-
Pranešimai
39 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
1 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas FastLAN turinys
-
Iš tikrųjų, ko gero būsiu padaręs klaidą. Ne tame saite pateikiau informaciją. Mano patirtis, kuri čia buvo apdrapstyta purvais, gal būtų buvusi naudinga kokiuose nors kituose saituose, vartotojų kooperatyvuose ar forumuose. Ten, kur informacija galėtų būti naudinga pirkėjams, besirūpinantiems savo interesais ir ginantiems savo teises. Deje, bet reikia pripažinti, kad zombiams padeti niekuo negalėsiu. Gal tiesiog ne ten, kur reikėjo, užmezgiau diskusiją. Aš irgi turiu trūkumų, nemoku diskutuoti su aklaisiais ir kurčiaisiais (nekalbu apie invalidus, kurie kartais mato ir girdi daugiau už sveiku
-
Pateiksiu jums papildomos informacijos. Jau rašiau, kad daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklių 17 punktas nurodo "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Įsigijus tamstos paminėtas elektronikos prekes toks prašymas galėtų būti netenkinamas, jei toks pirkėjo reikalavimas atsirastų dėl Taisyklių 14 punkte nurodytų priežaščių, t.y. jeigu pirkėjui nepatiktų nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar kompl
-
Nepatinka ir nepirksiu. Apie tai ir rašau. Vėl pasikartosiu. Tai taikoma visoms prekėms, kurioms buvo suteikta garantija. Brangūs pardavėjai, šią diskusiją aš surengiau pirkėjams, būkit malonūs, gal kvailių ieškokit kitur. Na niekaip nepatikėsiu, kad visi pirkėjai yra patenkinti ir prekių keitimo terminais, ir pinigų grąžinimo sąlygomis. Suprantu jūsų, kaip pardavėjų solidarumą ir norą žūt būt apginti kitą pardavėją, ypač jei su juo esate susiję verslo ryšiais. Laikykim, kad savo misiją įvykdėt.
-
Vėl pasikartosiu. Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.
-
Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė. Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo. Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų. Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad si
-
Puikiai tave supratau. Pardavėjas parduoda šū.. ir už nieką netasako.Tikiuosi, kad kiti pirkėjai tave taip pat išgirdo ir suprato. Tačiau ta padėtis, kai prekė testuojama mano laiko sąskaita, manęs netenkina. Nesiruošiu su tuo taikstytis. Gal kitiems ir greitai viską sutvarko, šalia nestovėjau, bet man nesutvarkė.
-
Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais. Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvark
-
Gerbiami pirkėjai! Atkreipkite dėmesį į kai kurių prekybininkų komentarus, kurie čia komentuoja. Pasak jų, jei per klaidą nusipirkote nekokybišką prekę pas kokį nors prekybininką - šarlataną, tai būkite pasirengę įrodinėti, kad nesate dėl to kaltas. Pasak kai kurių prekybininkų ir jų giminaičių, jūs turėsite pats įrodyti, kad prekės tyčia negadinote.Jei paprašysite prekę pakeisti arba grąžinti pinigus, būsite apkaltinti, kad drąskote akis arba, dar geriau, esate ne savo vietoje. Jums to reikia? Nemanau. Būkite atsargūs, taupykite savo laiką!
-
Apie kokią daugumą kalbate? Norėčiau paprieštarauti. Aš nesu vienintelis, kuris susidūrė su problemomis pirkdamas skytech. Galite pats įsitikinti, jei norite. Pasižiūrėkite skundų portaluose, apsilankykite portale eTeismai, ten įveskite Skytech, ir pamatysite, kad su šiuo pardavėju pirkėjai turėjo ne vieną problemą. Gal būt pasikartosiu, kad savo patirtimi dalinuosi su tais pirkėjais, kuriems rūpi reali padėtis. Tiems, kuriems visada viskas gerai, net jei juos apvogė, linkiu tik sėkmės.
-
Telefono vandenyje nelaikiau, įrenginys pažeistas nebuvo. Pardavėjas turėjo visas galimybes patikrinti visas aplinkybes ir mano teiginius, taip pat gedimą. Aš nenurodinėju pardavėjui ką jis turi daryti ir ko nedaryti. Tai pardavėjo reikalas, kaip jis dirba, kaip vykdo garantinį aptarnavimą. Vidinė Skytech tvarka, kurią pardavėjas pats susigalvojo, ne mano reikalas. Nereikalauju iš Skytech to, kas man nepriklauso. Jei prekė akivaizdžiai nekokybiška, tinkamai neveikia, tai kodėl turėčiau mėnesiais laukti kažkokio patvirtinimo? Nereikia man jokio patvirtinimo, juolab, kad tiek pardavėjas, tiek
-
Prekė buvo nekokybiška, telefonas be priežasties išsijungdavo, nuolatos persikraudinėjo. Gedimas buvo akivaizdus, todėl man jokio akto nereikėjo. Beje, prekė buvo naudojama tinkamai, jokių naudojimo pažeidimų nebuvo. Pardavėjui prekė buvo pateikta kaip prinlauso, tvarkinga, pilnoje pakuotėje, su visais garantiniais lipdukais.
-
Ko gero, tamsta atskleidėte tikrą samokslą prieš skytech. Net visą mano diskusijų istoriją surinkote. Per kelis metus tik tiek radote? Gal norėtumėte, kad niekas neturėtų teisės skųstis? O jei skundžiasi, tai kartą ar du, ne daugiau. Ar reikia atsiklausti kiek kartų ir dėl ko galima skųstis? Kas yra kaltas, kad vartotojų teisės yra pažeidinėjamos, pardavėjai tyčiojasi, o valstybės biurokratai nieko nedaro? Šita padėtis, visi tie skundai ir parodo, kokia apgalėtina yra pirkėjų padėtis. Labai gerai, kad nors internetas yra, kuriame galima parašyti apie problemas. Dėl teiginio apie patenki
-
Neabejoju, kad šioje diskusijoje daugelį komentarų rašo tie patys prekybininkai (pardavėjai), gal net iš to paties „Skytech“. Komentaruose stengiamasi naudoti vieną iš populiariausių rinkodaros priemonių, t.y. visokiais būdais menkinti skundą, net įžeidinėjant nenaudėlį „skundiką“ ir skleidžiant įvairiausio pobūdžio prasimanymus ir melagystes, atseit, viskas ten tvarkoj su ta bendrove. Viskas gal ir būtų tvarkoj, tik kodėl kyla problemų? Tikiuosi, kad pirkėjai, kurie atidžiai perskaitė straipsnį, atsirinks tą informaciją, kuri jiems buvo naudinga. Pardavėjus-demagogus, kurie visaip įžeidi
-
Man nesvarbu kaip pardavėjas tvarko savo verslą ir koki pardavėjo santykiai su gamintoju. Pardavėjas samdo personalą, kuris sprendžia tuos klausimus, ir moka personalui atlyginimą. Pirkėjas neatsako už pardavėjo pasamdyto personalo kvalifikaciją. PARDAVĖJAS PRIVALO PAKEISTI NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ ir man, kaip pirkėjui, visiškai nesvarbu ar atsiuntė gamintojas pardavėjui kokį nors aktą, ar neatsiuntė. Pardavėjas pardavė nekokybišką prekę ir privalo ją pakeisti, jei neįrodo kitaip. Pirkėjas nieko įrodinėti neprivalo. Jei pardavėjas nekokybiškos prekės nepakeitė, tai pirkėjo prašymu privalo grąžinti p