![](https://uzdarbis.lt/uploads/set_resources_11/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
![](https://uzdarbis.lt/uploads/set_resources_11/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_photo.png)
Peupeu
Nariai-
Pranešimai
465 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas Peupeu turinys
-
man atrodo, kad: 1.C 2.D (c pažymėjau ) :blink:
-
mane centre, kur laikiau, atrodo vienas išsprendė. :o Bet galiu klysti, gal su klaidom :D
-
same here :lol:. antra užduotis kosmososas ;d pirma užduotis neapsakomo lengvumo, per 15 min parašiau ir prikomentavau, negailėdamas :lol: . Antra - tai tik licėjai ir KTU'istai išsprendė ir šeip visokie su dideliu IQ :D
-
aš naudojau tokią formulę : =IF((F$2-G5)/365,25<18;"Ne";"Taip") G5 - tai padariau date(a;b;c) pagal duomenis
-
Aš už pirmą variantą, komentuosiu tik globalius kintamuosius ir proc/funkcijas, nereik čia persistengt, minimaliai užtenka :) Viskas, prisimokiau, pasiruošęs rytojui, einu ilsėtis, kol saulė šviečia. Sėkmės visiems! :rolleyes:
-
taip, nesigilink, netestins su nekorektiškais skaičiais :)
-
n negali viršyti 300 :) A=array[1..300] of integer;... nekorektiškas pratimas, jei sako vienaip, o duoda kitokius skaičius :) apie kokį tu pratimą? :D pasakysiu, kaip kas turi būt :D
-
prajuokinai :D :D :D
-
nereiks jokio el. parašo, teste tik gali būti klausymai apie jį, gal kažką supainiojai :)
-
//--------------------------rasymo-procedura------------------------------------ procedure rasyk; var i : integer; rez : text; begin assign(rez, 'U3rez.txt'); rewrite(rez); for i:=1 to n do Writeln(rez, zvej[i].vardas, zvej[i].karosu:5, zvej[i].karpiu:5, zvej[i].kuoju:5); Writeln(rez, zvej[daugiausiai].vardas, zvej[daugiausiai].viso :5); //-MATAI 5?? close(rez); end; štai apie ką jis kalba, nereikia jokių ciklų sukti, kad skirti 5 vietas kintamajam :rolleyes:
-
thank you man, aš visada "power()" funkciją naudojau :lol:
-
My code, irgi šian rašiau ~20min program zvejyba; const Cmax = 100; type zvejai = record vardas : string[10]; karosu, karpiu, kuoju, viso : integer; end; zvejys=array[1..Cmax] of zvejai; //------------------------------------------------------------------------------ var zvej : zvejys; n : integer; //-------------------skaitymo-procedura----------------------------------------- procedure skaityk; var i, j, d, kar, karp, kuoj : integer; f : text; begin assign(f,'U3.txt'); reset(f); readln(f, n); for i:=1 to n do begi
-
labai patogu taip dvimatį masyvą apsirašyt const eilute = 1..5; stulpelis = 1..5; type Tmass=[eilute,stulpelis] of integer;
-
a:=a+1; a+=1; kitoks užrašas, ta pati reikšmė :)
-
hmm, niekada nepagalvojau apie tokį sprendimą :rolleyes:, vistiek su recordu man paprasčiau susigaudyt, kiek kas žaidė ir kuris numeris :) man atrodo "•Programoje naudokite vienmačius masyvus." leidžia naudoti rekordą, nesako sveikųjų skaičių, tiesiog vienmačius, juk rekordas vienmatis? Tai tiesiog masyvas su įrašo tipo kintamaisiais :huh: žinosiu, žmonės klysta :lol:
-
ne :) lokalūs kintamieji yra pvz function pavyzdys(štai šiti) : integer;
-
pvz 2012 pirma užduotis nerašo, bet be recordo sunkiai padaryčiau
-
nebuvo, bet vertinimo instrukcijoje -1 taškas už funck/procedūr. globalius kintamuosius(bet tik tuose kur prašė sukurt ir jei testų nepraėjo). O 2013 pavyzdinėj nenuima :rolleyes: . Nesiparinu aš dėl tu kintamųjų :lol: Klausimėlis, kaip atskirti kokiu atveju galima naudoti RECORDĄ?pvz rašo: Jei sveikųjų skaičių, tada ne ? :lol:
-
logikos visur yra pilną, pažiūrėk kaip FRAKTALUS braižo su programom :rolleyes: aišku, jeigu kokį multimedijos dizainą studijuosi, ten jos nerasi :lol: Bet realiai vistiek galėtų atimti tašką, pvz 2010 metų atimdavo ne už tai, kad lokalių nepanaudojai, bet už tai, kad nors vieną globalų panaudojai :lol:
-
o kur čia lokalūs kintamieji ?:D aš taip ir aprašinėju procedūras :D
-
Globalieji, tai tokie kuriuos kiekviena funkcija gali pasiekti betkur ir jie aprašomi pagr. programos VAR vietoje. O lokalieji, tai pvz function pavyzdys(štai šitie): integer;
-
Kaip jaučiatės pasiruošę? :rolleyes: kokių rezultatų tikitės? kokios situacijos jūsų mokyklose, pasiruošimas? Pvz maniškėj iš 5 žmonių (including me) laikančių egzą, programuot 2 temokam :lol:
-
Taip tikrai užaugo info specialistų skaičius, informatikos egzaminą laiko net 2,5 tūkst... labaai daug :rolleyes: ir pusė į matematikas stos. Ir tik 10-20% baigę tampa kvalifikuotais programuotojais, kurie išmano ką daro :lol:
-
Jeigu apgalvotai darai, neįškraipys tų globalių ir šeip reikia prižioplint, kad taip atsitiktų, sutinkų lokalūs geriau. Bet atsižvelgsių į laiką, kuriuos naudot :)
-
matematikos 10, fizikos 16 :)