cadillac'ais, GAZ 69 ir panašiais po senamiestį. Galima ir dar senesnių paieškoti, o pinigai sukasi čia nemaži. Čia buvo kaip papildomas pasiūlymas, ko man asmeniškai trūkstų. Yra kažkas panašaus Vilniui su tais busais, kur ekskurisijos po senamiestį, bet autobusdas lieka autobusu, ir prasisukti su juo sudėtinga o kai kur ir neįmanoma apžiūrėt neišlipant. Ypač Nidoje vasarą, ar Palangoje (mažiau gal kiek) paklausu būtų.

    Jei į tavo nišą, tai taip, bet jei vien tik įžimybių ir turtuolių vežime specializuosies, vargu ar išgyvens ta įmonė. Na mano nuomone, Lietuva nėra ta šalis, kur atvyksta tiek daug super turtingų turistų, kad apsimokėtų tau. Na ir vairuotojams alga tikrai ne kaip taxi ar autobuso vairuotojui turi būti mokama, nes jis turėtų visiškai laisvai bendrauti anglų kalba, ir privalumai būtų vokiečių, prancūzų kalbos, puiki išvaizda, ypač malonus aptarnavimas, kad pasinaudojęs žmogus rekomenduotų ir kitam, nes kaip suprantu kainas šimtais skaičiuot reikėtų už pavežimą.

     

    Pasiekti aukščiausio lygio iškart tikrai nebandysiu, manau to sieksiu palaipsniui. Įdarbinsiu žmogų iš savo aplinkos, važinėsiu ir aš, manau pradžiai dviejų vairuotojų užteks, angliškai, rusiškai kalbame gerai. Automobilių turiu todėl jų pirkimu neteks rūpintis, vežiosime vidutinės klasės naujais ir limuzino klasės senesniais.

  6. Pagal Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso (Žin., 1996, Nr. 119-2772; 2011, Nr. 132-6276) 8 straipsnį, nuo 2011 m. gruodžio 4 d. licencija verstis keleivių vežimu reikalinga tik tada, kai vežama autobusais. Verstis keleivių vežimu lengvaisiais automobiliais licencija nereikalinga. Vežėju gali būti ir fizinis, ir juridinis asmuo.

     

    Kaip išsiaiškinau licenzija man nebūtų reikalinga. Galėčiau tiesiog išrašinėti sąskaitas už pervežimo paslaugą AR geriau vertėtų sudarinėti transporto priemonių nuomos teikiant vairavimo ir techninės priežiūros paslaugas sutartis? Šiek tiek pasimetęs esu šiame reikale :unsure:

  7.  

    Nemanau kad tokioje Lietuvoje atsipirktu toks verslas, rinka per maza, vien kiek investiciju reiktu supirkti prabangius automobilius, juk neuzteks vieno ar dvieju prabangiu masinu, o kur dar ju draudimai, eksploatacija, o apie remonta aukstos klases automobiliu aplamai tyliu, genda ne ka maziau nei tie alia pigus ir ekonomiski, o remontas kainuoja 10x daugiau.

     

    Kaip pavyzdys: neseniai teko susidurti su 4 metu senumo 7 klases bmw gedimu, sugedo vienas is valdymo bloku... devetu nera, naujas 4200lt...

     

    Net negalvoju apie naujausius ir prabangiausius automobilius. Galvoje mintys pakolkas sukasi apie Audi c6 ir Volkswagen Phaeton, pvz. šių dviejų automobilių vertė su draudimu net neviršija 50 000Lt, o su keliais automobiliais jau tikrai kažką galima pradėti. Remontas tokių automobilių man tikrai nebus brangus, turiu kas už centus tvarkys

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...